Ko sem na starem BMW menjaval samo notranji blatnik , ki je seveda imel vtisnjeno številko šasije sem moral dati prošnjo za menjavo dela z obrazložitvijo zakaj to delam ( ja rja dela svoje

) , potem sem moral imeti original račun novega dela in carinsko homologacijo če sem del uvozil ( sem moral carinika pri prehodu prosit da mi je carinil del ), potem sem pa moral opraviti tehnični pregled , s tem da je preverjal če nisem menjal šasije ( Pregledoval je vtisnjene številke pod zadnjim sedežem , pa mesec in leto izdelave varnostnih pasov in pa mesec in leto izdelave integrirane škatle za orodje , ki jo ima BMW na pokrovu prtljažnika ) , šele potem je prinesel kladivo in številke in mi nabil nove številke v tisti notranji blatnik.seveda sem mu moral tudi pokazati izrezan stari del z originalno številko. Skratka če bi menjal šasijo bi popušil kolko sem dolg in širok.
PS- to smo delali leta 1993 avto pa je bil BMW 518 l 1979 .
Če so sedaj kaj omilili postopek ste lahko srečni.