Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
zoranv12
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Pe feb 17, 2012 2:14 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a zoranv12 Ne okt 26, 2014 9:16 am

Firediver je napisal/-a:V tej temi sem zasledil to spremembo pravilnika, je pa ne najdem v uradni različici (zadnje kar velja je Ur. list 44/2013, kjer ni te spremembe). Hvalabogu, da je (oz. bo) sprememba v mojo korist, sem pa skeptičen do raznoraznih objavljenih "sprememb", ki se jih navede na forumih, če ni objavljene uradne pravne podlage. In take uradne podlage nisem našel v Uradnih listih. In dokler ne bo ta sprememba uradno objavljena, pač ostane v obliki predloga ali pa celo samo osnutka, kar lahko marsikdo nepoučeni bralec foruma privzame, da je že sprejeta.

Reši me dvomov in napiši v katerem uradnem listu je bila objavljena sprememba Pravilnika o napravah in opremi vozil.


Zakon o pravilih cestnega prometa, 29. člen
Kako ne najdeš...In zakaj ne bereš/spremljaš avto moto revij, to ni rumeni tisk! ...potem ne bi bilo toliko vprašanj in nevednežev.
Ravno zato bi bil najbolj smotrni ukrep, ki bi ga takoj podpisal, da bi vsaj na 2 ali 3 leta bil obvezen CPP za vse, ki imajo izpit dlje od 5 let; Ker se stvari spreminjajo in ljudje nimajo pojma. Ne bi rad, da bi me operiral kirurg, ki je pred 30 leti zaključil šolanje in od takrat dalje misli, da vse ve, ali mehanik, ki ne sledi trendom, ali bog ne daj mi, v informatiki, ...Večina jih sploh ne ve, da je min. za letno gumo 1,6 mm profila in zimsko 3 mm; Ali da je na SLO avtocestah najvišja omejitev s prikolico 110 km/h in ne 80...Ali da smo mi edini kekci, ki imamo obvezne dnevne luči vedno in povsod v širšem območju Evrope...No daj, vprašaj, kje v uradnem listu to piše...Če spremljaš vsaj moto revijo od AMZS-ja, moraš to vse vedeti, sicer se ne spuščaj sploh dalje, ampak zaupaj lokalnim avtomehanikom, ki jih zanima samo promet in RVC.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a Firediver Ne okt 26, 2014 11:25 am

Našel sem Z A K O N O PRAVILIH CESTNEGA PROMETA (uradno prečiščeno besedilo) (ZPrCP-UPB2) (Ur. list. RS 82/2013). Ne vem, kateri uradni list si ti gledal, meni piše, da je to zadnja sprememba omenjenega predpisa, pa še uradno prečiščeno besedilo je.

Citiram:

"29. člen

(zima in zimske razmere)

(1) Od 15. novembra do 15. marca naslednjega leta morajo imeti motorna in priklopna vozila v cestnem prometu predpisano zimsko opremo. Predpisano zimsko opremo morajo imeti tudi v zimskih razmerah.

(2) Na motornih in priklopnih vozilih v cestnem prometu ne sme biti snega, ledu, vode ali drugih snovi, ki bi lahko vplivale na vozne lastnosti vozila ali ki bi se lahko raztresale ali razlivale z njega. Stekla vozila in vzvratna ogledala morajo biti čista, da je vozniku omogočena normalna vidljivost.

(3) Če se vozilo, ki nima predpisane zimske opreme, pa bi jo moralo imeti, ali je v prometu, ko ne bi smelo biti, ustavi na cesti in ovira promet, ga mora voznik nemudoma odstraniti.

(4) Če v primeru iz prejšnjega odstavka voznik ne odstrani vozila, odredi odstranitev pooblaščena uradna oseba. Odstranitev vozila opravi na stroške lastnika vozila izvajalec rednega vzdrževanja ceste.

(5) Voznik mora upoštevati prometno signalizacijo, ki označuje zimske razmere, zaradi katerih je prepovedan ali omejen promet na določenem delu ceste.

(6) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki pozimi ali v zimskih razmerah motornega ali priklopnega vozila v cestnem prometu nima opremljenega s predpisano zimsko opremo, ali ravna v nasprotju s pomenom prometnega znaka za obvezno uporabo snežnih verig.

