Stran 2 od 2

Re: VSE O PREDELAVI VOZIL - gosta Aleks Humar in Florjan Rus

Objavljeno: So maj 16, 2015 4:23 pm
Napisal/-a adis
humar_rus je napisal/-a:odgovor adis:

Avtomobilski katalizator je naprava za pretvarjanje škodljivih izpušnih plinov, ki nastajajo v motorjih z notranjim zgorevanjem, v manj škodljive pline. Sestavljen je iz nešteto majhnih kovinskih ali keramičnih celic na katere nanesejo tanek sloj žlahtnih kovin (platina, rodij, iridij). Vgrajen je v neposredni bližini motorja, saj je njegovo delovanje pogojeno z visoko temperaturo (300°C - 900°C). Ločimo dvostezne katalizatorje (two-way), v katerih oksidirajo ogljikov monoksid in nezgoreli ogljikovodiki, ter tristezne katalizatorje (three-way), v katerih poleg oksidacije poteka tudi redukcija škodljivih elementov.

Z odstranitvijo katalizatorja pridobimo zanemarljivo količino moči, seveda pa avto pade na tehničnem preizkusu.


pardon, mislil sem na srednji "lonec"...

Re: VSE O PREDELAVI VOZIL - gosta Aleks Humar in Florjan Rus

Objavljeno: Če maj 21, 2015 6:36 am
Napisal/-a humar_rus
Odgovor a_sist

Pozdravljen,

izkušnje imava z bilstainovimi blažilniki, ki pa niso bili povsem isti model. Na avtu za popis trase, so se odrezali dokaj solidno. Drugih izkušenj z "civilnimi" blažilniki pa žal nimamo. Dirkalno podvozje pa je seveda povsem druga zgodba, tako v preformansah kot seveda tudi v ceni.

Re: VSE O PREDELAVI VOZIL - gosta Aleks Humar in Florjan Rus

Objavljeno: Pe maj 22, 2015 10:09 am
Napisal/-a czT
Lep pozdrav

Vozim Mitsubishi Colt CZT in zaradi razpoke na kolektorju bom original kolektor zamenjal in kupil športnega http://www.autobahn88.com//promotion/ne ... AMF035.pdf

Moje vprašanje pa je. Ali naj kolektor obmotam z tkanino za izpušni kolektor ali naj pustim tako kot je in probam kako drugače zaščititi cevi za vodo ? saj sem prebral da če kolektor obmotaš se zelo segreje in rad poči.

Prosim za pomoč

Lp

Re: VSE O PREDELAVI VOZIL - gosta Aleks Humar in Florjan Rus

Objavljeno: Ne maj 31, 2015 7:48 pm
Napisal/-a humar_rus
Odgovor adis:

V kolikor se srednji lonec uporablja samo kot glušnik, nebi smelo biti problema ob odstranitvi, seveda v kolikor avto nebi bil nenormalno glasen.

Re: VSE O PREDELAVI VOZIL - gosta Aleks Humar in Florjan Rus

Objavljeno: Ne maj 31, 2015 7:56 pm
Napisal/-a humar_rus
Uporabnik blaz2013 je preko zasebnega sporočila poslal slednje vprašanje:

Pozdravljeni,

jaz bi kupil distančnik za volan, samo ne vem kje ga naj najdem, mi lahko kako pomagate?
Imam Golfa 7 in sem visok čez 200cm in mi je volan predaleč kljub temu da ga imam čisto ven. Hvala za odgovor.
Blaž

Odgovor:

Uporaba distančnika je nemogoča z uporabo serijskega volana, ki pa je predpogoj za varnost v cestnem prometu, saj vsebuje zračno blazino. Z namestitvijo dirkalnega volana, pa se lahko izbira njegovo globino ali vgradi distančnike.

Re: VSE O PREDELAVI VOZIL - gosta Aleks Humar in Florjan Rus

Objavljeno: Po jun 01, 2015 6:07 pm
Napisal/-a mp/
Jaz bi najprej čestital za osvojeno 3. mesto na Velenjskem rallyju, zanima pa me, koliko stanejo vse predelave na teh rally avtomobilih in kaj vse je predelano? Recimo neka okvirna cena in predelave za avte iz različnih razredov.

