Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Turbo dizel vs turbo bencin

Napisal/-a xxl To dec 27, 2016 9:05 am

Nekako bi se strinjal s corusom,če voziš po predpisih po regionalki (70-90),je razlika majhna med TB-TD,tudi manj kot liter,je pa res,da je pri tem najbolje primerjati enaka avta,enake moči.Pri preganjanju se razlika precej poveča.Dizel je nekako še vedno v prednosti,ampak,začela se je vsesplošna gonja proti njim,zaradi izpustov.To je že druga tema,zdi se mi nepravično obsojat nekaj,kar se je prej forsiralo.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Re: Turbo dizel vs turbo bencin

Napisal/-a Reaper85 To dec 27, 2016 10:12 am

Moram samo omenit, da za vas očitno vožnja po predpisih pomeni cijazenje, kot pač za večino Slovencev, ker take izjave sem slišal že neštetokrat.
Drugače pa lahko s 150KM avtom od 50 do 90 prideš v 4s ali pa v 30s, kot je to vidno na naših cestah, oz. jih polovica sploh ne pride do 90.
Razlika v porabi med eno in drugo vožnjo je pa pri bencinarju takoj 4l, nekje 7 proti 11 pri 1.4 TSI 150, pri 2.0 TDI 150 verjetno 5 proti 8l.
In če vas dohiti dizel, vi pa boste po vaše vozili "po predpisih", bo šel samo mimo, porabo bo imel pa še vedno manjšo.
In to je največja razlika za Slovence in njihovo šparanje, z dizlom bi bili lahko preprosto veliko hitrejši, ampak raje sanjajo o 7l pri 1.4 TSI, potem jih pa prehiti nek 20 let star 1.0.
70 pa upam da je bilo mišljeno samo po bolj zavitih ovinkih in ne po ravninah.

Je pa tudi res, da se meni s pospeševanjem na max še nikoli ni uspelo ustavit pri samo 90, ampak pri nekje 110-120, pa to s 50KM ali pa z 185KM.
Ampak vseeno, če komu uspe prit 50-90 v 1s (res pa da Veyronov s 1000KM ni ravno veliko pri nas) in potem neha pospeševat, še vedno vozi po PS-u.
Še bolj po predpisih, ker se v nasprotju z vožnjo 70-90 drži tudi pravila, da ne smeš ovirat prometa.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Turbo dizel vs turbo bencin

Napisal/-a xxl To dec 27, 2016 10:24 am

Glej,če vozim 10-20 nad omejitvami,potem to ni več vožnja po predpisih,če umirjeno pospešujem med 70 in 90 v 6.,ali dam v 4. pa plin do lonca,tudi ni enako,mar ne?Kar za koga pomeni cijazenje je pa spet druga pesem.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Turbo dizel vs turbo bencin

Napisal/-a sonic To jan 03, 2017 3:11 pm

Matey_ je napisal/-a:@uros11
Zdej res ne vem a eni serjete denar, al se vam rezervar čudežno sam polni. Kako se pri porabi pod 10l ni kaj za sekirat?? Pri meni, ki nardim 30.000+ km vsako leto se mi že liter porabe pozna ... ne vem od kje take megalomanske izjave, kot da je strošek goriva popolnoma zanemarljiv ??


Seveda to ni zanemarljiv strošek, ampak moraš gledati celotno sliko stroškov glede avta, in upoštevati razlike med ljudmi - ne delajo vsi 30.000+ km vsako leto....

Jaz imam s svojim V8 merjascem porabo tudi 20 litrov ali več, pa se ne sekiram pretirano... ker večinoma vozim na LPG (cena cca pol evra za liter) in ker delam nekako max 10.000 km letno, ali še precej manj. Se pravi, na leto zmečem za gorivo max cca jurja evrov, ti pa verjetno vsaj ene 2x toliko (pri tvoji kilometrini in če imaš porabe 6 litrov, toliko je ponavadi pri povprečnem dizlu in to sem vzel za izračun; boš po potrebi povedal če je kaj bistveno drugače).

Poleg tega, sem za svoj avto plačal precej manj kot za npr. novega Cliota, a bo čez par let še vedno približno toliko vreden kot sem zanj dal ob nakupu (jurja gor ali dol), pri nekem povprečnem novem avtu pa po ene 5-6 letih lahko komot izgubiš cca 10 jurjev vrednosti ali več (iz lastnih izkušenj v preteklosti). Pa tudi če bi svojo veliko staro zverino po par letih uporabe peljal direkt na odpad, sem še vedno izgubil precej manj denarja kot je izguba vrednosti po enakem številu let po nakupu povprečnega novega avta...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Turbo dizel vs turbo bencin

Napisal/-a sonic To jan 03, 2017 3:21 pm

Pa še to glede stroškov bencinar vs dizel, ne vem če je bilo že omenjeno - če je dizel jurja ali dva dražji od istega modela z bencinskim motorjem, moraš posledično upoštevati še:
- večje stroške financiranja, če vzameš kredit ali leasing - ker na dodatna 2 jurja ustrezno plačuješ dodatne obresti
- višja nabavna vrednost vozila pomeni tudi dražji kasko
- pri letni registraciji je pogosto dizel dražji, ker ima ponavadi višjo kubaturo (recimo 1.6 turbodizel vs 1.2 turbobencinar, slednji je v nižjem razredu)

Vsaka od teh stvari sicer pozamezno ni dramatična, ampak skupaj se pa počasi nabere... Sicer je že nekdo v tej temi omenil, da če se kupuje avte za 20 jurjev+, so ti stroški relativno majhne vsote, ampak kot sem že na forumu zapisal: če že preštevamo fižolčke, jih preštejmo pravilno.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 53 gostov