Stran 1 od 1

vprašanje

Objavljeno: So mar 17, 2012 10:46 pm
Napisal/-a alenčica
Kupujem avto ne vem kako se naj odločim,med golf1,6 diezel(66/90)ali renault dizel (66/90)?

Re: vprašanje

Objavljeno: So mar 17, 2012 11:03 pm
Napisal/-a DIZL_
Živjo, jest mam takega golfa doma in sem nad avtom zelo navdušen. motor je za normalno vožnjo čisto dovolj močan, res pa je da ni kakšen dirkalnik. Je pa avto zelo dobro in kvalitetno narejen, tako, da ti zelo priporočam nakup, je pa golf dražji od (megana), ki pa tudi ni slab avto :)

Re: vprašanje

Objavljeno: So mar 17, 2012 11:14 pm
Napisal/-a zany
Golf 1.6 TDI v kombinaciji z motorjem 90KM ni več na voljo kot naročilo, prodajajo se le še zadnji modeli 1.6 TDI 90KM iz zaloge. Trenutno najcenejši je tri vratni golf rabit 1.6 TDI (105KM) za ceno 15.600 €, ki ima poleg opreme trendline še avtomatsko klimatsko opremo climatronic. Je torej veliko bolje vzeti verzijo rabit z več konji in nižjo ceno, kot bi bila pri 90 konjski verziji. Mislim pa, da je verzija rabit vezana le na tri vratne golfe.

Pri renaultu se najverjetneje gre za model megane 1.5 dci. Kolikor sem opazil se večina 9O konjskih dizlov prodaja z opremo generation, ki pa je roko na srce zelo skopa, cena pa je res nizka.

Re: vprašanje

Objavljeno: Ne mar 18, 2012 12:07 am
Napisal/-a IcEm4n
tud pri Color Edition je na voljo 90 konjski dizel - predvidevam, da ima avtorica tega v mislih.

Re: vprašanje

Objavljeno: Ne mar 18, 2012 6:47 pm
Napisal/-a alenčica
ja pri renaultu gre za motor 1.5 dci. pa nekateri pravijo, da niso najbolj posrečeni. hvala za vaša mnenja.

Re: vprašanje

Objavljeno: Ne mar 18, 2012 9:01 pm
Napisal/-a tristan01
alenčica je napisal/-a:ja pri renaultu gre za motor 1.5 dci. pa nekateri pravijo, da niso najbolj posrečeni. hvala za vaša mnenja.


Pri Renaultu so imeli 1.5dci motorji težave le okrog leta 2003 in 2004, ko so vgrajevali Delphi-jev sistem vbrizga... Pri tem je pogosto prihajalo do okvar visokotlačne črpalke ali šob. Do danes pa je ta motor doživel če kup sprememb in popravkov, med drugim so tudi zamenjali dobavitelja sistema vbrizga. Tako sedaj dci po zanesljivosti ni nič slabši od konkurence.

Kar se celotnega avtomobila tiče, pa drugega kot testna vožnja ne preostane. Golf in Megane sta sicer konkurenta, po sami ergonomiji in obliki pa različna kot dan in noč.

Megana nisem vozil, sem pa imel naredil nekaj kilometrov z Golfom, ki me je čisto razočaral. Če ne delaš ogromno kilometrov bi bilo vredno razmisliti še o 1.2TSI različici s 105km.

LP Tristan01

Re: vprašanje

Objavljeno: Po mar 19, 2012 8:38 pm
Napisal/-a alenčica
ja jaz se malo bolj nagibam k golfu pa me zanima zakaj vas je golf razočaral?

Re: vprašanje

Objavljeno: To mar 20, 2012 8:34 am
Napisal/-a sonic
alenčica je napisal/-a:ja jaz se malo bolj nagibam k golfu pa me zanima zakaj vas je golf razočaral?
Mislim da je @tristan01 želel povedati da ga je razočaral motor 1.6 TDI v Golfu, ne avto kot tak. Golf je res zelo dober avto, a tudi jaz se pridružujem mnenju da 1.6 TDI v vožnji kar malo razočara.
Zato ti je tudi svetoval da v Golfu razmisliš o 1.2 TSI bencinarju - precej živahnejši, poraba pa ne bo dramatično večja kot pri TDI.

Odvisno je od razlogov, zakaj ravno dizla - če ga hočeš zaradi krepkega navora v nižjih obratih, je v Golfu pravzaprav TSI boljša izbira kot 1.6 TDI. 1.6 TDI se ti splača le če delaš res veliko letnih kilometrov.

Re: vprašanje

Objavljeno: To mar 20, 2012 9:18 am
Napisal/-a tristan01
alenčica je napisal/-a:ja jaz se malo bolj nagibam k golfu pa me zanima zakaj vas je golf razočaral?


Alenčica, kot je že omenil sonic, razočaral me je motor. S prostega teka je motor praktično mrtev. Zbudi se šele malce pod 2.000 vrtljaji. Za tiste ki so vajeni vožnje bencinarja nič nenavadnega. Sam pa že približno desetletje vozim takšne in drugačne dizle. Največja prednost dizla je veliko navora praktično takoj nad prostim tekom. Vozim Octavijo 1.9 TDI s 105 konji. Octavija potegne že od dobrih 1.000 vrtljajev dalje, okrog 2.000 vrtljajev pa že prestavljam v višjo prestavo. Tako se lahko vozi 95% dizlov ki so na trgu. Motor v novem golfu pa se obnaša kot bencinski (malo navora v nizkih vrtljajih). Zelo me zmoti, da se moraš v mestu od semaforja do semaforja pomikat s prvo in drugo prestavo in cca 2.500 vrtljaji, da slediš toku prometa.

Zato sva za potrebe boljše polovice preskusila še 1.2 TSI, ki je ob 6 stopenjskem menjalniku precej bolj prijazen za vožnjo. Motor je živahen že tik nad prostim tekom, poraba je od dizlove večja za cca. liter, nabavna cena 1.000 EUR nižja, pa še stroški vzdrževanja so opazno nižji kot pri dizlu (cenejše olje, ni velikega servisa, saj ima motor verigo). Nama je takšen Golf ustrezal precej bolj od dizla, pa sva ob nakupu računala na letno cca 20.000km.

Kar se ergonomije tiče, pa je vsaj za mojih 190 cm Golf precej primernejši kot Renault. V renaultu nekako ne znam najti pravega položaja zase, saj mi ne ustreza razmerje dolžin med sedežom, pedali in volanom... ampak to je že stvar posameznika.

LP Tristan01