Stran 1 od 1
Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: So jun 09, 2012 12:49 pm
Napisal/-a SpentPrune
Živjo, kaj pravite na naslednje avtomobile;
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4151976&show=1 AUDI A4 Avant 2.0 TDI (2008, 100 000km)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5714262&show=1 RENAULT LAGUNA Coupe GT 2.0 DCi (2008, 100 000km)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5746338&show=1 VW SCIROCCO 1.4 TSi 123KM (2009, 32000km)
Zanimata me predvsem prva dva A4 in Laguna; kako vzdržljivi so ti dizelski motorji. Ali naj me skrbi ker imata avtomobila prevoženih že 100 000km; je v takšnem primeru ta Scirocco, ki je s svojimi kilometri skoraj da nov avto oz. manj obrabljen. Koliko tvegam če kupim avto z dizelskim motorjem, ki ima 100 000 prevoženih kilometrov? Starša sta vedno kupovala nove avtomobile, zato sem malce skeptičen, vendar mi je ta AUDI res zelo všeč.
hvala za pomoč
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: So jun 09, 2012 1:00 pm
Napisal/-a uros11
Magični km.
Pri 100 kkm je dizel komaj vtečen. Moj ima 295 kkm, enega sem prodal pri 310 kkm. 100 kkm ni nič.
Sedaj pa - kako sta bila vožena, kaj so z njimi delali, itd. tega pa ne veš. 1.4 TSI - za sprehode ni bil, ga je bilo treba kaj stistniti, kako je delal, kako se ga je teralo...
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: So jun 09, 2012 1:04 pm
Napisal/-a SpentPrune
uros11 je napisal/-a:Magični km.
Pri 100 kkm je dizel komaj vtečen. Moj ima 295 kkm, enega sem prodal pri 310 kkm. 100 kkm ni nič.
Sedaj pa - kako sta bila vožena, kaj so z njimi delali, itd. tega pa ne veš. 1.4 TSI - za sprehode ni bil, ga je bilo treba kaj stistniti, kako je delal, kako se ga je teralo...
Pa AUDIju še nekako zaupam, ker imamo doma zdaj VW PASSATA (2011) 2.0 TDI; gre to za isti motor?
Kaj pa Laguna, se jih še vedno drži star sloves kvarljivih menjalnikov; kako se obnese ta DCi?
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: So jun 09, 2012 1:12 pm
Napisal/-a MRV
kupi audija, ne boš falil.
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: So jun 09, 2012 2:08 pm
Napisal/-a tiguan
Ob pravilnem vzdrževanju in načinu vožnje pri audiju nebi smelo bit težav četudi ima 500.000km.
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: So jun 09, 2012 2:12 pm
Napisal/-a Cefizelj
SpentPrune je napisal/-a:uros11 je napisal/-a:Magični km.
Pri 100 kkm je dizel komaj vtečen. Moj ima 295 kkm, enega sem prodal pri 310 kkm. 100 kkm ni nič.
Sedaj pa - kako sta bila vožena, kaj so z njimi delali, itd. tega pa ne veš. 1.4 TSI - za sprehode ni bil, ga je bilo treba kaj stistniti, kako je delal, kako se ga je teralo...
Pa AUDIju še nekako zaupam, ker imamo doma zdaj VW PASSATA (2011) 2.0 TDI; gre to za isti motor?
Kaj pa Laguna, se jih še vedno drži star sloves kvarljivih menjalnikov; kako se obnese ta DCi?
Za okvarljive menjalnike pri laguni pa še nisem slišal.

Drugače pa so te 2.0 dCi dobri motorji, tako da skrbi ni. Imajo pa verigo. Kar se pa tiče dotičnega avta. Gledal sem ga že lep čas nazaj in je bil odlično ohranjen, na žalost pa že dolgo dolgo časa stoji na mestu, kar na avto sigurno ne vpliva dobro. Če ne drugega so gume za zamenjat, ker ko sem ga gledal se jim jih tudi napumpati ni dalo

(letališka sindrom).
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: So jun 09, 2012 2:15 pm
Napisal/-a esem
Audi je verjetno iz Nemčije ali Italije. Taki avti, posebno karavani, so bili ponavadi v lasti (lizing) raznih trgovskih potnikov, kar pomeni, da ima lahko (samo verjetno, ni nujno!) ta avto bogato čez 200 tisoč km, morda celo čez 300. Prevrten je skoraj gotovo (že prodajalcu ni za zaupat, če kar 2x narobe napiše "Dunajska"), tako da če te motijo km, ga na tvojem mestu niti gledat ne bi šel, čeprav zgleda lepo.
Reno je popravil kvaliteto, a nakup rabljenega je vedno loterija, kar velja za vse znamke.
!00 000 km ni noben bav bav, vsaj veš, da ni bil vožen samo v trgovino ipd. Bolje več km po AC, kot dosti kratkih voženj - še posebno za dizla.
Obvezno vzemi mehanika na ogled, obvezno slovenski avto z znano zgodovino, vse ostalo je prej nateg kot pa zanesljiv nakup.
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: So jun 09, 2012 2:21 pm
Napisal/-a tiguan
Poznavalci dajte povedat, recimo da nekdo kupi SLO avto, ko je bil od prvega dne v Sloveniji in redno servisran se da po 5 letih ugtovit preko pooblaščenga servisa taprave kilometre ne da bi te kdo po domače nategnil, ker že servisno se da kupt in poštemplat.
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: So jun 09, 2012 2:38 pm
Napisal/-a MRV
zato te pa vprašajo na zavarovalnici koliko km ima prevoženih. če je kaj sumljivo se to takoj vidi.
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: So jun 09, 2012 6:33 pm
Napisal/-a SpentPrune
Cefizelj je napisal/-a:SpentPrune je napisal/-a:uros11 je napisal/-a:Magični km.
Pri 100 kkm je dizel komaj vtečen. Moj ima 295 kkm, enega sem prodal pri 310 kkm. 100 kkm ni nič.
Sedaj pa - kako sta bila vožena, kaj so z njimi delali, itd. tega pa ne veš. 1.4 TSI - za sprehode ni bil, ga je bilo treba kaj stistniti, kako je delal, kako se ga je teralo...
Pa AUDIju še nekako zaupam, ker imamo doma zdaj VW PASSATA (2011) 2.0 TDI; gre to za isti motor?
Kaj pa Laguna, se jih še vedno drži star sloves kvarljivih menjalnikov; kako se obnese ta DCi?
Za okvarljive menjalnike pri laguni pa še nisem slišal.

