Kreativni najemi je napisal/-a:Spoštovani forumaši,
v imenu podjetja Kreativni najemi se oglašam Zdravko Poljašević, direktor podjetja.
Pozdravljam kritično izmenjavo mnenj in argumentirano debato - predvsem slednjo močno pogrešam, pa vaša razprava tule ni nič drugačna od podobnih ki smo jih zasledili na drugih forumih.
Postavil vam bom nekaj vprašanj na katera prosim poiščite odgovore.
1. Ali ste slišali za nezadovoljno stranko Kreativnih najemov?
2. Ali je kdo od vas, ki se je potrudil in stopil v stik z nami, ostal brez argumentiranega odgovora/dokazila o vseh parametrih ki zadevajo nakup vozila?
3. Ali je kdo od vaših znancev, ali znancev vaših znancev ostal brez odgovora na vprašanje, ki nam ga je postavil?
4. Ali vas zavajamo s tem ko vam ponudimo vozilo, ki je v tujini, v oglasu kjer se potrudimo in vam predstavimo vse njegove prednosti (in pomanjkljivosti če jih ima) in vam navedemo v kolikem času je lahko na razpolago v Sloveniji?
5. Ali kdo izmed vas ki premorete kanček analitične sposobnosti pozna tudi strukturo oglaševane in dejanske cene vozila (proizvodna cena, profit matične tovarne, marža uvoznika, marža maloprodaje, DDV in dodatni davki, interni transportni stroški...? Si znate odgovoriti koliko je posamezno vozilo preplačano? Si znate odgovoriti koliko človek/ur dela je potrebno za kavostno preverko vozila, ki ga nimaš na domačem dvorišču? In omenjena vprašanja si lahko postavite za vsak izdelek ki je na "prodajnih policah".
6. Če govorite o gradbeništvu je to nasplošno. Če govorite o avtomobilizmu je to nasplošno. Če govorite o ekonomiji je to nasplošno. Če govorite o Kreativnih najemih je to konkretno. Če v isti sapi omenjate naš promet, naš dobiček, namigujete na utajo davkov je to konkretno - in žaljivo. Ne poslujemo z gotovino, kar pomeni da v žep ne more iti nič. Vozila se plačujeo na poslovni račun podjetja, prav tako se plačujejo s poslovnega računa na poslovne račune dobaviteljev, kar pomeni da v žep ne more nič.
7. Vsem je na razpolago naš kalkulator za izračunon stroškov uvoza/pridobitve vozila v Slovenijo - najdete ga na spletni strani Kreativnih najemov pod zavihkom izračuni. Preverite cene vozil v tujini, preračunajte vse stroške, uporabite izjemno zahtevno dvokomponentno funkcijo (>, <) in si odgovorite na vprašanje ali vam vozila prodajamo z izgubo? Prav tako si lahko odgovorite ali vam ponujamo vozila z vnaprej izračunano izgubo? V bistvu, če se zares poglobite si boste odgovorili na vsa vprašanja, le da odgovori ne bojo tako populistični kot so razmišljanja Tristanov, jakic247, marjetice17. Vse naše objavljene cene vsebujejo vse dajatve do registracije - kupec plača zavarovanje in strošek registracije - to je vse.
8. Mi vas ne prepričujemo. Mi živimo in delamo to kar govorimo.
9. Kdo od vas živi za, od in v celoti verjame v to kar počne? Koliko vas se zjutraj z veseljem vstane in optimistično zre v dan, ki je pred vami?
Lep pozdrav in malo več taktnosti pri vsesplošnem udrihanju,
Zdravko Poljašević
Kreativni najemi d.o.o.
Bom na kratko skušal argumentirano odgovoriti na vaš izziv.
1. Vaših strank ne poznam, niti o vaših strankah še nisem slišal ničesar - le zakaj? Jih je morda tako malo ali so le tako skrivnostne?
2. Z vami nisem stopil v kontakt, čeprav sem vaše oglase že večkrat opazil. Na tem mestu bi bilo dobro da se vprašate zakaj vas nisem kontaktiral. Razlog je povsem preprost - oglasi za vozila ki se nahajajo na drugem koncu EU in zagotovila prodajalca da je vozilo vrhunsko žal ne prepričajo. Kot direktor podjetja se verjetno zavedate da je nakup vozila predvsem čustveno in čutno obarvana zadeva. Velika večina kupcev (obstajajo tudi redke izjeme) mora vozilo videti, se vanj vsesti, videti tiste drobne detajle ki na koncu prepričajo... Vaši način dela tega ne omogoča, razen za tistih nekaj primerkov, kjer so vozila dejansko že v Sloveniji. Osebno me tako oglaševanje spomni na razne Top Shop in podobne prodaje kjer si ob prejemu izdelka večinoma razočaran, posledično pa me to odvrača tudi od ogleda vozil ki jih imate dejansko na zalogi - morda ni upravičeno, ampak po 5 zaporednem vozilu ki je v tujini vašo ponudbo enostavno zaprem.
3. Tudi moji znanci razmišljajo podobno kot sem zapisal v točki 2. Zato kupujemo vozila ki jih lahko vidimo, otipamo, preverimo in se na podlagi tega odločimo za nakup.
4. Oglaševanje vozila ki ga lahko uvozite vsaj zakonsko gledano najbrž ni zavajanje - več o tem bi znal povedati kak tržni išpektor. Z vidika potencialnega kupca pa se ob takem oglasu čutim zavedenega, saj vaša merila za ohranjenost vozila niso enaka mojim - torej mi zdrav razum veleva da vsaj podvomim v resničnost navedb ki jih ne morem preveriti sam (pomanjkljivosti, eventuelne poškodbe, obraba vozila). Precej škode na tem področju ste si prodajalci rabljenih vozil naredili kar sami - vozila, ko imajo prevrtene kilometre, zgubljene servisne knjige in ostala dokazila o vzdrževanju, zamolčana popravila po prometnih nesrečah... Ne leti na vas oz. vaše podjetje osebno vsekakor pa ustvarja neprijetno sliko o prodajalcih rabljenih vozil (zakaj tako mnenje si lahko preberete v mojih preteklih komentarjih kjer sem že nekajkrat opisal kako sem kupoval avtomobil za boljšo polovico - na koncu sem zaradi nerealne ponudbe rabljenih vozil kupil nov avto).
5. Ravno analitika me je navedla v dvome iz katerih se je razvila tale tema. Povsem jasno je, da iskanje rabljenega vozila v tujini ni poceni reč. Tu so potni stroški osebe ki vozilo išče in preveri njegovo kakovost, transportni stroški, davki in dajatve ob uvozu, v končni fazi tudi vaš zaslužek.... In na koncu mi seštevanje v vašem primeru dela težave. Kolikor mi je poznano, so dobro dobro opremljena in ohranjena vozila v tujini še dražja kot pri nas, ko k temu prištejemo še vse prej omenjene stroške je hitro jasno, da tako vozilo pri nas ne more biti poceni. Verjamem, da je lahko nakup preko posrednika zaradi ustaljenih nabavnih poti ugodnejši kot v lastni režiji, močno pa dvomim da je lahko razlika četrtino vrednosti vozila.
6. V mojih postih nisem nikjer namigoval o utajah ali čem podobnem. Še več, celo stopil sem v vašo obrambo ko je nekdo povzel moje mnenje kot namig utaje. V oči me je zbodlo le dejstvo, da je dobičkonosnost vašega poslovnega modela precej nižja kot pričakovati, prav tako plačilni indeks namiguje na zelo spremenljiv tok denarja - morda odraz trenutnega stanja v prodaji vozil? Morda odraz vašega poslovnega modela? GVIN beleži nihanje plačilnega indeksa od 100 do 30 v roku nekaj mesecev. Indeks 100 pomeni plačevanje računov pred zapadlostjo ali nabave ob predplačilu, medtem ko indeks 30 označuje velike zamude pri plačilih (100 in več dni preko valute). Bi bil zelo vesel pojasnila kje v teh izjavah vidite populizem? Morda v tem ker sem si drznil vprašati ali omenjeni simptomi nakazujejo nevarno spiralo v katero se je ujelo že precej domačih podjetij? Osebno menim, da je takšno vprašanje le del konstruktivne in z argumenti podkrepljene debate, ki jo tudi sami odobravate.
7. Sam se ne ukvarjam z uvozom ali preprodajo vozil, avtomobilizem spremljam kot ljubitelj in navdušenec. Kljub vsemu pa znam na zadeve pogledati kritično, predvsem pa se ravnam po starem reku naših babic: Če je nekaj preveč dobro da bi bilo lahko resnično obstaja velika verjetnost da tudi ni resnično. Zato se mi zdi poostrena pozornost povsem razumen in normalen odziv.
V primeru da je zadeva čista, kot zatrjujete vam lahko le čestitam, saj ste očitno sposobnejši kot večina drugih dilerjev skupaj. Za vsak primer pa bom še vedno ohranil malce skepse.
8. Za konec pa še dvom z moje strani. Oglas za vašo ponudbo objavi oseba ki prvič sodeluje na tem forumu in naredi le dve objavi, nato pa se v roku enega dneva registirate tudi vi, kot direktor podjetja. Je morda to le eden izmed vaših kreativnih pristopov prodaji?
LP Tristan01