Stran 1 od 3

Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 10:25 am
Napisal/-a tmz
Lep pozdrav,

zanima me ali ima kdo na forumu Alhambra ali Sharan 1.4 TSI Ecomotive? Predvsem me zanimajo konkretne izkušnje v vožnji. Ne za divjanje ampak za normalno družinsko vožnjo, ki pa včasih zahteva tudi polno naložen avto v vrhniški klanec. Kakšna je poraba? Bi še enkrat kupil ta avto s tem motorjem?

Ta motor gledam, ker imamo veliko kratkih voženj čez teden. In na leto naredimo cca 10k km, kar ni veliko.

In na splošno me zanima ali so kakšni problemi z novimi Alhambrami? Se kaj kvari, so kje problemi?

Saj vem, da se moram sam odločiti in da se ne bo noben namesto mene. Pa vseeno še tole. Cincam med Alhambro in Galaxy. Alhambra mi je všeč zaradi drsnih vrat in nižje cene, Galaxy pa zaradi velikega prtljažnika, ki ga potrebujem. Iz sedanjega avta sem navajen drsnih vrat in velikega prtljažnika (fiat Doblo). 7 sedežev ne potrebujem. Kdo kakšen komentar? Zakaj bi vzel enega in ne drugega. Pa ne zdej nekih vojn tle gor začenjat. Kakšen konkreten argument zakaj enega in ne drugega.

Hvala!

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 10:47 am
Napisal/-a Volvej
Meni ni jasno kaj sploh razmišlajo v firmi da vgrajujejo tako male motorje v avto velikosti Sharana, če temu prišteješ še maso ob polni zasedenosti sedišč in prtljago ... :?

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 11:05 am
Napisal/-a fare
Moj svak ima Sharana s tem motorjem. Glede velikosti in praktičnosti tu ni pripomb je pa skoraj vsak mesec na servisu zaradi električnih gremlinov.
Do sedaj je imel odpoved: sistema za nadzor tlaka v gumah, težave pri odpiranju drasnih vrat, zamrznitev navigacijskega sistema.....pa še bi se našlo.
Poraba pa ubijalska okrog +12 litrov pa še to na regionalki in malo AC.
Torej če le kupuješ tako garo daj malo več pa dizla kupi pa tudi če je Seat ali Ford samo da je dizel.
lp.

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 11:20 am
Napisal/-a Blinder
Volvej je napisal/-a:Meni ni jasno kaj sploh razmišlajo v firmi da vgrajujejo tako male motorje v avto velikosti Sharana, če temu prišteješ še maso ob polni zasedenosti sedišč in prtljago ... :?


Ta mali motor puli bolj ko volvov 2.0 atmosferski.

Koliko konjev pa ima ta 1.4 tsi v sharanu? 150?

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 11:44 am
Napisal/-a thunderbolt
Uporabnik Sonic (oz. njegova boljša polovica) ima že nekaj časa tourana s tem motorjem pa tudi se je že večkrat razpisal na to temo.

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 1:25 pm
Napisal/-a tmz
Blinder je napisal/-a:Koliko konjev pa ima ta 1.4 tsi v sharanu? 150?


Ja. 150 konjev. Dizel 2.0 ima pa 140 konjev.

Blinder je napisal/-a:Poraba pa ubijalska okrog +12 litrov pa še to na regionalki in malo AC.


Ufff. Tole je pa mal hudo. A to čist resno. Ker meni so zagotovili, da čez 11 naj ne bi šlo. Na Fordovem forumu sem enega spraševal, ki ima malo več kot pol leta Galaxy z 1.6 EcoBoost 118kW (160KM). In mi je napisal tole:

Glede porabe: zaenkrat mi kaže računalnik 9,8, pri čemer imam 9/10 kratkih voženj po par km. Na dolge je poraba 8-9, na kratke okoli 10-11,5. Po AC pri 100 porabi kakšnih 7,5, pri 130 pa 8,5.


Sonico-ove prispevke sem videl ampak so mi malo ušli iz glave. Sedaj spet pogledal in piše tole:
Sonic je napisal/-a:Doma imamo Tourana TSI in 8,5 porabi na avtocesti LJ-KP če dam tempomat na 140 kmh (kar je realno 130), seveda pa je zaradi cestninskih in tunelov dejanska povprečna hitrost celotne poti manjša (če ni gužve je čez 100kmh, sicer pa manj). Če naštimam tempomat na 110 kmh (100 realnih), je pa poraba 6,5 - 7 litrov. res pa je da na morje vozimo v glavnem poleti in vedno laufa klima.