(7) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne očisti motornega ali priklopnega vozila v skladu z določbo drugega odstavka tega člena.

(8) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki pozimi ali v zimskih razmerah ne upošteva prometne signalizacije, ki označuje zimske razmere, zaradi katerih je prepovedan ali omejen promet na določenem delu ceste.

(9) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki pozimi ali v zimskih razmerah ravna v nasprotju s tretjim ali petim odstavkom tega člena in je zaradi tega oviran ali onemogočen promet drugih vozil. Vozniku se izreče tudi 5 kazenskih točk.

(10) Z globo 1.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, katerega voznik pozimi ali v zimskih razmerah ravna v nasprotju z določbami prvega, tretjega ali petega odstavka tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 120 eurov. Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek tudi odgovorna oseba državnega organa ali samoupravne lokalne skupnosti, katerega voznik pozimi ali v zimskih razmerah ravna v nasprotju z določbami prvega, tretjega ali petega odstavka tega člena."

Konec navedka.

Sedaj pa vprašanje: Kje v tem navedku ti vidiš osnovo za svoje trditve v tej temi na forumu? Nemara v motorevijah in ne v uradni zakonodaji?

Se pa strinjam, da bi morali imeti osvežitvene tečaje za voznike, ravno zaradi takih nejasnosti.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a Firediver To okt 28, 2014 9:55 am

Pozdravljeni vsi, ki spremljajo to temo.

Našel sem odgovor na svoje vprašanje in upam, da bo v pomoč tudi drugim.

Veljaven predpis glede mojega vprašanja je P R A V I L N I K o delih in opremi vozil Uradni list RS, št. 44/2013 z dne 24. 5. 2013

Citiram:

"21. člen

(kategorija hitrosti zimske pnevmatike)

Kategorija hitrosti zimske pnevmatike mora ustrezati zahtevam točke 3.4.2.2 Priloge IV tehnične specifikacije za vozila TSV 146/01."


Konec navedka.

V tej točki priloge IV tehničnih specifikacij za vozila (navedeno zgoraj) se nahaja sledeče:

Citiram:
"3.4.2.2 vozila, ki so običajno opremljena z običajnimi pnevmatikami in občasno z zimskimi pnevmatikami.
V tem primeru mora simbol kategorije hitrosti zimske pnevmatike ustrezati hitrosti, ki je ali večja od največje konstrukcijsko določene hitrosti vozila (ki jo določi proizvajalec vozila) ali ni manjša od 160 km/h (ali oboje).
Če je vseeno največja konstrukcijsko določena hitrost vozila (ki jo določi proizvajalec vozila) večja od hitrosti, ki ustreza simbolu kategorije hitrosti zimskih pnevmatik, mora biti v vozilu na vidnem mestu pritrjena opozorilna nalepka z določeno največjo hitrostno zmogljivostjo zimskih pnevmatik."


Konec navedka.

Toliko v vednost, da ste na varni strani, če bo kaj narobe.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
zoranv12
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Pe feb 17, 2012 2:14 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a zoranv12 To okt 28, 2014 11:34 am

No, me veseli, da smo to razčistili in da nisem brez pomena širil krive vere. Hvala
 
matjazek
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če jun 05, 2003 7:30 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a matjazek Če okt 30, 2014 3:59 pm

Kako se pa kaj obnesejo celoletne pnevmatike?

Avto bo vožen izredno malo, vendar tudi pozimi. Tkrat, ko bo vožen, bo vožent tudi po avtocesti.


Ali naj raje gor kar pustim zimske gume in se z njimi vozim tudi poleti?

Hvala in LP, M.
Slika
 
zoranv12
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Pe feb 17, 2012 2:14 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a zoranv12 Če okt 30, 2014 7:55 pm

matjazek je napisal/-a:Kako se pa kaj obnesejo celoletne pnevmatike?

Avto bo vožen izredno malo, vendar tudi pozimi. Tkrat, ko bo vožen, bo vožent tudi po avtocesti.


Ali naj raje gor kar pustim zimske gume in se z njimi vozim tudi poleti?

Hvala in LP, M.

Poleti z letnimi, pozimi z zimskimi. Jasno. En X investiraš in si 6-7 let dober, če se tako malo voziš. Pravega kompromisa sploh ni, poglej malo teste-zavorno razdaljo, lego na mokrem, ledu, snegu, poleti na suhi cesti-slabših gum od celoletnih praktično ni. Seveda je tvoja odločitev, tvoj avto, naši otroci na cesti...
 
