Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a evilfury Ne mar 02, 2014 2:26 pm

Slabo tole...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a pskoda Ne mar 02, 2014 5:28 pm

yashica je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
yashica je napisal/-a:Na mojem koncu se dober mesec vozi rdeči FR s temnimi stekli, panoramo in izgleda res lep ;) Jaz sem ga vozil lani z novim 1.4 tsi 122 in me je kar navdušil. Edino start/stop sistem mi je brezvezen in odveč.


Ki se ga da pri FR opremi 100% izklopiti 8)


Za testno vožnjo so mi porinili v roke ključe črnega FR-a in mi ni bilo všeč ne trzanje pedalke ne po mojem mnenju prezgodnje prvo ugašanje pred samoforjem. Od vžiga mrzlega motorja in speljavanja se pripeljem do prvega samoforja, ki je oddaljen nekaj sto metrov in je motor že ugasnil pa o kakšni ogretosti motorja ni bilo govora. Z izklopom se takrat nisem ukvarjal in, če to drži kar si napisal potem je to zame velik plus. Tudi sicer na splošno mislim, da je ta sistem nepotrebna navlaka. Z avtom sem prevozil nekje 300km in nisem našel omembe vredne pripombe, malenkosti se najdejo pa tako ali tako pri vsaki znamki. No, mogoče lahko omenim samo nadležno pritajeno cinglanje v notranjosti pri pospeševanju nad dobrih 2000 obrati za katerega je kriva prevelika toleranca na obtočnem ventilu turbine. Spodrsljaj je bil že takrat dobro znan, popravilo zahteva ene tri minute časa in podložko pa je zadeva sanirana. Prijetno me je presenetil motor, ki zelo mirno, tiho vžiga in je nasplošno zelo kultiviran. Tudi ročni menjalnik si zasluži pohvalo, ker je enostavno odličen.


Pri FR opremi se res da izklopiti na sredinski konzoli pod radiem in nad klimo. Zame je tudi ta start-stop ena odvečna navlaka, samo kaj ko s to "navlako" najlažje in najceneje znižajo porabo in emisije po mestu. Glede tega kar je podčrtano te pa čist ne razumem oz zanima me katero mašino si imel?
Lp
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a peroRS Ne mar 02, 2014 5:43 pm

pskoda je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Ki se ga da pri FR opremi 100% izklopiti 8)

Pri FR opremi se res da izklopiti na sredinski konzoli pod radiem in nad klimo.


Start&stopa ne moreš trajno izklopiti. S tistim gumbom ga lahko izklopiš, ampak moraš to storiti vsakič ko na novo prižgeš avto.
Vsi imajo tako, ne samo FR.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a xxl Ne mar 02, 2014 10:17 pm

Pri meni sistem počaka kar nekaj časa.da se motor ogreje,tako hitro sigurno ne,nisem poskusil kako je s trajnim izklopom.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a yashica Po mar 03, 2014 1:06 am

pskoda je napisal/-a:
yashica je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
yashica je napisal/-a:Na mojem koncu se dober mesec vozi rdeči FR s temnimi stekli, panoramo in izgleda res lep ;) Jaz sem ga vozil lani z novim 1.4 tsi 122 in me je kar navdušil. Edino start/stop sistem mi je brezvezen in odveč.


Ki se ga da pri FR opremi 100% izklopiti 8)


Za testno vožnjo so mi porinili v roke ključe črnega FR-a in mi ni bilo všeč ne trzanje pedalke ne po mojem mnenju prezgodnje prvo ugašanje pred samoforjem. Od vžiga mrzlega motorja in speljavanja se pripeljem do prvega samoforja, ki je oddaljen nekaj sto metrov in je motor že ugasnil pa o kakšni ogretosti motorja ni bilo govora. Z izklopom se takrat nisem ukvarjal in, če to drži kar si napisal potem je to zame velik plus. Tudi sicer na splošno mislim, da je ta sistem nepotrebna navlaka. Z avtom sem prevozil nekje 300km in nisem našel omembe vredne pripombe, malenkosti se najdejo pa tako ali tako pri vsaki znamki. No, mogoče lahko omenim samo nadležno pritajeno cinglanje v notranjosti pri pospeševanju nad dobrih 2000 obrati za katerega je kriva prevelika toleranca na obtočnem ventilu turbine. Spodrsljaj je bil že takrat dobro znan, popravilo zahteva ene tri minute časa in podložko pa je zadeva sanirana. Prijetno me je presenetil motor, ki zelo mirno, tiho vžiga in je nasplošno zelo kultiviran. Tudi ročni menjalnik si zasluži pohvalo, ker je enostavno odličen.


