Ta avto ima povsem običajno kuliso pretikanja in nima rikverc tako kot pri renojih in prav tako nobenega fedra.
Drugače pa imam tudi jaz C5 letnik 2002 ,prav tako 2.0 HDI motor z 80 kw in sem z avtom zelo zadovoljen.
Res pa je ,da sem lastnik šele eno leto in pol in sem naredil z njim šele dobrih 40 tisoč km. Moj avto jih ima sedaj 205 tisoč in dela tako kot je treba.
Menjal sem v času mojega lastništva na njem samo dva ležaja na zadnjem vzmetenju ( ker je tolklo ko sem peljal recimo čez ležeče policaje) strošek okoli 150 evrov na pooblaščenem servisu, ampak ko to menjaš pa imaš spet recimo glede tega vsaj 5 let mir.
Menjal sem tudi jermenico na motorju (znana napaka na teh motorjih, pogooglaj HDI cranskhaft pulley) tudi to je bila nova jermenica in delo na original servisu okoli 200 evrov.
Motor in turbina in vse okrog tega vsaj pri meni delujejo bp, le menjaj olje na 20000 km in se drži navodil pa bi moralo biti vse v redu.
Nekaj je tudi pomembno , glej da bo imel ta avto pravi akumulator za ta model, da bo zadosti Ah, ker prešvoh akumulator lahko povzroči razne elektronske težavice kot je žmrkanje luči, nedelovanje števcev in podobne tegobe.
Udobje v avtu je zelo dobro , materiali in plastika pa bolj tako tako, ampak se da preživeti. V sprednjih sedežih se morda z leti začne lomiti in drobiti pena v sedalu ali v stranskih oporah.
Aja, hydractive pri mojem avtu dela brez problema, tudi če je že čez 200 000 km , tu ni pripomb, vsaj pri C5 se ti načeloma ni treba ubadat s to v ljudski folklori notorično kvarljivo citroenovo hidravliko.
Toliko za enkrat, ura je pozna in če koga še kaj zanima naj vpraša

, upam da nisem kakšnega prehudega kozla ustrelil za morebitne napake pa se oproščam
