Stran 1 od 2
2.0 TFSI
Objavljeno: So jul 02, 2011 6:43 am
Napisal/-a Doc_
Lep pozdrav... kupujem avto z omenjenim motorjem, pa me zanima:
-kakšna je razlika med 200 in 211 hp
-in ali ima kakšne "poznane" napake
Vnaprej se vam zahvaljujem za odgovore LP

Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: So jul 02, 2011 12:30 pm
Napisal/-a simply
Audi / VW.
Motor z 211 KM ima več navora - kupuješ Audija?
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: Ne jul 03, 2011 7:28 am
Napisal/-a Doc_
Ja, naj bi bil audi
Je kdo imel kakšno negativno izkušnjo

Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: Ne jul 03, 2011 7:45 am
Napisal/-a R 34 GT-R
Za kater letnik se odločaš, nekaj so spreminjali pri 2.0 motorjih, ampak ne vem pa, od katerega letnika naprej.
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: Ne jul 03, 2011 7:55 am
Napisal/-a SAVINJCAN
a ima tudi ta motor dejansko več konjev tako kot recimo 1.2 TSI?
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: Ne jul 03, 2011 8:40 am
Napisal/-a BS-speed
SAVINJCAN je napisal/-a:a ima tudi ta motor dejansko več konjev tako kot recimo 1.2 TSI?
Naj bi jih imel približno 10% več kot je napisanih.
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: Ne jul 03, 2011 9:11 am
Napisal/-a sašo5
BS-speed je napisal/-a:SAVINJCAN je napisal/-a:a ima tudi ta motor dejansko več konjev tako kot recimo 1.2 TSI?
Naj bi jih imel približno 10% več kot je napisanih.
buče

20 konjev več
ja, na friziranih valjih......
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: Ne jul 03, 2011 11:30 am
Napisal/-a BS-speed
sašo5 je napisal/-a:BS-speed je napisal/-a:SAVINJCAN je napisal/-a:a ima tudi ta motor dejansko več konjev tako kot recimo 1.2 TSI?
Naj bi jih imel približno 10% več kot je napisanih.
buče

20 konjev več
ja, na friziranih valjih......
No možno res buče, mi je pa tale test zanimiv.
http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrou ... f_gti.html
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: Po jul 04, 2011 9:06 pm
Napisal/-a exaudifan
Evo par informacij:
- pokuril bo precej več bencina od obljub (sploh pri krajših ali mestnih, da ne govorim o dinamičnejših vožnjah), a to te verjetno ne moti pri takem motorju.
- zna pokuriti 1l olja na 5000 km (pri normalni vožnji), a dokler ne prideš na 1l / 1000 km je vse znotraj tovarniških norm
- po dveh mesecih zna začeti cukati pri mirni vožnji (obrati sami poskočijo tudi do 300), temu rečejo "stanje tehnike" (znana napaka, nimajo rešitve, sprijazni se...)
- če ga upariš še z DSG-jem (kar je sicer zelo dobra kombinacija), ti po kakem letu lahko začne poskakovati pri ustavljanju (dodatni premik avta, ko prestavi iz 2. v 1. prestavo), tudi temu rečejo "stanje tehnike" (znana napaka, nimajo rešitve, sprijazni se...)
- opa, skoraj bi pozabil, po dveh mesecih ti lahko zaradi drugih razlogov skoraj cel motor menjajo, a to še ne reši težav zgoraj
sicer pa ob normalnem delovanju prav luštna mašina.
toliko zaenkrat.
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: To jul 05, 2011 8:00 am
Napisal/-a INFINITI
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: To jul 05, 2011 8:14 am
Napisal/-a ban
exaudifan je napisal/-a:Evo par informacij:
- po dveh mesecih zna začeti cukati pri mirni vožnji (obrati sami poskočijo tudi do 300), temu rečejo "stanje tehnike" (znana napaka, nimajo rešitve, sprijazni se...)
- opa, skoraj bi pozabil, po dveh mesecih ti lahko zaradi drugih razlogov skoraj cel motor menjajo, a to še ne reši težav zgoraj
Kje si ti najdu ta dva mesca? Torej kupš čist nov avto in točno po dveh mescih začne cukat in takoj potem ti še cel motor menjajo. Še dober da imaš garancijo

Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: To jul 05, 2011 8:34 am
Napisal/-a R 34 GT-R
Ni ceneje in preprosteje nataknit gor kovinski ventil?
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: To jul 05, 2011 8:42 am
Napisal/-a croma_man
zato je ABT prodajalec, ti pa ne

bombončke je treba lepo zapakirat pa prodajat zravn vesoljsko tehniko, folk pali na take.
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: To jul 05, 2011 9:58 am
Napisal/-a INFINITI
Exactly

Drugače pa stric google na "2.0 tfsi problems" vrne kar nekaj zadetkov, tako da se lahko tam informiraš
http://www.golfmkv.com/forums/showthrea ... .0T+issues
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: To jul 05, 2011 10:35 am
Napisal/-a Blinder
simply je napisal/-a:Audi / VW.
Motor z 211 KM ima več navora - kupuješ Audija?
v golfu gti imajo enako navora, 211 km sam vleče še tistih par sto obratov več. Pa najbrž ta motor v kakem tiguanu ali q5 ima več navora kot v gti-ju, čeprav moč imajo enako.
Tle so recimo golfu namerli 206, 212 in 216 konjev
http://rri.se/index.php?DN=29&List=U-Z
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: To jul 05, 2011 5:53 pm
Napisal/-a simply
Zdi se mi eden boljših 2.0 T motorjev. Tudi vse zgoraj naštete napake so odivisne od avta do avta. Sam z njim nisem imel nobenih težav.
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: To jul 05, 2011 6:04 pm
Napisal/-a Dj Big
Jaz se odločam za nakup GTI-ja, zdaj ko to berem zgoraj našteto nevem kaj naj si mislim. Imel sem golfa 5 1.9 TDI kao ful dobr in sm mel skos neke pizdarije. Ker naredim sicer veliko km smao kratke vožnje po lj. In zdaj kupujem GTI-ja zato ker je benzinar in bi rad imel mir....

Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: To jul 05, 2011 6:07 pm
Napisal/-a simply
Miru ne bo nikoli.
Predlagam ti, da se ne preveč oziraš ravno na vse spletne zadeve!
Go for it.
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: To jul 05, 2011 7:28 pm
Napisal/-a CupraR
Blinder je napisal/-a:simply je napisal/-a:Audi / VW.
Motor z 211 KM ima več navora - kupuješ Audija?
v golfu gti imajo enako navora, 211 km sam vleče še tistih par sto obratov več. Pa najbrž ta motor v kakem tiguanu ali q5 ima več navora kot v gti-ju, čeprav moč imajo enako.
Tle so recimo golfu namerli 206, 212 in 216 konjev
http://rri.se/index.php?DN=29&List=U-Z
Gti ima še "stari" 2.0TFSi motor. Min pač teh 10ps već Novejši Audijev 211ps vem da zadošča večjim eko normativov, kje točno so še razlike pa se mi ne da iskat. Ogromna pa je razlika pri navoru (280 vs 350)
BTW pa zanimivo da tudi novi S3, Leon Cupra in LCR ter R20 majo še "stari" GTI V motor z K04 turbino. Navora je namreč 350nm (razen Cupra), enako kot pr novem 2.0 TFSI 211ps.
Re: 2.0 TFSI
Objavljeno: To jul 05, 2011 7:34 pm
Napisal/-a CupraR
exaudifan je napisal/-a:Evo par informacij:
- pokuril bo precej več bencina od obljub (sploh pri krajših ali mestnih, da ne govorim o dinamičnejših vožnjah), a to te verjetno ne moti pri takem motorju.
- zna pokuriti 1l olja na 5000 km (pri normalni vožnji), a dokler ne prideš na 1l / 1000 km je vse znotraj tovarniških norm
- po dveh mesecih zna začeti cukati pri mirni vožnji (obrati sami poskočijo tudi do 300), temu rečejo "stanje tehnike" (znana napaka, nimajo rešitve, sprijazni se...)
- če ga upariš še z DSG-jem (kar je sicer zelo dobra kombinacija), ti po kakem letu lahko začne poskakovati pri ustavljanju (dodatni premik avta, ko prestavi iz 2. v 1. prestavo), tudi temu rečejo "stanje tehnike" (znana napaka, nimajo rešitve, sprijazni se...)
- opa, skoraj bi pozabil, po dveh mesecih ti lahko zaradi drugih razlogov skoraj cel motor menjajo, a to še ne reši težav zgoraj
sicer pa ob normalnem delovanju prav luštna mašina.
toliko zaenkrat.
Kot vsak motor, če imaš smolo bo veselo. Drugače je 2.0 TFSI z K03 oz K04 turbino če ne najbolj zanesljiv pa med najzanesljivejšimi motorji v svojem razredu. Že 1.8T ni mel nekih večjih težav, 2.0 pa je le še korak višje.
Motor nima za spiti niti 1l na interval (15.000km) ob vožnji z glavo (beri ko je olje 90).
Cukanja še nisem doživel.
Poraba je za konje in mesto vožnje za moje pojme nizka. Cel tank po LJ+obvoznica, dinamične vožnje konstantno 11,5-12l skozi celo leto. Manj ne gre pri 285ps. Č ebi mel vsaj malo AC, relacije bi lahko z lahkoto mel še liter manj.