Stran 1 od 1

velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Če avg 08, 2013 4:44 pm
Napisal/-a aerial
Kaj kupit za cca 1000eur? Po možnosti karavan ali avtomobili tipa Berlingo (razen Kangoo), glavni pomen je zanesljivost, po možnosti letnik 2000 in gor....

Re: avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Če avg 08, 2013 4:52 pm
Napisal/-a peroRS
Xsara break, mogoče ampak res mogoče bi za tak denar dobil že kako Octavio combi letnik 99. To so zelo trpežni avti.

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Če avg 08, 2013 7:57 pm
Napisal/-a Ivan36
Mondeo 99, Nubira MkII 99, Primera 00 1.6 ali 1.8, Mondeo 2002 ako je 2.0 bencin .... AR 166,

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Če avg 08, 2013 9:32 pm
Napisal/-a aerial
Kaj pa nissan serena? pozna kdo kje kako da se prodaja

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Pe avg 23, 2013 11:26 pm
Napisal/-a AgitatoR
Xantio karavan mam viška. Več izveš, če me kontaktiraš privat.

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: So avg 24, 2013 8:39 am
Napisal/-a Blinder
nissan almera tino? sam ta je dražja verjetno. mitsubishi space star

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: So avg 24, 2013 10:17 am
Napisal/-a JG2

Re: avto za ¨jurja¨

Objavljeno: So avg 24, 2013 10:39 am
Napisal/-a Daedalus
peroRS je napisal/-a:Xsara break, mogoče ampak res mogoče bi za tak denar dobil že kako Octavio combi letnik 99. To so zelo trpežni avti.


So, ampak iz mojih izkušenj težko dobiš takšnega, ki ne potrebuje vložka nekaj 100€, da je res OK. Sej vozijo se, sam so daleč od poštenega stanja. Kot vsi avti tistih letnikov, ki se za take cene prodajajo. Vsak, ki ga bolje čuva, ga bo prodajal za 1500+.

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: So avg 24, 2013 7:38 pm
Napisal/-a AgitatoR
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7592022&show=1

Lastnik sem dobro leto. Tudi prej sem imel Xantio, ampak so mi jo v prometni razbili.
V tem času sem dal nanjo toliko za kolikor se prodaja. Avto je tehnično brezhiben.

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: So avg 24, 2013 8:32 pm
Napisal/-a matejxx
Predlagam kaj takega:

Cordoba - smo jo imeli doma (sicer ne karavana) in z njo nismo imeli nobenih težav. Imaš pa vso najnujnejšo opremo (klima, servo, Airbeg, pomična stekla.

Polo.

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: So avg 24, 2013 9:06 pm
Napisal/-a nebivedu
Karavan, pa da bo še nekaj časa delal za 1000 evrov - subaru legacy, samo ne boš dobil letnika 2000 ali višje. Tam letnik 1996 do 1998 dobiš za ta denar, pa avto bo delal še dolgo.

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Ne avg 25, 2013 1:58 pm
Napisal/-a Daedalus
nebivedu je napisal/-a:Karavan, pa da bo še nekaj časa delal za 1000 evrov - subaru legacy, samo ne boš dobil letnika 2000 ali višje. Tam letnik 1996 do 1998 dobiš za ta denar, pa avto bo delal še dolgo.


Ni mal problem (=dragi) s kosi za tiste letnike? Predvsem karoserijski, so bojda že kar redki. Jaz bi za nižanje stroškov iskal nekaj, kar je pogosto pri nas. Saj če je N/A bencinc, ki velja za neproblematičen, in avto ne slovi kot hobby ruster, bo že delal dolgo. Problem je, ker določene stvari je pri takih oz. tako starih avtih treba zamenjat, prej ali slej. In kot je AgitatoR omenil, je dal skoraj jurja na Xantio. Ta konkretna zna bit torej OK, karkoli nepoznanega pa...je strošek, da spraviš v OK stanje sigurno 500€+, takoj po nakupu (če ne drugega velik servis, morda kake gume, ...). Seveda odvisno tudi od tega, koliko si picajzlast.

Pri Subarujih (ki so mi drugače blazno kul, in si bom prej ali slej omislil kakšnega) bi znalo to bit še kar dražje, tudi poraba+registracija/zavarovanje, ker ti letniki mislim da ne grejo pod 2.0, in seveda 4x4 in teža skoraj 1,5 tone.

