Stran 1 od 1

bmw 525d

Objavljeno: Po apr 16, 2012 8:29 am
Napisal/-a psycho412
Pozdravljeni,

Nameravam kupiti bmw 525d letnik 2005 (konec leta prva registracija) s 160.000km (120kw) z ročnim menjalnikom, servisna je potrjena, avto je bil uvožen leta 2009 iz Belgije in ima znano vso servisno zgodovino, tako za tisto iz Belgije kot to iz Slovenije. Kilometri so bili preverjeni tudi na ključu, tudi na rezervnem. Zamenjane ima tipične hibe za tist letnik; sesalni kolektor, kompresor nivomata, odpravljeno škripanje volana itd...

Ali sem še kaj spregledal, oz. moram biti še na kaj pazljiv? Drugače je avto izredno ohranjen.

Hvala za odgovore.

Re: bmw 525d

Objavljeno: Sr apr 18, 2012 4:26 pm
Napisal/-a lisko
Sicer kot opazka.....Nikoli si ne bom znal predstavljat kako lahko nekdo v kaki državi, ki je mnogokrat večja od Slovenije, nardi v parih letih 100 tisoč km (nekaj časa je potem avto bil še v slo). Glede na to, da jaz samo za službo naklepam 25 tisoč letno in to v naši mali državici....Prištejem še kak izlet, morje....pa sem na 35 tisoč letno. Men je to vedno smešno.

Re: bmw 525d

Objavljeno: Sr apr 18, 2012 7:59 pm
Napisal/-a tristan01
psycho412 je napisal/-a:Pozdravljeni,

Nameravam kupiti bmw 525d letnik 2005 (konec leta prva registracija) s 160.000km (120kw) z ročnim menjalnikom, servisna je potrjena, avto je bil uvožen leta 2009 iz Belgije in ima znano vso servisno zgodovino, tako za tisto iz Belgije kot to iz Slovenije. Kilometri so bili preverjeni tudi na ključu, tudi na rezervnem. Zamenjane ima tipične hibe za tist letnik; sesalni kolektor, kompresor nivomata, odpravljeno škripanje volana itd...

Ali sem še kaj spregledal, oz. moram biti še na kaj pazljiv? Drugače je avto izredno ohranjen.

Hvala za odgovore.


Glede na to da kupuješ BMW predlagam da si malce zadeve prebereš bmw forumu. Drugače pa glede preteklosti avtomobila, se jo da preveriti na servisu, saj BMW vodi elektronsko knjigo servisov in vgrajene opreme. Na vsakem servisu ti bodo za drobiž preverili podatke o vozilu, pa boš bolje vedel pri čem si.

Sicer pa tudi sam delim Liskovo mnenje.

LP Tristan01

Re: bmw 525d

Objavljeno: Sr apr 18, 2012 8:36 pm
Napisal/-a BigL
lisko je napisal/-a:Sicer kot opazka.....Nikoli si ne bom znal predstavljat kako lahko nekdo v kaki državi, ki je mnogokrat večja od Slovenije, nardi v parih letih 100 tisoč km (nekaj časa je potem avto bil še v slo). Glede na to, da jaz samo za službo naklepam 25 tisoč letno in to v naši mali državici....Prištejem še kak izlet, morje....pa sem na 35 tisoč letno. Men je to vedno smešno.

1. Belgija je 1,5x večja kot Slovenija - ali je to že mnogokrat?

2. Sam si nikoli ne bom znal predstavljat kako lahko nekdo misli da se z BMWji, Audiji, Mercedesi ipd. dela VEDNO VSAJ 50 tisoč letno? Jaz poznam kar nekaj lastnikov (1. lastnikov da ne bo pomote), ki s svojimi velecenjenimi dizli dražjih in kao premium znamk delajo po 15-20 tisoč letno.

Da ne bo pomote, hočem reči samo da je mogoče, da avto ki ni iz Slovenije ter dizel in kao managerska limuzina, tudi naredi samo po 20.000 letno - kar nanese še vedno 55km na dan (ob predpostavki, da se ga vozi čisto vsak dan). Pa ne trdim, da ima tisto vozilo točno toliko km kot piše - in ne obratno. Samo pravim, da tako kot eni nardijo z Renault Clio 2000, bencin po 50k km letno, naredijo eni tudi z MB dizel 15k km letno - je pa res, da pride do slednjega redkeje.

Re: bmw 525d

Objavljeno: Sr apr 18, 2012 9:43 pm
Napisal/-a jeronimo
Praviloma za uvožene dizle velja da delajo veliko km letno. Sploh pa za nemške ter nizozemske, ker imajo dosti dražje zavarovanje ter cestnine za dizle. In kdor ima dizla pol dela veliko kilometrov da se mu splača dizla met.

Re: bmw 525d

Objavljeno: Sr apr 18, 2012 10:13 pm
Napisal/-a Cefizelj
Pa tudi načeloma se uvažajo avtomobili, ki se dobijo poceni, da še švercer nekaj zasluži in s tega stališča verjetno niso ob uvozu v prekomerno dobrem stanju. Se pa seveda najdejo izjeme. Z zlo natančno lupo pa velik potrpežljivosti. :)

Re: bmw 525d

Objavljeno: Če apr 19, 2012 10:40 am
Napisal/-a sonic
lisko je napisal/-a:Sicer kot opazka.....Nikoli si ne bom znal predstavljat kako lahko nekdo v kaki državi, ki je mnogokrat večja od Slovenije, nardi v parih letih 100 tisoč km (nekaj časa je potem avto bil še v slo). Glede na to, da jaz samo za službo naklepam 25 tisoč letno in to v naši mali državici....Prištejem še kak izlet, morje....pa sem na 35 tisoč letno. Men je to vedno smešno.
Če pustimo ob strani, da Belgija geografsko niti ni dramatično večja od Slovenije, se mi zdi to itak čuden argument. Potrebe po prevažanju v službo, po opravkih ter prostočasno niso tako zelo odvisne od velikosti države.
Sicer bi čisto vsak Američan, Rus ali Kitajec potreboval namesto avta kar avion, prebivalci Liksemburga ali Monaka pa kvečjemu kak skiro :D

Re: bmw 525d

Objavljeno: Če apr 19, 2012 10:54 am
Napisal/-a sonic
lisko je napisal/-a:Sicer kot opazka.....Nikoli si ne bom znal predstavljat kako lahko nekdo v kaki državi, ki je mnogokrat večja od Slovenije, nardi v parih letih 100 tisoč km (nekaj časa je potem avto bil še v slo). Glede na to, da jaz samo za službo naklepam 25 tisoč letno in to v naši mali državici....Prištejem še kak izlet, morje....pa sem na 35 tisoč letno. Men je to vedno smešno.
No, pa še tole moram komentirat bolj konkretno.

Sicer seveda ne morem vedeti kako je v konkretnem primeru iz začetka teme, morda je vseeno nateg, ni pa nujno.

Namreč po podatkih OP-ja je konkretni avto prevozil povprečno dobrih 25.000 km letno. Ne vem, meni se ta številka vseeno ne zdi tako strahotno majhna, da ne bi bila verjetna. Mnogi prevozimo letno še precej manj (tudi z dizli).

In še nekaj, glede na to da je konkretni avto menda iz Belgije (in BTW primerjave z Nemčijo in Nizozemsko tu niso vedno relevantne, tako zakonodaja kot druge okoliščine so vendarle specifične za vsako državo), nekaj stvari:
- v Belgiji je pri cenah goriv precej razlike dizel vs. bencin, po litru še večja kot pri nas
- V Belgiji imajo zelo visoke davke na dohodek (vsaj od določene ravni naprej) in zato delodajalci svojim zaposlenim predvsem srednji kader in navzgor) za motivacijo in nagrado ne izplačajo toliko dodatkov k plači v denarju (ker to je pač močno obdavčeno), temveč jim služba na primer kupi avto (ne vem vseh administrativnih podrobnosti, ampak vsekakor je davčno to za delodajalca in zaposlenega mnogo ugodnejše in skratka teh variant imajo tam v praksi res veliko)
- mislim da potem stroške goriva v takem primeru nosi uporabnik avta sam, zato je zainteresiran da bo čimmanj porabil za gorivo, v praksi to ponavadi pomeni nakup dizlaša, razlika v nabavni ceni pa ga ne zanima tako zelo, saj mu avto v bistvu kupi delodajalec; torej tudi če ne dela zelo veliko kilometrov, se mu vseeno bolj splača kupiti dizla
- končni rezultat: velika večina avtov v Belgiji je na dizelski pogon, bencinarji so relativno redki (predvsem v velikostnih klasah od golfovega razreda navzgor). Kdor je bil tam gor, lahko potrdi. Tudi uradni podatki kažejo, da je v Belgiji v zadnjih letih kar 70% novih vozil dizelskih, in gotovo vsi od teh ne delajo 30.000+ kilometrov letno...

Zato se jaz temu ne bi toliko čudil oziroma v tem primeru navedene cifre še ne pomenijo avtomatsko da je to bullshit. Čisto možno, da ni.

Re: bmw 525d

Objavljeno: Če apr 19, 2012 11:43 am
Napisal/-a bam123
Avto sem na koncu kupil, preveril sem vse kar se je dal, pisal sem na servise za izpiske vseh servisov, kaj se delalo na avtomobilu in stanje števca ob popravilu.
Seveda pa 100% nisi nikoli prepričan, ampak tukaj je vse klapalo, ni bilo nobenih čudnih zadev, tako da sem na koncu avto vzel.
Bom pa videl, ali je bila odločitev dobra. Zaenkrat se avto vozi odlično!

Re: bmw 525d

Objavljeno: Če apr 19, 2012 12:52 pm
Napisal/-a INFINITI
Čestitke za nakup in naj ti lepo služi ;)

Re: bmw 525d

Objavljeno: Če apr 19, 2012 1:04 pm
Napisal/-a freddie
Offtopic: Kar se tiče novejših vozil lahko potrdim, da se v Belgiji in na Nizozemskem vozijo predvsem z dizli, kar niti ni čudno, glede na to da so razlike med ceno bencina in dizla prav nesramno velike. Ampak kar je še večji hec - novih vozil je samo za vzorec. V obeh državah se vozijo s takimi kantami, da bi v Sloveniji že desetkrat bili predelani v pločevinke piva. Tam zgoraj opaziš primerke Volvov 340GLE, Nissan Sunnyjev, Oplov Kadettov E, Fordov Escortov in podobnih fosilov, ki pa so povečini brezhibno ohranjeni in izpravni. Vse to je delno posledica oderuških davkov na nova vozila - kar ima najbrž za posledico, da si nova vozila kupujejo le podjetja za svoje flote - delno pa tega, da jim avto ne pomeni toliko kot Slovencem in pač zvozijo vsakega do konca, dokler ne razpade - kar pa zna biti krepko čez 25 let za posamezen model.

In srečno vožnjo z 525ko, btw. :)