Stran 1 od 1

GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Ne nov 17, 2013 7:07 pm
Napisal/-a matador
Fotr kupuje rabljenega golfa šestko, je malenkost zahteven, sem mu svetoval motor 1.6tdija, za ostalo pa ne vem kaj: kateri letnik najbolje za sprejemljivo ugodno ceno, oprema, DSG menjalnik ali ne, še kakšna malenkost ki odtehta nakup?

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Ne nov 17, 2013 7:33 pm
Napisal/-a .com
pejt na team vw pa maš malo morje tem

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Ne nov 17, 2013 7:39 pm
Napisal/-a matador
.com je napisal/-a:pejt na team vw pa maš malo morje tem

aha, tnx

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Ne nov 17, 2013 9:14 pm
Napisal/-a tristan01
matador je napisal/-a:Fotr kupuje rabljenega golfa šestko, je malenkost zahteven, sem mu svetoval motor 1.6tdija, za ostalo pa ne vem kaj: kateri letnik najbolje za sprejemljivo ugodno ceno, oprema, DSG menjalnik ali ne, še kakšna malenkost ki odtehta nakup?


Malenkost zahtevnemu vozniku svetuješ 1.6TDI? Hmmm ne vem če bo to ravno primerna izbira. Sicer nisi pojasnil glede česa je tvoj oče zahteven... Če govorimo o opremi naj gleda paketa comfortline ali highline. Že v paketu comfortline je vsa oprema ki jo večina voznikov potrebuje - od klime, tempomata, bc, komplet elektrike, sedeži z nastavljivo ledveno oporo...

Pri 1.6TDI bi gledal le 105km različico, saj je slabotnejša verzija pod 2.000RPM povsem neuporabna. Tudi močnejša različica je v primerjavi s starejšimi motorji močno zadušena in zahteva vožnjo nad 1.500 RPM, kar zna biti občasno moteče, saj zahteva 5 brzinski menjalnik pogosto vožnjo brzino nižje kot bi pričakoval od dizla. Kljub vsemu pa je motor varčen in za povprečno zahtevnega voznika povsem zadovoljiv. Ker omenjaš, da je oče malenkost zahteven se bojim, da s tem motorjem ne bo zadovoljen.

Ostajata še dve bencinski različici, ki sta v primerjavi z 2.0 TDI-jem cenovno ugodnejši, pa tudi za vožnjo bolj prijetni kot slabotnejši dizel. Govorim o 1.2 in 1.4TSI. Motorja sta ob ustrezni vožnji - beri dizelski režim pretikanja izredno varčna obenem pa dosti bolj živahna, saj sta sparjena z 6 brzinskim menjalnikom.

Kaj očetu odgovarja pa bo moral preskusiti, saj so v tej generaciji golfa dizelski in bencinski motorji povsem drugačni kot so bili v prejšnjih generacijah in jih ne moreš soditi po izkušnjah s starejšimi motorji.

LP Tristan01

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Po nov 25, 2013 11:31 am
Napisal/-a matador
Imajo 1.6 tdi-ji tudi varianto s 6 st. ročnim menjalnikom in pa ali je dsg pri tej motorizaciji priporočljiv oz. mu ''paše''

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Po nov 25, 2013 12:18 pm
Napisal/-a .com
Paše mu, pa še občutek imaš tak, kot da hitreje in bolje pospešuje kot z ročnim menjalnikom

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Po nov 25, 2013 1:38 pm
Napisal/-a ~toMmy~
tristan01 je napisal/-a:Tudi močnejša različica je v primerjavi s starejšimi motorji močno zadušena in zahteva vožnjo nad 1.500 RPM, kar zna biti občasno moteče, saj zahteva 5 brzinski menjalnik pogosto vožnjo brzino nižje kot bi pričakoval od dizla.


Vidiš, tega res ne razumem. Ni stvar v tem, da je motor zadušen, ampak ima bistveno daljše prestave. Če se nisi zmožen temu prilagodit in hočeš na vso silo uporabljat pri določeni hitrosti isto prestavo, kot pri 1.9 TDI-ju, potem verjamem, da je moteče, ampak v tem primeru je težava v vozniku. Ne sklepat, da bo v istih prestavah isto obnašal kot stari, če gre pri VI 1. prestava do 40 km/h, 2. do 90 km/, tretja do 140 km/h...

Meni te dolge prestave odgovarjajo, pa imam doma dva 1.9 TDI-ja z bistveno krajšimi, večkrat pa vozim tudi dva zelo podobna Sprinterja (oba 6 st. menjalnik), le da ima eden bistveno daljše prestave, vedno polno obtežena in večinoma vožnja po vukoje*****, pa mi 99% časa daljše prestave bolj pašejo. Tudi navadit se mi ni noben problem na enega ali drugega.

