Stran 1 od 1

Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Sr jun 27, 2012 8:44 am
Napisal/-a Gordana
Živjo!

Sem nova na forumu in se ne spoznam toliko na avtomobile, zato bi vas prosila za nasvet.

Razmišljam o nakupu novega avtomobila in sta mi v oči padla predvsem dva:

- novi Reanult Clio III, Avantage 1.2 16v 5V, cena okoli 9.000 EUR
- testno vozilo (s 100 prevoženimi km) Renault Clio Grandtour, DYN. 1.2 Tce 5V, cena okoli 9.700 EUR

Zanima me, kateri avto mi priporočate. Vsak dan naredim v službo in nazaj okoli 180km, zato sem razmišljala o vgradnji plina v oba avta (zaradi nižje porabe).

Hvala in LP

Re: Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Sr jun 27, 2012 9:16 am
Napisal/-a pixie
na to število kilometrov, bi pogledal tudi za kakšnim dizlom.

Re: Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Sr jun 27, 2012 10:08 am
Napisal/-a DePalmo
Jaz osebno se bi testnim vozilom izognil, ker ponavadi niso nič kaj prida čuvani.

Re: Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Sr jun 27, 2012 10:26 am
Napisal/-a Gordana
Hvala za odgovore.

Načeloma sem tudi sama gledala za diesli, problem pa je, da so diesli dražji za okoli 1.500 - 2.00 EUR (kolikor sem primerjala cene). Toliko pa pride tudi vgradnja plina, ki naj bi bila boljša za motor in tudi vzdržavenje naj bi bilo cenejše.

Nekako sem omejena z budgetom tam nekje do 11.000 EUR (za avte z vgrajenim plinom oziroma diesle, za bencinarje sem pripravljena odšteti nekoliko majn). Iščem pa nov oziroma avto star leto ali največ dve leti, ker si kupujem avto, ki bi ga imela nekaj časa.

Re: Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Sr jun 27, 2012 10:53 am
Napisal/-a Blinder
pa ti kej koristi, če je station wagon?

Re: Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Sr jun 27, 2012 11:10 am
Napisal/-a Gordana
Kolikor vem, so večji avtomobli bolj udobni za daljše vožnje, nevem pa če to velja v tem primeru.

Načeloma mi je manjši Clio lepši in tudi dovolj velik. Grandtour pa ima boljši motor.

Tako da nevem, kako bi se Renault Clio III ob normalni vožnji obnesel na avtocesti (tudi pri vožnji v klanec) oziroma ali je vožnja z Grandtourom toliko bolj udobna?

Re: Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Sr jun 27, 2012 11:22 am
Napisal/-a DragonForce
Izgleda, da si že odločena kaj boš kupila :) Jaz osebno bi za ta denar, 10.000 €, izbral rabljenega Megana, naprimer kaj takega (ne ravno ta avto):

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5758311&show=1

Že res, da jih ima večina okrog 100.000 km, ampak za 180 km dnevno vožnjo ti še kako prav pride malo večji avto in dizel.

Re: Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Sr jun 27, 2012 5:16 pm
Napisal/-a maniaxxx
V sami vožnji oziroma v udobju razlik med karavanom in navadnim ne bo. Tudi predelava na plin je vprašljivo če se ti izzide, sam bi ti priporočal dizla, pod črto te zna priti ceneje, plus da se navor še kako pozna v kakšnem klancu in podobno.


Npr nekaj takega:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5790681&show=1

Re: Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Sr jun 27, 2012 5:48 pm
Napisal/-a ggorenc
Gordana je napisal/-a:Živjo!

Sem nova na forumu in se ne spoznam toliko na avtomobile, zato bi vas prosila za nasvet.

Razmišljam o nakupu novega avtomobila in sta mi v oči padla predvsem dva:

- novi Reanult Clio III, Avantage 1.2 16v 5V, cena okoli 9.000 EUR
- testno vozilo (s 100 prevoženimi km) Renault Clio Grandtour, DYN. 1.2 Tce 5V, cena okoli 9.700 EUR

Zanima me, kateri avto mi priporočate. Vsak dan naredim v službo in nazaj okoli 180km, zato sem razmišljala o vgradnji plina v oba avta (zaradi nižje porabe).

Hvala in LP


Se enkrat naredi kaksen izracun. Pri tvojih 200km na dan, je razlika v porabi na dnevni ravni 3l goriva (1.5l na 100km porabi primerljiv dizel manj od bencinarja), v enem mesecu to znese 60l samo za v sluzbo in nazaj, pa zagotovo bos delala tudi privat voznje, v enem letu, recimo zaokrozis je to 720l-800l goriva (ce vkljucis se nekaj privat voznje) to je pa trenutno vec kot 1000eur letno kar pomeni, da se ti povrne investicija v dveh letih maximalno.

Na plin pozabi, ker je slepa veja v razvoju.

Re: Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Sr jun 27, 2012 9:19 pm
Napisal/-a odprti clio
Za take kilometre pozabi na 1.2 16V, ker se ti ne bo dalo jajcat za zmerno porabo. Z vožnjo cca 130 km/h po AC, ti pa poraba preko 7 L/100 km ne udie. S tem da je pri tej hitrosti 4000 obratov/min. Res pa je, da zna biti avtomobil segment višje prijaznejši do tebe. Čeprav tudi clio ni napačen - no vsaj meni, pa sem nekajkrat delal cca 300 do 400 km v kosu z njim.

