Stran 1 od 1

Suzuki alto 1,0 40kw/55 km 1998

Objavljeno: To apr 24, 2012 12:33 pm
Napisal/-a manca36
Ali kdo ima ali pozna koga, ki vozi starejsega suzukija alto? Zanimam se za nakup tega avta, je letnik 1998, 1 motor, 40 kw / 55 KM. V eni avtohisi pravijo, da porabi naj bi med 4,5- 5litrov / 100 km. Posamezniki prodajalci pa, da zre okrog 6 l .
Kdo ima prav?
Je ta skatlica za 4 ljudi varna za na AC in da bi z njim vsak dan opravila 50 km?
Ali sploh zmore voziti 80-90 km / h in vmes prehiteti kaksen traktor?

Hvala.

Re: Suzuki alto 1,0 40kw/55 km 1998

Objavljeno: To apr 24, 2012 12:41 pm
Napisal/-a Blinder
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Končna hitrost 150 kmh, teža 750kg. Kako je s prostornostjo zadaj za odrasle? To z 4 potniki... če ima avto 3 tone se ne opazi razlike ali ima enga voznika al 4 potnike(200kg več, 7%). če pa je lahek, 750 kg kot tale suzuki, se pol teh 200 dodatnih kil kr dosti pozna. Po avtocesti pa je verjetno hrupen in možno da niti varčen ne več. Je avto ki je bolj primeren za vožnjo po mestu. In praktično najmanj primeren avto za po avtocesti

Re: Suzuki alto 1,0 40kw/55 km 1998

Objavljeno: To apr 24, 2012 1:17 pm
Napisal/-a thunderbolt
Če je alto leta 2009 dosegel na ncapu 3 zvezdice, potem moraš vedeti, da leta 98 (oz. še prej) niso kaj dosti razmišljali o varnosti. Če je spredaj še nekaj zmečkljive cone, je zadaj praktično ni, kar ob zasedenih zadnjih sedežih ne prinese nič dobrega.

Re: Suzuki alto 1,0 40kw/55 km 1998

Objavljeno: To apr 24, 2012 2:35 pm
Napisal/-a sonic
thunderbolt je napisal/-a:Če je alto leta 2009 dosegel na ncapu 3 zvezdice, potem moraš vedeti, da leta 98 (oz. še prej) niso kaj dosti razmišljali o varnosti. Če je spredaj še nekaj zmečkljive cone, je zadaj praktično ni, kar ob zasedenih zadnjih sedežih ne prinese nič dobrega.
No, bo pa na nek način @manca36 imela tudi zadaj zmečkljive cone in sicer sopotnike :twisted:

Re: Suzuki alto 1,0 40kw/55 km 1998

Objavljeno: To apr 24, 2012 8:47 pm
Napisal/-a AgitatoR
Avtoček je sposoben dosečt skoraj vse tvoje potrebe. Stalnega prevažanja štirih oseb, ki se tako ali tako mučijo ob tem, pač ne.

Nissan Micra, ki ima tudi 1.0, 55KM motor je sposobna končne hitrosti cca 160 km/h. S štirimi ljudmi. Konkreten motor je zelo poskočen. Kako je pa s tem pri Suzukiju pa ne vem.

Je pa to tip avta, ki občasno obišče AC, doma je pa bolj v mestu in primestju.

Stalnega prevažanja štirih oseb, ki se tako ali tako mučijo ob tem, pač nima rad. Enako kot na AC - občasno.

Re: Suzuki alto 1,0 40kw/55 km 1998

Objavljeno: Pe apr 27, 2012 4:31 pm
Napisal/-a zuzek
manca36 je napisal/-a:Je ta skatlica za 4 ljudi varna za na AC in da bi z njim vsak dan opravila 50 km?
Ali sploh zmore voziti 80-90 km / h in vmes prehiteti kaksen traktor?

Hvala.

vi ciljate na vozilo, katero bo imelo majhno porabo in se bodo z njim vsak dan vozili 4 ljudje 50 Km
vožnja bo potekala po AC

glede prevažanja 4 ljudi, vzamete kompromis da se boste stiskali, avto pa pač ni lih varen

te majhni mlinčki znajo požret če jih teraš po AC, ena je mestna vožnja in po cestah druga pa 120 po AC kjer
pri kratkih menjalnikih pride pri te hitrosti vozilo na obrate in s tem tudi poraba

primer frend ma corso 1.2 in mu po AC kar pije ene 7.5, čeprav je sprva mislil da se bo cifra vrtela okoli 6 :D

za AC bi priporočal en avto 90 - 100 KM, malo bolj varnejši, pa bo pač poraba 6.5 - 7l. Hyundai Accent?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5997746&show=1
čeprav nisem pristaš vozil ki stojijo če je vse vredu z njim + opraviš tavelik servis bil to super nakup

moje mnenje

lp

Re: Suzuki alto 1,0 40kw/55 km 1998

Objavljeno: Ne apr 29, 2012 8:40 pm
Napisal/-a tiguan
Men je accent porabil 90KM ene 6l na AC, povprečna 6.5-7l, ker sem delal iste relacije. Normalno se na regionalni cesti pozna, ampak na AC je dobro met en močnejši avto tam okol 100km, jest sem presenečen nad odzivnostjo svojega s 1.4 motorjem in 100KM pri prižgani klimi in polno naloženem avtu, kar vleče in vleče, nič ga ne zamori, medtem ko pa kakšen avto s 60KM pri samo polnem skoraj nepremičnina, brez klime.