Uporabniški avatar
darkside
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Po jan 17, 2011 10:08 am

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a darkside Če okt 30, 2014 8:16 pm

celoletne tudi obstajajo? :o :shock: verjetno misliš M+S ne vem zakaj jih kdo prodaja kot celoletne. to so zimske gume. M+S pomeni Mud+Snow (blato+sneg) in baje (baje zato ker sam jih niti ne bom probal) naj ne bi bile niti prave zimske gume, niti prave letne.

raje prave zimske in prave letne kot pa M+S
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a esem Pe okt 31, 2014 12:12 am

Prave zimske so M+S, celoletne imajo tudi to oznako, saj veljajo tudi kot zimske. Morda bi se poučil o M+S oznaki, preden "svetuješ"? :roll: Imajo pa M+S oznako tudi "terenske" gume oz gume za terence/SUV-e.

In "dobre" (GY in še kakšne - poglej teste za tvojo dimenzijo) celoletne niso tak bav bav, če se vozi zmerno in s primerno varnostno razdaljo. Seveda so kompromis, a niso pol slabše.
 
zoranv12
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Pe feb 17, 2012 2:14 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a zoranv12 Pe okt 31, 2014 7:40 am

esem je napisal/-a:Prave zimske so M+S, celoletne imajo tudi to oznako, saj veljajo tudi kot zimske. Morda bi se poučil o M+S oznaki, preden "svetuješ"? :roll: Imajo pa M+S oznako tudi "terenske" gume oz gume za terence/SUV-e.

In "dobre" (GY in še kakšne - poglej teste za tvojo dimenzijo) celoletne niso tak bav bav, če se vozi zmerno in s primerno varnostno razdaljo. Seveda so kompromis, a niso pol slabše.

Letošnji testi; Resne znamke se sploh ne odločajo za to sramoto; Gume ne dosegajo več, kakor zadovoljivo z omejitvami, ali še manj; Tako da je, so pol in več kot pol slabše; Če se z zimski avto v snegu ustavi iz 50 km/h v 31,9m (npr Sava, ki je ena najboljših v tem primeru), potrebuje celoletna več kot 45 m;
http://www.motorevija.si/cms/controls/w ... abele/3165

Še povezava do vseh AMZS testov (ki so jih najbrž delali v ADAC-u):
http://www.motorevija.si/si/783/Testi_p ... _2014.aspx
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a aklan86 Pe okt 31, 2014 8:30 am

No ja take sile tudi ni. Jaz se bom odločil za falken v tem testu. Na mokrem in v ledu niti ni tako slaba oz nič bistveno slabša od zimskih. Za sneg se pa ne sekiram. Tistih 5 dni na leto je lahko avto tudi v garaži. Delam pa cca 5000km letno
Slika
 
zoranv12
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Pe feb 17, 2012 2:14 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a zoranv12 Pe okt 31, 2014 9:17 am

aklan86 je napisal/-a:No ja take sile tudi ni. Jaz se bom odločil za falken v tem testu. Na mokrem in v ledu niti ni tako slaba oz nič bistveno slabša od zimskih. Za sneg se pa ne sekiram. Tistih 5 dni na leto je lahko avto tudi v garaži. Delam pa cca 5000km letno

No, jaz jih delam cca 60.000 letno in mi gume pomenijo ogromno; dnevno cca 300 km; V tvojem primeru je pa tudi nesmiselno kaj drugega, kot to, kar nameravaš.
 
matjazek
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če jun 05, 2003 7:30 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a matjazek Pe okt 31, 2014 9:26 am

zoranv12 je napisal/-a:
aklan86 je napisal/-a:No ja take sile tudi ni. Jaz se bom odločil za falken v tem testu. Na mokrem in v ledu niti ni tako slaba oz nič bistveno slabša od zimskih. Za sneg se pa ne sekiram. Tistih 5 dni na leto je lahko avto tudi v garaži. Delam pa cca 5000km letno

No, jaz jih delam cca 60.000 letno in mi gume pomenijo ogromno; dnevno cca 300 km; V tvojem primeru je pa tudi nesmiselno kaj drugega, kot to, kar nameravaš.

