Stran 1 od 1

C5

Objavljeno: Pe dec 13, 2013 10:22 pm
Napisal/-a Bertek
Pozdravljeni,

Zanimajo me izkušnje iz 1 roke za Citroen C5, 2.0hdi, letnik 2002. Kakšne hibe mogoče?

Hvala.

Re: C5

Objavljeno: So dec 14, 2013 11:28 am
Napisal/-a bizgec
Bertek je napisal/-a:Pozdravljeni,

Zanimajo me izkušnje iz 1 roke za Citroen C5, 2.0hdi, letnik 2002. Kakšne hibe mogoče?

Hvala.

Morda Citroen forum?

Re: C5

Objavljeno: So dec 14, 2013 7:01 pm
Napisal/-a Badzo
Bertek je napisal/-a:Pozdravljeni,

Zanimajo me izkušnje iz 1 roke za Citroen C5, 2.0hdi, letnik 2002. Kakšne hibe mogoče?

Hvala.


Pri bivši punci so ga imeli, kupili rabljenega 2.0 109KM star je bil 3leta in ga imeli do leta 2010, pa ni bilo nobenih resnejših težav. Poraba med 6 in 7, enkrat so ostali na cesti (jaz še vedno trdim da po njihovihi krivdi), ker jim je zaribala rolca mikrojermena (po njihovi krivdi pa zato, ker mislim da so odlašali z glavnim servisom)... Crknilo jim je stikalo za odpiranje šipe (ločeno), a ga niso menjali, ter federček za rikverc je bil polomljen - isti sistem kot renault za R in ko si dal v prvo, včasih zadeva ni skočila dol - se ni popravljalo. Nobenih težav ni bilo niti s hidravliko (po 9ih letih matranja in uporabe je delovala popolnoma normalno, brez kakšnih težav).
Drugače pa zelo prostoren avto, sedeži so načelom ok, je pa avto že malce preveč plavajoč po luknjastih cestah (pobira jih super, a meni to plavanje po cesti ne odgovarja).

Re: C5

Objavljeno: Ne dec 22, 2013 2:05 am
Napisal/-a devilkin
Ta avto ima povsem običajno kuliso pretikanja in nima rikverc tako kot pri renojih in prav tako nobenega fedra.
Drugače pa imam tudi jaz C5 letnik 2002 ,prav tako 2.0 HDI motor z 80 kw in sem z avtom zelo zadovoljen.
Res pa je ,da sem lastnik šele eno leto in pol in sem naredil z njim šele dobrih 40 tisoč km. Moj avto jih ima sedaj 205 tisoč in dela tako kot je treba.
Menjal sem v času mojega lastništva na njem samo dva ležaja na zadnjem vzmetenju ( ker je tolklo ko sem peljal recimo čez ležeče policaje) strošek okoli 150 evrov na pooblaščenem servisu, ampak ko to menjaš pa imaš spet recimo glede tega vsaj 5 let mir.
Menjal sem tudi jermenico na motorju (znana napaka na teh motorjih, pogooglaj HDI cranskhaft pulley) tudi to je bila nova jermenica in delo na original servisu okoli 200 evrov.
Motor in turbina in vse okrog tega vsaj pri meni delujejo bp, le menjaj olje na 20000 km in se drži navodil pa bi moralo biti vse v redu.
Nekaj je tudi pomembno , glej da bo imel ta avto pravi akumulator za ta model, da bo zadosti Ah, ker prešvoh akumulator lahko povzroči razne elektronske težavice kot je žmrkanje luči, nedelovanje števcev in podobne tegobe.
Udobje v avtu je zelo dobro , materiali in plastika pa bolj tako tako, ampak se da preživeti. V sprednjih sedežih se morda z leti začne lomiti in drobiti pena v sedalu ali v stranskih oporah.
Aja, hydractive pri mojem avtu dela brez problema, tudi če je že čez 200 000 km , tu ni pripomb, vsaj pri C5 se ti načeloma ni treba ubadat s to v ljudski folklori notorično kvarljivo citroenovo hidravliko.

Toliko za enkrat, ura je pozna in če koga še kaj zanima naj vpraša :D , upam da nisem kakšnega prehudega kozla ustrelil za morebitne napake pa se oproščam ;)

Re: C5

Objavljeno: Ne dec 22, 2013 10:10 am
Napisal/-a Badzo
devilkin je napisal/-a:Ta avto ima povsem običajno kuliso pretikanja in nima rikverc tako kot pri renojih in prav tako nobenega fedra.


Kako to misliš običajno kuliso pretikanja - da ima rikerc "v šesti"?
Spodaj so linki do C5-k z 2.0HDI 80kW in na slikah se lepo vidi da je rikverc tako kot pri renoju in tudi fedrček je ;)


http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=785 ... 0AVT.KLI...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=789 ... 20C5%20HDI
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=708 ... VTOMATSK...

Re: C5

Objavljeno: Ne dec 22, 2013 10:27 pm
Napisal/-a devilkin
Slika

=P

Re: C5

Objavljeno: Po dec 23, 2013 9:38 am
Napisal/-a Walker_P
Badzo je napisal/-a:
devilkin je napisal/-a:Ta avto ima povsem običajno kuliso pretikanja in nima rikverc tako kot pri renojih in prav tako nobenega fedra.


Kako to misliš običajno kuliso pretikanja - da ima rikerc "v šesti"?
Spodaj so linki do C5-k z 2.0HDI 80kW in na slikah se lepo vidi da je rikverc tako kot pri renoju in tudi fedrček je ;)


http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=785 ... 0AVT.KLI...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=789 ... 20C5%20HDI
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=708 ... VTOMATSK...


Oba mislim, da imata prav. Vsaj kolkr mi je znano, je nekje do 3/2002 rikverc "v šesti" po tem mesecu pa kot navajaš v zgornjih linkih. Samih problemov ne boš imel, edino ker pazi je v kakšnem stanju sta vpetja zadnjih rok (fuč ležaji). Strošek popravila je nekdo že napisal, popravilo pa nekje pri cca 200.000km.

Re: C5

Objavljeno: Po dec 23, 2013 12:50 pm
Napisal/-a devilkin
No vsak dan kaj novega izveš :D nisem vedel da je bilo pri C5 serije ena tudi prestavljanje narejeno tako kot pri Renoju, zadnjič mi slik ni odprlo od povezav na avtonetu zato pa sem tako sveto trdil svoje.
Čudno mi pa je zakaj so iz nekega ustaljenega in trotel ziher sistema uvedli ta z fedrčkom :roll: . Ok, jasno če bi dodali šesto prestavo potem drugače že ne bi šlo, samo avto je še vedno imel pet prestav...
Še en dobronameren nasvet odpiralcu teme ( če jo sploh še prebira :lol: ) če bo kupoval C5.
V avtu obvezno imej kot voznik take tepihe za pod nogami da se dajo natakniti v za to namenjena čepka, oz da se ne premikajo. Mene je dostikrat zona oblila ker nisem imel nataknjene in se vse preradi premaknejo pod pedal plina ko ga zahodiš in pedal se tudi zatakne ob tepih in tisto stopničko v podnu ki je pod pedalomin ga moraš dobesedno zbrcati nazaj.

imam pa še eno vprašanje sam.
V navodilih piše da nekako tako da pri vozilih s turbinskim polnilnikom, recimo v tem primeru HDI ko avo ugašaš ne smeš imeti pritsnjen pedal sklopke ker to lahko povzroči okvaro turbine. Zato pa tudi sam vedno ko avto vžgem in ugasnem nikoli ne pohodim sklopke. Vedno dam v ler, ročno, prižgem avto in šele nato dam v prestavo in peljem, isto pri ugašanju, v ler, ročna in ugasnem avto.
Ali je kaj na temu? Prevoženih imam čez 200 tisoč km , turbina dela bp, avto vžiga kot šus sam pa dostikrat prebiram kako drugim uporabnikom turbina rikne že pri 150 tisoč km ali prej
.

Re: C5

Objavljeno: To dec 24, 2013 1:13 pm
Napisal/-a Walker_P
devilkin je napisal/-a:No vsak dan kaj novega izveš :D nisem vedel da je bilo pri C5 serije ena tudi prestavljanje narejeno tako kot pri Renoju, zadnjič mi slik ni odprlo od povezav na avtonetu zato pa sem tako sveto trdil svoje.
Čudno mi pa je zakaj so iz nekega ustaljenega in trotel ziher sistema uvedli ta z fedrčkom :roll: . Ok, jasno če bi dodali šesto prestavo potem drugače že ne bi šlo, samo avto je še vedno imel pet prestav...
Še en dobronameren nasvet odpiralcu teme ( če jo sploh še prebira :lol: ) če bo kupoval C5.
V avtu obvezno imej kot voznik take tepihe za pod nogami da se dajo natakniti v za to namenjena čepka, oz da se ne premikajo. Mene je dostikrat zona oblila ker nisem imel nataknjene in se vse preradi premaknejo pod pedal plina ko ga zahodiš in pedal se tudi zatakne ob tepih in tisto stopničko v podnu ki je pod pedalomin ga moraš dobesedno zbrcati nazaj.

imam pa še eno vprašanje sam.
V navodilih piše da nekako tako da pri vozilih s turbinskim polnilnikom, recimo v tem primeru HDI ko avo ugašaš ne smeš imeti pritsnjen pedal sklopke ker to lahko povzroči okvaro turbine. Zato pa tudi sam vedno ko avto vžgem in ugasnem nikoli ne pohodim sklopke. Vedno dam v ler, ročno, prižgem avto in šele nato dam v prestavo in peljem, isto pri ugašanju, v ler, ročna in ugasnem avto.
Ali je kaj na temu? Prevoženih imam čez 200 tisoč km , turbina dela bp, avto vžiga kot šus sam pa dostikrat prebiram kako drugim uporabnikom turbina rikne že pri 150 tisoč km ali prej
.


Zgleda, da so zadevo glede prestavne rocice poenostavili ter jih vgrajevali v avto s 5 prestavami ter iste s 6 prestavami (2.2hdi, kasneje po letu 2004 pa tudi 2.0hdi 136 ks).

Glede sklopke in turbine ne bom nic rekel, vem samo, da je pri nasem z 230.000km zaenkrat 1 sklopka in prav tako 1 turbina (1 lastnik) brez kaksnega upostevanja tega navodila.

Re: C5

Objavljeno: To dec 24, 2013 3:43 pm
Napisal/-a PogachnyK
Pa preden ga ugasneš se moraš pokrižat, pa bo držala turbina 500.000km :roll: :roll:

Re: C5

Objavljeno: Če dec 26, 2013 10:35 pm
Napisal/-a Bertek
Torej C5 le ni tko slab avtek, kakor nekateri pravijo..sedaj moram samo prodati sedanjega Citroena in si omisliti C5

Re: C5

Objavljeno: Pe dec 27, 2013 11:48 am
Napisal/-a PogachnyK
Seveda ni slab avtomobil


Vedi, pa, da je mk1 po večini že stari 10 let, tako da ne boš pričakoval novega avtomobila. ponavadi imajo že vsi po 200.000. kilometrov


Jaz ga imam letnik 03 2,0hdi 80kw

Redni servisi + seveda kdaj ponagaja "kreativna tehnologija" (zadnja šipa se ne odpira, in dvomim, da se še kakšnemu odpira, razen če je naredil bypass, pazi na stikalo za luči, te radi crknejo in cena je precej visoka, s hidravliko praviloma ni problemov, žarnice se boš moral kar sam navadit menjat, ker rade gredo.

Da bi sedaj rekel, da smo na avto zelo pazili, bi se zlagal. Nikoli ni bil garažiran, vozen tudi na kratke razdalje, fotr, je bil tudi bolj len za prestavljat, tako da se je avto za dizla relativno visoko vrtel...

Je bil pa vedno redno servisiran na 20k kilometrov.(ponavadi celo na manj) Pri dobrem ciotren mehaniku, vedno originalno olje, itd itd ... ( ne najcenejši, vendar človek, ki je imel dnevno opravka s c5-kami)


Pač avtomobil kot vsak drugi avtomobil, najdi dobro ohranjeega, z rednimi servisi in vozi. Če boš iskal avto za dlje časa, pa bi ti prIoročal, da vržeš uči na MK II.