Re: VSE O PREDELAVI VOZIL - gosta Aleks Humar in Florjan Rus

Objavljeno: To jun 09, 2015 8:09 am
Napisal/-a humar_rus
Odgovor czT:

Pozdravljen, pri dirkalnih avtomobilih smo večkrat povili dirkalni kolektor in v nobenem primeru še ni počil.

Odgovor mp/:

Cena predelave je zelo relativna, osnovne stvari (varnost), da se avtomobil lahko homologira stanejo približno okrog 4 tisočake. Tu notri spadajo dirkalni sedeži, pasovi, gasilni aparat, varnostna kletka...
Nadaljna cena pa zavisi od predelave razreda, novi razredi R, ki jih uvaja FIA, so nekoliko dražji saj ne moreš več sam predelovati vozila, ampak je potrebno kupiti tovarniški KIT za poredelavo.

Re: VSE O PREDELAVI VOZIL - gosta Aleks Humar in Florjan Rus

Objavljeno: Sr avg 19, 2015 11:49 am
Napisal/-a molat
Pozdravljeni!
Zanima me ali in kako se da malce dvignit nivo podvozja z vložki iz zelo trde gume ali umetnih mas v amortizerje:in sicer za nekaj cm (npr.cca 3 do max 5). Je to izvedljivo in če se da: kje pri nas se to da nabavit, ali narediti? Ali morda kak drug predlog.
Gre za peugeot 407: kdor ga ima verjetno ve kako "nizek" je dejansko. Prvi konec (nos) precejkrat podrsa po tleh - vožnja po kakršnemkoli makadamu ki ima v sredini par cm grbine pa je skorajda "boleča": včasih se je pač treba kam kaj zapeljat kjer so taki pogoji. Vem da gre za cestni avto - in da je zelo udoben na AC, pa vseeno. In ravno zato avta niti ne bi menjal - dejansko pa prvi konec zelo nizek in narejen za takorekoč "idealne" pogoje.
Hvala za odgovo!

Re: VSE O PREDELAVI VOZIL - gosta Aleks Humar in Florjan Rus

Objavljeno: Ne avg 23, 2015 1:42 pm
Napisal/-a krešar
Čipiranje seat altea xl 1.9 tdi 77 kw??? Prevoženih 124000 km. Po raznih forumih sem prebral da so nekateri imeli težave. :shock: Kaj naj?

Re: VSE O PREDELAVI VOZIL - gosta Aleks Humar in Florjan Rus

Objavljeno: So okt 10, 2015 6:44 pm
Napisal/-a Milan_48
Mnogi nižajo avtomobile, sam pa bi ga rad povišal za kakšnih 15mm. Tovarna ta model (Golf VII) prodaja z normalnim podvozjem, kot imam jaz, ima model s 15mm znižanim (model R 40 let) in model s povišanim za 15mm, ampak le v verziji Comfortline. Originalna predelava je draga, ali se da to narediti s kakšnimi podlagami vzmeti? Kdo bi to naredil, kje?

Re: VSE O PREDELAVI VOZIL - gosta Aleks Humar in Florjan Rus

Objavljeno: Ne okt 11, 2015 8:39 pm
Napisal/-a bostjan14
ŽIVJO! ZATE IMAM DVE VPRAŠANJI. 1. ALI JE TVOJ NOV RENAULT CLIO TOVARNIŠKO IZDELAN. 2. KOLIKO JE CENA ZA SESTAVNE DELE RALLYA. HVALA ZA ODGOVOR.
LP. TIMOTEJ
PS: BI LAHKO POSLAL KAKŠNO SLIKO RENAULTA, KER JE MOJ NAJLJUBŠI AVTO. JAZ SEM TVOJ NAJVEČJ OBOŽEVALEC. ZAME SI NAJACI DRIVER EVER :)

Re: VSE O PREDELAVI VOZIL - gosta Aleks Humar in Florjan Rus

Objavljeno: Ne okt 11, 2015 10:48 pm
Napisal/-a esem
Pisanje z VELIKIMI črkami se smatra kot krićanje, zato s tem nehaj! :twisted:
Preberi pravilnik!