Stran 1 od 2

Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 7:53 am
Napisal/-a BCresnik
Pozdravljeni!

Trenutno sem lastnik BMW-ja E46 318i. Odločil sem se za menjavo avtomobila. Razen porabe goriva (okoli 9-10l/100km) je trenutni avto "BP" in ni potrebnih nobenih posebnih vzdrževanj, a primarni razlog za menjavo je, da je le ta star že cca. 12 let in sem si zaželel nekaj novejšega in bolj svežega.

Ker letno prevozim od 20-25000 KM, razmišljam o BMW-ju E90 320 D (2005-2007), Audi-ju A4 2.0 TDI (05-07), VW Passatu 2.0 TDI (2008-2009) ali Hondi Accord 2.2 CDTI (2006-2007).

Trenutno sem od teh zasledil 2, ki me bolj resno zanimata:
BMW - http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6524541&show=1
in
VW - http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6520499&show=1

a ves čas tehtam + in -.

BMW mi je po samem izgledu, zunaj in notri, vsekakor lepši; VW mi deluje dosti dolgočasno; poleg tega svetla notranjost v tem Passatu se mi zdi "problematična". A za razliko od BMWja je Passat novejši ter z le okoli 85.000km. Res je da ima BMW ketno, VW pa jermen, kaj menite kakšna je razlika v servisiranju in vzdrževanju (finančno seveda)?

Prosim za vaše mnenje in kakršen koli nasvet ter info.

Hvala in lep dan!

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 9:51 am
Napisal/-a peroRS
Kar se tiče Passata:
motor je že CR, kar pomeni da je zelo zanesljiv in neproblematičen. Znana napaka je le senzor tlaka (majhen strošek).
Poraba je smešno nizka za tak rang avta, olja ne pije niti kapljice.
Menjava jermenov je na 5 let ali 180.000km, s tem da časovno greš lahko tudi malo če ima malo kilometrov.
Zbiješ ceno za 500€ in imaš ta strošek rešen.

Jaz vem, da sploh ne bi pretirano razmišljal...Passat je 3 leta mlajši in ima pol manj kilometrov. ;)

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 11:23 am
Napisal/-a Badzo
Registracija je enaka za oba, poraba sigurno pri BMWju nižja (enak motor v seriji 5 porabi 5.5-6/100 z normalno vožnjo - 120-130 tempomat, klima - se pravi 3ka bi morala ob enaki vožnji porabit maximalno isto, sem pa skorajda 100% da manj), motor je bolj prožen pod 2000 obrati, vendar se mi zdi da je passat odtenek bolje poskočen (naj dodam da sem vozil dotičnega dizla v seriji 5, passata pa točno takega 140KM, samo karavana, torej 3ka s to mtorizacijo bi morala it bolje kot passat).
Kar se tiče pa prostornosti - tu se pa zgoraj omenjena serija 5!! ne more primerjati z passatom. Prtljažni je velik, vendar v kabini je zadeva utesnjena. Passat je res velik, napram trojki pa sploh.
Če ti prostornost ni važna bi jaz vzel raje bmwja, če ti prostor saj malo pomeni, trojko pozabi..

Je pa res kar ti je perors napisal da je passat novejši, kilometri pa so meni osebno vprašljivi. Še eno opažanje: na sliki mi disk deluje zelo slab - če ga greš gledat malo preveri ampak po sliki sodeč mi delujejo zelo slabi (ne samo zarjaveli od stanja)..

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 11:42 am
Napisal/-a grizli
Moje mnenje je - vzemi passata. Novejši, manj km, itd... Glede sumljivih kilometrov - avto naj bi imel potrjeno servisno knjigo pa še uradni VW prodajalec ga prodaja. Menda bodo že sposobni dokazat resničnost kilometrine. Kar pa se zavor in diskov tiče pa po teh slikah bolj težko sodiš ali so obrabljeni ali ne. Avto so pred slikanjem domnevam da oprali, diski so površinsko zarjaveli, potem pa se z atomobilom niso vozili dovolj, da bi se ta rja sčistila. As simple as that.... Ni pa to še noben razlog za preplah.

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 11:57 am
Napisal/-a BCresnik
Hvala za odgovore.

Kar se tiče Passata lahko do potankosti preverim vse podatke in zgodovino, tako da tukaj večjega problema ne vidim. Vseeno pa me kot dizajn avtomobila veliko bolj privlači BMW. Razmišljal sem tudi o tem http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6555398&show=1

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 12:12 pm
Napisal/-a peroRS
Kot sam praviš, odloči se kaj ti je bolj pomembno:
1) fancy "premium" avto z bolj zvenečim imenom
2) novejši ljudski dolgočasen voz s preverljivo zgodovino

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 12:16 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Badzo je napisal/-a:Registracija je enaka za oba, poraba sigurno pri BMWju nižja ...


Ma nemoj? :roll: To zato, ker se tebi pač tako zdi? :roll:

Drugače sta pa avtomobila tako različna, da se ne bi smel bit problem odločit med njima.

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 12:24 pm
Napisal/-a ojnica
Ma itak BMW...babe moje vun. :lol:

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 5:43 pm
Napisal/-a BCresnik
Tudi kaj takšnega mi je všeč... http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6490029&show=1

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 5:54 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Mazda6 je dobra varianta...

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 6:00 pm
Napisal/-a sašo5
BCresnik je napisal/-a:Tudi kaj takšnega mi je všeč... http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6490029&show=1

ne se hecat no.... :roll: o tem prodajalcu na obali že vrabci čivkajo, da večinoma poškodovane avte vozijo iz IT (kjer itak ni možno preverit zgodovine) ostalo so ti pa že drugi napisali....

PS. ta temno sivi 318 123ps bi moral bit soliden (prvi lastnik in vse čisto)...vidim tudi, da ti BMW "bolj diši" kot kaj drugega, zato sem še malo prečekiral in čisto tako npr. kaj bi jaz vzel, oz bi bilo vredno it pogledat in sem zasledil tega; http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3444248&show=1 (pri nas oz. avto poznan do potankosti) - res je, da je cca 3.000 predrag vendar, stvar je dogovora - dejanski kilometri lastnik direktor davčne, nikoli vožen pozimi - skratka daleč najboljši avto tega razreda kar se na natu prodaja - osebno bi pomahal s 13.500 in se odpeljal, ter vozil še dolgo in dolgo.....

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 8:02 pm
Napisal/-a hahehihoh
Passat je prostornejši in narejen za bolj udobno vožnjo kot karkoli drugega, BMW trojka za športno vožnjo. Sprobaj oba. Jaz sem vozil 320d in passata 2.0 TDI (2006) in na passata ne bi niti pomislil. O avto miku pa... škoda besed, sami zjahani avti (razbiti, neohranjeni).

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 10:00 pm
Napisal/-a Badzo
~toMmy~ je napisal/-a:
Badzo je napisal/-a:Registracija je enaka za oba, poraba sigurno pri BMWju nižja ...


Ma nemoj? :roll: To zato, ker se tebi pač tako zdi? :roll:

Drugače sta pa avtomobila tako različna, da se ne bi smel bit problem odločit med njima.


Točno tako. Zjutri ko sem scal je neslo bolj v levo kjer sem si zamislil bmwja!!

Vozil passata 2.0TDI 140KM imel porabo po BCju 6.1 umirjene vožnje - 130 tempomat AC, regionalka 110 relacija Poreč-Ljubljana - (da ne govorim o tem, da pri ljudskem vozu laže BC kot pes teče - imamo doma passata in lahko to z 140% gotovostjo trdim). Vozim tudi BMWja 520d s 164KM in je poraba na AC pri tempomatu 130 pod 6l/100 z prižgano klimo, ponavadi okoli 5.7-5.8. S tem da pri bemflu laže BC od 0.1-0.2l/100km, kar pomeni realno porabo nekje 6/100. Torej tako motorizirana 3ka bo SIGURNO pila manj kot tak passat. Ker je lažja od petice, pa že tako motorizirana petica pije manj kot passat 140km oz maximalno enako.

Če nimaš argumentov na podlagi izkušenj, se ne oglašaj. Pa ne poveličujem tu nobene znamke in tudi predlagal bi skorajda raje passata ker je novejši in ima manj km, samo pač povedal sem stvari iz LASTNIH IZKUŠENJ, katerih ti v TEM primeru očitno nimaš, ti se pa pač nauči sprejemat, da ni vse kar imaš ti najboljše in najjaĆe..

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 10:15 pm
Napisal/-a sašo5
Badzo je napisal/-a:(da ne govorim o tem, da pri ljudskem vozu laže BC kot pes teče

.

se da nastavit, da je točen, kot v malokaterem avtu....

PS. BMW ma pa super "BC" sploh tisti v desnem števcu spodaj, ki kaže trenutno_brez gasa je na 0, mali pritisk pa na 30... :lol: + to da je že 30 let enak, nebi govoril...
...in sploh ne vem, kaj si se v Tomyjev post obregnil....

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Ne okt 28, 2012 11:13 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Badzo je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
Badzo je napisal/-a:Registracija je enaka za oba, poraba sigurno pri BMWju nižja ...


Ma nemoj? :roll: To zato, ker se tebi pač tako zdi? :roll:

Drugače sta pa avtomobila tako različna, da se ne bi smel bit problem odločit med njima.


Točno tako. Zjutri ko sem scal je neslo bolj v levo kjer sem si zamislil bmwja!!

Vozil passata 2.0TDI 140KM imel porabo po BCju 6.1 umirjene vožnje - 130 tempomat AC, regionalka 110 relacija Poreč-Ljubljana - (da ne govorim o tem, da pri ljudskem vozu laže BC kot pes teče - imamo doma passata in lahko to z 140% gotovostjo trdim). Vozim tudi BMWja 520d s 164KM in je poraba na AC pri tempomatu 130 pod 6l/100 z prižgano klimo, ponavadi okoli 5.7-5.8. S tem da pri bemflu laže BC od 0.1-0.2l/100km, kar pomeni realno porabo nekje 6/100. Torej tako motorizirana 3ka bo SIGURNO pila manj kot tak passat. Ker je lažja od petice, pa že tako motorizirana petica pije manj kot passat 140km oz maximalno enako.

Če nimaš argumentov na podlagi izkušenj, se ne oglašaj. Pa ne poveličujem tu nobene znamke in tudi predlagal bi skorajda raje passata ker je novejši in ima manj km, samo pač povedal sem stvari iz LASTNIH IZKUŠENJ, katerih ti v TEM primeru očitno nimaš, ti se pa pač nauči sprejemat, da ni vse kar imaš ti najboljše in najjaĆe..



In kateri letnik je ta Passat, spoštovani gospod pametnjakovič? Ne vem, a švabi s passati toliko bolj šparajo, trojke pa pritiskajo, da je povprečna poraba novejših 140 KM COMMON RAIL 2.0 TDI-jev po podatkih spritmonitorja v povprečju celo par deci nižja kot pri takšnih trojkah! ;) Tvojih čefurskih besed raje ne komentiram... je pa zanimivo, da je po tvojih cenjenih izkušnjah baje tak passat pil 5.9l s tempomatom na 150 km/h, tako da se odloči...

Sicer če imaš pa z 2.0 TDI s skupnim vodom 6.1l porabe pri umirjeni vožnji, je to ali daleč od umirjene vožnje ali pa pač ne znaš vozit...

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Po okt 29, 2012 12:30 am
Napisal/-a gasolinedream
Na spiritmonitor je trenutno samo ena 164KM 3jka dizl z povprečno porabo 5,63L. Passati pa imajo tam od okoli 5 do 9L/100 glede na prej omenjeno stran.

Anyhow, primerjava tu ni na mestu, saj primerjaš dva avtomobila ki imata tudi nova zelo različno ceno. V tem rangu pa obstaja še Mondeo, Mazda 6, kak citroen C5, C klasa..

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Po okt 29, 2012 3:18 am
Napisal/-a TrijoAdijo
sašo5 je napisal/-a:
BCresnik je napisal/-a:Tudi kaj takšnega mi je všeč... http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6490029&show=1

ne se hecat no.... :roll: o tem prodajalcu na obali že vrabci čivkajo, da večinoma poškodovane avte vozijo iz IT (kjer itak ni možno preverit zgodovine) ostalo so ti pa že drugi napisali....