Pri povprečni hitrosti 150 kmh bi bila poraba verjetno precej nad 10 litrov.

Sem za štos na hitro pogooglal in 8,5 litrov pri 150 kmh naj bi bila v Touranu poraba z motorjem 2.0 TDI... (pri 130 pa slabih 7 litrov, torej nekako dobrega 1,5 litra manj kot 1.4 TSI).

Glede mestne vožnje Tourana 1.4 TSI - tukaj pa poraba divje variira, glede na stil vožnje in razmere, pozna se tudi zelo ali je motor ogret ali ne. Pozimi in s hladnim motorjem je skoraj nemogoče jo v mestu spraviš pod 10 litrov, z ogretim motorjem in pri zmernih temperaturah je pa z normalno vožnjo možno doseči porabo tudi pod 8 litrov, mi je enkrat uspelo (pot iz BTCja do tržnice Koseze v soboto dopoldan, pa sem bil med hitrejšimi).


Po tem sodeč, kljub temu da je Sharan težji, se mi zdi +12 litrov malo hudo.

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 2:44 pm
Napisal/-a fare
Ne nič ne pretiravam je to podatek iz njihovega BC ja k vsakič ko imamo kako family kosilo grem pogledati povprečno in ta se vedno vrti tu okrog 12ih litrov. Zadeva kar lepo papca je pa mogoče tudi od voznika odvisno kako je kaj vešč v varčni vožnji. lp.

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 3:00 pm
Napisal/-a aklan86
Realna poraba je nekje 10l/100 +/-1l

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

Paše pa takemu avtu bolj smrdljivec kot pa bencin, čeprav 150KM je za tak avto dovolj, ni pa dirkalnik, tudi z 2.0TDI ne.

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 3:36 pm
Napisal/-a andrejus
fare je napisal/-a:Moj svak ima Sharana s tem motorjem. Glede velikosti in praktičnosti tu ni pripomb je pa skoraj vsak mesec na servisu zaradi električnih gremlinov.
Do sedaj je imel odpoved: sistema za nadzor tlaka v gumah, težave pri odpiranju drasnih vrat, zamrznitev navigacijskega sistema.....pa še bi se našlo.
Poraba pa ubijalska okrog +12 litrov pa še to na regionalki in malo AC.
Torej če le kupuješ tako garo daj malo več pa dizla kupi pa tudi če je Seat ali Ford samo da je dizel.
lp.


Kaj je pa mislil svak da kupuje bencinca za tak kombi. Premamila ga je VW lažna poraba 5,9 l/100* mešanega cikla Zakaj mislite d aimajo tovornjaki dizel motor :)
Ti elektirčni gremlini so morda prisotni ker gre za "novo" vozilo in ga bodo poštimali šele kasneje.

Glede prostornosti in udobnosti je pa res kul. Poleg tega ima drsna vrata. Če si bom enkrat nabavil VW bom raje vzel Šarana kot Pasata karavan






* saj ne vem koliko je uradno sam ponavadi vsi lažejo

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 3:37 pm
Napisal/-a sonic
thunderbolt je napisal/-a:Uporabnik Sonic (oz. njegova boljša polovica) ima že nekaj časa tourana s tem motorjem pa tudi se je že večkrat razpisal na to temo.
Evo me :D

Hja, Sicer je treba upoštevati da je Sharan cca 200 kg težji od Tourana.

Je pa res tudi 1.4 TSI v Sharanu malo bolj navit kot 140-konjski v Touranu (v Sharanu ima dodatnih 10 KM ter dodatnih 20 Nm navora).
150-konjsko verzijo TSI (torej tako kot v Sharanu) sem enkrat vozil v testnem Tiguanu, in se mi je zdel kar močen - je pa tudi Tiguan še vedno 150-200 kg lažji od Sharana, v bistvu po teži Tiguan ne odstopa dosti od Tourana...