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Po nov 25, 2013 3:25 pm
Napisal/-a Blasphemer
Ne vem, če je fora samo v dolgih brzinah. Večina novih malih dizlov je crknjena do cca. 1800 obratov. Ne vem ali je to zarad manjše prostornine, CR sistem ali česa drugega.

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Po nov 25, 2013 5:24 pm
Napisal/-a mevden
Imamo doma 1.9 tdi in 1.6 tdi in vam povem da ne bi vec nikol kupil 1.9. Enostavno preglasen je.

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Po nov 25, 2013 5:53 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Blasphemer je napisal/-a:Ne vem, če je fora samo v dolgih brzinah. Večina novih malih dizlov je crknjena do cca. 1800 obratov. Ne vem ali je to zarad manjše prostornine, CR sistem ali česa drugega.


Dolg menjalnik pripomore tudi k slabši odzivnosti pri nizkih obratih, ampak načeloma tudi k večji uglajenosti pri višjih. Sam itak "kletne" obrate uporabljam večinoma za vzdrževanje hitrosti ali pa res blago pospeševanje.

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Po nov 25, 2013 6:15 pm
Napisal/-a peroRS
.com je napisal/-a:Paše mu, pa še občutek imaš tak, kot da hitreje in bolje pospešuje kot z ročnim menjalnikom


x2

1.6TDI in 7-stopenjski DSG sta ustvarjena eden za drugega. 8)
Paše kot ata na mlado mamo :mrgreen:

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Po nov 25, 2013 6:27 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
obstaja tudi močnejša verzija 1,6 tdi kot 105KM ? za golfa (tovarniško seveda)

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Po nov 25, 2013 6:39 pm
Napisal/-a peroRS
Tanovi (Golf 7, Octavia 3, A3ka...) imajo tudi 1.6TDI 110KM, 6 prestav

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Objavljeno: Po nov 25, 2013 8:26 pm
Napisal/-a tristan01
~toMmy~ je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Tudi močnejša različica je v primerjavi s starejšimi motorji močno zadušena in zahteva vožnjo nad 1.500 RPM, kar zna biti občasno moteče, saj zahteva 5 brzinski menjalnik pogosto vožnjo brzino nižje kot bi pričakoval od dizla.


Vidiš, tega res ne razumem. Ni stvar v tem, da je motor zadušen, ampak ima bistveno daljše prestave. Če se nisi zmožen temu prilagodit in hočeš na vso silo uporabljat pri določeni hitrosti isto prestavo, kot pri 1.9 TDI-ju, potem verjamem, da je moteče, ampak v tem primeru je težava v vozniku. Ne sklepat, da bo v istih prestavah isto obnašal kot stari, če gre pri VI 1. prestava do 40 km/h, 2. do 90 km/, tretja do 140 km/h...

Meni te dolge prestave odgovarjajo, pa imam doma dva 1.9 TDI-ja z bistveno krajšimi, večkrat pa vozim tudi dva zelo podobna Sprinterja (oba 6 st. menjalnik), le da ima eden bistveno daljše prestave, vedno polno obtežena in večinoma vožnja po vukoje*****, pa mi 99% časa daljše prestave bolj pašejo. Tudi navadit se mi ni noben problem na enega ali drugega.


Z obema motorjema imam za sabo nekaj 10.000 kilometrov. S starim 1.9tdi celo nekaj 100.000km. In ja 1.6tdi je zadušen pa kakorkoli obračaš. Je vseeno voziš v drugi ali pa v peti prestavi, motor se v primerjavi s starim tdi odziva precej medlo. Ostaja pa dejstvo, da je v višjih vrtljajih bolj živahen, ampak takrat ni kaj dosti tišji od starega motorja. Če sem iskren je 1.2tsi (ki je tudi pri hiši) veliko bolj odziven v nižjih vrtljajih kot pa TDI. Kot tak me ne prepriča, saj je zame izgubil ves čar ki ga imajo dizli, tudi vožnja po mestu je zame s takim motorjem mučna. Nizka prestava in visoki vrtljaji so recept za sunkovito vožno, vsak odvzem ali dodajanje plina je precej bolj sunkovito kot pri starem motorju. Tudi vožnja okrog omejitve z dobrimi 2000 vrtljaji v mestu mi je zelo moteča. Osebno raje peljem prestavo višje in da motor prede z minimalnimi vrtljaji.

Po izkušnji s TSI motorji sem prepričan, da bi precej k odzivnosti pripomogel 6 brzinski menjalnik ali pa DSG, vseeno pa nov TDI ostaja motor ki ljubi vrtljaje podobno kot bencinarji, v nizkih vrtljajih pa je bencinarsko len.

Lp Tristan01