Stran 1 od 1
Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Po jan 30, 2012 12:44 am
Napisal/-a blazkom
Pozdravljeni, zanima me kateri avto ki mora obvezno imeti zadnji pogon ima karseda veliko opreme. Imam ga namen kupiti zbitega oz. ga uvoziti in popraviti. Zaželjeno je da je avto starejše izdelave (pred letom 2000) lahko je sicer izdelan tudi kasneje. In če mogoče veste kaj vse od opreme se da dobit pri avtu ki ga boste naveli.
HVALA
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Po jan 30, 2012 4:25 pm
Napisal/-a cruiser1
Čudno zastavljeno vprašanje, ki izpade precej neresno!
Kakšen avto bi sploh rad? Športni z čimveč opreme ali preporsto luksuzno vozilo z zadnjim pogonom? V vsakem primeru nimaš prav veliko izbire saj so zadnjih 30 let avtomobili z RWD precej redki v primerjavi z FWD.
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Po jan 30, 2012 5:15 pm
Napisal/-a blazkom
Bolj bi bil namenjen driftu.
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Po jan 30, 2012 5:17 pm
Napisal/-a ddas
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Po jan 30, 2012 5:20 pm
Napisal/-a davorz
Potem rabiš avto s čim manj opreme, da bo čim lažji?
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Po jan 30, 2012 5:34 pm
Napisal/-a blazkom
Ampak vsen bi mogl bit užitek se vozt z njem sam naprimer ko prideš ko kkšnga ljubelja al pa vršiča pa da se ga da mal zdriftat
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Po jan 30, 2012 5:45 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Po jan 30, 2012 6:13 pm
Napisal/-a Daedalus
Škoda ga je za take oslarije IMO.
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Po jan 30, 2012 7:05 pm
Napisal/-a tristan01
blazkom je napisal/-a:Ampak vsen bi mogl bit užitek se vozt z njem sam naprimer ko prideš ko kkšnga ljubelja al pa vršiča pa da se ga da mal zdriftat
Bolj nelogične izjave že skoraj ne moreš zapisati. Kot so ti že povedali za driftanje potrebuješ lahek špartansko opremljen avtomobil z močnim motorjem, obvezna je špera, ali še bolje kar zavarjen diferencial, optika pa mora biti nastavljena tako da zadnja kolesa lahko nadzorovano zdrsnejo, prednja pa rabijo čimveč oprijema. Poleg tega avtomobili za drift zelo hitro ostanejo brez kakšnega odbijača ali pa lastniki podrsajo kakšen bok ali blatnik če se drift preveč ponesreči...
Takšen avtomobil je v vsakdanjem prometu nevozen, da teme o varnosti sploh ne načnem.
Če želiš le na kakšnem samotnem odseku odpeljati zavoj ali dva popreko ne rabiš dirkalnika za drift, temveč le izklopljena elektronska pomagala in malce znanja, niti ni potrebe po kakšni pretirani konjenici pod motornim pokrovom. Na spolzkem, morda mokrem asfaltu ali makedamu lahko oddriftaš celo s kakšnim fičkom čim podobnim...
Pa še nekaj: Driftanje na gosrskih turističnih cestah... Raje ne bom zgubljal besed. Se mi je v glavi takoj narisal prizor, kako pri ruski kapelici driftaš skozi srpentino, nasproti pa ti pripelje avtobus pol turistov - skratka recept za katastrofo. Da ne omenjam da takšne ceste tudi če so povsem prazne ne dopuščajo niti najmanjše napake - na eni strani skale na drugi strani prepad, vmes pa slabe 3 metre širok pas zdelanega asfalta.
Na kratko premisli kaj sploh želiš, koliko denarja imaš na voljo, potem pa bo tudi izbira precej enostavnejša.
LP Tristan01
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: To jan 31, 2012 10:43 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Prodam mojo 320i, resda z nič opreme, je pa RWD in ima LSD

Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Sr feb 01, 2012 8:31 am
Napisal/-a SašoP
Če si prpravljen tankat, uzem e36 m3, tm maš use kar rabš pa še več

Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Sr feb 01, 2012 11:45 am
Napisal/-a tristan01
SašoP je napisal/-a:Če si prpravljen tankat, uzem e36 m3, tm maš use kar rabš pa še več

No ja, tudi s kakšnim AMG-jem, Ferrariji in podobnem ne bo nič zgrešil... Je pa vprašanje ali je njegova denarnica enakih dimenzij kot njegova domišljija

LP Tristan01
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Če feb 02, 2012 8:26 am
Napisal/-a SašoP
Hahaa Tristan to je sicer res, ampak m3 stane tok kokr za Ferdota sam gume

Sicer pa sm tut js neki gledu tele AMGje, sicer C klaso tastaro, sam tm pod 12 litrov ne prideš

Še vedno sm mnenja, da za tistga k hoče zabaven avto, zadnji pogon, pa da maš ''normalne'' stroške vzdrževanja vse to ob neutrujajoči vožnji in za male pare je M3 to to

Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Če feb 02, 2012 9:03 am
Napisal/-a R 34 GT-R
Glede E36 mogoče raje 3.2?
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Če feb 02, 2012 10:24 am
Napisal/-a SašoP
Ja 3.2 bi tut js osebno rajš meu, že zaradi 6 stopenjskega menjalnika pa mal več navora, da se loh tut v 6ti prestavi 60 pelješ

Drugače pa tut 3.0 je bomba, naj bi bil malo bolj vzdržljiv od 3.2 Uglavnem z nobenim od teh motorjev nemoreš falit. Je pa res da je ful odvisno kaj in kako je blo z avtom delan, zato js če bi kej tazga kupovou, obvezno avto z znano zgodovino, drugač je tut taka zadeva lahko vreča brez dna
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Če feb 02, 2012 11:11 am
Napisal/-a R 34 GT-R
SašoP je napisal/-a:Ja 3.2 bi tut js osebno rajš meu, že zaradi 6 stopenjskega menjalnika pa mal več navora, da se loh tut v 6ti prestavi 60 pelješ

Drugače pa tut 3.0 je bomba, naj bi bil malo bolj vzdržljiv od 3.2 Uglavnem z nobenim od teh motorjev nemoreš falit. Je pa res da je ful odvisno kaj in kako je blo z avtom delan, zato js če bi kej tazga kupovou, obvezno avto z znano zgodovino, drugač je tut taka zadeva lahko vreča brez dna
Z vidika namembnosti, karter je pri 3.2 modificiran in niso ojnični toliko na udaru
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Če feb 02, 2012 11:17 am
Napisal/-a tristan01
SašoP je napisal/-a:Hahaa Tristan to je sicer res, ampak m3 stane tok kokr za Ferdota sam gume

Sicer pa sm tut js neki gledu tele AMGje, sicer C klaso tastaro, sam tm pod 12 litrov ne prideš

Še vedno sm mnenja, da za tistga k hoče zabaven avto, zadnji pogon, pa da maš ''normalne'' stroške vzdrževanja vse to ob neutrujajoči vožnji in za male pare je M3 to to

SašoP ne ga srat s takšnimi. Dober M3 (če je govora o aktualnem modelu) danes stane 35 do 40.000 EUR. Se vmes najde tudi kak stokrat preprodan in zgonjen primerek za dosti manj denarja, se pa prihranek pri nakupni ceni pozna na vzdrževanju ali bog ne daj okvarah.
Dosti poceni pa danes res dobiš E36 M3. Vendar ne pozabit da v govorimo o avtomobilu letnik med 1993 in 1998. S 3.0 motorjem se danes prodajajo že od 4 tisočake dalje. Se je pa treba zavedati, da taki primerki so lahko precej vprašljivi (preventivna menjava glavnih ležajev po nakupu obvezna ne glede na tip motorja S50B30 ali S50B32). Vprašljivo je stanje podvozja, načenja jih rja (bolezen E36)... Da ne omenjam posledic zlorabe, saj si tak avto danes lahko privošči vsak študent, ki po nakupu komaj zmore plačevati gorivo, vzdrževanje pa je španska vas...
Dobro ohranjeni primerki z znano zgodovino in lastništvom pa se danes prodajajo krepko čez 10.000 EUR. Avtomobili iz prve roke pa dosegajo cene tudi blizu 20.000 EUR. Odšteti okrog 15 tisočakov za dober primerek M3 v poznih najstniških letih ali okrog polnoletnosti pa tudi ni tako poceni. Res da v primerjavi s kakšnim konjičkom iz Maranela še vseeno dosti poceni. Nobeden od naštetih primerkov pa ni avtomobil za navadne smrtnike ampak za ljubitelje z dovolj globko denarnico in željo po dotičnem primerku.
LP Tristan01
Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Če feb 02, 2012 1:06 pm
Napisal/-a SašoP
Js že skos pišem za E36 model, sej se mi zdi da je to tist še tazadn ''taprav'' bavarc

Drgač pa mislm da za okol 8k lahko že lepga dobiš, se pa večina folka ne zaveda da avto ni nov, in je vedno kej za delat na njemu. Tut pr unmu za 15k boš daju gor pa ga mogu rihtat, to ni sam tankaj in vozi. Je pa res da je delov veliko in paše skor use križem kražem. Itak je pa tak avto, če realno pogledamo narejen za tiščat tko da zlorabljeni so bli kr usi pomoje. Je pa pol druga stvar kako je bil vzdrževan, če je biu skos rihtan mu nima bit kej. Je pa res da tazga lepga dobit je skor kokr loto zadet

Re: Avto na zadnji pogon s čimveč opreme
Objavljeno: Če feb 02, 2012 2:57 pm
Napisal/-a tristan01
SašoP je napisal/-a:Js že skos pišem za E36 model, sej se mi zdi da je to tist še tazadn ''taprav'' bavarc

Drgač pa mislm da za okol 8k lahko že lepga dobiš, se pa večina folka ne zaveda da avto ni nov, in je vedno kej za delat na njemu. Tut pr unmu za 15k boš daju gor pa ga mogu rihtat, to ni sam tankaj in vozi. Je pa res da je delov veliko in paše skor use križem kražem. Itak je pa tak avto, če realno pogledamo narejen za tiščat tko da zlorabljeni so bli kr usi pomoje. Je pa pol druga stvar kako je bil vzdrževan, če je biu skos rihtan mu nima bit kej. Je pa res da tazga lepga dobit je skor kokr loto zadet

Če dobiš S50B32 z tak denar kot ga omenjaš... Sem takoj še sam kupec za enega...
Razlika med tiščanim in zlorabljenim primerkom je velika.
Ko zaradi malomarnosti zavrti ležaje na glavni gredi, motor je ves čas na blokadi (pri takšnem avtomobilu nevajen voznik hitro zamudi trenutek za pretikanje), zaradi grobega pospeševanja potrga motorne nosilce ali celo vpetje zadnje preme, da niti ne omenjam slabo saniranih srečanj z jarki ali obcestnimi svetilkami.... Potem hitro ugotoviš da je tisti primerek za 15.000 EUR zlata vreden.
Jasno takšen avtomobil vedno potrebuje pozornost (imaš še ljubico v garaži), je pa velika razlika ali daješ tej ljubici male pozornosti ki vajino druženje polepšajo ali pa tvoja ljubezen zahteva da ves čas ležiš pod njo in nekaj saniraš.
Lp Tristan01