Drugače pa so te 2.0 dCi dobri motorji, tako da skrbi ni. Imajo pa verigo. Kar se pa tiče dotičnega avta. Gledal sem ga že lep čas nazaj in je bil odlično ohranjen, na žalost pa že dolgo dolgo časa stoji na mestu, kar na avto sigurno ne vpliva dobro. Če ne drugega so gume za zamenjat, ker ko sem ga gledal se jim jih tudi napumpati ni dalo

(letališka sindrom).
Kaj so ti pa kaj rekli za to laguno takrat. Je to zadnja cena?
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: So jun 09, 2012 6:44 pm
Napisal/-a Cefizelj
Nič niso rekli, sem bil na ogledu nekega drugega avta pa sm še tega mal pogledal, ker je bil slovenski in deloval je res lep v primerjavi z ostalim klumpom kar ga tam imajo. Kolikor vem pa pri cenah niso popustljivi. Kakšne 200-300€ boš še zbil, pa še to težko. Odnos je zlo na "nivoju".

Pojdi jo pogledat pa boš vidu.
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: Ne jun 10, 2012 12:11 am
Napisal/-a Badzo
SpentPrune je napisal/-a:
Zanimata me predvsem prva dva A4 in Laguna; kako vzdržljivi so ti dizelski motorji. 1. Ali naj me skrbi ker imata avtomobila prevoženih [b]ŽE 100 000km[/b]; je v takšnem primeru ta Scirocco, ki je s svojimi kilometri skoraj da nov avto oz. manj obrabljen. 2. Koliko tvegam če kupim avto z dizelskim motorjem, ki ima 100 000 prevoženih kilometrov?
1. Prej bi rekel da te lahko skrbi ker ima šele 100k km

100k km za tak avto ni nič, problem pa je da če je iz uvoza ima (po vsej verjetnosti, seveda) prevrtene kilometre.
2. Tvegaš z vsakim nakupom rabljenega vozila. Rabljen avto bo vedno rabljen avto ker ne veš kako in kaj se je delalo z njim v prejšnjem lastništvu. Seveda obstajajo zelo svetle izjeme, a teh je malo.
O kvarljivosti menjalnikov prvič slišim, kar se tiče pa dCija - odličen motor, zelo hvaležen tudi poraba je ugodna.
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: Ne jun 10, 2012 7:30 am
Napisal/-a uros11
Aja, moj je bil iz uvoza in je imel magičnih 120 kkm, star pa ene 4 leta. Koliko jih je imel v resnici, ne vem. Od nabave dalje smo naklepali razliko od 120 kkm do 295 kkm. V štartu je imel avto neke vibracije, ki pa smo jih rešili s optiko. Nato je spregel vztrajnik, nato je vsako leto krepnil kakšen senzor. Razen vztrajnika nič posebnega, še vedno pa več kot pri 1.9 TDI golfu, ki so mu zgolj preperele vakumske cevke, drugače pa nič okvar od nič. Tudi Golf je bil kupljen pri magičnih 120 kkm pri nekem dolenjčku, ki je trdil, da je bil od starega ata. V glavnem oba TDI-ja sta bulletprof. PD žre pol litra olja na 10kkm in ga je treba doliti, ker se sicer oglasi lučka. Kolikor spremljam, so 2.0 TDI, letniki po tistem, ko so porihtali glave, tudi bullet proof. Upam vsaj, ker imam zadnjo generacijo 2.0 110 TDI (začasna rešitev pred 1.6 105 KM TDI), pri kateri bi morale biti odpravljene vse napake. Upam.
Re: Obraba dizelskih motorjev
Objavljeno: Če jun 14, 2012 3:40 pm
Napisal/-a andrejus
Če bi bili kilometri resnični bi bil nakup Audija res kul. Jaz vedno vzamem v zakup da naredi avto iz uvoza cca 50.000 km/leto. Recimo da ima ta Audi med 175.000 in 225.000 km! To ni malo! In plačat skoraj 16.000 km za tak avto se mi zdi veliko.
Okvare se bodo počasi vrstile. Najprej manjše potem večje. Ne poslušat tiste, ki pravijo da ni to nič za motor in mehaniko. To je le prazno besedičenje. Še pri novih se kaj tu pa tam pokvari kaj šele pri avtomobilih, ki imajo 200.000+ kilometrov. Če nič drugega bo potrebno zamenjat amortizerje in diske (če ima res 200+ kkm), da ne govorim o velikem servisu.
Ne pravim, da ne kupit tak avto, ampak ne pričakovat da bo kot nov
Koliko stanejo SLO audiji primerljivih karakteristik in bolj preverljivih kilometrov?