simply je napisal/-a:Čisto pravilna razlaga.
Ne razumem pa tega, kako lahko zakonodajalec v Sloveniji sploh predvidi, da se udeleženec prometa ( voznik avtomobila ) sploh giblje ( vozi ) 160km/h in več, čeravno je to zakonsko prepovedano?
Zakaj bi torej moral slovenski voznik nalepiti nalepko v notranjosti vozila z omejitvijo 160km/h ( pri zimskem kompletu pnevmatik ) ko pa vsak cestnoprometni zakon to prepoveduje vožnjo pri tej hitrosti?
...skrbi jih, da se ne spozabimo, ko potujemo v Nemčijo...Hvala zakonodajalci;
PS: lahko bi upoštevali, da ima 90% zadnjih 10 let narejenih avtomobilov limiter, ki te opozarja na "winter tyres" določeno hitrost, ki zatuli in pomežikne, ko prekoračiš nastavljeno določeno svetlobno hitrost...Ampak...to je neizvedljivo, ker potem bi morali izšolati tudi policaje. In policajke, ki šele nimajo pojma o vozilih. Policajka na meji me je opozorila, da imam na službeni škodi prižgane meglenke in da to ni dovoljeno. Po 10 minutah prepričevanja mi še kar ni verjela, da so to dnevne luči in da jih imajo tudi sami na svoji škodi. Kaj pa to vrstno izobraževanje ali razgledanost prometnega policaja?