Stran 4 od 6

Objavljeno: To apr 20, 2010 3:36 pm
Napisal/-a jernejss
Rondoju Tomačevo bodo dodali še en prometni pas in pa semaforje. S tem se bo sicer pretočnost v manj prometnem času zmanjšala, vendar pa bo ob prometnih konicah in prireditvah na bodočem stadionu pretočnost boljša.
Tudi po obnovi pa ga nikakor nebomo mogli primerjati z turbo rondoji, saj je zasnova turbo rondojev čisto drugačna.

Drugače pa po mojih izkušnjah obstajajo avtomobili ki imajo zmeraj prednost mrtvi kot pa mislim da za njih ne obstaja. In pa vozniki, ki nemorejo gledati v več strani hkrati. Že vzvratna ogledala imajo samo zaradi lepšega izgleda avtomobila.

Objavljeno: To apr 20, 2010 4:08 pm
Napisal/-a Volvo5er
jernejss je napisal/-a:Rondoju Tomačevo bodo dodali še en prometni pas in pa semaforje. S tem se bo sicer pretočnost v manj prometnem času zmanjšala, vendar pa bo ob prometnih konicah in prireditvah na bodočem stadionu pretočnost boljša.


Rešitev tega problem je silno enostavna, pomeni pa delovanje semaforjev samo v času prometnih konic in pa tekem (za oboje se dobro ve kdaj so), ampak v tej naši banana republiki je to nažalost bolj kot ne iluzija.

Objavljeno: To apr 20, 2010 5:03 pm
Napisal/-a stench
Če bi semaforji enkrat delovali, drugič pa ne, šele potem bi prihajalo do zmede in nesreč.

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 9:54 am
Napisal/-a jernejss
--_

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 11:20 am
Napisal/-a cky2k
PiLLLe je napisal/-a: KOJI falus SE TI PIZDIS TLE ? [b] fak clovek a misls da bo kj pomgal to? [b]pišuka cpp sm preplonku pa mi je ze samoumevno kako se tm ravna sam kaj cs koji falus k eni neznajo avta vozt kaj sele da bi poznal cpp in kako se ga uporablja pa majo izpit. pišuka a se nis posteku da se folku v slo vec negre za kvaliteto ampak kvantiteto a.k.a money!!!

Kjes to vidu npr v lj. mamo okol 30ur voznje in vse od enosmernih ulc do fakin rondojev.
Pol gres pa npr v kva pa vem gorsuple pa mas eno enosmerno ulco en stop znak pa eno vecje krizisce in to je to. pišuka sm meu sosolca k je naredu izpit pr 17-ih urah s tem da je pr 15uri spegu odbou :) sam se nemorm spomnt s kje je biu :)

Lp PiLLLe


se vid kake voznike mamo če morjo ž cpp plonkat :roll:

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 11:36 am
Napisal/-a geronimo
Bomo videli, sam mislim, da bodo semaforji v Tomačevem situacijo samo poslabšali.

Namreč če je semafor imaš občutek, da ko ljudje končno pridejo na vrsto, speljejo v smislu "čakal sem tako dolgo, pa naj še drugi čakajo" in vsi puščajo občutno preveč prostora.

Sedaj pa ko semaforja ni, pa vsi kažejo svoje vrhunske spretnosti vrivanja, tako da promet še kar nekako teče.

Razen če bojo v cestišču senzorji in bodo dinamično prilagajli interval glede na dolžino kolone v določeno smer.

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 12:24 pm
Napisal/-a kolesar
geronimo je napisal/-a:Bomo videli, sam mislim, da bodo semaforji v Tomačevem situacijo samo poslabšali.

Namreč če je semafor imaš občutek, da ko ljudje končno pridejo na vrsto, speljejo v smislu "čakal sem tako dolgo, pa naj še drugi čakajo" in vsi puščajo občutno preveč prostora.

Sedaj pa ko semaforja ni, pa vsi kažejo svoje vrhunske spretnosti vrivanja, tako da promet še kar nekako teče.

Razen če bojo v cestišču senzorji in bodo dinamično prilagajli interval glede na dolžino kolone v določeno smer.

kaj si pametn, bol kot vsi oni strokovnjaki...

poglej si projekt, pa vidiš da ima posebej desne zavijalce...
pa semafor spusti 3x pase naenkrat....

pa mal premisli kaj se potem zgodi s pretočnostjo,...
pa kaj je bilo prej s prometno varnostjo tukaj..

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 2:51 pm
Napisal/-a geronimo
No če bodo tudi te skrajno desni pasovi z direktnim izhodom čakali na semaforju, lahko samo rečem, da počakajmo na jesen, ko se na cesto vrnejo študenti, pa bomo videli, kdo je imel prav.

