Stran 1 od 3
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: Pe jun 15, 2012 11:03 pm
Napisal/-a zuzek
če že gledaš po denarju ne (čim nižja poraba -> poraba €€)
namesto 20.000 kupi enga cliota za 9.000 € novga in boš 11 jurjev že v štartu prišparal

Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 12:15 am
Napisal/-a 406
ali pa reno 5 za 100€ pa prsparas 19900€..ves koliko je to bencina...
drugace dobis ze novega dizla za 12-13k, nekega malcka k kur 3-4 litre
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 9:35 am
Napisal/-a peroRS
406 je napisal/-a:ali pa reno 5 za 100€ pa prsparas 19900€..ves koliko je to bencina...
drugace dobis ze novega dizla za 12-13k, nekega malcka k kur 3-4 litre
x2
Že s porabo 5l/100km pomeni, da se boš za razliko denarja do 20.000€ vozil naslednjih 120.000km. Vse kar je manj pa še boljše

Na neke "eco" hibridne škatle pa pozabi

Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 9:56 am
Napisal/-a Blinder
Pazi se mal teh električnih avtov, kolko že so tisti nemci izmerili da ima ampera višjo porabo od deklarirane, +333%?

Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 10:03 am
Napisal/-a matija245
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 10:35 am
Napisal/-a lukp
Hibrid je na električni pogon do 4 km in do 50 ali 60 km/h, odvisno od modela. Torej se hibrid izplača, če se vozimo izključno po mestu. Na avtocesti in izven naselja je poraba kot pri bencinarju. Tvojemu cenovnemu rangu je najbižja Toyota Auris 1.8 HSD.
Električnih vozil pa skoraj ni. Na voljo sta Opel Ampera in Peugeot iOn. Oba pa imata domet na elektriko približno 60 km, Ampera gre lahko potem tudi na bencin. Da ne omenjamo, da sta cenovno za 2 tvoja bugeta.
Za tvoje kriterije bi bil najboljši Renault Fluence na električni pogon, ki ima domet 185 km. V tujini se že nekaj časa prodaja, pri nas pa ni niti sluha o njem. Tudi cenovno ne bi smel biti drag, ker subvencija znaša 5.000 €, tako da bi moral biti okoli 20.000 €. Pojdi v renaultov salon in se malo pozanimaj kdaj pride na naš trg. Drugače bi pa kupil diesla. Porabo imajo lahko tudi precej manjšo od 7 l/100km.
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 11:11 am
Napisal/-a peroRS
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 11:42 am
Napisal/-a lancia hf
Dizel, ki ima najmanjšo porabo je avtomatik in še dobiš ga za 10000€ novega.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6145472&show=1
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 11:48 am
Napisal/-a čare
Res ne vem zakaj take komplikacije.kolikor boš prišparal na gorivu toliko več boš dal za vzdrževanje nekega elektro ali hibrida.pomoje da kar se tega tiče ni ravno poceni (predvidevam,ker zadev ne poznam in me tudi ne zanimajo)
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 11:55 am
Napisal/-a peroRS
Sam se mi je link do Integralke bolj dopadel kot ta zdaj

10.000€ za ta jajček ?!?!!???!

Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 12:29 pm
Napisal/-a Mindflash
Nekaj me moti pri večini odgovorov do sedaj... človek dela na leto 40000km vi pa bi ga stlačili v Axiame, Lupote, Arose in podobne kinder jajčke!?
Avtorju teme: kupi nov avto nižjega/višjega srednjega razreda s kakim novejšim, ne premočnim, dizelskim motorjem. Vsi ti avti bi morali imeti porabo 5-6l/km, kar ti ne bi smelo predstavljati nobenih finančnih težav glede na cenovni razred vozila, ki ga nameravaš kupiti.
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 1:01 pm
Napisal/-a peroRS
Mindflash je napisal/-a:Nekaj me moti pri večini odgovorov do sedaj... človek dela na leto 40000km vi pa bi ga stlačili v Axiame, Lupote, Arose in podobne kinder jajčke!?
Avtorju teme: kupi nov avto nižjega/višjega srednjega razreda s kakim novejšim, ne premočnim, dizelskim motorjem. Vsi ti avti bi morali imeti porabo 5-6l/km, kar ti ne bi smelo predstavljati nobenih finančnih težav glede na cenovni razred vozila, ki ga nameravaš kupiti.
Moj nasvet:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5574576&show=1Še moja poraba isto na 16-kah (približno 40% AC, 40% relacije, ostalo mesto)


