nov avto 208
Objavljeno: Če avg 29, 2013 8:08 pm
Napisal/-a PEUGEOTT 207
Re: nov avto 208
Objavljeno: Če avg 29, 2013 8:43 pm
Napisal/-a Cefizelj
Porabo lahko pričakuješ med 5 in 6 litri. Na relaciji verjetno tudi krepko pod 5. O napakah je še prezgodaj govorit, ker je avto dokaj nov. O sami ergonomiji in tem pa si lahko prebereš v testih ali še bolje poskusiš na testni vožnji.
Re: nov avto 208
Objavljeno: Če avg 29, 2013 8:57 pm
Napisal/-a PEUGEOTT 207
pozabil sem dodati da me zanima tudi močnejši motor 115 HDi in tekmeci, katerega priporočate.
Re: nov avto 208
Objavljeno: Če avg 29, 2013 9:37 pm
Napisal/-a Ivan36
Re: nov avto 208
Objavljeno: Če avg 29, 2013 9:47 pm
Napisal/-a PEUGEOTT 207
Pozabu napisat, da hočm da ma avto prve meglenke, usnjen volan, avtomatsko klimo, in pa 90 km +
Re: nov avto 208
Objavljeno: So avg 31, 2013 7:52 am
Napisal/-a Kael
Živjo!
Imam 208ko 1.4 VTI s 95 km. pred nakupom pa sem dodobra preveril ponudbo 208mic preden sva se z zeno odlocila kateri motor kupit. Avta ima po slabem letu 28.000 km in vsaj zaenkrat dela kot urica. Imava tudi predelanega na plin, tako, da se vozimo res poceni. Nekje 700 km me pride dobrih 40€. Razmisli morda tudi o tej opciji - v splošni debati imaš temo glede avtoplina.
Drugace pa takole: toplo priporočam nivo opreme ALLURE zaradi sedežov ki so res odlični - zaradi cene goriva stoji večji in mnogo močnejši Leon v garaži, 208 pa je prvi avto in kamor smo šli smo se brez tezav pripeljali - samo letos vec kot 20x 400 km stran na morje. Prihodnji teden gremo na road trip po evropi in bo 208 za vožnjo cisto uredu. Od preostale opreme toplo priporočam ogled panoramske strehe, ozvočenja JBL in sistema smeg, parkirnih senzorjev in zlaganja ogledal. Če imaš rad glasno glasbo je JBL a must, ker osnovni sistem ne omogoča kakšnega posebnega užitka. Panoramska streha ima prednosti in slabosti: prednost je odlicno pocutje v avtu, obcutek prostornosti in svetlost, slabost pa da se na soncu avto precej bolj segreva in klima ne uspe hladiti - nekateri dvometrasi pa imajo tezave z nastavitvijo visine sedenja (streha odnese kaksen cm). Kombinacija kaksnega usnja in strehe pa je krematorij (sprobal na testnem avtu). Klima drugace hladi super, sploh dobra funkcija pa je sistem hlajenja soft pri avtomatski klimi - skoraj ne ves, da ti avto hladi. Mogoce se beseda dve o SMEG: vmesnik mogoce ni zadnje cudo tehnike, vendar pa dobro deluje in vsaj za slovenijo manjka kaksna bolj zakotna ulica, sicer pa te povsem dobro pripelje na zeljen naslov - natancnosti garmina pa seveda ni. Osebno ker v avtu ne zelim kablovja s garminom, je doplocilo vredno vsakega centa. Ampak preden vrzes jurja za to, najdi avto in sistem dobro preveri. Dodatna zamera smegu je, da ce pustiš avto cel dan na soncu si prvih nekaj minut brez radija, navigacije in ostalih bombonckov - ker se ta zagreje in ga senzor izklopi. Po minuti dveh se zadeva uhladi (vzges klimo) in zadeva deluje kot urica dalje. Nekateri se porocajo o nepreglednosti stevcev - ne jas ne (180) ne zena s 170 nimava teh tezav.
Potem imas tukaj motorno paleto: motor 1.2 VTI in 1.4 HDI sta resnicno samo za mestno voznjo in nizjo vstopno ceno na ceniku - kajti za kaksno zahtevnejse opravilo in voznjo v klanec na AC sta preprosto presibka, neglede nato, da imata mogoce za odtenek nizjo porabo. Primer podoben motor 206ki ne prileze cez 85 na klancih avtoceste Zagreb - Reka. Potem sta tukaj 95 in 120 KM bencinar. Kolikor so me poucili sta motorja BMWjeva in nekih hudih napak nimata - nekateri porocajo le o visoki porabi olja v citroenih, vendar ne vem kiko je to res. pri normalni relacijski voznji z malo predvidevanja se poraba pri obeh giblje med 6 in 6.4 litra, avtocesta 5.6 litra do 6 litrov (110 kmh) in mesto 7 do 8 litrov - sam sem pred predelavo na plin belezil povprecno porabo 6.24 litra po 4000 prevoznih z zimskimi gumami dimenzije 15. Ko bencinarja zacnes priganjat poraba hitro raste proti 8, 9 na avtocesti pa tudi 12 litrov. Poraba pri 130 je 7, pri 150 pa ze krepko cez 8 litrov. Problem obeh motorjev so visoki obrati pri avtocesti, ker nimata 6 prestave - pri 110 sta oba na 3200 obratih. Neke bistvene razlike med 95 konji in 120 konji nisem opazil, mogoce je 1.6 malo bolj ziv pri prizgani klimi, vendar je razlika komaj opazna. Zato sva z zeno tudi izbrala 1.4 motor (poraba kot sem omenil pa identicna). Mogoce se dodatna primerjava - motorja nista niti blizu 1.2 TSI motorju od WV - to je cisto drug svet. 115 konjskega dizla nisem vozil, verjamem pa da je zgodbi se bolj blesceca kot pri 92 konjski masinci - ta motor je pisan na kozo 208mici - res lepo lepo potegne, prehitevanja so piece of cake - ta motor je tisti prava izbira za avto, ce gleda samo kako se peljes. Poraba na avtocesti pri 110 je 4.7 litra, relacija nekje 4.5, mesto pa okoli 6 litrov, povprecne pri normalni voznji pa bo verjetno dobrih 5 litrov. Minus ostaja le 5 stopenjski menjalnik in s tem visji obrati na AC - to zadevo ti pa resi 115 konjski dizel, kjer mora biti voznja poezija. Kar samerim celotni motorni paleti so v vecini primerov le 5 stopenjski menjalniki (posledicno visji obrati) in pa nenatancen menjalnik - mimogrede se zasaltas in obcutek kot da prestavljas palco po margarini - definitivno najslabsi del avta. Vendar ko se navadis, tudi do pozabis.
No sedaj pa pridemo se do voznih lastnosti - majhen volancek je super za parkirat, na avtocesti se mogoce moras malo navadit na njegovo odzivnost in se zelo lepo pelje. Je pa cel avto namenjen prefinjeni, u easy voznji in ne podiranju hitrostnih rekordov. Podvozje je nastavljeno kot nek kompromis med udobjem in drzanjem ceste (bistvena razlika med 206), avtomlepo blazinluknje vendar pa za polaganje ovinkov ni. Recimo ovinek ki ga z Leonom splejem 70 blizu meje splejem z malo drsenja, 208mica ze pri dobrih 60 salta esp in ga ovinka ne speljes - delno sicer krivim tudi gume (michelin energy saver). Vendar ni to to - za polaganje ovinkov bos rabil sportno razlicico.
Potem pridemo se do gum: za vecino peugeotov sta dve dimenziji 185/65/15 in 185/55/16, za zmogljivejse pa tudi 205/45/17. Ob obicajni voznji med 15 in 16 razlike v porabi ni, je pa avto na 16kah bolj suveren v ovinkih, na 17 mu ne pristojijo - pretrda voznja. Problem pa je da zaradi cudne dimenzije cena gume konkretno raste, tako da 17ke odsvetujem ce je denar faktor, 16 pa je stvar debate - osebno sem hotel 15, vendar zene nisem preprical, da bi imela 15.
Ce bos preracunal stroske dizel bencinar imas na siolovi strani izracun stroskov za dizla in bencinarja do 120.000 km - prvi ima strosek dobrih 14000 €, drugi pa slabih 1000€, servisni interval pa 20.000 oz 30.000 km. No zdrava pamet pove, da je 30.000 za olje budelascina, tako da so stroski tu tu - sam menjam olje na 15.
V najinem primeru sva z zeno ciljala na dolgorocno cim nizje stroske in glede na slab glas dizlov nasplosno (dvomasovni vztrajnik, dpf filter, itnp), poceni voznjo na plin ter vsaj na papirju nizjimi stroski vzdrzevanja sva izbrala preprost motorcek 1.4 VTI. Meddrugim me je pri dizlu zmotilo visljevanje start&stop sistema, ki je neumnost erste klase - da bom pa placeval za sistem, ki ga ne bom uporablju se mi zdi pa malo mimo - zaenkrat se kaze, da je bila odlocitev pravilna. Se dodatek - pri nama je se dodaten popust pri nakupu bencinarja naredil brutalno razliko med becinarjem in dizlom, tudi zato bencinar.
Govoril sem tudi s direktorjev zelo priznanega servisa za Peugeot - tip niti priblizno ni podoben slovenski predstavi direktorja in kar obljubi naredi in ce ve za tezavo z nekim modelom jo vsaj ce kasneje sprasujes za servis avto pove, za 208 mico pravi, da dosedaj niso zaznali nekih serijski okvar in da kljub novemu modelu ima model manj tezav kot drugi modeli, ki so dlje casa na v prodaji in da so s tem zelo zadovoljni. No pri nas in dobrih 28000 prevozenih se je pokazala za sedaj ena sama tezavica - rahlo skripa sponsr enega jermena, vendar je po pregledu mehanika nepomembna zadeva, bo pa cez 2000 km vseeno menjan, ko je sicer planiran redni servis.
Zaenkrat lahko samo priporocam nakup, dobro pa stestiraj paleto motorjev, da ti nebo kasneje zal.
Re: nov avto 208
Objavljeno: So avg 31, 2013 9:42 am
Napisal/-a PEUGEOTT 207
@Kael: Hvala vendar imam sedaj 207 1.6 VTi in je stra dobra štiri leta in sedaj izbiramo nov avto. 1.4 VTi 208 je bil očitno pre rahitičen napram 207 1.6 VTi vsaj zame dobili smo ga na testno vožnjo čez vikend in smo se peljali do Opatije in avto je nekako rahitičen sploh se pozna pri prehitevanju in vožnji v klanec. Tako da sedaj gledam samo motorja 1.6 HDi 92km (malo me moti ker nima 6 prestav) in 1.6 Hdi 115km (ta me najbolj navdušuje), mogoče tudi 1.6 THP(ampak mogoče). V petek dobim na test HDi 92km in poročam.