Varnost je pa trenutno taka, kot jo ustvarijo vozniki. Če je omejitev 40, večina pa vozi skoraj 2x toliko, na uvozih še več, skače čez polno iz desnih izvozov, potem res ne moreš reči, da je samo krožišče nevarno, ampak so nevarni vozniki.

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 3:00 pm
Napisal/-a gofra
Ne vem, a sem trapast al se samo meni zdi semaforiziran rondo popolen nesmisel? Najprej se ga postavi z namenom, da se pospesi promet nato se doda semafor, ki ga ustavlja...

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 4:36 pm
Napisal/-a jernejss
V praksi se je pokazalo da so v tujini takšni rondoji veliko varnejši od navadnih in da prihaja do dosti man prometnih nesreč.
Malo zaradi velikosti in večinoma zaradi neznanja vožnje v takšnih rondojih pa so semaforji velika rešitev pred nastankom zmede v prometu. Namreč vozniki se neznajo vključevati, izključevatu (z skrajno levega pasu zavijajo direktno v izvoz, ustavitev na notranjem pasu in posledično čakanje da ga bo nekdo spustil nazaj na desni pas ker je tam izvoz...), upoštevanje omejitev hitrosti (sem med njimi nažalost :D), vožnja po skrajno desnem pasu do ˝tretjega˝ izvoza (pa ne da bi slučajno koga spustili predse če ga prehiti)... in še veliko drugih problemov se bi našlo

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 5:28 pm
Napisal/-a NejcZ
jernejss je napisal/-a:V praksi se je pokazalo da so v tujini takšni rondoji veliko varnejši od navadnih in da prihaja do dosti man prometnih nesreč.
Malo zaradi velikosti in večinoma zaradi neznanja vožnje v takšnih rondojih pa so semaforji velika rešitev pred nastankom zmede v prometu. Namreč vozniki se neznajo vključevati, izključevatu (z skrajno levega pasu zavijajo direktno v izvoz, ustavitev na notranjem pasu in posledično čakanje da ga bo nekdo spustil nazaj na desni pas ker je tam izvoz...), upoštevanje omejitev hitrosti (sem med njimi nažalost :D), vožnja po skrajno desnem pasu do ˝tretjega˝ izvoza (pa ne da bi slučajno koga spustili predse če ga prehiti)... in še veliko drugih problemov se bi našlo


To so nam govorili v avtošoli za tisti velenjski rondo ko še ni bil čisto končan naj raje vozimo kar po zunanjem pasu, ker bomo al mi zajebal al pa nekdo drug :lol: Teh rondojev po mojih izkušnjah tak noben ne j**e 5 posto..

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 6:07 pm
Napisal/-a Sandi
Študiram gradbeništvo, in nam je o prav o rondoju tomačevo govoril profesor za ceste, neki veliko ni govoril, pravzaprav je rekel samo en stavek: " Ko bo kakšna tekma na štadionu v stožicah bom šel peš! " :lol:
drugače je pa top profesor :)
lp,

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 8:54 pm
Napisal/-a need 4 speed
Meni se zdio rondo dobra zadeva, problem je v voznikih.
Rondojev je namreč vedno več, na cesti je pa veliko šoferjev, ki vozijo že 20-30 let, takrat pa še rondojev ni bilo.Zdaj, ko pa so, pa tut nihče ne pogleda v knjigo, kako se vozi v rondoju.
V našem kraju je živa pizdarija odkar je rondo..zavije notr levo, smernika nihče ne daje, če ga pa že da je pa ponavadi levi za notr, ali se pa pelje cel krog z desnim smernikom. :roll: Po tem pa komu potrobiš se pa še pizdi nazaj.

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 9:09 pm
Napisal/-a B|ind
Tudi meni se zdijo rondoji uredu le problem ker ljudje neznajo voziti !
Najbolj me razpizdi ko se jaz pripeljem pravilno v rondo z dvema pasovoma - se razvrstim na notranji - levi pas za vključevanje v rondo, zapeljem v rondo v notranji pas ker grem ven na zadnji izhod, zraven mene pa frajer skoz po desni in po zunanji strani vzporedno z mano potem ko pa dam smernik za izhod pa mi serje da nemorem ven in moram še en krog - ja, dejansko naredim še en krog, ne pa nekateri ki se kar ustavijo !!
Da o starejših voznikih ne govorimo :roll:

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 10:20 pm
Napisal/-a davorz
NejcZ je napisal/-a:To so nam govorili v avtošoli za tisti velenjski rondo ko še ni bil čisto končan naj raje vozimo kar po zunanjem pasu, ker bomo al mi zajebal al pa nekdo drug :lol: Teh rondojev po mojih izkušnjah tak noben ne j**e 5 posto..


