Stran 1 od 2
Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 10:49 am
Napisal/-a edey
ŽIvjo, sem pred nakupom oz. menjavi vozila...Zdaj se pa odločam med dizlom in pa benciranom. Zanima me pa predvsem v kolikšni meri je smotrna nabaa dizla za vožnojo na kratke relacije. Do službe mam cca. 6 km in to je tudi včasih tudiedina relacija na kateri se vozim, tak da napravim dnevno 12km... Kakšne bi bile posledice kratkih voženj?
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 10:54 am
Napisal/-a peroRS
Ne razmišljaj in kupi bencinarja

Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 10:55 am
Napisal/-a Daedalus
Dizel ni smiselen za 12km na dan.
Posledice: motor ne bi nikoli laufal segret, oz. bi le kratek čas. Možni problemi: turbina (če ga ne bi res zelo pazil), razni filtri trdnih delcev se zapacajo...še kdo bo kaj dodal morda.
Razen če kupiš SDI-ja. Ampak na tvojem mestu bi bil jaz vesel (kar tudi sem, ker imam podobno relacijo), da delam tako malo km in ne rabim dizla. Ker to pomeni, da imam veliko manj problemov pri nakupu avta in vzdrževanju le-tega (še posebej, če je star 10 let) in prihranim ogromno časa ker se ne vozim 2 uri na dan.

Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 11:45 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Ma kaki dizl. enga nizkoproračunskega bencinarja, pa en moped za ob sončnih dnevih za na šiht pa nazaj, pa je

Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 11:49 am
Napisal/-a fare
Pozabi na dizla.
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 2:28 pm
Napisal/-a uros11
Nič mu ne bo, tole te samo flancajo. Edino kakšen DPF bi utegnil zafrkavat. Jaz z mojim naredim takih kratkih fur dnevno po enih 10x 3-4 km. Včasih tudi samo 1x v eno smer po 3 km, in čez par ur nazaj. Pa še vedno laufa.
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 3:03 pm
Napisal/-a BBoss
Da ne bo kakšen kreg ratal, dejmo takole rečt "daljša kot je relacija bolj je dizel ekonomičen in seveda obratno".
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 3:58 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
uros11 je napisal/-a:Nič mu ne bo, tole te samo flancajo. Edino kakšen DPF bi utegnil zafrkavat. Jaz z mojim naredim takih kratkih fur dnevno po enih 10x 3-4 km. Včasih tudi samo 1x v eno smer po 3 km, in čez par ur nazaj. Pa še vedno laufa.
Kaj ni dost, da se dpf paca, pa egr? Samo s temi dvemi zadevami si prec ob skor jurja, če je kaj narobe.
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 4:13 pm
Napisal/-a thunderbolt
TrijoAdijo: sem lahko prišteješ verjetno še kakšen dvomasni vztrajnik, ker je zaradi konstantnega speljevanja na udaru.
Dejstvo, ki ga ni mogoče ignorirati je to, da pri nafti prihaja pri izgorevanju do veliko več saj kot pri bencinu. To izgorevanje je še zlasti svinjsko, ko mašina ni segreta in/ali če se vozi v prenizkih vrtljajih. In to sploh zaradi egr-ja ko del izpušnih plinov gre zopet nazaj v motor ne pomeni nič dobrega.
Sicer ne poznam nobenega, ki bi se z dizlom vozil samo po mestu, ampak tista dva, ki ju poznam in se veliko vozita po mestu, avto enkrat tedensko konkretno spihata in nimata z avtom nobenih problemov.
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 5:38 pm
Napisal/-a Blinder
finančno se ti nebi splačal nakup dizla, investicija se ti nebi povrnila. Je pa tako da tudi če voziš na dolge relacije avto nekaj kilometrov je mrzel, tako da tle ni nobenga straha, da bi turbina cedla zaradi kratkih relacij. Isto velja za vztrajnik. Ljudje nimajo dovojl inteligence, da pomisljo, da tudi če se voziš 100000 km daleč bo avto na začetku bil mrzel

Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 5:58 pm
Napisal/-a peroRS
Blinder je napisal/-a:finančno se ti nebi splačal nakup dizla, investicija se ti nebi povrnila. Je pa tako da tudi če voziš na dolge relacije avto nekaj kilometrov je mrzel, tako da tle ni nobenga straha, da bi turbina cedla zaradi kratkih relacij. Isto velja za vztrajnik. Ljudje nimajo dovojl inteligence, da pomisljo, da tudi če se voziš 100000 km daleč bo avto na začetku bil mrzel

podpis
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 6:05 pm
Napisal/-a soso
Če res delaš samo 12 km na dan in "1x na leto" na morje, potem nakup dizla nima smisla, saj so že v osnovi dražji od bencincev in kot so že drugi rekli, znajo bit kakšne težave filtra trdih delcev, seveda če ga ima. Če pa redno, npr. vikende koristiš za kakšne daljše izlete, potem pa je za razmislit. Vprašaj se, koliko km delaš na leto? Pod 20000 jaz ne bi razmišljal o dizlu.
lp
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 7:22 pm
Napisal/-a uros11
TrijoAdijo je napisal/-a:uros11 je napisal/-a:Nič mu ne bo, tole te samo flancajo. Edino kakšen DPF bi utegnil zafrkavat. Jaz z mojim naredim takih kratkih fur dnevno po enih 10x 3-4 km. Včasih tudi samo 1x v eno smer po 3 km, in čez par ur nazaj. Pa še vedno laufa.
Kaj ni dost, da se dpf paca, pa egr? Samo s temi dvemi zadevami si prec ob skor jurja, če je kaj narobe.
Če greš na pooblaščenca - če ne pa ni tako hudo. 500 za DPF in cca 200 za EGR. In do tega tako zlepa spet ne pride, da bi se paniko uganjalo. Motor uničijo pametnjakoviči, ki ga terajo mrzlega, ki ga vozijo v nizkih obratih, ki šparajo na olju itd. in ko ga dajo od sebe, je avto navaden zgonjen klump. Taki tudi največ pametujejo po forumih.
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: So apr 13, 2013 10:45 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
uros11 je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:uros11 je napisal/-a:Nič mu ne bo, tole te samo flancajo. Edino kakšen DPF bi utegnil zafrkavat. Jaz z mojim naredim takih kratkih fur dnevno po enih 10x 3-4 km. Včasih tudi samo 1x v eno smer po 3 km, in čez par ur nazaj. Pa še vedno laufa.
Kaj ni dost, da se dpf paca, pa egr? Samo s temi dvemi zadevami si prec ob skor jurja, če je kaj narobe.
Če greš na pooblaščenca - če ne pa ni tako hudo. 500 za DPF in cca 200 za EGR. In do tega tako zlepa spet ne pride, da bi se paniko uganjalo. Motor uničijo pametnjakoviči, ki ga terajo mrzlega, ki ga vozijo v nizkih obratih, ki šparajo na olju itd. in ko ga dajo od sebe, je avto navaden zgonjen klump. Taki tudi največ pametujejo po forumih.
500€ + 200€ = 700€ + prištej še delo mehanika,ki bo to zamenjal pa si prec ob skor jurja, tko kot sem napisal
No,lepo da si se opisal,čeprav to verjetno ni nikogar zanimalo. Verjetno pa si tudi še nisi lastil avta, ki bi imel dpf, zato niti ne veš, kako hitro se lahko zadeva zaserje pri takšni vožnji. Nažalost poznam enga, ki dela letno 10kkm, ima full kratke relacije, 2x letno gre na malce daljšo relacijo, vozi dizla z dpf-om in ima vedno probleme z egr-jem in dpf-om.
Blinder je napisal/-a:finančno se ti nebi splačal nakup dizla, investicija se ti nebi povrnila. Je pa tako da tudi če voziš na dolge relacije avto nekaj kilometrov je mrzel, tako da tle ni nobenga straha, da bi turbina cedla zaradi kratkih relacij. Isto velja za vztrajnik. Ljudje nimajo dovojl inteligence, da pomisljo, da tudi če se voziš 100000 km daleč bo avto na začetku bil mrzel

Tako kot ljudje nimajo dovolj inteligence, da bi uspeli sploh pomisliti, da obstaja razlika med vožnjo po mestu in non-stop šaltanju in med konstantno vožnjo v eni prestavi po AC.Takim ne kapne, da s prvim načinom lahko čisto v kamot odpizdiš vztrajnik še pred 150kkm, medtem ko z drugim načinom vkamot nakleplješ 300kkm z enim vztrajnikom.In takim tudi ne kapne, da se po parih kilometrih motor spet ugasne, ko je le deno ogret. In tako vsak dan, mesec,dva,tri, pol pa je jamranje, kulk je smetance na pokrovčku za dolivanje olja in tudi jim ne kapne,kako ves tale kondenz v motorju "blagodejno" vpliva na kvaliteto olja, ki pa je zelo pomembno za mazanje ležaja turbine.
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: Ne apr 14, 2013 8:10 am
Napisal/-a J.McLane
12 km dnevno pomeni manj kot 5k km letno, ajde se kaksni izleti pa smo mogoce na 8-10k km letno. Sedaj se vprasaj koliko te pride gorivo in koliko vsi ostali stroski za avto.
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: Če apr 18, 2013 8:49 am
Napisal/-a emozul
uros11 je napisal/-a:Nič mu ne bo, tole te samo flancajo. Edino kakšen DPF bi utegnil zafrkavat. Jaz z mojim naredim takih kratkih fur dnevno po enih 10x 3-4 km. Včasih tudi samo 1x v eno smer po 3 km, in čez par ur nazaj. Pa še vedno laufa.
Ja, se čistio strinjam.
Tast ma golfa plus 1.6 TDI, star tri leta, s tem, da ima 70% kratke relacije, pa avto dela bp.
Tako, da ne vem ali ima samo srečo ali pa res ni to tudi tako velik problem kot nekateri pravijo.
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: Če apr 18, 2013 10:29 am
Napisal/-a uros11
TrijoAdijo je napisal/-a:No,lepo da si se opisal,čeprav to verjetno ni nikogar zanimalo. Verjetno pa si tudi še nisi lastil avta, ki bi imel dpf, zato niti ne veš, kako hitro se lahko zadeva zaserje pri takšni vožnji. Nažalost poznam enga, ki dela letno 10kkm, ima full kratke relacije, 2x letno gre na malce daljšo relacijo, vozi dizla z dpf-om in ima vedno probleme z egr-jem in dpf-om.
Imam golfa VI s DPF s cca sedaj 45kkm in ga vozim večkrat dnevn na cca 2 km relaciji tja in nato nazaj. Še dela. Passat brez DPF dela sploh. Če bi pogledal druge poste, bi vedno videl, da trdim, da je dizla treba voziti z obrati in se torej nisem opisal. Nekam sem celo prilimal svoj link na youtube, kjer sem pokazal menjavo pri 3000 obratih s hladnim motorjem in moje dizle držim vedno pri 2000 obratih +-. In mu še vedno nič ni. Passatu s 300kkm+ tudi ne. Tak da zadrži svoja videnja in blodnje o tem, kako vozim, zase. Sedaj ima golfa žena, ki dela 140 km na dan, jaz pa uničujem passata - ki zaradi kratkih voženj ne bo crknil sploh.
EGR pri Golfu je prvi in pri passatu je drugi.
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: Pe apr 19, 2013 11:18 am
Napisal/-a TrijoAdijo
uros11 je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:No,lepo da si se opisal,čeprav to verjetno ni nikogar zanimalo. Verjetno pa si tudi še nisi lastil avta, ki bi imel dpf, zato niti ne veš, kako hitro se lahko zadeva zaserje pri takšni vožnji. Nažalost poznam enga, ki dela letno 10kkm, ima full kratke relacije, 2x letno gre na malce daljšo relacijo, vozi dizla z dpf-om in ima vedno probleme z egr-jem in dpf-om.
Imam golfa VI s DPF s cca sedaj 45kkm in ga vozim večkrat dnevn na cca 2 km relaciji tja in nato nazaj. Še dela. Passat brez DPF dela sploh. Če bi pogledal druge poste, bi vedno videl, da trdim, da je dizla treba voziti z obrati in se torej nisem opisal. Nekam sem celo prilimal svoj link na youtube, kjer sem pokazal menjavo pri 3000 obratih s hladnim motorjem in moje dizle držim vedno pri 2000 obratih +-. In mu še vedno nič ni. Passatu s 300kkm+ tudi ne. Tak da zadrži svoja videnja in blodnje o tem, kako vozim, zase. Sedaj ima golfa žena, ki dela 140 km na dan, jaz pa uničujem passata - ki zaradi kratkih voženj ne bo crknil sploh.
EGR pri Golfu je prvi in pri passatu je drugi.
Boš ja

eno je forum, drugo pa resničnost. Žal že večkrat videno in slišano.
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: Po jul 08, 2013 4:13 pm
Napisal/-a kanenko
Bom kar to temo izkoristil...
BBoss je napisal/-a:Da ne bo kakšen kreg ratal, dejmo takole rečt "daljša kot je relacija bolj je dizel ekonomičen in seveda obratno".
Mi lahko nekdo zaupa od koliko naprej se dizli splačajo? In sicer:
(1) Jaz se bom najverjetneje vozil od 15k do 20k letno, torej predvidevam da se meni v vsakem primeru splača bencinar? Tudi če ma bencinar v povprečju 2l več porabe?
(2) Zanima me tudi če je pomembno koliko km spraviš v eni vožnji (od vžiga do ugasnitve)? In kje je prbl. tista meja, ko se dizel že splača?
Re: Dizelska vozila
Objavljeno: Po jul 08, 2013 4:50 pm
Napisal/-a čare
No v tej debati se strinjam predvsem z urošem.Nima veze al je dizel al bencinc sam ne mi dizla kupit pa ga šaltat pri 1500 obratih,ker potem pa trpi in crkuje vse do sedaj našteto.Mam dizla in mam kratke mestne vožnje pa pri 275000 še kr kleplje res pa je da sem menjal vztrajnik ampak zato ker je začel vibrirat po čipanju,če ne bi čipal si upam trdit da bi še vedno drajsal originalnega.