A lahko ne odpiraš in pišeš takih kozlarij? Če bi vsaj zares prebral članek, o katerem pišeš...
Kitajski proizvajalec Dongfeng, ki na domačem trgu izdeluje avtomobile predvsem v partnerstvu s tujimi znamkami in francoska vlada bosta v PSA vložila vsak po 800 milijonov evrov, s tem pa bosta pridobila vsak po 14 odstotni delež v proizvajalcu.
Res misliš, da bodo Kitajci (Dongfeng) z manj kot sedmino lastništva lahko karkoli spreminjali v PSA? To je bolj (začasna?) pomoč oz nadgradnja dosedanjega sodelovanja in
ne kitajski nakup PSA-ja! Volvo je čisto druga zgodba.
Sicer pa ima tudi Citroen nekaj lastništva v firmi DPCA (joint venture z Dongfengom)
Ownership
As of 2010 DPCA is equally owned, but this was not always the case.[1] In 2000, ownership was: 31%, Dongfeng Motor Corporation; 39%, Chinese banks; 26.9%, Citroën; 3.1%, international banks.
Zaklep