PS. ta temno sivi 318 123ps bi moral bit soliden (prvi lastnik in vse čisto)...vidim tudi, da ti BMW "bolj diši" kot kaj drugega, zato sem še malo prečekiral in čisto tako npr. kaj bi jaz vzel, oz bi bilo vredno it pogledat in sem zasledil tega; http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3444248&show=1 (pri nas oz. avto poznan do potankosti) - res je, da je cca 3.000 predrag vendar, stvar je dogovora - dejanski kilometri lastnik direktor davčne, nikoli vožen pozimi - skratka daleč najboljši avto tega razreda kar se na natu prodaja - osebno bi pomahal s 13.500 in se odpeljal, ter vozil še dolgo in dolgo.....


A niso ravno te letniki bavarcev z ravno temi motorji nekaj problematični?

Če ti pa je mondeo všeč...pol pa...pojd ga probat.Dejansko je bolj prostoren za vozit kot pa passat ali trojka.Samo ne hodit gledat k miku.

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Po okt 29, 2012 9:22 am
Napisal/-a hahehihoh
~toMmy~ je napisal/-a:

In kateri letnik je ta Passat, spoštovani gospod pametnjakovič? Ne vem, a švabi s passati toliko bolj šparajo, trojke pa pritiskajo, da je povprečna poraba novejših 140 KM COMMON RAIL 2.0 TDI-jev po podatkih spritmonitorja v povprečju celo par deci nižja kot pri takšnih trojkah! ;) Tvojih čefurskih besed raje ne komentiram... je pa zanimivo, da je po tvojih cenjenih izkušnjah baje tak passat pil 5.9l s tempomatom na 150 km/h, tako da se odloči...

Sicer če imaš pa z 2.0 TDI s skupnim vodom 6.1l porabe pri umirjeni vožnji, je to ali daleč od umirjene vožnje ali pa pač ne znaš vozit...

Prav vedno se moraš oglasiti s svojim nasprotovanjem, ko kdo pove, da je kak drugi avto, ki ni VW, boljši od VW-ja? Kar še najmanj razumem, je to, da se kregate, ker je nekdo izjavil, da ima BMW nekaj decilitrov nižjo porabo. f***, ti pa reagiraš, kot bi nekdo rekel, da ima passat 15 litrov porabe ob zmerni vožnji.
Sicer pa, tukaj imata realne podatke za avtomobila, med katerima se odloča avtor:
- passat 2008-2009, 2.0 TDI, 140: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
- trojka, 2005-20007, 2.0d, 177: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Pa smo prišli do tega, da tudi tommy nima vedno prav ...

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Po okt 29, 2012 9:43 am
Napisal/-a _furby_
hahehihoh je napisal/-a:Sicer pa, tukaj imata realne podatke za avtomobila, med katerima se odloča avtor:
- passat 2008-2009, 2.0 TDI, 140: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
- trojka, 2005-20007, 2.0d, 177: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Pa smo prišli do tega, da tudi tommy nima vedno prav ...


sicer je v startu avtor govoril o tem motorju ...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

pa smo spet tam :mrgreen:

Re: Težave z izbiro (rabljeno, cca 10.000 EUR)

Objavljeno: Po okt 29, 2012 11:34 am
Napisal/-a hahehihoh
_furby_ je napisal/-a:
hahehihoh je napisal/-a:Sicer pa, tukaj imata realne podatke za avtomobila, med katerima se odloča avtor:
- passat 2008-2009, 2.0 TDI, 140: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
- trojka, 2005-20007, 2.0d, 177: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Pa smo prišli do tega, da tudi tommy nima vedno prav ...


sicer je v startu avtor govoril o tem motorju ...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

pa smo spet tam :mrgreen:

Ups, my bad. Sploh nisem vedel, da obstaja tudi v 163-konjski izvedenki. Smem mimogrede vprašati: kakšna je sploh razlika med 150, 163 in 177 konjskim 2.0d motorjem, ki jih najdemo v BMW 3? Je razlika v generaciji oz. starosti motorjev ali kaj?