Stran 1 od 5

Turbo bencinarji

Objavljeno: So sep 28, 2013 7:46 pm
Napisal/-a mirkos
Pozdravljeni

Prijatelj se je odločil kupiti nov avto (hatchback ali limuzino). Glede na to da dela letno nekje 10-12k KM je verjetno bolj smotrno kupiti bencinca (sploh glede na dejstvo da je 70% mestne vožje in 30% relacije). Zdaj pa tuhta ali bolje kupiti dowsized turbo bencinca ali "navadnega" bencinca.
Ali drži sledeče: da če je večina mestne vožnje so turboti bolji, ker znižajo porabo, ampak so na relacijah atmosferci bolji, ker pri višjih hitrostih mora turbo fejst delat in so potem nagnjeni k kakšnim napakam? Na relacijah naj bi atmosferci imeli celo nižjo porabo?! Seveda imajo turboti seveda bistveno več navora, kar je super zadeva, skorajda kot da voziš dizla :)

Modeli ki so njemu padli v oko:

Golf 1.4 TSI (122KM ali 140KM, bolj mu je sicer všeč, po karakteristikah oz podatkih 140KM)
Seat Leon FR 1.4 TSI (imajo na voljo samo 122KM varianto, čeprav je v tujino možno kupiti tudi 140KM)
Škoda Octavia 1.4 TSI (140KM)
Kia Ceed 1.6 GDI Maxx (ta nima turba)

Kaj mislite glede na njegov izbor? Bi še tu kakšnega dodali, ali katerega raje odvzeli? Še ima kdo kakšne predloge ali izkušnje glede teh motorov....vsaka pomoč bo zelo dobrodošla! :)

Hvala vnaprej in lep pozdrav vsem

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: So sep 28, 2013 8:32 pm
Napisal/-a Fenix_
Moj predlog
Focus 1.6 EcoBoost 110 kW (150 KM) oprema Sport - 15.320 € ( novo vozilo )
s tunigom prileze na 190+ KM

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: So sep 28, 2013 8:35 pm
Napisal/-a Blinder
Na relacijah naj bi atmosferci imeli celo nižjo porabo?!

ma to si je nekdo izmislu.

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: So sep 28, 2013 11:32 pm
Napisal/-a mirkos
Na relacijah naj bi atmosferci imeli celo nižjo porabo?!

ma to si je nekdo izmislu.


Majhna korektura: nisem mislil relacijska vožnja kot takšna ampak avtocesta hitrosti 130-140 +

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Ne sep 29, 2013 12:15 am
Napisal/-a DePalmo
Kolikor je meni znano, turbinski motoji bodo vedno imeli nižjo porabo ob normalni vožnji. Če se ga pa priganja, bo pa spil več.

Konkretnih predlogov ne morem dat, ker osebno nisem navdušen nad "downsizingom".

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Ne sep 29, 2013 7:04 am
Napisal/-a Clancy
Tudi ob priganjanju bo TSI spil manj s tem, da je po zmogljivostih bolj realna primerjava 1.6 atmosferca z 1.2 TSI-jem. 1.4 TSI se lahko primerja z 1.8/2.0 atmosferci.

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Ne sep 29, 2013 8:35 am
Napisal/-a yashica
Čisto mimogrede... če se odloči za novi 1.4 tsi, naj na servisu pred nakupom ali prevzemom preveri, če so težave z regulatorjem turbine rešene. Da ne bo kasneje deležen sprenevedanja, zmajevanja z glavo in še česa, ko bo na servisu tožil čez nadležno brenčnanje med vožnjo v določenih obratih in med pospeševanjem.

Sem prejšnji teden vozil povsem novega leona in je brenčalo za popizdit. Je že nekaj časa kar so odkrili napako pa izgleda, da jim ni mar, če predajo stranki avto s to napako... namesto, da porinejo tisto podložko za cent pred predajo, si raje dovolijo vračanja kupca :roll:

Kar se avta tiče je z izjemo majhnih ogledal z eno besedo - odličen!

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Ne sep 29, 2013 8:58 am
Napisal/-a peroRS
@yashica: ti ki si bolj na tekočem :D
Je 1.4 TSI 122KM v novem Golfu 7/Leonu enak kot prej (v Golfu 6)?

Kaj pa novi 140-konjski, konkretno v novi Octavii? Je to še vedno kombinacija turbo+kompresor ter s ketno?
Sistem izklopa dveh valjev?

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Ne sep 29, 2013 10:07 am
Napisal/-a yashica
peroRS je napisal/-a:@yashica: ti ki si bolj na tekočem :D
Je 1.4 TSI 122KM v novem Golfu 7/Leonu enak kot prej (v Golfu 6)?

Kaj pa novi 140-konjski, konkretno v novi Octavii? Je to še vedno kombinacija turbo+kompresor ter s ketno?
Sistem izklopa dveh valjev?


Razen enake nazivne moči je novi 122-konjski povsem nov in z jermenom gnani. Pri hladnem zagonu je povsem miren in tih, nasploh je v prostem teku motor tišji kot prejšnja verzija.
140-konjski je ravno tako gnan z jermenom, dodan je izklop dveh valjev.

Je bilo že večkrat omenjeno, da novi vag mlinčki nimajo več verig...enako velja za novi 1.2 tsi. Hvala bogu jih je srečala pamet :mrgreen:

Glede leona lahko dodam še, da ima odlično zvočno izolacijo. Če bi kupoval ta trenutek, vzamem namesto golfa highline zagotovo leona fr in razliko v ceni porabim za kaj drugega :D

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Ne sep 29, 2013 10:14 am
Napisal/-a maniaxxx
Koliko pa je sploh razlike? Kolikor sem gledal ne ravno veliko

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Ne sep 29, 2013 10:16 am
Napisal/-a peroRS
Za novega 1.2TSI-ja vem, sem avtomatsko do sedaj sklepal, da velja (jermen) tudi za ostale.
Potem sem šel pa gledat mal po netu in nisem našel nobenega konkretnega podatka. Hvala :D

EDIT: slabo sem gledal:
http://www.youtube.com/watch?v=ompfLIfsBNE

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Ne sep 29, 2013 11:01 am
Napisal/-a yashica
peroRS je napisal/-a:
EDIT: slabo sem gledal:
http://www.youtube.com/watch?v=ompfLIfsBNE


Tudi ta ima samo turbino. Kompresor je šel pa pa.

maniaxxx, če misliš v ceni je razlika po ceniku nekje dobrih 1300€. V mojem primeru sem dosegel večji popust za leona kot golfa tako, da bi se zlahka odločil za španca z vw-jevo drobovino. Samo ne vem kako vpliva delo po kosilu na Španca, ki mu po jedi hodi po glavi siesta in ne kam in kako bo zategnil vijak :mrgreen:

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Ne sep 29, 2013 11:04 am
Napisal/-a maniaxxx
Počak da zamenjajo časovni pas Španci, pol bo boljša kvaliteta :mrgreen:

1300 e ni veliko če računa da golf z leti samo pridobiva na vrednosti =P .

Aja, koliko pa pride FR s popustom če ni skrivnost? Lahko na pm

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Ne sep 29, 2013 11:07 am
Napisal/-a peroRS
maniaxxx je napisal/-a:1300 e ni veliko če računa da golf z leti samo pridobiva na vrednosti =P .


Hehe :D
Čeprav tudi rabljeni Leoni niso ravno poceni. ;) Bi rekel, da so celo dražji od Golfa :shock:

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Ne sep 29, 2013 8:22 pm
Napisal/-a xxl
DePalmo je napisal/-a:Kolikor je meni znano, turbinski motoji bodo vedno imeli nižjo porabo ob normalni vožnji. Če se ga pa priganja, bo pa spil več.

Konkretnih predlogov ne morem dat, ker osebno nisem navdušen nad "downsizingom".

