Stran 1 od 3

a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 9:05 pm
Napisal/-a Gregorijus
Še vedno iščem kaj bi pametnega kupil za to približno vsoto (7 - 8 k€), pa me zanima kaj menite.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5606887&show=1

A je tole za uzet, al ne?

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 9:08 pm
Napisal/-a peroRS

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 9:19 pm
Napisal/-a Gregorijus
Rabim večji avto, sem gledal tole karavanko

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5265749&show=1

pa mi nekot ne dišijo tele lagune :roll:

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 9:21 pm
Napisal/-a King1
Gregorijus je napisal/-a:Rabim večji avto, sem gledal tole karavanko

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5265749&show=1

pa mi nekot ne dišijo tele lagune :roll:



Zakaj ne? Si se že peljal z njo?

lp

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 9:23 pm
Napisal/-a mihaing
Jaz dnevno naredim 150km in je res zakon avto za take pare :mrgreen:

Samo imam malo preblemov, ker moram stalno nekaj razmišljati kar me pomirja, da ne pohodim po gasu, ker me potem vse mine in se drugi dan peljem na šiht z drugim avtom :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 9:26 pm
Napisal/-a Gregorijus
Nisem, pa verjamem, da je super avto. Pred leti sem vozil Safrana, pa mi zato mogoče vel satis bolj diši oops

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 9:28 pm
Napisal/-a Gregorijus
"Samo imam malo preblemov, ker moram stalno nekaj razmišljati kar me pomirja, da ne pohodim po gasu, ker me potem vse mine in se drugi dan peljem na šiht z drugim avtom"
?????? prevelika hitrost ali poraba? :D

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 9:29 pm
Napisal/-a fare
Še tu malo preberi kaj imajo za povedati:
http://www.whatcar.com/car-reviews/used ... ry/23681-5

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 9:32 pm
Napisal/-a King1
Gregorijus je napisal/-a:Nisem, pa verjamem, da je super avto. Pred leti sem vozil Safrana, pa mi zato mogoče vel satis bolj diši oops



Vel satisa bi ti odsvetoval predvsem zaradi 2.2.dci-jev, ker so obup. Zdej, če je bil leta 2005 že kaj posodobljen ne vem a vseeno se jih drži slab sloves. Kar pa se lagune tiče je pa 2.0 dci pravi biser, ki praktično nima okvar ( seveda se tudi kakšen najde a ne ). Na tvojem mestu bi se odločil za laguno, ker jo boš tudi čez par let lažje prodal kot vel satisa. Pa vedi, da večji je avto večji so stroški servisiranja. ;) Pa uspešen nakup ti želim.

lp

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 9:32 pm
Napisal/-a eentox
Gregorijus je napisal/-a:"Samo imam malo preblemov, ker moram stalno nekaj razmišljati kar me pomirja, da ne pohodim po gasu, ker me potem vse mine in se drugi dan peljem na šiht z drugim avtom"
?????? prevelika hitrost ali poraba? :D


Pomoje nič od tega ampak le razvajenost bivše "nemške križarke"... :mrgreen:

Vel satis ni slab, problem je tule bolj 2,2dci

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 10:15 pm
Napisal/-a sonic
Vel Satisa bi jaz kupoval izključno v verziji z 3.5-litrskim V6 bencinarjem. Kolikor slišim in berem, je 2.2 dCi zelo nagnjen k okvaram, podobno neposrečen je 3.0-litrski dCi.
Za malo ilustracije, zgodbica o enem od zaribanih 2.2 dCi:
http://crnkovic.blog.siol.net/2008/11/22/destinacija-divaca/

Skratka, za Vel Satis samo bencin. Tudi IMO bolj pristaja taki luksuzni ladji. Pa ne jokat zaradi višjih stroškov goriva - Vel Satisi so tako poceni, da podobno stari in podobno luksuzni nemški avti (ki se mu verjetno še vedno samo približajo po opremi) stanejo toliko več evrov, da za to razliko kupiš veliko goriva...

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 10:16 pm
Napisal/-a nevermind
Ma jaz pravim vsak Reno only bencinar. To je moje mnenje in sedaj me napadite ;)

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 10:25 pm
Napisal/-a peroRS
Meni je sicer Vel Satis grd, ampak če ga že hočeš:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5648491&show=1

3.5 verzije so pa smešno poceni, če imaš j***a to kupit in potem tudi vzdrževat! ;)
Pa porabe ne štejem pod vzdrževanje.

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 10:30 pm
Napisal/-a sonic
peroRS je napisal/-a:Meni je sicer Vel Satis grd, ampak če ga že hočeš:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5648491&show=1

3.5 verzije so pa smešno poceni, če imaš j***a to kupit in potem tudi vzdrževat! ;)
Pa porabe ne štejem pod vzdrževanje.

Zakaj si pa linkal ravno primerek s turbinskim motorjem? Prava izbira je 3.5-litrski V6, old-skool atmosferski bencinar...

Me pa čisto iz firbca zanima, koliko pa stane vzdrževanje Vel Satisa? Kaj konkretno je treba menjavati in koliko stane?

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 10:38 pm
Napisal/-a peroRS
sonic je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Meni je sicer Vel Satis grd, ampak če ga že hočeš:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5648491&show=1

3.5 verzije so pa smešno poceni, če imaš j***a to kupit in potem tudi vzdrževat! ;)
Pa porabe ne štejem pod vzdrževanje.

Zakaj si pa linkal ravno primerek s turbinskim motorjem? Prava izbira je 3.5-litrski V6, old-skool atmosferski bencinar...


Kaj pa manjka turbo motorju oz. zakaj vsi takoj pomislite na okvare? Saj ne bo turbina razpadla ;)

Zakaj sem ga linkal. Na avtonetu so 4 Vel Satisi bencinarji. Eden je slabih 10.000€, tako da odpade. Ostanejo trije, 2 V6 in tale 2.0T.
Turbaka sem izbral zato, ker piše, da je 1. lastnik, potrjena servisna, 120kW pomeni cenejše zavarovanje in cenejše vzdrževanje.
Pa na sliki z odprtim strešnim oknom izpade boljši od ostalih dveh :mrgreen: =P Dober oglas (=slika) proda avto. ;)

Sem na koncu lepo napisal, da je V6 prava stvar, če upa kupit :D

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 10:48 pm
Napisal/-a sonic
peroRS je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Meni je sicer Vel Satis grd, ampak če ga že hočeš:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5648491&show=1

3.5 verzije so pa smešno poceni, če imaš j***a to kupit in potem tudi vzdrževat! ;)
Pa porabe ne štejem pod vzdrževanje.

Zakaj si pa linkal ravno primerek s turbinskim motorjem? Prava izbira je 3.5-litrski V6, old-skool atmosferski bencinar...


Kaj pa manjka turbo motorju oz. zakaj vsi takoj pomislite na okvare? Saj ne bo turbina razpadla ;)
Ne gre za to. Gre za stil. Takemu avtu enostavno precej bolj pristoji klasična mašina z veliko kubaturo. Manjši turbomlinčki so sicer super stvar (imamo doma enega v Touranu), ampak 2-litrski benz-turbak IMO paše avte tipa Golf GTI, ne pa v Vel Satisa, ki je res bolj "limousine présidentielle"...


Še vedno pa čakam od tebe bolj podroben opis, kateri konkretni vzdrževalni stroški čakajo nadebudnega kupca kakega Vel Satisa?

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 11:00 pm
Napisal/-a vepar
poleg stroškov z motorjem,-(imel nesrečno 2.2 skrpucalo) - vodilo prve šipe, čitalec kartic, senzorji na kolesih za pritisk, en motorček na ksenonu, zadržač vrat, to je bilo v 3h mesecih..ne upam si predstavljati kaj bi bilo po enem letu :lol:

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 11:11 pm
Napisal/-a Cefizelj
Največji problem pri V6 Vel Satisih je, da so se prodajali samo z avtomatskim menjalnikom, ki ob nepravem vzdrževanju (beri Renault ne predvideva menjave olja), zelo rad shodi. In potem smo tam. :) Je pa z Initiale opremo všečna zadeva za met.

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: Pe feb 10, 2012 11:27 pm
Napisal/-a WMB
Renojev dizel ne.
Spoh pa 2.2d in 3.0d.
1.9d od 2001 do 2005 isto ne....
Jaz priporočam bencinarja...če že reno....ki pa sploh ni slab avto, praktično nepokvarljiv a le v kombinaciji z bencinskim motorjem

Re: a je to za kupt?

Objavljeno: So feb 11, 2012 8:25 am
Napisal/-a King1
WMB je napisal/-a:Renojev dizel ne.
Spoh pa 2.2d in 3.0d.
1.9d od 2001 do 2005 isto ne....
Jaz priporočam bencinarja...če že reno....ki pa sploh ni slab avto, praktično nepokvarljiv a le v kombinaciji z bencinskim motorjem



Lej nočem se kregat ampak kolikokrat boš še ponavljal isto sranje. Pa dej se že umiri. Kot prvo 1.9 dci so imeli probleme od leta 2001 do leta 2003 pa še to samo tisti kateri niso bili redno servisirani ( na 15.000 km ) oz. kot so pri renaultu predpisovali kar se je izkazalo za velik FAIL ;) ( na 30.000km ) Imamo doma dva 1.9 dci-ja in v bližini so še trije in vsi so med 150.000 in 270.000 pa začuda vsi še vedno laufajo in to z prvo turbino in prvim nezaribanim motorjem. Da o tem, da poznam še nekaj ljudi z njimi, ki jih imajo pa res nobeden nima tako hudih problemov kot jih imaš ti oz. si jih imel. Ne bom rekel, da so nepokvarljivi ( končniki, mehanizmi šip, kartice ........) a vseeno kaj pričakovati od 7,8,9 oz 10. let straega vozila? Zato prosim ne posplošuj vse napovprek.

To je potem isto kot bi jaz skoz govoril kok je 1.2 tsi j**c, ker ga je imel moj prijatelj ( imel nekaj problemov ) in da so na družinski octaviji menjali turbino, da je največji j**c na svetu. Moraš se zavedati, da vsi grešijo in na napake ni imun nihče. Pa naj bo to dci, tdi, tsi, tce ......... . ;) Poznam pa dva primera kjer 1.2 dela odlično. Pa tudi veliko primerov kjer 1.9 dci dela prfektno.

Kot zanimivost poznam človeka, ki ima 2.2 dci-ja vel satisa in z njim v 300.000 km-jih še ni imel izrednega popravila. ;) Beat that. =P

lp