Stran 1 od 1

Hyundai in vzdržljivost motorjev

Objavljeno: So avg 20, 2011 10:08 pm
Napisal/-a Veron
Načeloma teh avtov ne poznam, vendar mi je nekoliko padel v oči Hyundai Coupe 2.0 102kw, ki pa ima za sabo že 190.000km.
Načeloma raje kupujem avte z manj kilometri in nekoliko mlajše, ampak vseeno: Ob prepostavki, da je redno vzdrževan, koliko te mašine sploh držijo?

Vsak info je dobrodošel oz. če pozna kdo kako Coupe 2.0 (2004+) se priporočam

Re: Hyundai in vzdržljivost motorjev

Objavljeno: So avg 20, 2011 10:12 pm
Napisal/-a abbe
300.000 brez najmanjse tezave ce je bil redno vzdrzevan.
seveda govorim iz iskusenj sicer za 1.8 motor z 96kw ma za sabo ze 309000 km pa avto dela brez tezav.edin porabi nekaj olja kar je standard za vse hyundaje..

Re: Hyundai in vzdržljivost motorjev

Objavljeno: Ne avg 21, 2011 1:34 am
Napisal/-a _furby_
vrjetno mislis tega? http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5041763&show=1
naceloma ni problemov, ampak ne pricakovat da bo avto letel (pac za normalno voznjo). pa pri temu ni oznaceno da je bil nekaramboliran, tko da bi ga blo za malo pregledat ;)

Re: Hyundai in vzdržljivost motorjev

Objavljeno: Ne avg 21, 2011 8:33 am
Napisal/-a INFINITI
Sem ga imel - motor je fenomenalen. MOj je šel po 167.000 Od mene - spodaj niti ene kapljice da bi kaj olje švicalo - pa tudi žrl ga ni.
Če je normalno vzdrževan se nimaš kaj bati glede motorja. Tudi drugače je avto zelo kvaliteten.

Preveri pa standardne zadeve pri nakupu rabljenih - će je kar rje v blatnikih, sklopka, stanje diskov (so kaj nareti robovi) in paken, je kaj "špila" v podvozju - gumice, ali zavore enakomerno grabijo, sklopka kaj drsi, škripa, je bilo kaj kitano - proba z magnetom ... saj veš.

Re: Hyundai in vzdržljivost motorjev

Objavljeno: Ne avg 21, 2011 9:47 am
Napisal/-a ejsim
Preveri ga, če je v dobrem stanju, potem načeloma ni problemov. Te Hyundai-eve mašine (Accent 1.3, 1.5; Elantra/Coupe 1.6, 2.0; Lantra 1.6, 1.8..) so se v vseh teh letih pokazale kot zelo vzdržljive. Olje so bolj pile te starejše zadeve, pa še to je bilo precej odvisno od olja. Razni Accenti 1.3 in podobno so znali voziti tudi brez olja :lol: Ok ok pretiravam, ampak večkrat sem slišal in videl na lastne oči, da ga je komu skoraj popolnoma zmanjkalo (ker pač niso preverjali), pa so ga dodali in gasa naprej.

Re: Hyundai in vzdržljivost motorjev

Objavljeno: Ne avg 21, 2011 12:33 pm
Napisal/-a Veron
ja konkretno tale avto, sem ga pogledal. Zadaj lak odstopil, bi blo potrebno prebarvat še 1x, zadn odbijač je podrajsan, ga je treba tud barvat, zadni desni blaznik mal rjavi. Motor je (vsaj na videz, kar se da vidt) suh, ni bil opran pred kratkim, tko da ne skriva zadev. Edino kar je videt je tudi neki rje na sprednih nosilcih.

notranjost je dokaj ok ohranjena, menjalnik kot bi en del usnja odtrgal pa sedež ma eno malo lukno.

Je pa prodajalc omenil, da je manšeta počena, tako da je treba to menjat. Baje se celo zglob občasno sliši (ampak na moji kratki testni vožnji se ni slišal, pravi da ko je mokro se občasno sliši), torej mogoče za zamenjat kaj več kot samo manšeto?

Re: Hyundai in vzdržljivost motorjev

Objavljeno: Ne avg 21, 2011 12:49 pm
Napisal/-a _furby_
a si morda pogledal za 2.7 motorjem kaj? res da je malo drazje za se vozit z njim, ampak jaz osebno bi raje takega izbral :twisted:

Re: Hyundai in vzdržljivost motorjev

Objavljeno: Ne avg 21, 2011 12:55 pm
Napisal/-a Veron
nisem glih nek divjak, tko da mi bo 2.0 vrh glave : )

edit: evo glih iz ogleda še tega -> http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5061052&show=1

Servisna sicer potrjena, ampak samo prve dve leti, do približno 48t km. Naprej nč, niti računov. Na desnih vratih odpada lak približno 5x5cm. Pri spredni levi gumi, v desnem oviknu (malo večji hitrosti) se sliši nekaj. Zadnji spojler je barva kar zgulena mal.

Druga pesem je pa notranjost, ki je naravnost boga, menjalnik ni več rjavo usnje, ampak ogulena, črno, volan podobna zadeva, sicer ma zdele čez neko usnjeno prevleko. Sedeži niso glih negovani, niti niso blazno pazil na njih.

Motor je suh, nobene rje ni videt, nosilci spredaj vsi gledajo še original.

Načeloma je tisti iz Kamnika z 190t km, notraj veliko veliko bolje ohranjen, zunanjost je tale iz Lucije nekoliko bolje, motorni del je iz Lucije dosti bolje (nobene rje), motor, sklopka, menjalnik je pri obema nekje enak.

Težko se odločim za bilo katerega, prvi bi blo treba zunanjost ornk poštimat, pa sanirat tisto rjo okoli motornega dela (nosilci okoli motorja), drugi pa notranjost neki narest, ker je kar obupna (verjetno zato, tudi ni nobene slike notranjosti)