Na 195/65/15'' in z malo bolj lahko nogo bi šlo komot skupno povprečje pod 5 litrov
Bolj zanesljivega in varčnega avta bi si težko želel

Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 1:21 pm
Napisal/-a lancia hf
peroRS je napisal/-a:Sam se mi je link do Integralke bolj dopadel kot ta zdaj

10.000€ za ta jajček ?!?!!???!

Prej sem še nekaj drugega delal pa sem se zaštrikou
Drugače bi pa tudi jaz ali za kašnim TDI-jem ali JTD-jem pogledal.
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: So jun 16, 2012 4:35 pm
Napisal/-a Blinder
Električni avti niso za tiste ki hočejo privarčevat ampak za eko šminkerje
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: Ne jun 17, 2012 12:27 pm
Napisal/-a simonk
Verjetno najsmotrnejša odločitev: Škoda Fabia kombi Greenline 1.2 TDI CR:
- za 14.000 EUR relativno veliko prostora in opreme za daljša potovanja
- realna poraba 4.0 - 4.3 l/100km
- tempomat, ESP, zračne blazine...
Stroški za 5 let lastništva oz. 200.000 km:
- 10.000 EUR izguba vrednosti vozila v 5 letih
- 11.000 EUR za gorivo ( 8000l dizla v 200.000km)
- 3.500 EUR za zavarovanje
- 2.500 EUR redni servisi
- 2.000 EUR izredni stroški (gume, zavore, poprvila)
-------------------------------------------------------------------------
skupaj cca. 30.000 za 200.000 km ( 15 cent/km)
Za električni avto ali hibrid s tem komaj pokriješ nabavno veno, kaj šele tekočih stroškov.
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: Ne jun 17, 2012 12:37 pm
Napisal/-a Bat_zajla
Bago je napisal/-a:Zakaj pa tako misliš? Električni avto porabi le 1-2€ na 100km.
Najverjetneje bom vzel Renault Fluence Z.E., bo pa treba počakat, da pride v Slovenijo.
Če delaš 40kkm+ to najvarjetneje narediš z relacijami. Se pravi, če ima avto domet 100km, boš več časa polnil, da boš prišel do cilja, kot pa se boš vozil.
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: Ne jun 17, 2012 12:52 pm
Napisal/-a peroRS
Bat_zajla je napisal/-a:
Če delaš 40kkm+ to najvarjetneje narediš z relacijami. Se pravi, če ima avto domet 100km, boš več časa polnil, da boš prišel do cilja, kot pa se boš vozil.
Poleg tega pa mi ni jasno od kje to splošno prepričanje (naivnost??), da je polnjenje elektrike zastonj?
Elektrika ni zastonj, njeno proizvajanje je pa daleč od ekološkega, razen če imaš vetrnice za hišo, ki ti proizvajajo elektriko:

Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: Ne jun 17, 2012 12:53 pm
Napisal/-a IcEm4n
električni avti so trenutno še luksuz (predvsem zaradi cene).
Sicer je pa podatek avtorja o letni porabi električnega avta mal preveč optimističen. Pri letni kilometrini 15k km naj bi bila poraba okoli 300€ (če sem si prav zapomnil podatek), tako da pri 40000+ km bi zelo težko letno porabil le 500€ za elektriko.
Če je namen kupit električni avto zato, da se bo veliko privarčevalo, je to trenutno čist zgrešeno, ni računice. Je potem veliko boljša opcija dizel oz. bencinar + plin in varčna vožnja.
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: Ne jun 17, 2012 1:13 pm
Napisal/-a Kael
Mindflash je napisal/-a:Nekaj me moti pri večini odgovorov do sedaj... človek dela na leto 40000km vi pa bi ga stlačili v Axiame, Lupote, Arose in podobne kinder jajčke!?
Avtorju teme: kupi nov avto nižjega/višjega srednjega razreda s kakim novejšim, ne premočnim, dizelskim motorjem. Vsi ti avti bi morali imeti porabo 5-6l/km, kar ti ne bi smelo predstavljati nobenih finančnih težav glede na cenovni razred vozila, ki ga nameravaš kupiti.
Četudi naredi človek na leto 40.000 km, kje pomeni, da se ne more voziti v avtu velikosti Clia? Velik avto, udobnost in na drugi strani čin nižji stroški (poraba) pač gredo danes zelo težko skupaj. Vprašanje je samo, kaj avtor teme hoče, kako bo vozil in kaj so prioritete. Šele potem mu lahko svetujemo avtomobil in ustrezen motor, ki bo zadovoljeval njegove potrebe. Dam primer: žena se je vozila lansko leto celo leto v Ljubljano s danes 9 let starim Peugeotom 1.4 HDI s 68 KM, ki premore celo klimo, 2 airbaga in 14 colska kolesa. Vozila je do max 110 na uro in po celem letu zaključila s porabo 4.6 L / 100km. Nujne stvari so bile na razpolago (klima, airbagi, redno vzdrževan avto), a nič več kot to - se je poznalo na eni strani na času in utrujenosti, a na drugi strani tudi v denarnici. O varnosti pa raje nebi govoril, saj mariskdo ve, kako gre 68 konjičev pri 110 na uro (plačaš davek na nepremičnine).
Osebno bi se najprej vprašal, koliko bom vozil po AC: ali je to do 110 ali je to 130+. Naslednje vprašanje na katerega bi si odgovoril je: katero velikost avtomobila: naj bo to velikost Clia ali velikost Golfa. Glede nato bi nato pogledal trenutne akcije in cene vozil in šel na testne vožnje. Izbral bi vozilo, s katerim bi po mojem režimo vožnje dosegel optimalno razmerje med porabo goriva in zadovoljstvom med vožnjo, zraven pa pogledal se stroške rednih servisev do 200.000 km. Predlog: VW koncern o Ecomotive, GreenLine ter Bluemotion ponudbo potem imaš pa tukaj še npr. Ford Focusa, ki je sedaj nov z lepim popustom, pa Peugeota 308 ki je sedaj v akciji s do 4500 € popusta itd.
Nikakor pa ne nasesti predlogom, kupi 1.2 TDI s 75 KM, nato pa se vozi po AC 150 na uro. Motorčki 1.2 TDI s 75 KM, pa 1.4 HDI s 68 KM, 1.5 DCI s 75 KM, 1.3 CDTI s 75 KM so odlična izbira za tiste, ki se vozijo ogromno po mestu ali imajo precej primestnih voženj in so zelo umirjenih vozniki (beri redko prehitevajo, pospešujejo z malo gasa, itd). V takem primeru, se boš res vozil s porabo okoli 4 do 4.5 litra (enako velja za avtocesto - če se ne pelješ več kot dobro 100tko). Čim pa začneš od teh mlinčkov zahtevati več, pa poraba goriva astronomsko naraste in je mimogrede višja, od podobnih zahtev od močnejšega motorja. Primer: 1.4 HDI s 68 KM popije pri nežni vožnji s klimo vret nekje 4.6 L / 100km. Ko začneš zahtevat več od njega, ala 130 AC, odločna pospeševanja smo takoj na 5.5, vožnja 150 po AC pa zahteva porabo med 6 in 7 litri / 100 km...
Re: Avto do 15.000-20.000€, čim nižja poraba
Objavljeno: Ne jun 17, 2012 2:03 pm
Napisal/-a Gyga
Težko verjetno, ampak vseeno:
http://www.volkswagen.co.uk/volkswagen-world/news/259če se komu ne da brati:
Volkswagen Passat BlueMotion z 1.6-litrskim common rail TDI motorjem (105 PS)
prevoženih 1,526.63 milj (2,456.87 km)
povprečna hitrost 45 mph (72.42 kmph)
porabljenega dizla 77.25 litrov
poraba 89.83 mpg (2.62 l/100km) ! popravek 89.83 mpg (
3.1 l/100km)
Elektrika? Ne hvala!