407sw 1.6/2.0hdi
Objavljeno: Ne apr 08, 2012 9:30 pm
Napisal/-a opelcar
dober dan
kopuje se 407sw 1.6/2.0hdi, pa me zanima kateri je boljši? predvsem me zanima, z katerim je manj problemov? slišal sem da je problem z vztrajnikom, pa me zanima kaj z tem? kdaj se dela veliki servis, koliko to stane? ima avto zobati jermen ali veriga? koliko stane servis? zanima me poraba? in kako se je peljati z takim avtomobilom? bo pa nadomestil bmwja.
lp, se vam zahvaljujem za odgovor
Re: 407sw 1.6/2.0hdi
Objavljeno: Po apr 09, 2012 11:20 am
Napisal/-a opelcar
nihce neve nič?
Re: 407sw 1.6/2.0hdi
Objavljeno: Po apr 09, 2012 11:48 am
Napisal/-a Sba
Volvo ima "podoben" motor in skoraj vsakič vidim kak zariban 1.6 pri serviserju. Naj bi bil občutljiv motor, predvsem je potrebno paziti na izbiro olja. Z 2.0 naj nebi bilo težav. Glavni servis naj bi imel peugeot pri 180.000, zobati jermen (Volvo pri 240.000). Ne vem kakšne so težave z vztrajniki pri Peugeotih, meni pri skoraj 190.000 zaenkrat normalno dela, pravtako nisem imel nobenih težav z motorjem. Je pa vztrajnik dvomasni in posledično tudi precej drag, vendar se lahko vgradi tudi enomasnega. Kakor berem na forumih razlike skoraj ni občutiti.
Poraba je okoli 6 litrov, odvisno od vožnje.
Jaz imam izkušnje le z Volvom, so pa te motorji še v kar nekaj avtomobilih. Upam, da se ti kdo oglasi s kako bolj specifično izkušnjo.
Re: 407sw 1.6/2.0hdi
Objavljeno: Po apr 09, 2012 5:17 pm
Napisal/-a freddie
Oba HDIja, tako 1.6hdi (DV6), kot 2.0hdi (DW10) imata glavni servis na 240.000km oz. 192.000 pri vožnjah "v štarcuno in nazaj". Tehnološko sta dokaj podobna in rojena iz istega koitusa med PSAjem in Fordom, tako, da bi tudi napake morale biti bolj ali manj enake. Te pa so: nujna uporaba olja, ki ustreza standardu ACEA C2, v primeru, da ima avto vgrajen filter trdih delcev (DPF), drugače bo motor hitro predelan v druge kovinske izdelke, standardne Turbo težave ob nepravilni uporabi, zanič vodna pumpa, ki lahko začne rosit po 3-4 letih. Drugače pa oba solidna predstavnika svoje vrste, PSA je od nekdaj bil mojster za dizle, Renaultovi inženirji, so lahko sodržavljane gledali z zavistjo (do pred nedavnim).
Glede samega P407 pa ne vem dovolj. Na uho so mi prišle težave s sprednjim vzmetenjem, displayem na sredinski konzoli, servo pumpo in podobne šlamparije, a to je samo hearsay, ki ga ne morem potrditi z lastnimi izkušnjami. Dvomasni vztrajnik je nujno zlo modernih dizlov, ne glede na znamko. Umre lahko kadarkoli, tudi po 20000km, če je treba, lahko pa zdrži pet poti okoli Zemlje. Če se ga hočeš znebiti imaš naslednje opcije: avto na bencin, avto na lpg, avto na elektriko, hibrid, avto na paro, kolo.