Stran 1 od 1

pomoč pri nakupu avta cca 4500eu

Objavljeno: Sr apr 04, 2012 9:24 pm
Napisal/-a martin85
Pozdravljeni!

Počasi bom moral menjati iztrošen stari avto in se mi sanja ne, kaj naj kupim.
Do sedaj sem vozil bravota 1.6 bencinca s katerim sem bil relativno zadovoljen.
Motila me je prevelika poraba (8,5l) in premalo prostora. Letno sem delal 17-18kkm, sedaj računam na cca 20-22kkm zato verjetno dizla.
Je pa do tega cca 20% mesto, 25% AC, ostalo izven mesta. Rad bi tudi več navora, ker mi je na strmi ovinkasti cesti v snegu bravo delal probleme (pod 2500vrt ni bilo dovolj moči, z več pa je bila hitrost prevelika).

Želje so sledeče:
-dovolj velik prtljažnik, da vanj dam (lahko razmontirano) kolo brez podiranja sedežev
-povprečna poraba do 7,5l
-poceni vzdrževanje (pomemba mi je zanesljivost)
-klima
-več udobja, kot mi ga je nudil bravo
-nisem dirkač, vendar dosti pod 100konjev ne-bi
-dosti čez 4500eu ne dam

Kakršnikoli predlogi dobrodošli, ker nisem značkar.

Hvala!

Re: pomoč pri nakupu avta cca 4500eu

Objavljeno: Sr apr 04, 2012 10:09 pm
Napisal/-a Mivec
Hyundau I30

Re: pomoč pri nakupu avta cca 4500eu

Objavljeno: Sr apr 04, 2012 10:14 pm
Napisal/-a Cefizelj
martin85 je napisal/-a:Pozdravljeni!

Počasi bom moral menjati iztrošen stari avto in se mi sanja ne, kaj naj kupim.
Do sedaj sem vozil bravota 1.6 bencinca s katerim sem bil relativno zadovoljen.
Motila me je prevelika poraba (8,5l) in premalo prostora. Letno sem delal 17-18kkm, sedaj računam na cca 20-22kkm zato verjetno dizla.
Je pa do tega cca 20% mesto, 25% AC, ostalo izven mesta. Rad bi tudi več navora, ker mi je na strmi ovinkasti cesti v snegu bravo delal probleme (pod 2500vrt ni bilo dovolj moči, z več pa je bila hitrost prevelika).

Želje so sledeče:
-dovolj velik prtljažnik, da vanj dam (lahko razmontirano) kolo brez podiranja sedežev
-povprečna poraba do 7,5l
-poceni vzdrževanje (pomemba mi je zanesljivost)
-klima
-več udobja, kot mi ga je nudil bravo
-nisem dirkač, vendar dosti pod 100konjev ne-bi
-dosti čez 4500eu ne dam

Kakršnikoli predlogi dobrodošli, ker nisem značkar.

Hvala!


Mivec je napisal/-a:Hyundau I30


:roll: :lol:

Re: pomoč pri nakupu avta cca 4500eu

Objavljeno: Sr apr 04, 2012 10:33 pm
Napisal/-a srcnik
C5 2.0 HDI 109 konjev, karavana. Lp

Re: pomoč pri nakupu avta cca 4500eu

Objavljeno: Pe apr 06, 2012 7:17 pm
Napisal/-a GiGi1985
Težko je najdti dizla za slabih 5k euro, da ne bo treba nič vložit nanjega. Menjava vztrajnika+sklopke za povprečnega dizla je 1000 euro, injektorji, turbina,.... mogoče malo za razmislek, tvoji kilometri letno so ravno nekje vmes....

C5 Hdi
Ford Mondeo 2001-2006
VW Passat,
renault Laguna..........

Re: pomoč pri nakupu avta cca 4500eu

Objavljeno: Pe apr 06, 2012 9:09 pm
Napisal/-a martin85
Tele C5 so mi všeč in udobne vendar se malo bojim podvozja (za to ceno težko da ma kateri pod 200-250kkm).
Laguna model 2001-> nima dovolj prtljažnika (stara do 2000 ima, če se ne motim, večjega pa je ravno še dovolj velik).
Mondeo dizel mi vsi nekako odsvetujejo, ker ga za to ceno dobim z ravno pravimi kilometri ko se začenja... oops Bencinar bo pa v taki kravi kar precej spil...
VW-škoda so vsi kar sem jih gledal zgonjeni...

Nekako sem se začel nagibati k Berlingu 2.0hdi, ker gre kolo v prtljažnik pokonci prečno glede na smer vožnje in imam ta problem najboljše rešen...
Ga pa še nisem vozil tako da nevem, če je to res bolj bogpomagej kot nekateri trdijo. Sicer je že nekaj časa nazaj kar sem bil kot sovoznik, samo se od takrat ne spomnim, da bi v njem res že pri 50kmh vse ropotalo in šumelo... :|

Zgleda da bo treba gledati tudi bencinarje...