Če pa je prilika dobit preverjen avto, ki dokaj ustreza tvojim kriterijem, in zanj veš, da je dobro vzdrževan, ga kupi. Recimo Xantio od AgitatoR-ja. Je pa res, da jo jaz zaradi hidravlike ne bi vzel za predolgo časovno obdobje.

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Ne avg 25, 2013 2:26 pm
Napisal/-a Ivan36
Recimo Xantio od AgitatoR-ja. Je pa res, da jo jaz zaradi hidravlike ne bi vzel za predolgo časovno obdobje.


Hehe a amortizerje pa NErabiš menajt dokler se voziš ? Meni je na XA šlo vse prej k vragu, kot bunke ( sfere ) :lol: je pa bil refil za sfere cca 10€ kos x6, in ena sfera nova je stala 20€ leta 2005 ?! Med drugim je Citroen jamčil za Hydro vzmetenje do 200.000km kar so prevozile več je bilo šenkano 8)

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Ne avg 25, 2013 4:01 pm
Napisal/-a vw=maloparadostavoza
Rekel si da rabis velik avto za jurja, ki bo zanesljiv. Pa verjetno si tudi zelis da ne bi bil prevec pozresn pa da nebi bil presvoh.
Priporocam ti VW passat 1.9 tdi (90Km) do letnika 98 mas pa izbiro med karavani in limuzinami, zanimiv bi bil lahko tudi golf III karavan z istim ali podobnim motorjem. oba bosta zelo trpezna in ce bos kupil zdravega, nad katerim se niso izzivljali pa ceprav ima 300 000+ km ti ne bo zal. Premorejo tudi klimo in ostale nunje stvari.
seveda pa bi se tudi pri avdiju morda najdel kak karavan ki bi lahkoo se dolgo sluzil.
Ne poazbi pa tut na kekga Volva, samo jaz bi gledal zgolj dizle. Moj kolega lasti statrega mercedeza ki ga je kupil za manj kot jurja, je pa predhodnik E klase in je dokaj prostoren, ima 400k km+ in razen rje ter kakega pokvarjenega elektricnega stikala nima tezav.
Ko bo tako dalec povej kaj si nabavil.
lp

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Ne avg 25, 2013 4:04 pm
Napisal/-a Daedalus
Ivan36 je napisal/-a:
Recimo Xantio od AgitatoR-ja. Je pa res, da jo jaz zaradi hidravlike ne bi vzel za predolgo časovno obdobje.


Hehe a amortizerje pa NErabiš menajt dokler se voziš ? Meni je na XA šlo vse prej k vragu, kot bunke ( sfere ) :lol: je pa bil refil za sfere cca 10€ kos x6, in ena sfera nova je stala 20€ leta 2005 ?! Med drugim je Citroen jamčil za Hydro vzmetenje do 200.000km kar so prevozile več je bilo šenkano 8)


Vem, da je imel znanec na XM-u probleme, ki jih ni rešil, ker bi ga koštalo preveč. Morda je bil vzrok to, da je bil to XM in verjetno ni poznal dovolj opcij (vem pa, da ni imel namena popravljati na oderuških servisih). Vem tudi, da je za novejše Citroene (C5) drago kot hudič. Če je za Xantio poceni, OK. Čeprav če sklepam po AgitatoR-jevem vložku v avto in kaj se je menjalo v tem letu odkar ga je imel, NI tako poceni.

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Ne avg 25, 2013 6:42 pm
Napisal/-a nebivedu
Daedalus je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Karavan, pa da bo še nekaj časa delal za 1000 evrov - subaru legacy, samo ne boš dobil letnika 2000 ali višje. Tam letnik 1996 do 1998 dobiš za ta denar, pa avto bo delal še dolgo.


Ni mal problem (=dragi) s kosi za tiste letnike? Predvsem karoserijski, so bojda že kar redki. Jaz bi za nižanje stroškov iskal nekaj, kar je pogosto pri nas. Saj če je N/A bencinc, ki velja za neproblematičen, in avto ne slovi kot hobby ruster, bo že delal dolgo. Problem je, ker določene stvari je pri takih oz. tako starih avtih treba zamenjat, prej ali slej. In kot je AgitatoR omenil, je dal skoraj jurja na Xantio. Ta konkretna zna bit torej OK, karkoli nepoznanega pa...je strošek, da spraviš v OK stanje sigurno 500€+, takoj po nakupu (če ne drugega velik servis, morda kake gume, ...). Seveda odvisno tudi od tega, koliko si picajzlast.