Vseeno mislim da pri 10.000 km letno, nakup 2.0 TDI ni smiseln. Poraba bo pri TSIju seveda visoka, ampak pri taki veliki škatli tudi TDI ne more narediti čudeža. Verjetno ni pričakovati večje razlike kot max 3 litre/100 km, TDI pa stane cca 2000 EUR več ob nakupu, torej boš razliko noter prinesel šele po 6-7 letih. Pa pri TDI boš s tem majhnim številom kilometrov v večji nevarnosti, da zapacaš DPF filter...

Poraba je sicer pri TSI zelo odvisna od načina vožnje, ogretosti motorja itd,. Se nič ne čudim da s kakimi kratkimi zimskimi vožnjami po mestu komot spraviš na 12 litrov, to n za TSI noben problem (že v Touranu, hehe). Ampak kot pravim, pri tvoji kilometrini se res nima smisla toliko obremenjevati s porabo.

Bo 1.4 TSI dovolj močan? V bistvu, zakaj ne. Konjev je 150, navora 240 Nm (skoraj toliko kot v mojem Golfu 1.9 TDI).
Pomoje bo tak avto zmogel tudi vrhniški klanec - če ne drugače, pač šaltaš eno prestavo dol in morda pač ne pelješ na najbolj levem pasu. Se bo dalo preživeti.

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 4:36 pm
Napisal/-a RedBaron
Pri Fordu imaš še S-max, ki ne zgleda tako enoprostorsko kot galaxy, je pa melankost manjši prtljažnik, pa nekoliko cenejši je. Vozne lastnosti pa so odlične (vem iz prve roke :) ).


Kar se tiče primerajave med Sharan/Alhambra in Galxy/S-max, bi izpostavil eno pomembno stvar, namreč v Sharanu in Alhambri je možno doplačati (mislim da cca 300€) za zadnje bočne AirBage (naslonjala zunanjih sedežev v drugi vrsti) pri čemer dobiš zraven še zategovalnike zadnjih pasov (omejevalniki so serijski), pri fordu pa (žal) tega ne moreš dobit.

Ti pa predlagam, da karkoli boš že vzel, doplačaj za temna stekla zadaj, ker so zakon, otroci niso direktno na soncu, pa še več zasebnosti imaš zadaj (previjanje otrok, dojenje ipd.)


1.4 Turbo bencinar je dovolj močan za tak avto, vprašanje je samo poraba in razlika v ceni med primerljivim dizlom, moči je v obeh primerih dovolj.

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 6:04 pm
Napisal/-a Volvej
Blinder je napisal/-a:Ta mali motor puli bolj ko volvov 2.0 atmosferski.


To da gre vredu verjamem, samo kako dolgo, s koliko izrednimi popravili na dolgi rok in s kakšno porabo goriva, to je vprašanje! Drugače pa so pravi motorji pri Volvotu T5, T6, V8 in D5 ostalo je pomoje bedarija (beri manjši performase, večja ali enaka poraba).

tmz je napisal/-a:Ufff. Tole je pa mal hudo. A to čist resno. Ker meni so zagotovili, da čez 11 naj ne bi šlo.


Pa kaj vi se hecate al kaj? Moj kolega ma Volvota bencinarja 300KM AWD pa ma povprečno porabo po BC 9l/100km. Mislim v čem je fora kupit avto z tak pretirano hudo malim motorom če pa itak pije kot žolna?!?! Sicer nimam pojma kake motorje majo v ponudbi, samo če vzameš recimo 3.0 TDI ti bo manj pil, pa lepše se bo pelal, pa manj se bo motor mantral. Ne razumem teh for, kao nekaj eko, pa pije več kot neki 20 let stari motor z dvakrat večjo prostornino.

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 7:03 pm
Napisal/-a Blinder
Volvej je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:Ta mali motor puli bolj ko volvov 2.0 atmosferski.


To da gre vredu verjamem, samo kako dolgo, s koliko izrednimi popravili na dolgi rok in s kakšno porabo goriva, to je vprašanje! Drugače pa so pravi motorji pri Volvotu T5, T6, V8 in D5 ostalo je pomoje bedarija (beri manjši performase, večja ali enaka poraba).

tmz je napisal/-a:Ufff. Tole je pa mal hudo. A to čist resno. Ker meni so zagotovili, da čez 11 naj ne bi šlo.