Glede tega kar je podčrtano te pa čist ne razumem oz zanima me katero mašino si imel?


Sem že omenil, da je šlo za novi 1.4 tsi 122KM motor. Gre za podobno hibo v preveliki zračnosti kot jo je imel 1.2 tsi s tem, da pri tem motorju nastaja pritajeno rožljanje pri pospeševanje nekje od dobrih 2000 obratov naprej. Nič posebnega, rešitev je v podložki, ki to izniči. Ko sem avto vrnil sem omenil zakaj za vraga ne dajo podložke in je rekel, da je naročena.

Za lažjo predstavo:
Slika

+ podložka
Slika

Slika

peroRS je napisal/-a:
Start&stopa ne moreš trajno izklopiti. S tistim gumbom ga lahko izklopiš, ampak moraš to storiti vsakič ko na novo prižgeš avto.
Vsi imajo tako, ne samo FR.


Kaj pa trajno s testerjem na pooblaščencu? Sicer bolje kot nič ampak mi ni do tega, da bi vsakič posebej stiskal tipko.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a pskoda Po mar 03, 2014 7:55 am

A o tej podloški je govora. Hvala bogu, da nisem vzel tsija, tdi vsaj trenutno dela bp in nima teh problemov. Glede start-stop se ga da začasno izklopit, dela pa takrat ko bodo določeni pogoji izpolnjeni se pravi je tudi važno koliko stopinj ima olje.
Lp
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a yashica Po mar 03, 2014 12:41 pm

pskoda je napisal/-a:A o tej podloški je govora. Hvala bogu, da nisem vzel tsija


Podložka se samo zatakne in gre vsaj kar se tega tiče za zelo preprost postopek. Tudi brez tega ni (razen ob močnejšem pospeševanju zaznavno ropotanje) nobenih drugih težav. Motor je drugače res tih napram staremu. Ali drugače, nasplošno se novi leon 1.4 tsi lepše in precej tišje pelje of golfa 6, ki ga imam, tudi položaj za volanom je odličen. Res ima golf 7 lepšo armaturko in obložene predale ali je drugače boljši ne bom napisal, ker je bil časovni razmak med testno vožnjo enega in drugega preveč oddaljen, da bi podal pravo oceno. Oblikovno je meni leon daleč lepši.


Glede start-stop se ga da začasno izklopit, dela pa takrat ko bodo določeni pogoji izpolnjeni se pravi je tudi važno koliko stopinj ima olje.


Tega pogoja pri testni vožnji ni bilo izpolnjenega pa se je motor vseeno ugasnil in to je edina resna pripomba z moje strani.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a pskoda Po mar 03, 2014 12:49 pm

Zato sem šel danes zanalašč probat start-stop pri mrzlem in ta tvoja trditev pri meni ne drži razen če ima tsi spet drugače kot tdi
Lp
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a yashica Po mar 03, 2014 1:03 pm

pskoda je napisal/-a:Zato sem šel danes zanalašč probat start-stop pri mrzlem in ta tvoja trditev pri meni ne drži


Me veseli, da dela tako kot naj bi bil zasnovan ;)

razen če ima tsi spet drugače kot tdi


Pojma nimam kako ima narejeno. Glede na to, da sem avto vozil kmalu po tistem, ko je stekla prodaja dopuščam možnost, da je imel testni kakšno napako. Vem samo to, da sem avto prevzel, ko je stal čez noč tako, da sem štartal izpred salona z mrzlim. Bom ob priliki poskusil dobiti testnega za čez vikend in bom mal povprašal kako je s tem.

Da ne bo govora samo o start/stop sistemu... Kakšno imaš povprečno porabo s svojo zverino :?:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a .com Po mar 03, 2014 1:07 pm

ne, nobenih dodatnih ali drugačnih pogojev nima TSI od TDIja, kar se tiče start stop sistema...
Start stop sistem zahteva:
-zaprta voznikova vrata avtomobila
-pripet voznikov pas
-segret motor na delovno temperaturo ali pa vsaj 50 stopinj olja
-izključeni največji porabniki el. energije v avtomobilu

-morda sem izpustil še kaj, vendar je to, to.

Torej, če motor ni segret, ni verjetnosti, da bi se ob pravilnem delovanju sistem ugasnil (stop funkcija) -če se je to zgodilo, je bila napaka v sistemu start stop!
Že dolgo časa teče polemika, ali se da start stop sistem ugasniti - DA se! vendar v SLO noben tega še ni poizkusil, na tujih forumih pa so dokazi, da se to da...
Jaz že nekaj časa (praktično odkar je sistem ven prišel) poizkušam prepričati Dušana, da najde poizkusnega zajčka ter da to poizkusimo... Pa mi do zdaj še ni uspelo... :lol: :lol:
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a peroRS Po mar 03, 2014 5:05 pm

yashica je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
Start&stopa ne moreš trajno izklopiti. S tistim gumbom ga lahko izklopiš, ampak moraš to storiti vsakič ko na novo prižgeš avto.
Vsi imajo tako, ne samo FR.


Kaj pa trajno s testerjem na pooblaščencu? Sicer bolje kot nič ampak mi ni do tega, da bi vsakič posebej stiskal tipko.


Odgovor je, da tega ne smejo storiti, saj potem avto ne izpolnjuje več homologacije (kao višje emisije C02 in poraba). Nateg pač. Seveda to velja za vse znamke, ne samo za VAG.

Leon Reference 1.2 TSI
bencin / 77 kW/105 KM / 5-stopenjski / 4-vrata
Uradno izmerjena poraba goriva: 5.2l/100km
Emisija ogljikovega dioksida (CO2): 119g/km
Emisije dušikovih oksidov (NOx): 0,015g/km

Leon Reference 1.2 TSI Start-Stop
bencin / 77 kW/105 KM / 6-stopenjski / 4-vrata
Uradno izmerjena poraba goriva: 4.9l/100km
Emisija ogljikovega dioksida (CO2): 114g/km
Emisije dušikovih oksidov (NOx): 0,03g/km


.com je napisal/-a:Že dolgo časa teče polemika, ali se da start stop sistem ugasniti - DA se! vendar v SLO noben tega še ni poizkusil, na tujih forumih pa so dokazi, da se to da...


V mislih sem imel, da v avtu (tovarniško) ni možnosti trajnega izklopa sistema. Čačkanje po računalniku je druga zadeva :mrgreen:
 
Clancy
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Pe nov 27, 2009 11:17 pm

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a Clancy Po mar 03, 2014 9:11 pm

yashica je napisal/-a:Motor je drugače res tih napram staremu. Ali drugače, nasplošno se novi leon 1.4 tsi lepše in precej tišje pelje of golfa 6.


Stari motor 1.4 TSI 122 iz Golfa 6 in novi novi 1.4 TSI 122 nista ista? Novi ima namesto verige jermen, ali je še kakšna druga razlika? Ker se že stari zelo tiho in lepo pelje.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a yashica To mar 04, 2014 6:24 am

Clancy je napisal/-a:Stari motor 1.4 TSI 122 iz Golfa 6 in novi novi 1.4 TSI 122 nista ista? Novi ima namesto verige jermen, ali je še kakšna druga razlika? Ker se že stari zelo tiho in lepo pelje.


Razen enake nazivne moči sta si različna. Novi ima zobati jermen, motorna gred je na račun novih materialov in manjšega premera (stari tsi 54mm, novi 48mm) lažja za 20%, ojnice so lažje za 30%, povsem nov je aluminijasti blok, ki je shujšal za 22kg, motor ima drugačno postavitev in je nagnjen za 12 stopinj, enako kot dizli. Izpušni kolektor je pri novem del glave motorja. Turbina in hladilnik polnilnega zraka imata pri novem motorju svoj, električno gnan hladilni sistem pri tem je hladilnik polnilnega zraka vgrajen v sesalni kolektor. Tudi tlak vbrizgavanja goriva so dvignili za 50 barov oziorma na 200 barov, pri starem motorju ta znaša 150 barov.