Pri Subarujih (ki so mi drugače blazno kul, in si bom prej ali slej omislil kakšnega) bi znalo to bit še kar dražje, tudi poraba+registracija/zavarovanje, ker ti letniki mislim da ne grejo pod 2.0, in seveda 4x4 in teža skoraj 1,5 tone.

Če pa je prilika dobit preverjen avto, ki dokaj ustreza tvojim kriterijem, in zanj veš, da je dobro vzdrževan, ga kupi. Recimo Xantio od AgitatoR-ja. Je pa res, da jo jaz zaradi hidravlike ne bi vzel za predolgo časovno obdobje.


Vse se dobi in vse je zelo poceni za te letnike - za 500 evrov dobiš že cel avto tega letnika. Veliki servis je nekje 250 evrov, zavore, gume - to je še ceneje. Uglavnem včasih so bili subaruji strašno dragi za vzdrževanje, danes niso več, če pa poznaš koga, ki stare odkupuje in jih daje v kose (in te kose lahko potem pri njem kupiš) je pa še tok boljše, ker so cene potem orenk nizke.

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Ne avg 25, 2013 7:10 pm
Napisal/-a AgitatoR
Značilno za Xantie je to, da daš 'jurja' zanjo in 'jurja' nanjo, potem se pa voziš in voziš.
Ta strošek pri moji, morebitnemu kupcu odpade, ker sem jo zrihtal kar je bilo za zrihtat.

Tudi prejšnjo, ki so mi jo razbili, sem imel v nulo tehnično brezhibno.
viewtopic.php?f=38&t=97649


Ne pričakujem od 15 let starga avta, da je ohranjen kot nov.
Pričakujem pa, da bo tehnično popolnoma brezhiben, kot nov.

Rdeče sploh nebi kupil, če nebi imel srebrne za dele, ker je imela rdeča cel kup drobnih napak in napakic, ki sem jih nato odpravil. Ampak o tem v živo s potencialnim kupcem.

Gume 185/65R15 so pa tudi poceni.
http://www.gume-pnevmatike.com/products ... pid/756739

Take so sedaj na avtu.

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Ne avg 25, 2013 9:57 pm
Napisal/-a Daedalus
AgitatoR je napisal/-a:Značilno za Xantie je to, da daš 'jurja' zanjo in 'jurja' nanjo, potem se pa voziš in voziš.
Ta strošek pri moji, morebitnemu kupcu odpade, ker sem jo zrihtal kar je bilo za zrihtat.

Tudi prejšnjo, ki so mi jo razbili, sem imel v nulo tehnično brezhibno.
viewtopic.php?f=38&t=97649


Ne pričakujem od 15 let starga avta, da je ohranjen kot nov.
Pričakujem pa, da bo tehnično popolnoma brezhiben, kot nov.

Rdeče sploh nebi kupil, če nebi imel srebrne za dele, ker je imela rdeča cel kup drobnih napak in napakic, ki sem jih nato odpravil. Ampak o tem v živo s potencialnim kupcem.

Gume 185/65R15 so pa tudi poceni.
http://www.gume-pnevmatike.com/products ... pid/756739

Take so sedaj na avtu.


Potem dam glas definitivno za tvojega. :)

nebivedu je napisal/-a:Vse se dobi in vse je zelo poceni za te letnike - za 500 evrov dobiš že cel avto tega letnika. Veliki servis je nekje 250 evrov, zavore, gume - to je še ceneje. Uglavnem včasih so bili subaruji strašno dragi za vzdrževanje, danes niso več, če pa poznaš koga, ki stare odkupuje in jih daje v kose (in te kose lahko potem pri njem kupiš) je pa še tok boljše, ker so cene potem orenk nizke.


Se mi zdi, da je en forumaš enkrat nekaj jamral, da je težko dobit karoserijske kose...je pa res, da je bil menda še starejši model.

