Stran 1 od 1

Bravo T-Jet 1.4 120KS VS 1.4 16V

Objavljeno: Pe apr 12, 2013 10:36 am
Napisal/-a ddejc
Pozdravljeni

Prijateljca se je ogrela za Fiat Brava. Gleda 1.4 16V 90KS z Dynamic opremo in 1.4 T-Jet z 120KS ter Emotion opremo. Ker Fiatovih motorjev ne poznam me zanimajo vaše izkušnje z enim in drugim motorjem in ostale posebnosti, ki lahko presenetijo (razne znane okvare, itd...). Ima predvsem relacijske vožnje 20km in več. Verjetno je boljša izbira T-Jet tako glede dinamike vožnje kot prožnosti motorja in porabe. Kako je s kakšnimi znanimi hibami in okvarami?

Mogoče še kakšen splošen nasvet na kaj biti pozoren pri nakupu?

Vsak nasvet in informacija dobrodošla.

Re: Bravo T-Jet 1.4 120KS VS 1.4 16V

Objavljeno: Pe apr 12, 2013 11:13 am
Napisal/-a pskoda
Definitivno T-jeta, ker 90ks je zelo podhranjen in ga je treba bolj v obrate tiščat kot T-jeda in je posledično tudi višja poraba je pa res, da bo pri T-jedu malenkost dražja registracija. Če je avto vzdrževan, delani servisi ni nobenih posebnih hib pri T-jedu, možno je pa seveda marsikaj da se zalomi kot pri vseh ostalih.

Re: Bravo T-Jet 1.4 120KS VS 1.4 16V

Objavljeno: Pe apr 12, 2013 11:19 am
Napisal/-a ddejc
Zalomi se tako ali tako lahko pri vsaki znamki.

T-Jet, ki je padel v oko http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7194415&show=1

Re: Bravo T-Jet 1.4 120KS VS 1.4 16V

Objavljeno: Pe apr 12, 2013 11:21 am
Napisal/-a carloabarth
ddejc je napisal/-a:Zalomi se tako ali tako lahko pri vsaki znamki.

T-Jet, ki je padel v oko http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7194415&show=1



Če držijo kilometri in če ti ga prodajalec dovoli peljati na pregled do amzs-ja oz. tvojega mehanika, potem go for it. 8)

Re: Bravo T-Jet 1.4 120KS VS 1.4 16V

Objavljeno: Pe apr 12, 2013 11:59 am
Napisal/-a pinny
Kakšne znane hibe in okvare? Razen rosenja zadnjih luči :mrgreen:
Sam si lastim t-jeta 120KS (čipanega), zdele je str mal čez 5 let in ima prevoženih 106kkm. Mašina dela bp.
Na 90ks pa naj raje pozabi, če ima rada da avto stopi k prtisneš na gas :D

Re: Bravo T-Jet 1.4 120KS VS 1.4 16V

Objavljeno: Pe apr 12, 2013 12:40 pm
Napisal/-a vinci
Pri avtomatski klimi je pogosta okvara motorčkov in posledično razdiranje kompletne armature. Drugače pa mislim da je bravo dober avto.

Re: Bravo T-Jet 1.4 120KS VS 1.4 16V

Objavljeno: Pe apr 12, 2013 6:23 pm
Napisal/-a xxl
Tast je kupil novega,po mojem nasvetu 120KM,do zdaj je naredil malo manj kot 100 000km brez večjih okvar.Če bo lepo vozila relacije bo poraba cca 7 litrov,on je malce grob,zato ima med 8 in 9.Dober avto je to.

Re: Bravo T-Jet 1.4 120KS VS 1.4 16V

Objavljeno: Pe apr 12, 2013 9:55 pm
Napisal/-a Ivan36
OK, a pazi na letne gume DOT mora biti 40 teden leta 09 ali tam okol; če so res prva vgradnja glede na prevožene km ;) Zimske pa tudi 010 ali 011

Re: Bravo T-Jet 1.4 120KS VS 1.4 16V

Objavljeno: So apr 13, 2013 4:15 pm
Napisal/-a mevden
ker imam sam enakega, samo 2008 lahko naštejem sledeče napake ki se pojavljajo pri bravotih:

-majhno rošenje zadnjih luči-poleti ko ga opereš, meni to ni neki bav bav
-škripanje podvozja spredaj-pozimi
-škripanje volana ob obračanju na mestu-opazno pozimi pod 6 stopinj, poleti niti ni opazno
-velika možna okvara menjalnika, predvsem 5 in 6 prestava se lahko pojavi piskanje iz menjalnika. popravilo cca 500€
-velika možnost okvare motorčkov lopute, vkolikor ima avto avtomatsko klimo. če je ročna klima, te bojazni ni. velikokrat crknejo motorčki klime, klima več ne dela v vse smeri, ali pa meša zrak hladen,vroč. Menjava vseh motorčkov z delom je tudi okoli 500€. (sem menjal)
-velika možnost puščanje hladilne tekočine, nekje zraven turbine. Puščanje se lahko pojavi le pozimi ko je avto hladen-ko stoji,pušča po kapljicah. Najdražje je delo, ker je težko priti do tega dela, je potrebno turbino dol sneti celo. Popravilo na pooblaščencu okoli 170€. (tudi to sem menjal)
-meni so sedeže sila neudobni, žal mi je da nisem vzel sport verzijo.

to je to, drugače je avto kar soliden, imam 120 t-jet in o manj sploh ne bi razmišljal. 69000km prevoženih.