Stran 1 od 4

Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Po jan 16, 2012 9:37 pm
Napisal/-a C4V4L13R
V naslovu omenjam tale avtomobil: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5488641&show=1

Zanima me, če kdo pozna prodajalca, kakšen se mu zdi tale avto glede na naš trg (predvsem sprašujem poznavalce). Avto je videt lep, ima cel kup opreme, cena pa tudi ni pretirano zasoljena.

Vem da načeloma 1.8T niso problematični, pa bi vseeno vprašal, kaj lahko pričakujem pri 200.000 prevoženih kilometrih, kako je s Quattrom - verjetno je pametno zamenjati vsaj olje v diferencialu in menjalniku? Kakšne posebne hibe.

Porabo verjetno lahko pričakujem nekje med 8 in 11 litri?

Gledal sem tudi Audi TT, tukaj bi me predvsem zanimale ostale hibe, če obastajajo kakšne - glede podvozja, vem da je potrebno pazit na modificirano verzijo, zaradi težav z vodljivostjo. V oko mi je padel tale: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5478999&show=1

Prosim za čim več informacij o teh avtomobilih.

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Po jan 16, 2012 9:50 pm
Napisal/-a Slicker
a3 zgleda prelep da bi blo res. sploh pa tale šargi mafija :D sicer pa se odločaš med dvema totalno različno namembnima avtomobiloma. jaz če bi kupoval tt-ja bi šel najprej pogledat avto od uporabnika egster. http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5062948&show=1 montiraš original zadnji spojler pa je to to. drgač pa z 1.8T načeloma ni problemov, problematične so edino cinšpule ki pa spet niso tako hud strošek - se mi zdi da je cca. 50€/kom na pooblaščencu. poraba pa pri "navadnem" od 8-11L, pri quattru kak liter več.

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Po jan 16, 2012 9:56 pm
Napisal/-a C4V4L13R
ne, to glede namembnosti mi je jasno, všeč sta mi oba, tehtam med športnostjo (pogledujem tudi za 2-sedežniki in roadsterji) in med bolj daily uporabnim avtom, na koncu seveda vedno odločajo finance oz. kaj bo v ponudbi v trenutku nakupa, zato bi se čim bolj rad prej pozanimal o obeh modelih.

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Po jan 16, 2012 10:09 pm
Napisal/-a peroRS
A3-ka se je nekaj časa nazaj prodajala privat s koperskimi tablicami (v 01 stacionarnem območju) in je imela ceno 4300€.
Kilometri se v tem času niso spremenili (+par tisoč) :D

C4V4L13R je napisal/-a:Vem da načeloma 1.8T niso problematični, pa bi vseeno vprašal, kaj lahko pričakujem pri 200.000 prevoženih kilometrih, kako je s Quattrom - verjetno je pametno zamenjati vsaj olje v diferencialu in menjalniku? Kakšne posebne hibe.

Porabo verjetno lahko pričakujem nekje med 8 in 11 litri?


Kar se tiče motorja ne bi smelo biti težav. Preveri kdaj so bili menjani jermeni.
Obvezno stestirat delovanje haldex pogona! (najlažje na valjih, sicer pa ogret motor, ESP off, prva, pa po gasu :D vrtet ne sme nič)
Po morebitnem nakupu pa najprej zamenjaj olje v haldexu, ker to je osnova pri takem avtu in se pri tem ne sme šparat!
;)
Včasih je bil interval za menjavo 30.000km, pri novejših modelih (ca. 2004-) pa 60.000km. Raje prej kot kasneje.
V menjalniku ni treba menjat olja oz. ni to prednostna naloga (pustiš za konec ko je vse drugo porihtano).

Porabo si uganil. Odvisno koliko je težka noga.

Bi pa znal bit dober nakup, če vse štima.
Ker avto je bomba s to kombinacijo 1.8T 4x4 :twisted:

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Po jan 16, 2012 10:22 pm
Napisal/-a Vikking
Preverit zgodovino A3 na pooblaščencu, kar pa sploh ne bo teško, saj je a2s le par sto metrov stran. Vsekakor je lahko turbina v zadnjih zdihljajih, ki pa ni zanemarljiv strošek.

Vedi pa to, da kupuješ od preprodajalca, ki je na najslabšem glasu daleč naokoli. Znan po ponarejanju servisnih knjižic, zbijanju kilometrov, na njegovo garancijo se ne zanašaj, saj tudi če bo kaj narobe je po moje ne boš nikoli moral uveljavljati brez sodne poti.

Pri teh km je že moral biti opravljen veliki servis. Zato se prepričaj da je bil opravljen s strani prejšnega lastnika oz. na pooblaščencu in ne s strani tega preprodajalca. Ker če je preprodajalec opravil veliki servis, je bil opravljen za vojašnico v Celju, v romskem naselju.

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Po jan 16, 2012 10:34 pm
Napisal/-a INFINITI

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: To jan 17, 2012 1:11 am
Napisal/-a egster
Pri hiši imamo A3 in TT. A3 je 1.9 TDI, tako da ti težko rečem, kako se v njem obnese 1.8T, ga imam pa v TT-ju.
Na tvojem mestu bi pri TT-ju raje gledal 225KM verzijo, saj je zavarovanje isto, poraba ista (8-12l), ko se naveličaš ga lahko čipneš na 265KM in si zmagal. Plus seveda quattro, ki ga večina 180KM verzij nima. Brez quattra je TT dolgočasen.

Čeprav je to mogoče avto, ki je večino časa v garaži, ima zdaj kar vsak na avto.net magične kilometre :? Teh namreč ni noben problem obrniti (orodje za to stane 15 EUR). Tako, da o tem raje ne izgubljam besed, samo bodi POZOREN.

Če je avto primerno vzdrževan s servisi olja je vse ok. Pri glavnem servisu glej, da sta bila menjana tudi napenjalec in vodna črpalka.
Nekih pretiranih hib ni, prvim modelom do 2003 so crkovali števci za temperaturo in količino goriva, zato preveri to pri vsakemu. Cinšpule pri letniku 1999 niso problem, če ima kvadratno varianto!
Aja pa tisti, ki imajo vgrajen ESP, zadaj balaste 2x10kg in spojler, so ZELO stabilni tudi pri 240km/h. Iz prve roke.

Če boš rabil konkreten nasvet le vprašaj, ker poznam svojega v zadnji šrauf oops Bi ti ga tudi ponudil, ampak je na žalost že rezerviran :DDD

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: To jan 17, 2012 12:46 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Se pravi na kratko: 1.8 T naj se ne bojim za probleme, pač kot pri vsakem avtu - potrebno najprej poservisirat tisto redno kar je treba. Tukaj je vodna pumpa vezana na zobati jermen? Je problem, da pridejo ventili in bati skupaj, v kolikor pumpa zariba ali je tako narjeno, da ostane odmična v poziciji, kjer ni škode za motor?

V vsakem primeru pa verjetno se priporoča quattro tako za a3, kot TT?

Kako je kaj z rednimi stroški? Torej na vsakih cca 30.000 menjava olja v diferencialu (v kolikor gre za quattro), redni servis na 15.000 olje + filtri (tukaj verjetno ni filozofije), bolj imam v mislih, koliko stane velik servis? (do sedaj na obeh avtih s tem nisem imel skrbi - veriga.press)

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: To jan 17, 2012 9:08 pm
Napisal/-a egster
Vodno pumpo poganja zobati jermen, ja. Pumpa načeloma ne zariba, ker je celotna kovinska, razen propelerčka na notranji strani. Prav zaradi lomljenja teh plastičnih propelerčkov se jih menjuje. Bolj je problem, ker rad spusti napenjalec če ni bil menjan.

Ko enkrat kupiš quattro, ne boš nikoli več kupil FWD-ja :D

Redni stroški so pa tako.. olje 0W-40 + filter + menjava pride približno 100 EUR.

Velik servis pri takem avtu narediš ponavadi 1x ali 2x v dobi lastništva in ne predstavlja pretiranega stroška.
Pri dobri mehanični delavnici so mi veliki servis računali takole (prepis računa):
- original Audi zobati jermen + rolce - 133,28 EUR
- natezalec pogonskega jermena - 70,03 EUR
- vodna črpalka - 51,60 EUR
- mikro jermen za pogon klime itd. - 33,46 EUR
- antifriz G12 - 4,72 EUR
- potrošni material - 12,00 EUR
- 5 servisnih ur - 139,98 EUR
Skupno torej 445,07 EUR.

Zavorne ploščice + diski spredaj so original ATE okoli 170 EUR/komplet, zadnje 130 EUR/komplet. Svečke NGK PFR6Q 4 kom. - 50 EUR. Filtri so vsi okoli 20 EUR (oljni, zračni, kabinski).

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: To jan 17, 2012 9:55 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Točno, kot sem si predstavljal...500 EUR pa nardit komplet servis in spat mirne duše.

Ja quattro me vsekakor matra ja :DDD

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Sr jan 18, 2012 10:47 am
Napisal/-a egster
Aja pa še Haldex filter + olje + menjava na pooblaščencu je 100-150 EUR.

Pojdi peljat A3 in TT-ja, mogoče še S3 (čeprav je na avto.net samo 1, tako da ne vem v kakšnem stanju je).
Vsekakor bi ti predlagal TT-ja, če zadaj ne potrebuješ sedežev.

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Sr jan 18, 2012 4:42 pm
Napisal/-a peroRS
C4V4L13R je napisal/-a:Točno, kot sem si predstavljal...500 EUR pa nardit komplet servis in spat mirne duše.



Vsekakor je to priporočljivo, da imaš potem mir. Menjava olja v Haldexu pa obvezno, kot sem že rekel. Ker ne veš kaj je počel prejšnji lastnik, zadeva je pa precej občutljiva na neservisiranje ;)

egster je napisal/-a:Pojdi peljat A3 in TT-ja, mogoče še S3 (čeprav je na avto.net samo 1, tako da ne vem v kakšnem stanju je).
Vsekakor bi ti predlagal TT-ja, če zadaj ne potrebuješ sedežev.


Jah tako je...če potrebuješ 5 vrat imaš izbiro med Audijem A3 1.8T quattro in Seat Leonom 1.8T 4motion.
Če je pa 3-vratni dovolj, bi pa jaz imel raje S3-ja kot TT (osebno mi bolj odgovarja).
Spet, če pa turbina ni pogoj imaš možnost tudi kakšnega Golfa 4 2.8 VR6 4 motion. Je pa tu vzdrževanje malo dražje pa poraba tudi, poleg tega pa zmogljivosti niso nevem kaj, pri 1.8T pa že s čipom pridobiš veliko. Ima pa VR6 svoje čare, ko pridemo do zvoka :twisted:

Na koncu je pa itak odvisno od ponudbe na trgu, ki je običajno precej slaba. Na vsake toliko se najde kakšen dober primerek.
Tako, da vzemi tistega, ki je bolj ohranjen in vzdrževan ;)

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Sr jan 18, 2012 5:10 pm
Napisal/-a maniaxxx
O samih avtih so ti drugi dosti napisali, jaz ti samo povem da od Šargija še kolesa ne bi šel kupit, je pa ostalo odvisno od tebe koliko si upaš. Če želiš ti lahko nahitro skočim audija pogledat, mam par 100 metrov do Šargija.

P.s. če ga boš šel kam testirat ne pelji na A2s, so kolegi in ne verjamem da ti bojo vse po resnici povedali, raje pelji kam drugam.
.

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Sr jan 18, 2012 9:26 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Ok, super fantje! Hvala za informacije!

Zdaj imam enga kupca za mojo bavario, tako da bomo videli, kako bodo kaj finance kazale, sicer se nakup prestavi na poletje ali celo konec leta, bomo videli...

Načeloma bi sicer raje TT-ja, vendar je ta trenutek finančno dosegljiv dotičen audi, za TT-ja bi moral še malo počakat. Kot rečeno, všeč sta mi oba, quattro me zelo zelo matra in koneckoncev je tale a3 prava raketa + vsestransko uporaben. Na odločitev itak vedno vplivajo €€€...

@maniaxxx:
imaš PS ;)

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Sr jan 18, 2012 11:23 pm
Napisal/-a AgitatoR
Pa ne VAG. :cry:
Brezdušni avti. :)

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Če jan 19, 2012 3:44 pm
Napisal/-a peroRS
Bago je napisal/-a:Vse lepo in prav, vendar olje je priporočeno 5w-30, ali pa 0w-30 če si s severnega konca.


