esem je napisal/-a:Sploh ni jasno, kaj hočeš povedat, delno tudi zaradi nerazumljivega pisanja.
Recimo, da sta v tujini dve podobni Alfi istega letnika, prva je za 7000 € in ima 90 000 km, druga je za 4500 € in ima 300 000 km (razlika zato, ker je prva bila uporabljana za "osebne" vožnje (ali celo kot drugo vozilo), druga za trgovskega potnika na lizing, a tega ne moremo vedet/ugotovit). Na zunaj sta skoraj enaki. Zdaj pa mi pokaži našega dilerja, ki bo vzel dražjo, čeprav bi lahko s cenejšo, ki bi ji prevrtel km, zaslužil vsaj 2000 € več. Osnovnošolska logika pravi, da v tujini naši dilerji kupujejo praktično vedno (razen, če ni po konkretnem naročilu) take, ki zgledajo še OK, a imajo čim več km - zato da je začetna cena čim nižja in zaslužek čim večji. Tisti, ki tega ne razume oz tako ne dela, pač ni primeren za tak posel.
Tako je. Takšna je pač kultura dilerjev pri nas.
In še enkrat ponavljam: nikjer nisem rekel, da "naši" (1. lastnik itd.) ne morejo biti zanič, ne morejo imeti prevrtenih kilometrov itd., vendar verjetnost pri dilerjih, da naletiš na takega, je VELIKO večja. Veliko je tudi odvisno od kupca samega. Malo bolj opazuješ avto IN lastnika, pa lahko kar se da hitro ugotoviš, ali je "mučki" ali ne. Nenazadnje se dandanes precej dilerjev izdaja za privat prodajalce, ampak take se da zvohat, ker imajo svoj način komunikacije, dela s stranko itd. Kot si že sam rekel (@NoF3ar) - isti zbledeli štemplji in isti kemik - seveda, tudi TO se da ponaredit in uporabit različne kulije, ampak pri rabljenih avtih pač ne moreš it v perfekcijo - čim manj sumljivih stvari, tem bolje. Če je 1. lastnik (preveriš na netu), potem bo težko privat diler prodajal (nevem kdo bi zaupal prodajo nekomu brez prepisa) itd.
Ne rečem, da kupuješ avto za par tisoč €. Ampak če kupuješ avto za skoraj 10k€, bi se jaz še kako izogibal tveganj.
NoF3ar je napisal/-a:Hočem, povedat samo to, da noben neve niti jaz, če je avto uvozil posameznik ali pa podjetje ki se s tem bavi. Kjub nevednosti je večino uporabnikov ga ukronalo za zbitega

Mi pa ti hočemo povedat samo to, da je tveganje precej večje pri eni opciji kot pri drugi. In kaj zdaj? In nihče ga ni okronal za zbitega...na srečo se da večje pripetljaje ugotoviti (zato vzameš mehanika s seboj, če sam ne znaš).
peroRS je napisal/-a:Dobro, da vem da bom pred prodajo svoj avto zapeljal skozi blato in makadam, potem ga pa še na suho pobrisal z sirkovo metlo.
Ker če ne bo še kdo pomislil, da se spet prodaja en uvožen 8 let star dizel z magičnimi 130.000km, s fake servisno knjigo, ki je bil komplet zbit, na novo prebarvan in spoliran

TUDI ČE.

Beri cele stavke. Veliko ljudi vidi zglancan avto in misli da je kot iz škatlice, pa vsi vemo, da to ni nikakršno pravilo, še posebej ne pri dilerjih, kjer se 15 let stare zjahane kante svetijo kot nove. Vsekakor je boljše, če avto kupiš od pedantnega lastnika, ki je zanj lepo skrbel, ne moreš pa pričakovati, da bo avto čist vsakič, ko bo kdo prišel na ogled. Avte se vendar uporablja, ne?