Stran 1 od 2
ECO TEST-PLINI???
Objavljeno: Pe feb 06, 2004 6:43 am
Napisal/-a bakko
PROBLEM je sledeč:v sredo grem na tehnični in mi namerjo 1.5 plinov pod obrati in 000 prosti tek.OK,zamenjam katalizator in lamdo sondo,pa svečke ter grem ponovno na TP.Vendar tudi sedaj ni vse OK,plini so pri obratih od 0.4-0.5,pa še to pri 3500 obr so emisije nižje kot pa pri 2000.
Tako da sedaj nimam več idej kaj še naredit.
Gre pa za A4,1.6,letnik 95
Kakšen nasvet bi prou pršou
Objavljeno: Pe feb 06, 2004 7:29 am
Napisal/-a JohnyR
Men je zadnč en mehanik reku, da se mora vsak katalizator ulaufat. Če ga nisi dobro segrel vsaj enkrat ti ne bo dobro delal.
Objavljeno: Pe feb 06, 2004 7:36 am
Napisal/-a surovina
Enostavna rešitev!Prodaj A... in kupi avto!!!!!
Objavljeno: Pe feb 06, 2004 8:05 am
Napisal/-a BiMMER
surovina je napisal/-a:Enostavna rešitev!Prodaj A... in kupi avto!!!!!
...in kupi BMW. Moj je letnik 1991 in imam pline sokraj 0.0

Re: ECO TEST-PLINI???
Objavljeno: Pe feb 06, 2004 9:15 am
Napisal/-a keylone
bakko je napisal/-a:PROBLEM je sledeč:v sredo grem na tehnični in mi namerjo 1.5 plinov pod obrati in 000 prosti tek.OK,zamenjam katalizator in lamdo sondo,pa svečke ter grem ponovno na TP.Vendar tudi sedaj ni vse OK,plini so pri obratih od 0.4-0.5,pa še to pri 3500 obr so emisije nižje kot pa pri 2000.
Tako da sedaj nimam več idej kaj še naredit.
Gre pa za A4,1.6,letnik 95
Kakšen nasvet bi prou pršou
lahko mas inector slab
Objavljeno: Pe feb 06, 2004 10:56 am
Napisal/-a [YuGo]
BiMMER je napisal/-a:surovina je napisal/-a:Enostavna rešitev!Prodaj A... in kupi avto!!!!!
...in kupi BMW. Moj je letnik 1991 in imam pline sokraj 0.0

v garaži?

Objavljeno: Ne feb 08, 2004 4:04 pm
Napisal/-a Neo
Ojla!
A ne mislis, da si brez veze stran vrgel ogromno denarja, lahko pa je bil problem cisto majhen!
1. skoda da pred tehnicnim nisi sel na AC in ga malo preluftal! Ma ni treba skrajnosti vzet, npr na 160km/h pa tam konstantno enih 100km se vozit, pol nazajgrede pa 180nekje.Pa bi se menjal svecke + zracni filter.
2, ce ti po tem bi ti tud umerili 1,5 CO (kar je ful dost), pol it k pooblascenemu serviserju ali BOSCH servisu! Mogoce je bila samo lambda fuc, al samo katalizator, al motorcek prostega teka, al temp zraka, al vode vse je mozno!!!
Da so ti emisije pri vecjih obratih manjse je cistoma normalno!!!
Objavljeno: Ne feb 08, 2004 4:12 pm
Napisal/-a swiftrider
Kupi fuelmax, k izboljša zgorevanje kr dost. Pa neki cajta ga tišč da se prepuca, dej u benz kej za čiščenje injektorjev pa zgorevalne komore, svečke nove, filter.
U končni fazi kupi Swifta kjer ni takih problemov kot pri audiju