Pomembno je da specifikacija oz. standard olja ustreza, sama gradacija pa je odvisna od tega koliko kilometrov delaš letno, od načina vožnje in koliko €€€ si pripravljen odšteti za olje ;)

List of the most common VW standards

* VW 500.00 – VW spec for multigrade engine oils for petrol engines with SAE 5W-X/10W-X viscosity for engines built up until August 1999 (MY 2000).
* VW 500.00 + 505.00 – Oil meets both VW 500.00 and 505.00 spec.
* VW 501.01 – VW spec for petrol engines for engines built up until August 1999 (MY 2000).
* VW 501.14 – Brake fluid with low viscosity, VW 2006>.
* VW 502.00 – VW spec, oil for petrol engines. Successor of VW 501.01 & 500.00 spec.
* VW 503.00 – Long-life petrol engine oil for VW cars with WIV. Meets ACEA A1, SAE 0W-30 or 5W-30. Suitable for the AUDI S4, engines with an output greater than 180bhp should use 503.01 or 504.00/507.00.
* VW 503.01 – Special engine oil for some VW petrol engines. SAE 5W-30. Suitable for the Ausi RS4, TT, S3 and A8 6.0 V12.
* VW 504.00 – Long-life petrol engines with WIV.
* VW 505.00 – Passanger car diesel engine oil, minimum performance level CCMC PD-2. Lists viscosities:- SAE 5W-50, 10W-50/60, 15W-40/50, 20W-40/50 requiring 13% max evaporation loss and SAE 5W-30/40, 10W-30/40 requiring 15% max evaporation loss.
* VW 505.01 – Special engine oil for VW turbodiesel with pump-injector-unit and for the V8 commonrail turbodiesel engines. Meets ACEA B4 SAE 5W-40 spec.
* VW 506.00 – Special long-life engine oil for turbodiesel engines with WIV, viscosity is SAE 0W-30.
* VW 506.01 – Special long-life oil for turbodiesel engines with pump-injector-unit with WIV.
* VW 507.00 – Long-life diesel engine oil with WIV.
* VW 508.00 – Fuel economy low saps oil in development.


standard 507.00 pokrije vse standarde od 505.00 do 506.01
standard 504.00 pa vse od 500.00 pa tja do 503.01


http://www.my-gti.com/2540/volkswagen-o ... roved-oils

http://my-gti.com/wp-content/uploads/20 ... il_gas.pdf

E
ngine oils are graded according to viscosity
The proper viscosity grade oil for your engine depends on
climatic or seasonal conditions where you drive. You can
use oil with a viscosity grade of SAE 5W40 across all
temperature ranges for normal driving conditions.
However, if engine oil viscosity grade SAE 5W40 is not
available, you can also use viscosity grade SAE 5W30
or SAE 0W40 as long as it meets Volkswagen oil
quality standard VW 502 00. Please remember that
not all commercially available oils conform to
Volkswagen oil quality standard VW 502 00 even
though they may have the same viscosity
.

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Če jan 19, 2012 5:58 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Torej, hvala uporabniku maniaxxx, da je šel pogledat avto zame :) .

Po slišanem se zanj verjetno nebi odločil :)

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Če jan 19, 2012 7:42 pm
Napisal/-a peroRS
C4V4L13R je napisal/-a:Torej, hvala uporabniku maniaxxx, da je šel pogledat avto zame :) .

Po slišanem se zanj verjetno nebi odločil :)


A lahko napišeš ugotovitve? V kakšnem stanju je avto? :)

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Če jan 19, 2012 7:53 pm
Napisal/-a maniaxxx
peroRS je napisal/-a:
C4V4L13R je napisal/-a:Torej, hvala uporabniku maniaxxx, da je šel pogledat avto zame :) .

Po slišanem se zanj verjetno nebi odločil :)


A lahko napišeš ugotovitve? V kakšnem stanju je avto? :)


ti bom js kr povedal. Na kratko je 99% bil razbit, vsaj 2 stekla sta čist x letnice, ima 205kkm ( recimo da štima ), spraskane felge, odbijač sprednji visi....na kratko preveč sumnjiv...

Re: Audi A3 8L 1.8 T Quattro ali Audi TT

Objavljeno: Ne jan 22, 2012 11:00 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Pozna kdo koga, oz. ima TT-ja, da bi si zadevo lahko ogledal od bližje, se usedu in zapeljal kakšen krog? Dolenjska ali okolica Ljubljane?
Vsekakor predno se za karkoli odločim, hočem videt, koliko mi avto kot tak ustreza, ker je zelo specifičen. A3 že vem kako izgleda, mi je všeč, sem se že vozil v njemu, tako da tukaj nisem v dilemi...TT-ja od blizu pa res še nisem prešnofal...