Stran 1 od 2

Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: To maj 10, 2011 5:32 pm
Napisal/-a renault_dti
Pozdrav,

zanimam se za nakup Renaulta z dTi motorjem, ciljam na Laguno. Zanimajo me predvsem večji stroški in sama zgradba motorja. Trenutno vozim common rail dizla in je to moj zadnji tak dizel, poraba je res minimalna, ampak stroški pa hudo visoki in me sedaj zanima:

Imajo ti motorji injektorje ?
Imajo "slavno" bosch pumpo ?
Koliko stane turbina?
Na koliko km se dela velik servis ?

A je zakompliciran za šraufat (če ga kdo doma servisira) ?

Vem, da je to 10+ let star motor, zato tudi pričakujem, da neke stvari pocrkajo, zato bi pa rad pred nakupom izvedel kaj več, ker je to edini avto, ki bi ga vzel z dizel motorjem za to ceno. Razne ostale znamke ne pridejo v poštev.

Hvala

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: To maj 10, 2011 5:42 pm
Napisal/-a čare
Injektorje ma vsak,ker brez ne bi delal ampak ni so električni ampak še stara klasika.kaj ej zate slavna Bosch pumpa ne vem,vem pa da ta avto ima "bosch" pumpo al je linijska al rotacijska ne vem,vem pa da je ravno tako stara necrkujoča klasika.kok stane turbina?'Od 400e dalje tovarniško obnovljena.Na kok delat servise??Vsaj na 15000 km če si pameten ampa mene bi bolj kot vse drugo zanimalo kje bom dobil 10 let staro laguno z manj kot 200000 km pa da bo dobra.

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: To maj 10, 2011 6:37 pm
Napisal/-a renault_dti
@čare hvala za odg.

Z Bosch pumpo sem mislil predvsem crkujoče pumpe na Oplovih DTi-jih in vem, da je stric dal preko 1000 eur za popravilo. Zato sprašujem, ker met avto za 1000 euro in dat 1000 euro še pa pumpo je too much.
Ko čujem besedo injektorji me zaboli glava, sem jih pred kratkim menjal vse 4 komade, cena je bila 1500 eur za nove. So tukaj kaj bolj vzdržljivi in kaj cenejši?
Redne servise delam na 10.000 km z komplet menjavo vseh filtrov, mislil sem na veliki servis.

Delam pa več kot 40.000 km letno, tako da se bolj nagibam dizlu in sem v štartu pripravljen vložit vanj malo več, ampak bi rad potem naredil še vsaj 150.000 km, brez vlaganj, razen potrošni material (zavore, gume....) potem pa itak mora tudi odpad nekaj zaslužit. ;)

P.S.
Sem se že pozanimal, ima Bosch rotacijsko pumpo, model VE4/11. A je to OK ali ne ?

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: To maj 10, 2011 7:12 pm
Napisal/-a matey18
4-valjni - 4-taktni - vrstni - dizelski z neposrednim vbrizgom vrtina in gib 80,0 × 93,0 mm - gibna prostornina 1870 cm3 - kompresija 18,3 : 1 - največja moč 59 kW (80 KM) pri 4000/min - največji navor 160 Nm pri 2000/min - ročična gred v 5 ležajih - 1 odmična gred v glavi (zobati jermen) - po 2 ventila na valj - elektronsko vodena razdelilna črpalka za vbrizg (Bosch) - turbinski polnilnik na izpušne pline (Garett T2) - tekočinsko hlajenje 6,7 l - motorno olje 5,0 l - oksidacijski katalizator

Dti renault motorji so praktično neuničljivi. Veliko boljši od DCi.

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: To maj 10, 2011 7:55 pm
Napisal/-a bizgec
matey18 je napisal/-a:4-valjni - 4-taktni - vrstni - dizelski z neposrednim vbrizgom vrtina in gib 80,0 × 93,0 mm - gibna prostornina 1870 cm3 - kompresija 18,3 : 1 - največja moč 59 kW (80 KM) pri 4000/min - največji navor 160 Nm pri 2000/min - ročična gred v 5 ležajih - 1 odmična gred v glavi (zobati jermen) - po 2 ventila na valj - elektronsko vodena razdelilna črpalka za vbrizg (Bosch) - turbinski polnilnik na izpušne pline (Garett T2) - tekočinsko hlajenje 6,7 l - motorno olje 5,0 l - oksidacijski katalizator

Dti renault motorji so praktično neuničljivi. Veliko boljši od DCi.


Samo malo te popravim-98 konjev ima omenjeni motor.Moja je letnik 2000,prevoženih več kot 220000km in resnično dela vse kot urica-da bi le še tako naprej.Če dobiš v redu ohranjeno,imaš za ta denar resnično varčen in udoben avto.Ne delam reklame,ampak govorim iz lastnih izkušenj. Če bi bilo nujno menjat avto,resnično ne vem,katerega bi vzel,da bi mi tako služil,kot ta laguna.
Aja-glavni servis je na 75000km. LP in ugoden morebitni nakup.

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: To maj 10, 2011 9:10 pm
Napisal/-a lisko
Kaj pa 2.2 DTi motorji? A niso tam bile neke ojnice oz. ležaji problematični?

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: To maj 10, 2011 9:17 pm
Napisal/-a Baumann
Lisko, mislim da so bli tako problemi na 2.2. dci in ne dti??

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: To maj 10, 2011 9:36 pm
Napisal/-a Baumann
bizgec je napisal/-a:
matey18 je napisal/-a:4-valjni - 4-taktni - vrstni - dizelski z neposrednim vbrizgom vrtina in gib 80,0 × 93,0 mm - gibna prostornina 1870 cm3 - kompresija 18,3 : 1 - največja moč 59 kW (80 KM) pri 4000/min - največji navor 160 Nm pri 2000/min - ročična gred v 5 ležajih - 1 odmična gred v glavi (zobati jermen) - po 2 ventila na valj - elektronsko vodena razdelilna črpalka za vbrizg (Bosch) - turbinski polnilnik na izpušne pline (Garett T2) - tekočinsko hlajenje 6,7 l - motorno olje 5,0 l - oksidacijski katalizator

Dti renault motorji so praktično neuničljivi. Veliko boljši od DCi.


Samo malo te popravim-98 konjev ima omenjeni motor.Moja je letnik 2000,prevoženih več kot 220000km in resnično dela vse kot urica-da bi le še tako naprej.Če dobiš v redu ohranjeno,imaš za ta denar resnično varčen in udoben avto.Ne delam reklame,ampak govorim iz lastnih izkušenj. Če bi bilo nujno menjat avto,resnično ne vem,katerega bi vzel,da bi mi tako služil,kot ta laguna.
Aja-glavni servis je na 75000km. LP in ugoden morebitni nakup.


Bizgec, ne vem če so bili samo 98 - konjski. Vem za Cliota v katerem je 80 konjski motor z isto oznako.(1.9 dti) :)

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: Sr maj 11, 2011 2:27 pm
Napisal/-a brko00
Pozdravljeni.

Torej, lastim si Megana 1,9 dTi letnik 2002, 80 KM, prevoženih 150 tisoč, prvi lastnik. Mislim, da je bil omenjeni motor tudi v Cliotih, medtem, ko je v lagunah 1 vgrajen motor z 98 KM. Pri meni je bila po cca 1000 km v garanciji menjana turbina, potem sem nekje pri 100 tisoč menjal jermenico na alternatorju ter neki senzorček za 10 EUR. Vse ostalo dela ko šus, servis na 15000, veliki na 75000. Sedaj me čaka drugi veliki servis

Brko

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: Sr maj 11, 2011 5:31 pm
Napisal/-a bizgec
Napisal sem da je 98 konjski motor,ker je avtor na začetku spraševal za laguno z omenjenim motorjem.Za cliota ne vem. Pri 2.2 dti motorjih pa so bli problemi z glavami-so pokale zaradi slabega pretoka vode.

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: Sr maj 11, 2011 8:43 pm
Napisal/-a Baumann
Mislim, da so bili 80 konjski poleg Cliota vgrajeni še v Kangooja in še kaj bi se našlo. Sem pa malo skeptičen, kako se ''samo'' 98 konjev obnese v kar ''konkretni'' Laguni?? Imaš kako izkušnjo, pospeški pa prehitavnja..??

Lp

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: Sr maj 11, 2011 8:49 pm
Napisal/-a bizgec
Baumann je napisal/-a:Mislim, da so bili 80 konjski poleg Cliota vgrajeni še v Kangooja in še kaj bi se našlo. Sem pa malo skeptičen, kako se ''samo'' 98 konjev obnese v kar ''konkretni'' Laguni?? Imaš kako izkušnjo, pospeški pa prehitavnja..??

Lp

To ni dirkalni avto je pa za normalno vožnjo dovolj-seveda kot za koga.Enim ni dovolj 200 konjev,enim pa je tudi 100 zadosti.Slejkoprej je vse povezano z stroški.lp

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: Sr maj 11, 2011 8:54 pm
Napisal/-a bizgec
bizgec je napisal/-a:
Baumann je napisal/-a:Mislim, da so bili 80 konjski poleg Cliota vgrajeni še v Kangooja in še kaj bi se našlo. Sem pa malo skeptičen, kako se ''samo'' 98 konjev obnese v kar ''konkretni'' Laguni?? Imaš kako izkušnjo, pospeški pa prehitavnja..??

Lp

To ni dirkalni avto je pa za normalno vožnjo dovolj-seveda kot za koga.Enim ni dovolj 200 konjev,enim pa je tudi 100 zadosti.Slejkoprej je vse povezano z stroški.lp

Še to-DC-i motorji so bili narejeni na osnovi starih DTi motorjev-dodali so večjo turbino,našponali motorno elektroniko,povečali pritiske vbrizga in še kaj.Potem se ljudje čudijo,zakaj obrne ležaje,lomi gredi in podobno...

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: Sr maj 11, 2011 9:00 pm
Napisal/-a Baumann
Aha...to je torej takoimenovani ''skupni vod''?? Sem slisal, da se tej motorji (dci, hdi,..) kar dosti kvarijo ja...verjetno je res ''krivo'' to kar je bizgec napisal.

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: Če maj 12, 2011 3:37 pm
Napisal/-a jericho
Prodajam točno motorni material za avtomobile in lahko samo potrdim, da je vrstni red nekako takole: najslabši motor je 2.2dCi, potem je 1.9dCi in nekako še najbolši je 1.5dCi. Govorim za renojeve motorje in po pripovedovanju mehankarjev, ki kupujejo pri nas. Vsaj 2-3x na teden prodam ojnične ležaje za 1.9. Menjali naj bi jih tudi že kar preventivno nekje na 100.000kkm.

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: Če maj 12, 2011 4:07 pm
Napisal/-a bizgec
jericho je napisal/-a:Prodajam točno motorni material za avtomobile in lahko samo potrdim, da je vrstni red nekako takole: najslabši motor je 2.2dCi, potem je 1.9dCi in nekako še najbolši je 1.5dCi. Govorim za renojeve motorje in po pripovedovanju mehankarjev, ki kupujejo pri nas. Vsaj 2-3x na teden prodam ojnične ležaje za 1.9. Menjali naj bi jih tudi že kar preventivno nekje na 100.000kkm.

Sej to je to,kar sem napisal včeraj-pozabil sem dodati še servise na 30.000km in je tole dobitna kombinacija za obrnit ležaje in podobne poškodbe. Še kaj bi lahko dodal pa prepuščam besedo še komu,ki se malce spozna na te stvari.

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: Če maj 12, 2011 5:07 pm
Napisal/-a Veron
mi lahko nekdo (magar na ZS) napiše čim boljši približek stroška menjave ojničnih ležajev pri 1.9dci? (material + približna ocena za delo)

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: Če maj 12, 2011 5:26 pm
Napisal/-a Renault VG
jericho je napisal/-a:Prodajam točno motorni material za avtomobile in lahko samo potrdim, da je vrstni red nekako takole: najslabši motor je 2.2dCi, potem je 1.9dCi in nekako še najbolši je 1.5dCi. Govorim za renojeve motorje in po pripovedovanju mehankarjev, ki kupujejo pri nas. Vsaj 2-3x na teden prodam ojnične ležaje za 1.9. Menjali naj bi jih tudi že kar preventivno nekje na 100.000kkm.

Kaj pa 2.0 dci ?

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: Pe maj 13, 2011 10:48 am
Napisal/-a jericho
2.0 dCi je Nissanov motor in z njim niso neki hudi križi in težave, pa še to dobro lastnost ima da ima verigo namesto pogonskega jermena. Je pa res problem, če že kaj gre je treba skor vse na original servisu kupovat, kar je pa drago.

Za stroške mehanika ne znam povedat koliko točno pride, pridejo pa ojnični ležaji pri nas 57.60€, glavni pa 50.40€, vendar se glavni redko menjajo, ker ne trpijo tako kot ojnični.

Re: Vse o Renault DTI motorjih?!

Objavljeno: Pe maj 13, 2011 9:59 pm
Napisal/-a lisko
bizgec je napisal/-a:Napisal sem da je 98 konjski motor,ker je avtor na začetku spraševal za laguno z omenjenim motorjem.Za cliota ne vem. Pri 2.2 dti motorjih pa so bli problemi z glavami-so pokale zaradi slabega pretoka vode.


Maš kako bolj konkretno info.? Ker recimo VM-omov motor ima tudi težave s pretokom ,zato pri Jeepih pokajo glave....ampak z malo logike in premišljanja se da rešit tudi to .