Stran 1 od 2

verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 12:00 pm
Napisal/-a muc396
Pozdravljeni,
splošno je znano, da tovarniški podatki o porabi goriva pri avtomobilih večinoma ne držijo. Kako pa je z ostalimi tehničnimi podatki? Moč motorja, navor motorja, teža avta, pospeški, nosilnost, volumni itd? Predvsem kako je s tistimi, ki niso merljivi z navadnimi merskimi pripomočki, kot so meter, tehtnica ipd? Smo pri tem prepuščeni zaupanju tovarnam, ali imamo kakšne nadzorne sisteme?
Hvala, lp in srečno!

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 12:32 pm
Napisal/-a čare
Tud podatki o porabi držijo.V laboratoriju.

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 12:47 pm
Napisal/-a Blinder
Noben v sloveniji ti ne bo vedel strokovno odgovorit.
V resnici od opisanega je poraba tista ki je najbolj natančno deklarirana, ker so tako dosegli v laboratoriju :D
Moč, navor lahko gledaš tle http://rototest-research.eu/index.php?DN=34 s tem da upoštevaj da so razlike med enakimi avotmobili, uporabljenimi gorivi itd
Teža je le približno določena. Pospeški in končna hitrost predvidevam da so merjeni v simulacijah.

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 1:11 pm
Napisal/-a Ivan36
Najbolj me jezijo kW nad 1 od recim 81,91, 101 ipd koji K jim je delati v specifiki ravno tisti 1kW je za naše zavarovalnice zlata jama :twisted:

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 1:14 pm
Napisal/-a gasolinedream
Na internetu je kar nekaj dyno testov, in ostalih meritev. Svoj avto pa lahko pelješ k tunerju, samo na meritev moči in pregled krivulje.
Načeloma so meritve KM/kW relativno točne, drugače prihaja do tožb. (npr, nekateri avtomobili v USA so imeli več KM kot napisano, pa je do tožarjenja vseeno prišlo), tako da se proizvajalci, vsaj pri enoumnih (kw, mm, kg..) enotah kar potrudijo. Poraba ipd, je pač drugo.

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 1:26 pm
Napisal/-a peroRS
Ivan36 je napisal/-a:Najbolj me jezijo kW nad 1 od recim 81,91, 101 ipd koji K jim je delati v specifiki ravno tisti 1kW je za naše zavarovalnice zlata jama :twisted:


Neumno je, ampak po drugi strani se ne bo celoten avtomobilski svet prilagodil našim zavarovalnicam. ;)
Poleg tega pa, če bi bil avto za par kW švohejši, bi pa jamrali, da gre slabo :mrgreen:

Vsi avti naj bodo nad 130kW pa bo =P

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 4:53 pm
Napisal/-a Ivan36
peroRS je napisal/-a:
Ivan36 je napisal/-a:Najbolj me jezijo kW nad 1 od recim 81,91, 101 ipd koji K jim je delati v specifiki ravno tisti 1kW je za naše zavarovalnice zlata jama :twisted:


Neumno je, ampak po drugi strani se ne bo celoten avtomobilski svet prilagodil našim zavarovalnicam. ;)
Poleg tega pa, če bi bil avto za par kW švohejši, bi pa jamrali, da gre slabo :mrgreen:

Vsi avti naj bodo nad 130kW pa bo =P

Ne razumeš ali se delaš, da ne razumeš tale 1kW je dražji za od 70 do 100€ ! Trenutno so ugodni ravno 100kW motorji po papirjih :D
http://amzs.si/izracun_registracije/default.aspx

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 4:59 pm
Napisal/-a myster
Moj stati avto je imel deklarirano tezo 950kg, pa je na tehnici tehtal z 90 kg prikolico in mene (skupaj +170kg) 1415 kg:-)

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 5:02 pm
Napisal/-a darkside
To kar Ivan pravi tudi mene moti.
Če bi avto imel 100 kW namesto 101kW bi plačeval po tem izračunu recimo nekje 80 eur manj. Tiste 1,3 konje manj se zaradi tega ne bi poznalo, razen pri denarnici.