Re: Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Če jun 28, 2012 8:24 am
Napisal/-a Kael
Gordana je napisal/-a:Živjo!
Sem nova na forumu in se ne spoznam toliko na avtomobile, zato bi vas prosila za nasvet.
Razmišljam o nakupu novega avtomobila in sta mi v oči padla predvsem dva:
- novi Reanult Clio III, Avantage 1.2 16v 5V, cena okoli 9.000 EUR
- testno vozilo (s 100 prevoženimi km) Renault Clio Grandtour, DYN. 1.2 Tce 5V, cena okoli 9.700 EUR
Zanima me, kateri avto mi priporočate. Vsak dan naredim v službo in nazaj okoli 180km, zato sem razmišljala o vgradnji plina v oba avta (zaradi nižje porabe).
Hvala in LP

Folk pa ste vi prebrali, da ima omenjeno testno vozilo <b>samo 100 km</b>. To je nov avto. Tako da tukaj ali vzeti novega golega in bosega klia ali karavana z nekaj opreme sploh ni debate, odgovor je tukaj jasen: testno vozilo s 100 prevoženimi kilometri. V 100 kilometrih pa se tudi vozilu ne pozna da je testno. To je sedaj gledano z vidika opreme, voznih lastnosti, komforta.

Ko smo pa pri stroških je pa zgodba drugačna: cestni sklad bo enak, vendar pa bo zaradi več opreme v testnem vozilu dražje zavarovanje in verjetno je tudi servis za TCE motorje (tukaj govorim res na pamet) malček dražji (lahko pa da se tudi motim). Glede okvar ne vem na enega in drugega - bodo povedali drugi. Pri stroških lahko upoštevaš še dimezijo pnevmatik na testnem vozilu: če so gor kake npr. 16" zna to pozdražiti ceno letnih gum.

Potem pa pridemo do porabe goriva: omenjeno novo vozilo ima na papirju porabo 5.8/4.9/7.6 testno pa 5.4/4.5/7 (kombinirano, odprte ceste, mesto). Kar na papirju spet pelje k testnemu vozilu. V realnosti (pa po besedah forumašev kar sem uspel prebrat) je tako, da so TCE motorji varčni dokler voziš s pametjo v rokah, sicer pa poraba strmo strmo raste (znano tudi iz VW TSI motorjev), medtem kot 1.2 ni tako občutljiv na tako "izživljanje" - vendar pravim, potem kar sem prebral tukaj. A je nekaj dejstvo: če ti voziš po avtocesti 130 bo navadni 1.2 motor s 75 KM že pri koncu moči (končna 167), kar na dolgi rok pomeni večje vrtljaje, večjo obremenitev motorja in s tem tudi večje možnosti okvar. Na drugi strani motor v testnem 1.2 100 konjev (končna 188) nebo pri koncu moči in se boš lepo normalno peljala. Tukaj naj omenim še fator varnosti: 1.2 /% KM je pri 130 nepremičnina in moraš res pazit, da ne naletiš na padalca ki ti prižge za rit, medtem ko 1.2 s 100 KM še ima nekaj sape - podobna zgodba je tudi s prehitevanji na regionalnih cestah (da o posledicah prižgane klime na mali motor ne govorim).

Osebno torej če bi moral zbirati med samo temi dvemi vozili in mi razlika v strošku zavarovanja ne spremeni življenja, bi izbral testno vozilo. Glede na tvojo kilometrino in izračune forumašev pa tudi sam na srce polagam: resno in res resno razmisli o dizlu, vendar spet ne glej 75 KM dizelčka, ampak naj ima zadevica nekje 80-90 konjev. Mimogrede še to: največji prihranek pri toliko kilometrih dnevno neglede na izbiro dizla /bencinca, se lahko napravi pri hitrosti vožnje na AC. Žena se je namreč iz Ce v Lj vozila 1.5 leta v službo. VOzila je ponavadi nekje 105 na uro v Peugeotu 1.4 HDI s !68KM. Za kaj več ta mala škatlica ni primerna, pospeški pa to že tako kot pri crkjenem konju (sploh pri klimi). V eno smer je izgubila nekje dobrih 10 minut. Vendar pa na drugi strani, kljub klimi držala porabo 4.3 do 4.5 L / 100 km. Od vožnji 130 je poraba že zrastla blizu 5.7 do 6 L, pri vožnji 150 pa krepko preko 7L. Kakšen prihranek narediš med 110 in 130 si lahko zelo preprosto izračunaš, v najinem primeru: registracija, zavarovanje ter vinjeto pa še za kavo je ostalo.

Re: Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Če jun 28, 2012 9:29 am
Napisal/-a RaVeN
Živjo, tudi sam bi ti za to kilometrino priporočal dizla. Sedaj če izbiraš med tema dvema avtomobiloma ti lahko iz izkušenj povem, da 1.2 TCE je super motor (poraba je primerna načinu vožnje), za vzdrževanje tudi ni drag, ne vem pa kako se obnese v grandtouru. Druga stvar je pa pri tebi kilometrina, in tako kot so že gor napisali bi ti bolj priporočal dizla, ali pa če pogledaš za kakšnim večjim malo rabljenim avtomobilom.

Re: Nov Renault Clio III ali testni Renault Clio Grandtour

Objavljeno: Ne jul 15, 2012 11:18 am
Napisal/-a kejže
Diesel, nov. Dobiš ga za 11.000€. Pa bo nov, z nič km, predvsem ker ga misliš imeti dalj časa. Dodatno: ko ga boš čez 5, 6 let prodajala, boš za diesla dobila več kot za bencinarja, tako da se razlika v nabavni ceni še zmanjša.
TCE ima turbino in če je testni je seveda vsak probal "kolk pa to kaj gre/potegne" in to je za novo vozilo največji problem...