Motor je povsem nov, tišje vžiga mrzel in nasploh bolj tiho in kultivirano teče. Enako je pri novem 1.2 tsi.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a danatory To mar 04, 2014 7:21 am

So kakšne razlike med znamkami v motorju(software)? 1.4 122 se mi je v Leonu zdel veliko bolj živahen kot pa v A3. V Leonu sem dobil občutek, da več kot to skoraj ne rabiš dočim A3 je bil prava lenoba.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a .com To mar 04, 2014 9:50 am

danatory je napisal/-a:So kakšne razlike med znamkami v motorju(software)? 1.4 122 se mi je v Leonu zdel veliko bolj živahen kot pa v A3. V Leonu sem dobil občutek, da več kot to skoraj ne rabiš dočim A3 je bil prava lenoba.


ja malo moraš tudi težo upoštevati...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a peroRS To mar 04, 2014 10:10 am

Pa ulaufanost motorja.
Lahko imaš 5 identičnih avtomobilov in se bo vsak obnašal drugače.
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a danatory To mar 04, 2014 10:25 am

Na maso sem tudi sam pomislil vendar je razlika cca 30kg.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a pskoda To mar 04, 2014 11:00 am

yashica je napisal/-a:Pojma nimam kako ima narejeno. Glede na to, da sem avto vozil kmalu po tistem, ko je stekla prodaja dopuščam možnost, da je imel testni kakšno napako. Vem samo to, da sem avto prevzel, ko je stal čez noč tako, da sem štartal izpred salona z mrzlim. Bom ob priliki poskusil dobiti testnega za čez vikend in bom mal povprašal kako je s tem.

Da ne bo govora samo o start/stop sistemu... Kakšno imaš povprečno porabo s svojo zverino :?:


Ne vem kako je bilo z tvojem testnim, ampak moj ne sklopi ko je mašina mrzla. Povprečno porabo na prevoženih slabih 1000km in povprečno hitrost 68km/h imam 6,4l kar je v redu, ker pri bencinarju (1.6T) sem imel povprečno na okrog 3000km malenkost manj kot 11l (mislim da 10,8l), povprečne hitrosti pa ne vem oz mislim da je bila okrog 65km/h.

ps.: če boš slučajno dobil testnega bi te prosil, če lahko spodaj zadaj pogledaš ali ima most ali ima roke ker mislim, da 150 konjski tdi ima most moj ima pa 100% roke. Hvala
Lp
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a ~toMmy~ To mar 04, 2014 12:17 pm

danatory je napisal/-a:So kakšne razlike med znamkami v motorju(software)? 1.4 122 se mi je v Leonu zdel veliko bolj živahen kot pa v A3. V Leonu sem dobil občutek, da več kot to skoraj ne rabiš dočim A3 je bil prava lenoba.


Lahko gre koliko tudi za sam občutek zaradi razlike v podvozju in zvočni izolaciji.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Novi Seat Leon

Napisal/-a yashica Sr mar 05, 2014 7:18 am

pskoda je napisal/-a:če boš slučajno dobil testnega bi te prosil, če lahko spodaj zadaj pogledaš ali ima most ali ima roke ker mislim, da 150 konjski tdi ima most moj ima pa 100% roke. Hvala


Sploh ni vprašanja, da ga ne bi dobil, samo čas si moram vzet.

Kar se zadnje preme tiče ti lahko kar napišem. Vsi motorji do 150KM imajo zadaj cenejšo navadno zvezno premo. Navzgor po konjenici so opremljeni z multi-link izvedbo. Golf 7 je v tem v prednosti, ker ima že 1.4 tsi 122 zadnjo premo večvodilno, leon z istim motorjem pač ne. Šparajo ni kaj, ampak na moj umirjen način vožnje to nima vpliva.

Na sliki je zadnja prema pri golfu 7, ki je v obeh izvedbah enaka kot pri leonu::

Večvodilna:
Slika

Preprosta zvezna:
Slika

Če si kupil avto na dolgi rok in te rja moti ti svetujem, da preme in pomožni okvir, ki je po novem iz pločevine in ne aluminija povoskaš, ker precej hitro začne rjaveti. Sam sem to naredi takoj, ko je avto prišel k bajti in po dobrih treh letih ni sledu o rji. Ima pa v firmi eden leto mlajšega in je zadnja prema skoraj vsa v rjavem cvetju. Na splošno je pri vseh znamkah podobno stanje.

Lp
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 68 gostov