(upam da to bere tud maky

)...
Objavljeno: Ne feb 08, 2004 4:32 pm
Napisal/-a BiMMER
Dovolj zajebancije,...
Pravijo da je zelo priporočljivo pred merjenjem avto vozit vsaj 15 min. pod zelo visokimi ali celo ekstremnimi obrati. Menda se lepo segreje, med merjenjem potem da dela super!
Objavljeno: Ne feb 08, 2004 4:39 pm
Napisal/-a Neo
Dovolj zajebancije???? A ti to res mislis???
Objavljeno: Po feb 09, 2004 7:24 am
Napisal/-a JohnyR
BiMMER je napisal/-a:Dovolj zajebancije,...
Pravijo da je zelo priporočljivo pred merjenjem avto vozit vsaj 15 min. pod zelo visokimi ali celo ekstremnimi obrati. Menda se lepo segreje, med merjenjem potem da dela super!
"pod zelo visokimi
(2000 u/min) ali celo ekstremnimi
(3500 u/min) obrati"
:P
Hecam se.
Res je da je pri avtih, ki se ne vozijo v obratih ponavadi treba zadevo mal prepihat. Parkrat ga spustiš do blokade, pa je to to. Če potem še vedno ne dela potem pa na servis.
Objavljeno: Po feb 09, 2004 7:30 am
Napisal/-a AR-146
fora je dostikrat v tem če si dal neoriginalni katalizator gor lahko to drka npr. pri BMWju morš dat nujno original čene več pije slabše gre pa še na tehničnem ne boš šel skozi (govorim za 525 kar je pomoje tudi pri drugih)
Objavljeno: Po feb 09, 2004 3:43 pm
Napisal/-a monster_d
Mogoce bi blo fajn ce bi napisal kolk prevozenih ma tvoja masina!
Ce ze ma dost je potrebna generalke in z menjavo katalizatroja v onemoglost neos nic nardil!
LP
Objavljeno: To feb 10, 2004 6:25 am
Napisal/-a bakko
ma prevoženih 130.000
Objavljeno: To feb 10, 2004 11:32 pm
Napisal/-a MaKo
Cisto tako...koliko pa je sploh dovoljena emisija plinov s katalizatorjem?
Objavljeno: To feb 10, 2004 11:46 pm
Napisal/-a PriSon
Jaz vam samo povem to kar mi je že več ljudi reklo, ki delajo na servisih in se večkrat srečajo tudi z merjenjem plinov. Avto je pred tehničnim treba zelo dobro spucat! Jaz, ko bom mel tehničnega bom se ziher pelal najmanj 40 kilometrov z vmesnim pretiravnjem pri obratih!! To kak se neki ludi vozijo pri nizkih obratih je vse hudo, saj ni noro, da ne naredijo tehničnega! Vsekakor pa ne it tja z mrzlo mašino!!!!
Objavljeno: To feb 10, 2004 11:51 pm
Napisal/-a Mihc
eh vse gre ces samo temp. vode cez 80 stopinj pa lepo nastavljen vzig pa relativno novo olje v masini pa je
Objavljeno: To feb 10, 2004 11:54 pm
Napisal/-a MaKo
PriSon je napisal/-a:Jaz vam samo povem to kar mi je že več ljudi reklo, ki delajo na servisih in se večkrat srečajo tudi z merjenjem plinov. Avto je pred tehničnim treba zelo dobro spucat! Jaz, ko bom mel tehničnega bom se ziher pelal najmanj 40 kilometrov z vmesnim pretiravnjem pri obratih!! To kak se neki ludi vozijo pri nizkih obratih je vse hudo, saj ni noro, da ne naredijo tehničnega! Vsekakor pa ne it tja z mrzlo mašino!!!!
Saj z marzlo masino ti niti plina ne merijo. Ga moras itak prej spraviti na delovno temp.!
Objavljeno: Sr feb 11, 2004 7:18 am
Napisal/-a JohnyR
MaKo je napisal/-a:Cisto tako...koliko pa je sploh dovoljena emisija plinov s katalizatorjem?
0,5 CO v izpuhu. (verjetno promilov, ker je v izpuhu še dušik in vse ostalo, kar je drugače v zraku).