Problem vidim v zastarelem europskem testiranju, ker manjka zelo pomemben small overlap crash test kot ga pozna ameriška IIHS -najbrž zavirajo proizvajalci, da ne bi bil hud polom kot je bil pri mnogih, ko so začeli testirati pri IIHS
25% smrtnih izidom pri novih avtomobilih je zaradi small overlap crash
Posledice trka so zgledale kot pri trkih v testih small overlap crash, kjer so bili slabi rezultati
https://www.youtube.com/watch?v=TZC8Ykl1esEhttps://www.youtube.com/watch?v=lrHYl9D5CTIhttps://www.youtube.com/watch?v=NzDys4Wp2oIhttps://www.youtube.com/watch?v=5UU4N7sbXzoBerlingo/partner je 10 let star model. Kangoo pa že 11. Vsak se naj sam odloči.
Veš kaj, če boš kupoval takšen avto na podlagi teh testov, vedi da te lahko jutri tudi avtobus povozi ..... pa te ni več.
Pa še cigarete kadi, saj vedi da te lahko jutri tudi avtobus povozi.
Pa motor gon brez čelade, saj vedi da te lahko jutri tudi avtobus povozi.
Pa pijan vozi, saj vedi da te lahko jutri tudi avtobus povozi
...
Malenkost odgovornosti. Je res nujno ta avto, če pa imaš varne izbire kolikor hočeš?