V Velenju ne moreš (oz tako ali tako ne smeš) več voziti samo po zunanjem pasu, saj so ta teden spremenili talne označbe. Sedaj je za zunanji pas OBVEZNI izvoz za Celje, zarisan s polno črto, tisto malo nagubano.

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 10:54 pm
Napisal/-a kolesar
geronimo je napisal/-a:No če bodo tudi te skrajno desni pasovi z direktnim izhodom čakali na semaforju, lahko samo rečem, da počakajmo na jesen, ko se na cesto vrnejo študenti, pa bomo videli, kdo je imel prav.

Varnost je pa trenutno taka, kot jo ustvarijo vozniki. Če je omejitev 40, večina pa vozi skoraj 2x toliko, na uvozih še več, skače čez polno iz desnih izvozov, potem res ne moreš reči, da je samo krožišče nevarno, ampak so nevarni vozniki.

ja desno boš imel svoj pas, nobenega semaforja, to je bistvo..
pa ne bodo ti delali zbrke v rondoju..

Objavljeno: Če apr 22, 2010 1:01 am
Napisal/-a ALIEn3001
problem je, da je večino rondojev premajhnih glede na število pasov, sploh v BTC.

Rondo z 2 pasovoma ne more biti takšen, da lahko iz svojega uvoza na 2. izvoz pelješ kar naravnost, ker to večina ljudi počne, pa seveda kar misli, da ima prednost, če gre iz notranjega pasu na izvoz.

Objavljeno: Če apr 22, 2010 1:53 am
Napisal/-a ~toMmy~
Veliko rondojev pri nas je neke srednje velikosti, kar pomeni da ne laufa dobro niti z navideznima dvema pasovoma, niti z enim. Žmigavca pa itak ne uporablja skoraj nobeden, kar že itak v bistvu ubije bistvo rondoja. Potem se še najdejo kakšni bistri projektanti in zadevo še dodatno zakomplicirajo. Policaji se pa itak raje skrivajo po grmovju in kaznujejo ljudi, ki pri raznih "posiljenih" omejitvah vozijo "prehitro", kot da bi se ukvarjali z dejanskimi problemi, kot je nepravilna raba rondojev. Če bi finance, ki so jih še nedolgo nazaj namenjali za prikaz 20 let starih posnetkov zastarelih avtomobilov, ki se zaletavajo v drevesa, namenili za izobraževanje glede vožnje v rondoji ipd., bi se lahko stanje relativno hitro vsaj delno izboljšalo!

Seveda je pa veliko bolj pomembno enostavno kasiranje tam, kjer nekdo krši kakšno debilno odločbo, kot tam, kjer bi dejavnost policije dejansko prispevala k pretočnosti in varnosti prometa! :evil:

Objavljeno: Če apr 22, 2010 8:55 am
Napisal/-a žabar
Vsako jutro se peljem cez rondo tomacevo in edini problem tega rondoja je da se ljudje neznajo vkljucevat. Iz domzal proti centru je rezerviran pas ki je bolj ali manj brez zastojev.
Problem nastane ker ga uporabljajo ljudje ki delajo cel krog okol rondoja in sekajo na tem delu 2 pasa.
Kar se tice pa semaforjev bodo pa kot je meni znano delovali samo v casu tekem kar je tudi prav. Ko se bo 20.000 ljudi spravlo domov iz tekme bo semaforiziran rondo edini nacin da bodo lahko prisli domov prej kot v 7 urah. Druge resitve dejansko ni.
Tko da predno spluvate/spluvamo rondo ter semaforje predlagam da pocakamo na vsaj kaksen mesec obratovanja.
Dvomim da imamo na tem forumu vec strokovnjakov kot nacrtovalci :)

Objavljeno: Če apr 22, 2010 9:36 am
Napisal/-a blackmagic
B|ind je napisal/-a:Tudi meni se zdijo rondoji uredu le problem ker ljudje neznajo voziti !
Najbolj me razpizdi ko se jaz pripeljem pravilno v rondo z dvema pasovoma - se razvrstim na notranji - levi pas za vključevanje v rondo, zapeljem v rondo v notranji pas ker grem ven na zadnji izhod, zraven mene pa frajer skoz po desni in po zunanji strani vzporedno z mano potem ko pa dam smernik za izhod pa mi serje da nemorem ven in moram še en krog - ja, dejansko naredim še en krog, ne pa nekateri ki se kar ustavijo !!
Da o starejših voznikih ne govorimo :roll:


In taki ko vozijo po zunanjem pasu te lahko mimogrede nabašejo ko se vključuješ.
Misliš da gre ven ovi k****n pa preko polne črte v tebe. Sem videl da nasploh tovornjkarji in avtobusarji radi to delajo. V MB pri Qlandiji je to stalnica.Parkrat so že šli za las mimo. Pa da te taka krava bočno rukne ti ne pomaga noben airbag. :!: