Stran 1 od 1

BMW 318d, 118d mogoče kaj drugega?

Objavljeno: To dec 11, 2012 6:26 pm
Napisal/-a nevermind
Zanima me kakšni so motorji M47? Ali imajo kakšne napake/serijske napake? So še problemi s tistimi loputami?
Motor M47 je kokr sem zasledil v različicah: 122, 143, 163 in 177 konjev? To je identičen motor? Razlika je najbrž v sestavnih delih, elektroniki in nekaterih sklopih?
Zanimajo me modeli: E90, E91, E87 od letnika 2007 naprej, do 15000 €. Gledam motorje: 122 konjev in 143 konjev.
Zanima me poraba (pri dimenziji 16'')? Tole ima ketno, ane? Ali ima DPF? Koliko košta redni servis in koliko olja gre v motor?
Kakšno je nasploh vzrževanje BMW-ja s takšnim motorjem napram vozilom istega ranga (Reno, VAG,...)? Dražje?
Se da preverit zgodovino določenega vozila na servisu kot pri VAG vozilih?
Približno koliko pride polni kasko?

p.s. bolj se nagibam k seriji 3, ker je enka vtesnjena zadaj in v prtljažniku, ampak če pride dober primerek enke bi se odločil tudi za njo

Lp.

Re: BMW 318d, 118d

Objavljeno: To dec 11, 2012 7:05 pm
Napisal/-a tristan01
O motorju M47 lahko precej prebereš na BMW forumu. Z loputami ni več težav, se pa pojavlja več napak z verigo in njenim ropotom ali celo pretrganajem. Motor drugače obstaja v več različicah

Glede različic si lahko prebereš na naslednjem linku: http://www.bmwslo.com/motorji/n47 (upam da tale link ne bo izbrisan).

Pri nakupu predvsem pazi, da najdeš vozilo s poreklom - zgodovino lahko preveriš na vsakem pooblaščenem servisu, saj ima BMW elektronsko servisno knjigo, izjema so le vozila iz Italije ki niso vpisana v evidenco (baje zaradi varovanja osebnih podatkov). Poraba je podobna kot pri konkurenci. Motorji se poleg nazivne moči razlikujejo po turbinah in še nekaterih drugih modifikacijah. Kot osnova pa vsem služi isti blok. Stroški vzdrževanja pri pooblaščencu so višji kot pri VW, cenovno so primerljivi z AUDI, morda za odtenek nižji. Servisiranje pri nepooblaščenem mehaniku pa ni drago - olje in filtri niso nič dražji kot za podobno motorizirane avtomobile.

Ceno kaska izračunaj na AMZS-jevi spletni strani - bo pa višja kot za recimo Laguno ali Passata, saj je nabavna vrednost ki je osnova za izračun premije opazno višja.

LP Tristan01

Re: BMW 318d, 118d

Objavljeno: To dec 11, 2012 7:17 pm
Napisal/-a nevermind
Hvala za odgovor. Ja, nekaj sem bral glede problemov z verigo.
Za kasko ni izračuna, ampak samo osnovno zavarovanje (letna dajatev ccm, kW).

Re: BMW 318d, 118d

Objavljeno: To dec 11, 2012 10:57 pm
Napisal/-a J`Mavr0
original olje 7€
Deli v avstriji cca -20 do -40% ceneje kot v slo.

Problemi nič posebni... Jermenica glavne gredi, prezračevalnik oljnih hlapov, turbina, 3 bolje kot 5 :=)

lp

Re: BMW 318d, 118d mogoče kaj drugega?

Objavljeno: Sr dec 19, 2012 10:42 pm
Napisal/-a nevermind
Kaj pa 1.6 TDI 105 konjev, 2.0 TDI 110/140 konjev. Kakšni so tile motorji? Nekaj malega sem vozil 1.6 TDI ampak ne morem podat konkretnega mnenja.
Je kdo, ki je vozil/vozi 1.6 TDI 105 in 2.0 TDI 110 konjev? Poraba je verjetno tam-tam. Kateri je boljši? Veliko berem, da so leni motorji?
Vem, da je čista druga pesem kot BMW... sedaj gledam Golfa 6 in A3.

Re: BMW 318d, 118d mogoče kaj drugega?

Objavljeno: Če dec 20, 2012 3:57 pm
Napisal/-a nevermind
:?:

Re: BMW 318d, 118d mogoče kaj drugega?

Objavljeno: Če dec 20, 2012 5:12 pm
Napisal/-a maniaxxx
nevermind je napisal/-a::?:



1.6 tdi vozi peroRS v octavii, 2.0 tdi 110 sem vozil v golfu 5.5. Rahlo len motor , zelo varčen z doooolgo 5 prestavo, idelaen za delanje dolgih relacij ampak brez večjih hitrosti. Baje se brez težav čipa na 170 konjev, pol verjetno ni več tako len.

Re: BMW 318d, 118d mogoče kaj drugega?

Objavljeno: Če dec 20, 2012 6:13 pm
Napisal/-a matayus
Imamo doma v Passatu 2.0 TDI 110konjev letnik 2009. Kot je že predhodnik povedal ima zeeelo dolga prestavna razmerja. Ima samo 5 prestav, sedaj ne vem ali je to dobro ali ne. V zadnjih 5000km je poraba po BC 5.2 litra, povprečna hitrost pa nekje 53km. Avto je vožen večkrat dnevno na relaciji Slov.Konjice-Celje-Mb in obratno. Sicer je hitrost na avtocesti nekje med 110-120.
Trenutno jih je prevoženih slabih 167k km. Trenutno še nobenih težav z vztrajnikom, šobami, DPF, EGR, .... Regeneracija partikularnega filtra se izvaja prebližno na vsakih 10.000km. Start&stop sistem deluje odlično-nobenih pritožb. Edini problem, ki ga imamo je vlaga v zadnjih lučeh.

Re: BMW 318d, 118d mogoče kaj drugega?

Objavljeno: Če dec 20, 2012 6:55 pm
Napisal/-a uros11
matayus je napisal/-a:Regeneracija partikularnega filtra se izvaja prebližno na vsakih 10.000km..


Po čem to veš?

Imam enak motor v Golfu VI in se mi ne sanja, če to sploh kaj dela. Čakam, da spreže DPF, potem bom naredil bypass. Imam 40 kkm, motor je prva liga, nimam nobenih pripomb. Menjalnik me ne moti, ga imam raje kot s 6 prestavami, je bistveno manj pretikanja. Za moje nedinamične vožnje je povsem ustrezen, ko ga stisneš, pa prav tako poleti, kot se spodobi. Poraba - mi ni bistvena, tam nekje med 5 in 6, najbrž.

Re: BMW 318d, 118d mogoče kaj drugega?

Objavljeno: Če dec 20, 2012 8:11 pm
Napisal/-a matayus
Nič bat glede DPF filtra, mi še do zdaj nismo imeli nobenega problema z njim. Ne vem zakaj ljudje na forumu tako strašijo pred njimi.
Meni se še sam postopek ni sprožil med vožnjo, ampak domači pravijo, da sveti oranžna lučka v armaturki in da avto mogoče malo bolj robustno laufa.
Se mi pa zdi, da so v servisni knjigi zapisane neke vrednosti glede prepustnosti oz. 'zameščenosti' tega filra.