Živjo!
Midva sva kupila Peugeota 206 s prevoženimi 89.000 kilometri letnik 2003 pred dvema letoma. Prodala sva ga letos, saj je kar naprej bilo nekaj - sicer nikoli ostala na cesti, vendar sva dala skozi večino serijskih napak 206tic:
- odpoved senzorja za hitrost in temparaturo motorja (popravilo na uradnem 150 €)
- odpoved obvolanskega šaltra (žmigovci in posledično crkovanje luči): popravljeno za 50 €, cena nove 250 € + montaža
- odpoved altenatorja - popravilo na uradnem servisu ker je bila nuja 380 €
- menjala celoten izpušni sistem saj je vse skupaj odpadlo z avtomobila (150 €)
Drugače sva imela model 1.4 HDI s 68 KM. Motor dokler ga ne teraš odlikuje nizka poraba goriva - brez težav 4.5 do 4.8 litra s klimo vret ob pametni vožnji (AC max 110, relacijska vožnja, nekaj malega mesta). Poraba pri strogi mesti vožnji tam 5.5 litra. Teranje avta pa zna porabo spraviti tudi do 8 litrov (vožnja s končno hitrostjo), pri 130 pa pije nekje 6 litrov. V sami osnovi je povsem jasno, da je takšen avtomobil primeren za mesto in primestno vožnjo - v taki vožnji tudi s klimo brez težav slediš prometnemu toku, na pospeševanjih s semaforjev pa, ker folk speljuje kot crkjena žvina tudi ni težav. Problemi se pričnejo pri prehitevanjih - rabiš dobro preračunano ravnino, malo zaleta in nekaj pameti pri tistem ki ga prehitevaš - če ti stopi po gasu si fertik. Podobno velja na AC - avtomobil je od 110 dalje nepremičnina

. Sedeži niso nek višek udobja, prav tako avtomobil v primerjavi z nemci precej plava, vendar sam tudi pri hitrejši vožnji čez ovinke nisem imel težav (je pa res, da rally kot nekateri, pa tudi ne vozim). Sodijo pa na ta avtomobil dobre gume - zaradi dimenzije 175/65/R14 dobiš top gumo za 50 € po komadu (npr. Continental TS 810 za zimo - te morem letos še prodati). Je pa avto izredno preprosto parkirati, servo pa une stare šole - se pravi, da ni tako mehak volan kot v najnovejših avtomobilih - preglednost pa tudi uredu. Sedaj če kupuješ avtomobil kot prevozno sredstvo je 68 KM pogojno dovolj - žena se je brez težav vozila iz Ce v Lj dobro leto in pol. Smo se pa spravili s tem avtomobilom, ker je zmanjkalo za zavarovanje in servis za "tavelikega" letos na morje (razen bencina in hrane nismo imeli nobenga plačila) in na avtocesti smo zgledal kot poljaki v starih časih - kkljub polno naloženem avtu več kot 70-80 v dolge klance ni šlo (AC iz Zagreba proti Reki...). Pohvalim lahko tudi klimo saj že ročna odlično hladi (spet nekaj razredov pred španskim dojče uber wagnom) .
Drugače pa na kaj še pazit: serijska napaka poleg navedenih je na 206ki zadnji most - tega OBVEZNO pogledat, saj če je v preslabem stanju pride nov čez 1.000 €, če pa če ni preveč zdelan pa nekaj 100 € (ve folk na forumu koliko). Preveri še ali delujejo brisalci na vseh treh hitrostih, odpri pri avtu luči tam ko so napeljani kabli do luči (kot če bi menjal žarnico) in poglej v kakšnem stanju je napeljava. Z Rjo ali čim podobnim ni bilo težav kljub 9 let starem avtu, kar za španski uberwagen po 5 letih ne morem trdit - veselo rjavi in cveti lak. Če si na testni vožnji, pa četudi daš lastniku 5 € za gorivo se obvezno pelji v kakšen daljši hrib, kjer se boš ene 4x skoraj ustavil in speljal - glej temparaturo motorja, če začne strmo naraščati čez 90 stopinj so lahko težave s ventilatorjem motorja (zanič rele v sprednjem odbijaču).
Po mojem boš našel boljše vozilo od P206, je pa res, da če ti je nekdo to vse že pomenjal, je lahko pa tudi spodoben nakup - zgodba je tukaj podobna kot pri dCI Cliotih (tukaj pazi na dizle do leta 2005): eni so zadovoljni, drugi jih kritizirajo - odvisno na kak primerek naletiš.