Sam imam takšne izkušnje,TB so pogojno šparovni.Ta TSI 140 z izklopom dveh valjev bi znal bit dobra izbira.VW je itak napovedal izključno vgradnjo TB motorjev v prihodnosti.Kot zanimivost,svak je vozil službeno octavio 1.2 TSI 105,prejšnji model MB-LJ-MB,kolikor hitro se je dalo (160-180),poraba 11 litrov.Govoril je o nekih čudnih rožljanjih iz motorja,drugače je pa presenetljivo poskočen.

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Ne sep 29, 2013 8:32 pm
Napisal/-a maniaxxx
xxl je napisal/-a:
DePalmo je napisal/-a:Kolikor je meni znano, turbinski motoji bodo vedno imeli nižjo porabo ob normalni vožnji. Če se ga pa priganja, bo pa spil več.

Konkretnih predlogov ne morem dat, ker osebno nisem navdušen nad "downsizingom".

Sam imam takšne izkušnje,TB so pogojno šparovni.Ta TSI 140 z izklopom dveh valjev bi znal bit dobra izbira.VW je itak napovedal izključno vgradnjo TB motorjev v prihodnosti.Kot zanimivost,svak je vozil službeno octavio 1.2 TSI 105,prejšnji model MB-LJ-MB,kolikor hitro se je dalo (160-180),poraba 11 litrov.Govoril je o nekih čudnih rožljanjih iz motorja,drugače je pa presenetljivo poskočen.


Ah to je blo neki pokvarjeno, tsi žre pod 6 :mrgreen:

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Po sep 30, 2013 6:41 am
Napisal/-a zeeone
1.4 TSI v Octaviji nima izklopa valjev.

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Po sep 30, 2013 10:44 am
Napisal/-a sonic
DePalmo je napisal/-a: osebno nisem navdušen nad "downsizingom".

Do neke mere delim tvoje mnenje, je pa res da tudi večina motorjev, ki jih TSIji ipd sedaj nadomeščajo, niso bili ravno velike mašine - 1.6 je v bistvu še vedno majhen motorček...

Tako da mislim da če je alternativa atmosferski bencinar okoli 1.6 litra, imam raje manjšega turbaka.
Še raje bi sicer imel neke normalno velike motorje, kakršne vozijo v ZDA (prostornine 2-3 l in več), žal za večino Evropejcev to ni ravno praktično, spričo podivjanih in sprevrženih davkov in predpisov na naši strani luže....

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Po sep 30, 2013 10:53 am
Napisal/-a sonic
xxl je napisal/-a:svak je vozil službeno octavio 1.2 TSI 105,prejšnji model MB-LJ-MB,kolikor hitro se je dalo (160-180),poraba 11 litrov.

To me ne čudi. Pri porabi gre v osnovi za energijo, ki jo moraš vlagati v premikanje.
Pri 160-180 km/h se zaradi zračnega upora porabi veliko energije, da sploh ohranjaš tako hitrost. Zdaj pa tako - liter bencina vsebuje manj energije kot liter dizla, pa še pretvorba te energije v pogonsko moč je pri bencinskem motorju manj učinkovita. Zato pri večjih energijskih zahtevah, količinska (litrska) poraba skoči višje pri bencinarju kot dizelašu.
Pri vožnji ki zahteva malo energije (recimo enakomerna vožnja po odprti cesti pri hitrosti manj kot 100 kmh) je zato poraba relativno majhna, razlika v porabi goriva med bencinarji in dizelaši pa najmanjša. Bolj ko je treba stiskat gas, bolj se bencinar s porabo oddaljuje od dizelaša.

Zato je v nekaterih primerih še vedno prava izbira turbodizel - recimo v opisanem primeru, ko želiš stalno voziti po avtocesti 150-200 kmh in če delaš veliko kilometrov.

Re: Turbo bencinarji

Objavljeno: Po sep 30, 2013 11:43 am
Napisal/-a ban
Dokler te ne dobi provida, potem se pa ta razlika izniči :mrgreen: