Stran 1 od 1

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: Pe jan 23, 2015 7:45 pm
Napisal/-a Slicker
Zračni filter.

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: Pe jan 23, 2015 7:48 pm
Napisal/-a peroRS
Tole modro je ohišje zračnega filtra :D Pri zgornjem je na sredini, pri spodnjem pa na levi strani.
Samo postavitev stvari okoli motorja se razlikuje.

Zgornja verzija je malo bolj oskubljena, oražna-oblečen akumulator....zelena, rdeča je motorni računalnik, varovalke itd.

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: Pe jan 23, 2015 8:02 pm
Napisal/-a f.taunus
Indel je napisal/-a:Kako se pa potem razlikujeta tisto vozilo ki ima sistem start stop in sistem regeneracije zavorne energije od tistega ki ga nima pri VW? Je samo akumulator močnejši in je to to? :D

Najprej daj gor slike enakih motorjev, pa potem primerjaj zakaj je na enem filter tu, pri drugem pa tam ...

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: Pe jan 23, 2015 8:02 pm
Napisal/-a pskoda
Če ima stop-start se razlikuje po drugem aku, ki prenese več zagonskega toka in po tipki, ki je v notranjosti avtomobila za izkrop oz vklop funkcije in to je vse kar je vidno očem. Kar se pa ne vidi je sigurno program, da vse to deluje, določena tipala da se ne ugaša ko je mrzel ali ko klima dela z določeno močjo, itd glede samega štarterja pa ne vem ali je isti ali ne oz po moje je drugi

Kar si ti označil je filter zraka, aku., osnovni računalnik in škatla z varovalkami, releji

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: Pe jan 23, 2015 8:17 pm
Napisal/-a pskoda
Drugače pa ena malenkost sistem se imenuje stop - start, ker ga najprej ugasne nato znova zažene prvi zagon moraš pa sam zagnat z ključem oz tipko ;)

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: Pe jan 23, 2015 8:43 pm
Napisal/-a peroRS
Roza (ne rdeča!) je hladilna tekočina. Tiste 3 cevke grejo pa v (oz. iz) naftnega filtra.

pskoda je napisal/-a:itd glede samega štarterja pa ne vem ali je isti ali ne oz po moje je drugi


Tako štarter kot alternator sta druga.

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: Pe jan 23, 2015 8:49 pm
Napisal/-a pskoda
Se mi je zdelo, da je drugi ;) me pa nekaj drugega zanima, ker pravijo da štarter zdrži življensko dobo avtomobila čeprav ima stop/start je to res?

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: Pe jan 23, 2015 8:56 pm
Napisal/-a peroRS
Ne bi smelo biti problemov pri normalni uporabi. Itak pa je gumb za izklop namenjen, če si v kaki koloni in se pomikaš po par cm naprej, da avto ne ugaša/vžiga 15krat na minuto ;)

Jaz mislim, da če običajen štarter zdrži 500.000km, bo tale 300.000 zihr. :D

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: Pe jan 23, 2015 11:11 pm
Napisal/-a pskoda
Saj 1.2 in 1.4 tsi imata vsaj zgleda tako nekje isto veličino škatle za filter samo drugo postavitev kot 1.6 tdi, 2.0 tdi, 1.8 tsi in 2.0 tsi

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: So jan 24, 2015 12:53 am
Napisal/-a xxl
Sistem S/S redno uporabljam,trenutno imam 72kkm.V koloni,pri premiku cm po cm,ne ugaša,mora se konkretno premaknit.Verjamem,da po dolgem cijazenju v koloni,zaradi prevelike obremenitve,na koncu sploh ne bi več ugašal,še posebej ne,če je prižgana klima.

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: So jan 24, 2015 12:34 pm
Napisal/-a darkside
Pa se s tem sistemom kaj sploh prihrani pri gorivu? Meni osebno je sistem neuporaben saj večino leta se vozim na relaciji kjer nimam nobenih zastojev ali semaforjev. Če bi ga avto že imel bi ga verjetno izklopil in super je le to da je močnejši akumulator in prenese več vžigov.

V 99% vem da sam ne bi prihranil niti centa.

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: So jan 24, 2015 12:50 pm
Napisal/-a peroRS
Če si 90% na avtocesti se res ne pozna praktično nič, npr. po LJ (iz enega na drugi konec) je pa razlika nekaj deci goriva ;)
Za kofe prihraniš, haha :mrgreen:

xxl je napisal/-a:V koloni,pri premiku cm po cm,ne ugaša,mora se konkretno premaknit.Verjamem,da po dolgem cijazenju v koloni,zaradi prevelike obremenitve,na koncu sploh ne bi več ugašal,še posebej ne,če je prižgana klima.


Sistem ne ugasne ja, če klima hladi z višjo močjo, enako velja za gretje, če imaš nastavljeno pihanje na max, če motor ni primerno segret itd.
Tudi to je res, da če se premikaš po polžje, ugasne mogoče dvakrat, potem pa ne več in nariše znakec, da S&S ni možen.

Tako, da zadeva je primerno narejena in ni iz papirja :D

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: So jan 24, 2015 1:34 pm
Napisal/-a hahehihoh
Moj citroen ima stop&start in zadeva ni napačna. Če daš v ler in voziš pod 25km/h ter zaviraš, avto ugasne med vožnjo. Ko stojiš in daš v ler, avto ugasne, če je segret na del. temp., če je kabina segreta/ohlajena, če ni vžgano gretje šip ipd. Avto ugasne in vžge zelo mirno, skoraj neopazno posebno če imaš vžgan radio.

Je pa drugo vprašanje koliko se s tem sistemo privarčuje. Jaz imam s&s kar izklopljen.

Re: Sistem start/stop in regeneracije zavorne energije VW

Objavljeno: So jan 24, 2015 3:10 pm
Napisal/-a pskoda
Jaz sem slišal pri eni avtomobilistični oddaji, da z S&S privarčuješ, če stojiš 3 sekunde na mestu oz od 3 sekund naprej privarčuješ na gorivu