Re: pomoč pri nakupu avta cca 4500eu

Objavljeno: Pe apr 06, 2012 9:35 pm
Napisal/-a Badzo
martin85 je napisal/-a:Tele C5 so mi všeč in udobne vendar se malo bojim podvozja (za to ceno težko da ma kateri pod 200-250kkm).
.


Kaj se maš pa toliko za bat podvozja?

Re: pomoč pri nakupu avta cca 4500eu

Objavljeno: Pe apr 06, 2012 9:57 pm
Napisal/-a Daedalus
Berlingo je zelo dobra opcija, vendar jaz bi ti svetoval bencinarja. Kljub temu, da je derivati vedno dražji, 20-22k km na leto ni spet tako veliko, še posebej pa ne, če kupuješ avto do 4500€. Kot so že nekateri napisali, za ta denar boš dobil nekaj, kar ti lahko na hitro "spije" za eno leto tankanja bencinca oz. za 10 let ali več razlike med tankanjem bencinca in dizla. Seveda bencinci tudi niso neuničljivi, vendar če vzameš nekaj brez turbine, je verjetnost dragih popravil veliko veliko manjša, in verjetnost, da dobiš solidno ohranjenega za realno ceno (torej ne takega s 400k km manj na števcu in za 500€ takojšnjega vložka za solidno stanje, in kljub vsemu temu 500€ višja cena zaradi kilometrov) veliko višja.

Badzo je napisal/-a:
martin85 je napisal/-a:Tele C5 so mi všeč in udobne vendar se malo bojim podvozja (za to ceno težko da ma kateri pod 200-250kkm).
.


Kaj se maš pa toliko za bat podvozja?


Ker je zelo drago če gre k vragu. Nekaterim tisto udobje ne pomeni toliko, da bi bili pripravljeni spati s takim stroškom v mislih. ;) Saj je razumljivo...

Re: pomoč pri nakupu avta cca 4500eu

Objavljeno: So apr 07, 2012 7:54 am
Napisal/-a Badzo
Kolikor se spomnim teh citroenov - dalo se jih je dobit tudi brez regulacije podvozja (ne vem pa ali majo vsi hidravliko)..

So ga imeli znanci - nobenih resnejših težav razen zaribanega ležaja pri jermenu alternatorja (ob tem je vredno povdarit da so z glavnim servisom zamujali). S podvozjem nobenih težav (imeli so regulacijo podozja), kljub temu da se je avto vozil po terenu, ki ga večina današnjih SUVov ne vidi.
Z avtom se je delalo kot svinja z mehom je pa šel z nekaj čez 210k km stran od hiše (kake 2leti nazaj) pa še danes ga vidim po Lj.

Re: pomoč pri nakupu avta cca 4500eu

Objavljeno: So apr 07, 2012 4:10 pm
Napisal/-a Daedalus
Badzo je napisal/-a:Kolikor se spomnim teh citroenov - dalo se jih je dobit tudi brez regulacije podvozja (ne vem pa ali majo vsi hidravliko)..

So ga imeli znanci - nobenih resnejših težav razen zaribanega ležaja pri jermenu alternatorja (ob tem je vredno povdarit da so z glavnim servisom zamujali). S podvozjem nobenih težav (imeli so regulacijo podozja), kljub temu da se je avto vozil po terenu, ki ga večina današnjih SUVov ne vidi.
Z avtom se je delalo kot svinja z mehom je pa šel z nekaj čez 210k km stran od hiše (kake 2leti nazaj) pa še danes ga vidim po Lj.


Vse res. Nisem rekel, da se vsi kvarijo po 100k km. Vendar je res tudi to, da tam pa tam SE pokvari, res je tudi to, da nobeno podvozje ni neuničljivo in prej al slej gre k vragu (kot vsako podvozje; le da gre hidravlika kasneje, če je vse kot mora bit). Ker je pri rabljenih skoraj 10 let starih dizlih loterija dobit takega z realnimi km in vzrževanega je pač tveganje dragega popravila podvozja veliko večje kot pri drugih avtih, kjer dobiš novo podvozje za manj kot 500€. Nekateri se bodo pripravljeni spustit v tak rizik zaradi tega in onega razloga, večina pa ne, in jaz sem med njimi. Enostavno neka stvar, ki ti "visi" tam nekje v zavesti, da boš lahko že jutri se moral sprijaznit z dejstvom, da bo za popravilo treba dat, nevem, 5000€ (točne številke ne vem - to številko sem slišal od znanca, mi je pa malo visoka, pa vendar...). Eno je kupiti nov/skoraj nov tak avto, drugo pa toliko rabljenega...

Glede C5k brez hidravlike pa ne vem. Nisem toliko poznavalca.