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 5:22 pm
Napisal/-a peroRS
Ivan36 je napisal/-a:Ne razumeš ali se delaš, da ne razumeš tale 1kW je dražji za od 70 do 100€


Zgleda, da ti ne razumeš mojega posta.
So dražji ja, PRI NAS V SLOVENIJI! ;)

Po tvoje bi se morale vse avtomobilske tovarne prilagajati pogojem od slovenskih zavarovalnic?! :roll: :D

darkside je napisal/-a:Če bi avto imel 100 kW namesto 101kW bi plačeval po tem izračunu recimo nekje 80 eur manj.


Če imaš pa 110kW pa isto plačuješ teh 80€ več kot nekdo s 100. Takrat se pa noben ne pritožuje a ne ;)
Pač neki pogoji so, kaj naj zdaj. Zato pravim, kupiš avto z DOSTI več kilovati pa je, da vsaj ne plačuješ za brezveze. :D

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 6:13 pm
Napisal/-a Ivan36
Imam 110 kW in eno 50kW a skupaj ne pride preko 334€ zavarovanja, srečen jaz :mrgreen: Zato se izogibam raznim 132 ali 112kW ali 103kW :lol:

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 6:36 pm
Napisal/-a peroRS
off:

Meni je bolj neumna ta "slovenska" meja 130kw. Kljub temu, da so tudi višji razredi (za moje pojme je to bolj pesek v oči), je še vedno največji preskok do 130 in nad 130kW.
Skoraj isto plačaš ali imaš 131 ali pa 300kW.

Kje je logika, da si za nek mlinček kot je npr. prejšnji Polo GTI s 132kW in ceno 19.000€ plačal dražje zavarovanje kot za Passata Alltrack 2.0TDI 4x4 DSG 130kW naloženega z opremo in ceno preko 50.000€ (skoraj 3x dražji).

Podobno je s cestnino. Beden sistem čist.

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 7:14 pm
Napisal/-a Ivan36
Nekje tu v eni temi je omenjeno število mlinčkov mislim, da okoli 620.000 vozil je do 1.4 ccm v Slo, zato taka meja 130kW.

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 8:00 pm
Napisal/-a Mazda2
A ni plačevanje po kubikih? Vsaj na tehničnih pregledih mislim. Moj avto paše po moje v drug plačljivi rang, prvi je po moje do 1000 ccm, če se ne motim. Moj avto ima 1350, če ne celo 1349 ccm, ampak plačam pa za tretji rang po kubaturi, ker so mi v prometno dovoljenje zaokrožili na 1.4. Mar bi napisali 1.3 ali pa 1.35.

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 8:07 pm
Napisal/-a Blinder
Pa sej nikoli ne napišejo napačko št. ccm v prometni :idea: Če imaš mazdo imaš 1349 ccm se mi zdi, kar bi moralo pridet še v razred do 1350 ccm.

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Če jan 01, 2015 8:23 pm
Napisal/-a Mazda2
Ja, imaš prav, se opravičujem za zavajanje. Dejansko piše celotna številka in to prava, 1349, nevem kje sem pobral 1.4. Morda tu kjer piše komercialna oznaka MAZDA 2 / 1.4. Nevem kaj to pomeni, jaz sem mislil, da je to okrajšava z decimalko za prostornino motorja. Ja paše pa v prvi plačilni razred in ne drugega, kot sem mislil http://www.avtotest.si/index.php?option ... &Itemid=50 +----------------------------------+-------------------------+
| Delovna prostornina motorja (cm3)| Letna dajatev (v EUR) |
+----------------------------------+-------------------------+
|do vključno 1.350 | 62,00 |
+----------------------------------+-------------------------+
|nad 1.350 do vključno 1.800 | 96,00 |
+----------------------------------+-------------------------+
|nad 1.800 do vključno 2.500 | 153,00 |
+----------------------------------+-------------------------+
|nad 2.500 do vključno 3.000 | 282,00 |
+----------------------------------+-------------------------+
|nad 3.000 do vključno 4.000 | 452,00 |
+----------------------------------+-------------------------+
|nad 4.000 | 565,00 |
+----------------------------------+-------------------------+

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Pe jan 02, 2015 9:06 am
Napisal/-a DePalmo
Iz začetka vam je še vredu šlo, sedaj pa mešate dve stvari:
- cestna "dajatev" glede na kubituro motorja (ccm)
- zavarovanje po moči motorja (kW)

Sem pa že slišal za primere (sicer redke, a so ... Google it če kdo rabi dejstva, potrditve itd), kjer so tovarne tehnične podatke priredile ravno zaradi cenejšega zavarovanja (so pač odbili tist kilovat), a so očitno naši uvozniki tok sposobni da se niti tega ne morejo zmenit z uradno firmo.
Zato pa včasih vidiš na Wiki isti avto, iste motorje, a rahlo različne konje.

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Pe jan 02, 2015 10:02 am
Napisal/-a peroRS
Še enkrat ponavljam, a ni boljše, da raje "pribijejo" nekaj kilovatov gor? :D
Recimo včasih je bil od VW 2.0TDI 103kW pri nas, za Belgijo 100kW. Sedaj je 110kW in smo vsi srečni :mrgreen:

Po drugi strani bi bil nesmisel, če bi delali 1.6TDI s 77kW in potem drugega z 80kW namesto 81. Dva motorja s 3 kilovati razlike.
Razen če bi 77kW ukinili in bi bilo potem 66kW ter 80kW.

Pri Peugeotu je bil včasih HDI z 80kW, kasneje so dodali tisti 1kW, vprašanje zakaj.

BMW je tudi imel 2.0d 100kW, nato 110kW, 120 in 130 (so bili najbolj uvidevni do kupcev). Sedaj so to "pokvarili" z raznimi 105kW in 135kW =P

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Pe jan 02, 2015 4:02 pm
Napisal/-a odprti clio
peroRS je napisal/-a:Kje je logika, da si za nek mlinček kot je npr. prejšnji Polo GTI s 132kW in ceno 19.000€ plačal dražje zavarovanje kot za Passata Alltrack 2.0TDI 4x4 DSG 130kW naloženega z opremo in ceno preko 50.000€ (skoraj 3x dražji).


Kake ma to veze, kateri je dražji pri avtomobilski odgovornosti? Grem stavit, da bo vsaka analiza pokazala, da je Polo GTI bolj rizičen od omenjenega Audija (iz vidika AO) in posledično pade v držaji rang. Pri nas po kilowatih, v tujini kako drugače.

Kar pa tebe žulji se pogliha pri kasku. Enako so mi šle na živce osebe, ki tarnajo da jim je 200 € veliko za AO, ker je avto vreden 500 €. To ni kasko, to je zavarovanje za škodo na tuji lastnini oz. na drugih osebah. S svojo gajbo od 500 € se je pa kasneje zakantala v odbijač, ki je dražji od njene kante.

Jaz prej pravim, da je neumno, da Golf GTI plača toliko kot kakšen enoprostorec z več kot 130 kW (pa sta oba v istem razredu, z izjemo Triglava). Zopet - gledano zgolj AO.

Re: verodostojnost tehničnih podatkov

Objavljeno: Pe jan 02, 2015 4:25 pm
Napisal/-a Ivan36
Itak, da enoprosorci plačjo kar nekaj več kW pa tudi 7 sedežev se plača več, kar je lagično saj imaš zavarovane vse potnike. zato sem jaz zadnja dva odstranil in pospravil in zavaroval za 5 sedežni tudi potrebe po 7 zicev nimam še .
Glede teh recimo 2.5 tdi in 132kW Audi VW bi bil še bolj všečen, da bi imel samo 130kW vsaj na papriju, jebga vsak Euro se pozna.
Trenutno se kao najbolj splača do 1800ccm in 100kW, cestnina je za od 1.4 do 1.8 enaka 96€.