Ne mešaj car sharinga z avtonomnostjo vozil. Enkrat se bo to povezalo, a do tega je še zelo daleč. Kot je daleč tudi prava avtonomnost, pa ne zaradi tehnoloških omejitev, na katerih tako pridno in pompozno delajo (v čigavem interesu je pravo vprašanje!).
Že sedaj - kaj na primer storiti, ko nekdo (z radarjem, ki zavira) pred tabo avtomatsko na polno zavre (zaradi bug-a, mačke, česarkoli) in ker je to tako nepričakovano, je seveda nesreča tu (morda pa še zadaj nekaj dodatkov, vsaj pri nas
). Kako to kazensko in zavarovalniško opredelit?
Takih vprašanj je malo morje in ker se na njih ne dela, tudi zato, ker še ni pravih režitev in jih še dolgo ne bo, je
soobstoj delno avtonomnih, povsem avtonomnih in "roćnih" vozil velika težava. Menda ne mislijo vse naenkrat avtonomizirat...
To, kar se sedaj objavlja v medijih, je seveda bolj kot ne samo marketing, ki ga sijajno podpira neresno obravnavanje take za zdaj bolj virtualne bodočnosti. Tudi to (marketing in neresnost) je, poleg tisoč nerazjasnjenih dilem in "travme" nekaterih zaradi bližanja avtonomnosti, en od razlogov za nepisanje o tem. In za zdaj je prav tako...