Ko sem jih tudi jaz delal 50.00 letno, je bilo logicno, da imam dobre zimske in dobre letne. Ampak ob mali kilometrini in ob vedenju, da ce bodo slabi pogoji pac ne grem na cesto, mi je pa ideja celoletnih bolj aktualna.


Torej, ali naj imam celo leto raje gor zimske ali se raje odlocim za celoletne?
Slika
 
Uporabniški avatar
darkside
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Po jan 17, 2011 10:08 am

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a darkside Pe okt 31, 2014 3:57 pm

esem je napisal/-a:Prave zimske so M+S, celoletne imajo tudi to oznako, saj veljajo tudi kot zimske. Morda bi se poučil o M+S oznaki, preden "svetuješ"? :roll: Imajo pa M+S oznako tudi "terenske" gume oz gume za terence/SUV-e.

In "dobre" (GY in še kakšne - poglej teste za tvojo dimenzijo) celoletne niso tak bav bav, če se vozi zmerno in s primerno varnostno razdaljo. Seveda so kompromis, a niso pol slabše.

zakaj potem vsak ne kupuje M+S ? na testih je zgolj neko povprečno stanje teh gum. ni ravno neka kvaliteta.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a esem Pe okt 31, 2014 9:57 pm

darkside je napisal/-a:zakaj potem vsak ne kupuje M+S ?


Kolikokrat ti je treba povedat, da vsak, ki kupi "pravo" zimsko, kupi M+S? To je uradna oznaka za zimsko. Celoletne (+ terenske) imajo tudi to oznako (ker so tudi za zimo), a prvenstveno je to oznaka za "pravo" zimsko
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a Vikking So nov 01, 2014 12:19 am

esem je napisal/-a:
darkside je napisal/-a:zakaj potem vsak ne kupuje M+S ?


Kolikokrat ti je treba povedat, da vsak, ki kupi "pravo" zimsko, kupi M+S? To je uradna oznaka za zimsko. Celoletne (+ terenske) imajo tudi to oznako (ker so tudi za zimo), a prvenstveno je to oznaka za "pravo" zimsko


Ja cela zbrka je z označevanjem M+S in razlago, krive so evropske direkcije, proizvajalci jih smatrajo kot celoletne. V bistvu je to res celoletna pnevmatika, ker pnevmatiko z oznako M+S lahko uporabljaš po zakonu tudi poleti. Medtem ko letno pnevmatiko je prepovedano uporabljati pozimi oz. v zimskih razmerah na cesti.

Pnevmatika na kateri je napisano ALL SEASON, pa je prav tista pnevmatika po kateri si lahko razlagamo da je to prava celoletna pnevmatika ter najboljši kompromis za tiste ki ne želijo menjavati pnevmatik, ter imeti posebej zimske (M+S) in letne.
ALL SEASON ne zamenjuje M+S pnevmatiko (zimsko pnevmatiko, za dober oprijem v snežnih razmerah), ampak zamenjuje letno pnevmatiko.

Problem je v tem da obojne nosijo oznako M+S, se pravi tudi ALL SEASON nosi oznko M+S. V bistvu razlage po tujini so podobne glede pnevmatik z oznako ALL SEASON. ALL SESAON imajo profil, ki omogoča še oprijem na snegu. ALL SEASON ima samo to prednost da je boljša pozimi od letne pnevmatike. Bi bilo zanimivo videti test, koliko je sploš boljša ALL SEASON od M+S poleti.

Moje mnenje je da bistvu bolje imeti M+S za vse letne čase, kot ALL SEASON za vse letne čase. Pa še to je v večini razlog strošek z nakupom pnevmatik za pozimi in posebej za poleti. Seveda govorimo o voznikih z majhno letno kilometrino, neagresivno vožnjo. Oziroma odločitev je dostikrat lahko povezana z območjem v katerem živimo.

Verjetno je tukaj potreben še komentar gosta, da popravi moje razmišljanje.
 
tihomir_k
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Po sep 15, 2014 10:48 am

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a tihomir_k So nov 01, 2014 2:47 pm

Odgovor Firediver:

Pozdravljeni,

gledano s tehničnega vidika, lahko omenjene pnevmatike brez skrbi namestite na vaše vozilo. Če gre za zimske pnevmatike tudi iz 'birokratskega' vidika ni s tem nič narobe. V vašem primeru je najpomembneje, kot ste pravilno sklepali, da ustreza indeks nosilnosti, indeks hitrosti je v tem primeru drugotnega pomena, še posebej, ko gre za zimske pnevmatike.

Lep pozdrav,

Tihomir.
 
zoranv12
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Pe feb 17, 2012 2:14 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a zoranv12 So nov 01, 2014 6:15 pm

tihomir_k je napisal/-a:Odgovor Firediver:

Pozdravljeni,

gledano s tehničnega vidika, lahko omenjene pnevmatike brez skrbi namestite na vaše vozilo. Če gre za zimske pnevmatike tudi iz 'birokratskega' vidika ni s tem nič narobe. V vašem primeru je najpomembneje, kot ste pravilno sklepali, da ustreza indeks nosilnosti, indeks hitrosti je v tem primeru drugotnega pomena, še posebej, ko gre za zimske pnevmatike.

Lep pozdrav,

Tihomir.

---še zmeraj ne razumem, zakaj bi morali na vidno mesto v avtomobilu namestiti oznako najvišje dovoljene hitrosti, ki jo dovoljuje proizvajalec gum, kadar gre za nižjo hitrost od najnižje dovoljene hitrosti, deklarirane v homologaciji, če je ta še zmeraj za 30 km/h višja od najvišje dovoljene v Sloveniji...in sicer povsod po Evropi višja, razen v Nemčiji; Potem takem naše organe pregona skrbi, da nas ne zavede v Nemčiji in nas preverjajo že doma :) Res je, to lahko samo v Sloveniji :). Edina možna razlaga...Pa ne pozabit, vinjeto bo treba kupit drugo leto v Nemčiji. Letna 130€;
Nič nenavadnega, da se nas izogibajo kilometre in desetletja daleč...
http://www.economist.com/blogs/graphicd ... y-chart-19
 
megane16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Če avg 15, 2013 8:43 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a megane16v Če nov 13, 2014 12:39 pm

Vprasanje za gosta:
Se asimetrične gume pri stopničasti obrabi lahko menjajo navzkrižno na avtu?
Prednja leva na zadnje desno kolo in prednja desna na zadnje levo kolo.
Za gume, kjer je smer vrtenja označena, je jasno, da gre sprednja desna guma lahko le na zadnje desno kolo.
Hvala za odgovor in srečno
 
tihomir_k
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Po sep 15, 2014 10:48 am

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a tihomir_k Po nov 17, 2014 12:07 am

Odgovor megane16v:

Spoštovani.

v poplavi modelov pnevmatik različnih proizvajalcev je potrebno ločiti med pnevmatikami z asimetričnim profilom kotalne površine pnevmatike in tistimi z asimetričnim usmerjenim profilom kotalne površine pnevmatike.

Pnevmatike z asimetričnim profilom kotalne površine pnevmatike lahko poljubno menjavamo med položaji na vozilu (tudi na način, kakor ste napisali), v kolikor pa gre za pnevmatike z asimetričnim usmerjenim profilom kotalne površine pnevmatike, ki imajo za razliko od prvih predpisano smer vrtenja pnevmatike, pa jih lahko med položaji na vozilu menjavamo samo tako, kot nam to določa predpisana smer vrtenja (samo spredaj-zadaj). Na pnevmatikah z asimetričnim profilom kotalne površine pnevmatike je ponavadi označen način montaže pnevmatike na platišče (zunanja-outside/notranja-inside), ki pa jo moramo pri montaži obvezno upoštevati. Na spodnji sliki je prikazan način montaže pnevmatik z asimetričnim profilom kotalne površine pnevmatike na platišče (Uniroyal Rain Sport 3). Takšne pnevmatike lahko torej poljubno zamenjujemo med položaji na vozilu.

Lep pozdrav,

Tihomir
Priponke
pic00722.gif
 
Blisk1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: So okt 02, 2010 4:45 pm

Re: VSE O PNEVMATIKAH - gost TIHOMIR KACJAN

Napisal/-a Blisk1 Če nov 20, 2014 6:11 pm

Bom kar tukaj vprašal, koliko mora biti tlak v pnevmatikah 16'' 205 55 in 17'' 225 45?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov