bucko_99 je napisal/-a:Ne bi smelo biti težav niti s policijo niti z zavarovalnico, saj je pri M+S sprejemljivo odstopanje vsaj en nižji hitrostni razred. Trgovka mi je rekla da do 3 hitrostne razrede manj, samo to se mi zdi malo preveč, mogoče dva bi rekel osebno, vem pa ne. Kaj maš to porscheja pa si prestavo blokado iz 240 na 200km/h
EX-B je napisal/-a:bucko_99 je napisal/-a:Jaz sem enkrat gledal na oddaji Volan test, kjer so dali enkrat obrabljeni gumi zadaj, drugič spredaj.
Avto je bil veliko bolj vodljiv na losovem testu z slabšimi gumami zadaj in dobrimi spredaj. Z slabšimi gumami spredaj in boljšimi gumami zadaj praktično še prvega zavoja voznik ni izpeljal. Kolikor se spomnen je bil test narejen na Vranskem.
Zadek je sicer odneslo pri boljših gumaj spredaj in slabših zadaj, vendar se je nekako dalo skorigirati z volanom v vrtenje v isto smer zadka.
Ko pa so bile slabše gume spredaj je pa že pri prvem zavoju šel avto svojo prvotno smer in praktično ni bilo komunikacije z volanom kljub vrtenju, tako da dobre pnevmatike zadaj niso kaj dosti koristile.
V vašem intervjuju pa piše da je potrebno dati boljše gume zadaj. Mene je test na Vranskem prepričal ravno nasprotno.
Preberi se enkrat celoten tisti odstavek iz clanka, pise tocno kaj je point slabih gum spredaj in boljsih zadaj.. Ce imas spredaj slabse gume, bos ze v osnovi vozil bolj previdno in pocasi, saj preko sprednjih gum dobivas vecino tistega feelinga za cesto in naceloma bo do nevarne situacije prislo kasneje in pocasneje, ce sploh. Point ni v resevanju ze nastale situacije, point tega je v preprecevanju nastanka takih situacij. Druga zgodba je na poligonu, kjer ti zadevo pricakujes in si 100% pripravljen ukrepat. Noben me ne bo preprical, da med vsakodnevno voznjo je tako 100% pripravljen in skoncentriran kot na poligonu na take situacije, vsaj ne celotno vsakodnevno voznjo. V Volanu je bila prikazana pretirana situacija, kjer je brez obcutka za hitrost in feeling ceste na hard zavil in seveda je slo s slabsimi gumami samo naprej, popolnoma pricakovan rezultat, ampak kot sem ze opisal, point ni v resevanju ze nastale situacije.
tihomir_k je napisal/-a:...Pomembnost vpliva pnevmatik in njihovih karakteristik na obnašanje vozila lepo ilustrira naslednji primer: opravili smo testiranje obnašanja vozil na poligonu na mokri podlagi (ti.: wet handling) in sicer z:
- vozilom BMW Compact 316i letnik 2000, opremljenim z varnostnimi sistemi, kot so bili takrat na razpolago (ABS) in najnovejšimi pnevmatikami Continental Conti Premium Contact 5;
- vozilom BMW 116i, letnik 2014, opremljenim z vsemi modernimi varnostnimi sistemi (ABS, ASR, ASC, BAS...) in pnevmatikami Continental Conti Premium Contact, izdelanimi sicer leta 2014, a z uporabljenimi materiali in tehnologijami, kot so se uporabljali v času proizvodnje teh pnevmatik okrog leta 2000.
Postavi se vprašanje, katero vozilo se je boljše obneslo na testiranju?
xxl je napisal/-a:Logična razlaga,hvala,torej,ko bi vedel katere gume so občutljive na ta pojav,je najbolje,da jih ne menjavaš naprej-nazaj,ampak zvoziš in menjaš samo najprej sprednji par.
Po forumu brska: Google [Bot] in 98 gostov