nakup novega vozila srednjega razreda
Objavljeno: Če maj 12, 2011 4:00 pm
Pri 250.000 km na starem avtu počasi gledam kaj in kako bi kupil novega...
Glede na št. prevoženih kilometrov (40.000 letno) in tip vožnje (veliko AC, občasno poln avto) pridejo v poštev samo avtomobili srednjega razreda z skromnimi (a ne podhranjenimi) dizelskimi motorji.
V ožji izbor sem nekako uvrstil naslednje avtomobile:
Škoda Superb 2.0 TDI Family/Elegance; plusi: prostoren avto, zelo ugodna cena (Family), solidna oprema; minusi: idmidž, elegance cenovno uhaja ostale v "zbirki"
VW Passat 2.0TDI Comfortline/Highline; plusi: opremljenost, ohranjanje vrednosti; slabosti: imidž penzionista, ne ravno ugodna nabavna cena
BMW 318d (paket AdvantagePlus); plusi: najboljši avto za vozit, 100kkm zastonj servisi, relativno ugodna cena; minusi: prej kot v letu bo model "passe"
Audi A4 TDI (120PS, paket Edition): plusi: imidž, opremljenost; minusi: cena, najšibkejši motor
Opcija je še VW Tiguan (model 2012 ko bo zunaj, kar naj bi bilo kmalu); plusi: cestni SUV in imidž, ohranjanje vrednosti; minusi: cena, prostornost, poraba (čelni upor, 4x4)
Karavanski pritljažnik se rabi samo občasno, pa še takrat gre na knap, tako da je vseeno če imam limuzino, pa raje parkrat na mesec najamem kombi če je že treba.
Audi mi je vizuelno najbolj všeč, BMW je najboljši za vozit, Škoda je pa najlažje dosegljiva (cena)...pa se odloči..
Avto kupujem za vsaj 160.000km, uporabljen bo (večinoma) v službene namene, moram pa se še odločiti za tip financiranja; ali finančni lizing na fizično osebo ali pa operativni na pravno osebo. V drugem primeru bi moral plačevati boniteto (1,875% nabavne vrednosti mesečno, pri čemer se VSE stroške obesi na firmo - sicer je 1,5%) pa izplačila preko potnih nalogov odpadejo ()ker je vsaj 25.000km letno službeno se tega kar nekaj nabere, saj stane prevoženi kilometer 10 do 12 centov, kilometrina je pa 37), seveda pa odpadejo vsi stroški.
Za kakšno opcijo bi se (oz. ste se) vi odločili?
Glede na št. prevoženih kilometrov (40.000 letno) in tip vožnje (veliko AC, občasno poln avto) pridejo v poštev samo avtomobili srednjega razreda z skromnimi (a ne podhranjenimi) dizelskimi motorji.
V ožji izbor sem nekako uvrstil naslednje avtomobile:
Škoda Superb 2.0 TDI Family/Elegance; plusi: prostoren avto, zelo ugodna cena (Family), solidna oprema; minusi: idmidž, elegance cenovno uhaja ostale v "zbirki"
VW Passat 2.0TDI Comfortline/Highline; plusi: opremljenost, ohranjanje vrednosti; slabosti: imidž penzionista, ne ravno ugodna nabavna cena
BMW 318d (paket AdvantagePlus); plusi: najboljši avto za vozit, 100kkm zastonj servisi, relativno ugodna cena; minusi: prej kot v letu bo model "passe"
Audi A4 TDI (120PS, paket Edition): plusi: imidž, opremljenost; minusi: cena, najšibkejši motor
Opcija je še VW Tiguan (model 2012 ko bo zunaj, kar naj bi bilo kmalu); plusi: cestni SUV in imidž, ohranjanje vrednosti; minusi: cena, prostornost, poraba (čelni upor, 4x4)
Karavanski pritljažnik se rabi samo občasno, pa še takrat gre na knap, tako da je vseeno če imam limuzino, pa raje parkrat na mesec najamem kombi če je že treba.
Audi mi je vizuelno najbolj všeč, BMW je najboljši za vozit, Škoda je pa najlažje dosegljiva (cena)...pa se odloči..

Avto kupujem za vsaj 160.000km, uporabljen bo (večinoma) v službene namene, moram pa se še odločiti za tip financiranja; ali finančni lizing na fizično osebo ali pa operativni na pravno osebo. V drugem primeru bi moral plačevati boniteto (1,875% nabavne vrednosti mesečno, pri čemer se VSE stroške obesi na firmo - sicer je 1,5%) pa izplačila preko potnih nalogov odpadejo ()ker je vsaj 25.000km letno službeno se tega kar nekaj nabere, saj stane prevoženi kilometer 10 do 12 centov, kilometrina je pa 37), seveda pa odpadejo vsi stroški.
Za kakšno opcijo bi se (oz. ste se) vi odločili?