Pa kaj vi se hecate al kaj? Moj kolega ma Volvota bencinarja 300KM AWD pa ma povprečno porabo po BC 9l/100km. Mislim v čem je fora kupit avto z tak pretirano hudo malim motorom če pa itak pije kot žolna?!?! Sicer nimam pojma kake motorje majo v ponudbi, samo če vzameš recimo 3.0 TDI ti bo manj pil, pa lepše se bo pelal, pa manj se bo motor mantral. Ne razumem teh for, kao nekaj eko, pa pije več kot neki 20 let stari motor z dvakrat večjo prostornino.


zgori maš link kolko žre shran, tle maš link kolko žrejo tvoji varčni volvoti http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

če ma tvoj kolega 9L na volvotu, bi z shranom prišel skozi z kakimi 7 litri

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 8:00 pm
Napisal/-a Volvej
Ja saj vem da je ful odvisno od tega kako ga voziš, ampak vseeno ne vidim smisla kupovati avto z majhnim motorjem, če potem porabi več goriva kot kakšen motor z večjim volumnom, ki se pač pri istem tempu vožnje manj utruja. Res je verjetno razlika v začetni ceni, če se kupuje novega, ampak mislim se kaj hitro pokompenzira z manjšo porabo. S tem da bi naj manj naviti motor z večjim volumnom, dolgoročno gledano več zdržal.

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 8:26 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Volvej je napisal/-a:Ja saj vem da je ful odvisno od tega kako ga voziš, ampak vseeno ne vidim smisla kupovati avto z majhnim motorjem, če potem porabi več goriva kot kakšen motor z večjim volumnom, ki se pač pri istem tempu vožnje manj utruja. Res je verjetno razlika v začetni ceni, če se kupuje novega, ampak mislim se kaj hitro pokompenzira z manjšo porabo. S tem da bi naj manj naviti motor z večjim volumnom, dolgoročno gledano več zdržal.


Kaj točno zdaj tebi ni jasno? Kako boš pokompenziral višjo nakupno ceno večjega motorja z manjšo porabo, če poraba NI manjša? Napišeš, da veš, da je ful odvisno od tega, kako voziš in potem še dalje pišeš nekaj po svoje, čeprav ti je dokazano drugače. Sploh se pa ne more hitro pokompenzirat z nižjo porabo, če se dela tako malo kilometrov, servisni intervali bodo pa v tem primeru očitno itak delani na časovni interval (eno leto?). Torej višja nakupna cena, višja poraba, dražja registracija/zavarovanje in servisi. Kakorkoli obrneš, ni čisto nobene računice s kupovanjem večjega motorja za 10k km umirjene vožnje na leto.

To je motor, ki je lahko ob umirjeni vožnji relativno varčen, lahko da pa dosti od sebe, če se ga pritisne.

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Če feb 16, 2012 8:29 pm
Napisal/-a thunderbolt
Dizel za 10k na leto je res tvegana odločitev. Če imaš veliko kratkih relacij in če se tako pozna pri porabi hladna mašina, si pa privoščiš webasto (ne greje samo notranjosti, ampak tudi motor sam), kar pa sicer spet ni mala investicija.

ne vem, razmišljam :?:

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Pe feb 17, 2012 9:01 am
Napisal/-a sonic
thunderbolt je napisal/-a:Dizel za 10k na leto je res tvegana odločitev. Če imaš veliko kratkih relacij in če se tako pozna pri porabi hladna mašina, si pa privoščiš webasto (ne greje samo notranjosti, ampak tudi motor sam), kar pa sicer spet ni mala investicija.
:
V tem kontekstu je TDI za 10k na leto čisto nesmiseln.

Če še enkrat dobro pogledaš cifre moči in predvsem navora od 1.4 TSI, se v bistvu nimaš kaj bati da bo Sharan,( v primerjavi z TDI), s TSI motorjem nepremičnina (sicer tudi raketa ne bo, ampak to itak ni namen takega vozila).