Vsekakor super informacija, ki najverjetneje pomeni, da bo moj naslednji avto Subaru letnika okoli 2000. =P

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Po avg 26, 2013 6:42 am
Napisal/-a nebivedu
Daedalus je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Vse se dobi in vse je zelo poceni za te letnike - za 500 evrov dobiš že cel avto tega letnika. Veliki servis je nekje 250 evrov, zavore, gume - to je še ceneje. Uglavnem včasih so bili subaruji strašno dragi za vzdrževanje, danes niso več, če pa poznaš koga, ki stare odkupuje in jih daje v kose (in te kose lahko potem pri njem kupiš) je pa še tok boljše, ker so cene potem orenk nizke.


Se mi zdi, da je en forumaš enkrat nekaj jamral, da je težko dobit karoserijske kose...je pa res, da je bil menda še starejši model.

Vsekakor super informacija, ki najverjetneje pomeni, da bo moj naslednji avto Subaru letnika okoli 2000. =P



Od 1999 do 2003 izpusti (ker ti je najbrže legacy všeč). Dvomasni vstrajnik je tam največji problem, ker so bili poizkusi, pa se ne obnese in visko sklopka, ki tudi ni dobra. Govorim za legacy-je. Forester in impreza tega problema v teh letnikih nimata, ker nimata dvomasnega vstrajnika, visko imata pa tudi boljši. Je opcija, da takoj zamenjaš vstrajnik za enomasnega (lego kocke - paše iz legacy-ja od letnika 1994 do 1999) in ravno tako visko od starejšega modela, pa si zmagal.

V osnovi je pa subaru ena velka lego kocka. Križem kražem pašejo skoraj vsi deli razen karoserijskih, celo prednje roke so enake in pašejo na vse modele (razen dela za privijačit na karoserijo, tega pa na avtu itak že imaš, pa se samo tvojega prestavi).
Sedaj imam že šestega subaruja, in ravno na legacy-ju letnik 2000 sem imel največ problemov - visko in dvomasni vstrajnik. To je bilo pa vse, ostalo deluje brez napak in problemov.

Re: velik avto za ¨jurja¨

Objavljeno: Po avg 26, 2013 4:02 pm
Napisal/-a Daedalus
nebivedu je napisal/-a:
Daedalus je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Vse se dobi in vse je zelo poceni za te letnike - za 500 evrov dobiš že cel avto tega letnika. Veliki servis je nekje 250 evrov, zavore, gume - to je še ceneje. Uglavnem včasih so bili subaruji strašno dragi za vzdrževanje, danes niso več, če pa poznaš koga, ki stare odkupuje in jih daje v kose (in te kose lahko potem pri njem kupiš) je pa še tok boljše, ker so cene potem orenk nizke.


Se mi zdi, da je en forumaš enkrat nekaj jamral, da je težko dobit karoserijske kose...je pa res, da je bil menda še starejši model.

Vsekakor super informacija, ki najverjetneje pomeni, da bo moj naslednji avto Subaru letnika okoli 2000. =P



Od 1999 do 2003 izpusti (ker ti je najbrže legacy všeč). Dvomasni vstrajnik je tam največji problem, ker so bili poizkusi, pa se ne obnese in visko sklopka, ki tudi ni dobra. Govorim za legacy-je. Forester in impreza tega problema v teh letnikih nimata, ker nimata dvomasnega vstrajnika, visko imata pa tudi boljši. Je opcija, da takoj zamenjaš vstrajnik za enomasnega (lego kocke - paše iz legacy-ja od letnika 1994 do 1999) in ravno tako visko od starejšega modela, pa si zmagal.

V osnovi je pa subaru ena velka lego kocka. Križem kražem pašejo skoraj vsi deli razen karoserijskih, celo prednje roke so enake in pašejo na vse modele (razen dela za privijačit na karoserijo, tega pa na avtu itak že imaš, pa se samo tvojega prestavi).
Sedaj imam že šestega subaruja, in ravno na legacy-ju letnik 2000 sem imel največ problemov - visko in dvomasni vstrajnik. To je bilo pa vse, ostalo deluje brez napak in problemov.


Super, še enkrat hvala za te informacije. Če bo še kdaj kaj, pa te na ZS kliknem. :)

Pardon za (delni) off topic!