lisko je napisal/-a:Sicer kot opazka.....Nikoli si ne bom znal predstavljat kako lahko nekdo v kaki državi, ki je mnogokrat večja od Slovenije, nardi v parih letih 100 tisoč km (nekaj časa je potem avto bil še v slo). Glede na to, da jaz samo za službo naklepam 25 tisoč letno in to v naši mali državici....Prištejem še kak izlet, morje....pa sem na 35 tisoč letno. Men je to vedno smešno.
No, pa še tole moram komentirat bolj konkretno.
Sicer seveda ne morem vedeti kako je v konkretnem primeru iz začetka teme, morda je vseeno nateg, ni pa nujno.
Namreč po podatkih OP-ja je konkretni avto prevozil povprečno dobrih 25.000 km letno. Ne vem, meni se ta številka vseeno ne zdi tako strahotno majhna, da ne bi bila verjetna. Mnogi prevozimo letno še precej manj (tudi z dizli).
In še nekaj, glede na to da je konkretni avto menda iz Belgije (in BTW primerjave z Nemčijo in Nizozemsko tu niso vedno relevantne, tako zakonodaja kot druge okoliščine so vendarle specifične za vsako državo), nekaj stvari:
- v Belgiji je pri cenah goriv precej razlike dizel vs. bencin, po litru še večja kot pri nas
- V Belgiji imajo zelo visoke davke na dohodek (vsaj od določene ravni naprej) in zato delodajalci svojim zaposlenim predvsem srednji kader in navzgor) za motivacijo in nagrado ne izplačajo toliko dodatkov k plači v denarju (ker to je pač močno obdavčeno), temveč jim služba na primer kupi avto (ne vem vseh administrativnih podrobnosti, ampak vsekakor je davčno to za delodajalca in zaposlenega mnogo ugodnejše in skratka teh variant imajo tam v praksi res veliko)
- mislim da potem stroške goriva v takem primeru nosi uporabnik avta sam, zato je zainteresiran da bo čimmanj porabil za gorivo, v praksi to ponavadi pomeni nakup dizlaša, razlika v nabavni ceni pa ga ne zanima tako zelo, saj mu avto v bistvu kupi delodajalec; torej tudi če ne dela zelo veliko kilometrov, se mu vseeno bolj splača kupiti dizla
- končni rezultat: velika večina avtov v Belgiji je na dizelski pogon, bencinarji so relativno redki (predvsem v velikostnih klasah od golfovega razreda navzgor). Kdor je bil tam gor, lahko potrdi. Tudi uradni podatki kažejo, da je v Belgiji v zadnjih letih kar 70% novih vozil dizelskih, in gotovo vsi od teh ne delajo 30.000+ kilometrov letno...
Zato se jaz temu ne bi toliko čudil oziroma v tem primeru navedene cifre še ne pomenijo avtomatsko da je to bullshit. Čisto možno, da ni.