Jaz sem 2.0 TDI enkrat vozil v testnem Touranu (edino ne vem ali je bil še PD ali CR verzija, če ima to kaj veze). Moram reči da nekaga blaznega navdušenja nad tem motorjem nisem občutil. Saj je močan, ampak predvsem pri obratih ko turbina resno zagrabi (in tedaj je sunek kar preveč izrazit), pri nizkih obratih (zelo približno okoli 1500) pa je len kot crknjen konj, skratka navor je zelo slabo razporejen (v tem smislu se 2.0 TDI skrije že pred zadnjo verzijo 1.9 TDI, kaj šele pred TSI-ji).
TSI ima največji navor že pri 1500-1700 obrati (odvisno od verzije motorja), čeprav je količina navora manjša (ma pa najbrž krajše prestave kot TDI...)
Skratka ne vem če je 1.4 TSI v praksi sploh kaj šibkejši od TDIja (ne bi me čudilo če bi bilo obratno).


Če greš malo Googlat, recimo dobiš na spodnjem nemškem forumu mnenje od nekoga ki je kupil točno tako novo Alhambro 1.4 TSI, prej pa je imel starega Sharana 2.0 bencin - 1.4 TSI Alhambra menda 'leti ko svinja' ("geht wie Sau"): http://www.sgaf.de/content/sharan-2012-14l-tsi-110kw-dsg-20l-tdi-103kw-dsg-323455#comment-718971

Mislim da v tej situaciji nimaš boljše izbire kot 1.4 TSI.

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Pe feb 17, 2012 9:05 am
Napisal/-a sonic
Volvej je napisal/-a:Meni ni jasno kaj sploh razmišlajo v firmi da vgrajujejo tako male motorje v avto velikosti Sharana, če temu prišteješ še maso ob polni zasedenosti sedišč in prtljago ... :?

Aja pa še to. Kdor piše take komentarje, sem 100% da še ni imel v roki nobenega avta s TSI motorjem (ali pa vsaj kakega drugega 'malega turobencinarja).
Jaz sem bil sprva tudi skeptičen glede zmogljivosti 1.2 TSI v Golfu ali 1.4 TSI v Touranu in Tiguanu. Ampak to moraš enostavno probat v vožnji, ker prej ti ne more biti jasno, koliko moči se da iztisniti iz takih 'motorčkov', če gor dodajo turbino (in pri enih še kompresor).

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Pe feb 17, 2012 9:10 am
Napisal/-a tmz
Hvala Sonic. Sam razmišljam enako. Seveda bi bilo najbolj enostavno, da bi ga sprobal. Samo noben nima bencinarja za testno vožnjo.

Re: Alhambra, Sharan 1.4 TSI Ecomotive izkušnje

Objavljeno: Pe feb 17, 2012 9:41 am
Napisal/-a andrejus
V avtomobile vgrajujeo tako majhne motorje samo zaradi izpustov Co2. Če se tak motorček vozi počasi in previdno porabi relativno malo in ima relativno malo izpustov.

Podoben primer imamo mi doma. Žena je kupila Pežoja 5008. 1.6 HDI. Mislim da ima 112 KM. Totalno premajhen motor za tak avto. Niti niso problem konji ampka navor,ga je enostavno premalo in ni tistega sunka, ki ga je včasih dajal TDI-PD (ki je meni osebno bil všeč) Če voziš do 80-90 kmh niti ne opaziš od tu naprej je pa problem. Tak avto bi moral imeti 3.2 HDI ne pa 1.6.

Druga varianta je bila THP bencinski motor, ki je imel več konjev kot ta diesel ampak manjši navora. Od 90 kmh naprej si ga moral imeti konstantno na obratih in poraba je temu sledila (10-12 l/100 kmh pri hitri avtocestni vožnji. Diesel ima tam okoli 7-8 l/100kmh

Ti novi turbo bencinarji so zelo varčni če se jih vozi umirjeno, dobro potegnejo če se jih pritisne, vendar poraba temu sledi.

az sem bil sprva tudi skeptičen glede zmogljivosti 1.2 TSI v Golfu ali 1.4 TSI v Touranu in Tiguanu. Ampak to moraš enostavno probat v vožnji, ker prej ti ne more biti jasno, koliko moči se da iztisniti iz takih 'motorčkov', če gor dodajo turbino (in pri enih še kompresor).


Moč pri turbo motorjih ni bila nikoli problem. Vedno je bila problem poraba in turbo luknja (oz navor). Če se sko spomni R5 turbo. Za 120 KM je bila poraba 12-14 litrov, tudi 16 litrov ni bilo nič takega. Danes bi ga verjento prehitel tisti Šaran z manjšo porabo in še enkrat večjo maso in to po ovinkih :lol: