Stran 1 od 3
Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Če apr 30, 2015 9:32 am
Napisal/-a Reaper85
(Par vprašanj.
1. kateri motorji od teh so sploh prizadeti pri Golfu 6/Sciroccotu:
1.4 TSI 90kW/122KM
1.4 TSI 118kW/160KM
1.8 TSI 118kW/160KM (Siddharta 2009 omejena izdaja)
2.0 TSI 155kW/210KM
2. Ali se problemi z verigo lahko pojavijo kadarkoli od 10-150k? Sprašujem zato, ker dobiš takega s 170k (Scirocco 1.4 160) in takega s 14k.
Se pravi, če je problem pri večini šele pri okoli 100k, potem zame, ki delam malo km, bi prišel v poštev tak s 14k km, ker bi ga imel potem lahko še 10 let.
3. Kako je z novim Golfom 7, imajo tudi kakšne napake?edit esem -
na gornje odgovarjajte samo v ustrezni temi o težavah TSI-jev)Sploh je problem, ker ni nobene tako dobre alternative, sploh 1.4 TSI 140/150 je lahko vzor vsem ostalim. Focus 1.6 150 je sicer drugi po teh testih, ampak performančno je kar nekaj za (po moči slabšim) Golfom 1.4 140, pa P308 1.6 THP 155 je tudi tam nekje s Focusom. Astra 1.4 140 je pa nepremičnina napram Golfu, še Honda 1.8 140 brez turbine je malenkost boljša. Astra 1.6 180 recimo da je šele enakovredna 1.4 TSI 140, čeprav je precej žalostno da je vedno (s tem mislim da ne samo do 100) kakšno desetinko počasnejša. Enako je z 1.2 TSI 105 proti Astri 1.4 140.
TESTIhttp://www.volkswagen.de/content/medial ... e_0613.pdfhttp://www.volkswagen.de/content/medial ... 15_032.pdfhttp://www.autobild.de/artikel/bmw-1er- ... 01865.htmlhttp://www.autobild.de/artikel/vw-golf- ... 97942.htmlTega z 1.4 122 sem moral kupit za podatke:
http://www.autobild.de/artikel/vergleic ... 42876.htmlhttp://www.autobild.de/artikel/audi-a3- ... 29780.htmlhttp://www.autobild.de/artikel/vw-golf- ... 28467.htmlNekaj zanimivih podatkov:
Astra 1.4 Turbo 140
60-100 IV. - 9,4s
80-120 VI. - 21,5s
Golf 1.2 TSI 105
60-100 IV. - 9,5s
80-120 VI. - 19,9s
Golf 1.4 TSI 122
60-100 IV. - 8,4s
80-120 VI. - 15,9s
Golf 1.4 TSI 14060-100 IV. - 7,3s
80-120 VI. - 11,6s
Vsi naslednji so slabši od 1.4 TSI 140:
Golf 1.4 TSI 160
60-100 IV. - 8,2s / 7,5s (dva različna testa)
80-120 VI. - 13,7s
Astra 1.6 Turbo 170
60-100 IV. - 7,4s
80-120 VI. - 13,3s
Ford Focus 1.6 150
60-100 IV. - 7,4s
80-120 VI. - 14,7s
Ford Focus 1.6 182 (nizke številke za 30KM več)
60-100 IV. - 7,4s
80-120 VI. - 14,2s
BMW 118i 1.6 Turbo 170
60-100 IV. - 7,8s / 6,5s (dva različna testa)
80-120 VI. - 14,2s / 13,6s
Šele A3 1.8 TFSI 180 je (samo 0,5s) boljši:
60-100 IV. - 6,7s
80-120 VI. - 11,1s
Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)
Objavljeno: Če apr 30, 2015 10:34 am
Napisal/-a J.McLane
Pa je tebi jasno, da imajo avti lahko drugačna prestavna razmerja? Nikoli mi ne bo jasno zakaj bi bil podatek 60-100 v 4. prestavi tako zelo pomemben, za prehitevanja se brez vseh pretegov pri teh hitrostih da v 3. prestavo, če ti je to odveč kupi avtomatika. Jasno da na takem testu avtomatsko pogrnejo avti s 5 prestavam ali če imajo bolj "eko" dolg menjalnik.
Morda si pozabil še na Alfo Giulietto 1.4 TB Multiair.
Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)
Objavljeno: Če apr 30, 2015 10:37 am
Napisal/-a cc09
Tako je, dosti bolj pomembno je s katerimi obrati se voziš recimo 140 v 6. kot pa kolk imaš v 6. pospeška. A se v 6. prehiteva slučajno?
Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)
Objavljeno: Če apr 30, 2015 10:47 am
Napisal/-a xxl
Tukaj lahko preberete o Giulietti v V in VI prestavi
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-giu ... ietta.html ,torej 1,4 170 v V 7,3,v VI 9,3

In ja,velikokrat prehitevam v 6.

,obratov pri 140,mislim da je cca 3200.
Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)
Objavljeno: Če apr 30, 2015 11:15 am
Napisal/-a cc09
V najvišji prestavi jaz nočem pospeškov ampak čim nižje obrate. Če lahko prehitevaš v 6., pomeni da imaš vsaj 500 obratov preveč, ki ti bi lahko prav prišli pri porabi pri kruzanju po avtocesti.
1.2TSI problemi (novo - anketa)
Objavljeno: Če apr 30, 2015 12:09 pm
Napisal/-a xxl
Res je,ampak,poraba je še kar znosna pri tempu 140 je cca 7,5-8,ampak,ker ne moreš konstantno vozit 140 (predori,cestninske,obvoznice,delo na cesti,pot do doma) imam na koncu vedno nekje 7-7,3.
Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)
Objavljeno: Če apr 30, 2015 3:59 pm
Napisal/-a Reaper85
J.McLane je napisal/-a:Pa je tebi jasno, da imajo avti lahko drugačna prestavna razmerja? Nikoli mi ne bo jasno zakaj bi bil podatek 60-100 v 4. prestavi tako zelo pomemben, za prehitevanja se brez vseh pretegov pri teh hitrostih da v 3. prestavo, če ti je to odveč kupi avtomatika. Jasno da na takem testu avtomatsko pogrnejo avti s 5 prestavam ali če imajo bolj "eko" dolg menjalnik.
Morda si pozabil še na Alfo Giulietto 1.4 TB Multiair.
Ta podatek sem dal, ker pač Autobild v glavnem samo tega ima, v par testih pa 60-100 2.+3., tam je pa pri 140-170KM avtih itak samo desetinko ali dve razlike. Mislim da je vseeno dober pokazatelj zmogljivosti avtomobila, ker če gre v visoki prestavi dobro, bo šel tudi v nizki.
Vem da se daje v tretjo med prehitevanjem, z atmosferskimi jajčki kot je 1.6 105 se še pri 80km/h splača dat v drugo.
Šeste pa itak ne bom uporabljal (oz. bom še videl če bo imela dovolj obratov), ker vozim samo po regionalkah, zdaj celo večkrat raje v četrti kot pa v peti vozim, pri 100km/h 3600 namesto 2800rpm.
Alfe nisem pozabil, sem jo imel v mislih ko sem pisal. Ne vem zakaj jo vedno ignoriram, vem da ni več to kar je bila včasih po pokvarljivosti. Zna biti celo še najboljša izbira, če so ti Golfi res tako zanič.
Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Pe maj 01, 2015 9:01 pm
Napisal/-a _furby_
6. ne bos uporabljal ... jaz vozim v 6. od 60km/h naprej ce se mi ne mudi

Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Ne maj 03, 2015 11:40 am
Napisal/-a xxl
X2,indikator svetuje 6. že pri 50,ampak,ignoriram

Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Ne maj 03, 2015 12:17 pm
Napisal/-a 5cenic
_furby_ je napisal/-a:6. ne bos uporabljal ... jaz vozim v 6. od 60km/h naprej ce se mi ne mudi

Tako je. Osebno imam sicer atmosferca 1.6 16v, ki je malo švoh za premikat skoraj tono pa pol težko kravo od Scenica vendar so to skompenzirali z zelo kratkimi prestavnimi razmerji in 6. prestavo tako, da avto presenetljivo hitro pride do 120-130 km/h kjer pa se začne poznati, da so prestavna razmerja kratka in imaš pri tej hitrosti v 6. prestavi 3500+rpm kar pa ni glih najbolj varčno. Računalnik ponavadi pri 2100 rpm pokaže naj prestavim v višjo torej se pri 60+ vozim v šesti. Ko pa pospešuješ pa nazaj v četrto prestavo in zopet vleče.
Edino logično je, da pri močnejših motorjih v lažjih avtomobilih dajo daljša prestavna razmerja, da je pri potovalni hitrosti na AC poraba manjša. Nekateri pa neumno preračunajo prestavna razmerja in se kljub temu, da je v realnosti menjalnik povsem zgrešen se pohvalijo kako lahko pospešujejo v 4., 5. ali celo 6. prestavi.
Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Ne maj 03, 2015 12:17 pm
Napisal/-a hahehihoh
Zanimivo, meni pri eHDI 115 v Citroenu C4 svetuje pri 50 km/h komaj četrto prestavo. 45 km/h v tretji vozim in indikator ne daje nobenih predlogov za višanje prestave.
Je pa res, da ima dokaj dolg menjalnik, posebno 6. prestava (130 km/h 2200 obratov, 6. prestava).
Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Ne maj 03, 2015 12:23 pm
Napisal/-a 5cenic
hahehihoh je napisal/-a:Zanimivo, meni pri eHDI 115 v Citroenu C4 svetuje pri 50 km/h komaj četrto prestavo. 45 km/h v tretji vozim in indikator ne daje nobenih predlogov za višanje prestave.
Je pa res, da ima dokaj dolg menjalnik, posebno 6. prestava (130 km/h 2200 obratov, 6. prestava).
Temu bi jaz rekel pametno preračunan menjalnik kar se verjetno pozna tudi pri nizki porabi pri 130 km/h. Kot sem rekel, zame osebno je neumno imeti kratka prestavna razmerja pri turbo-dizlih,bencinarjih ker imajo že pri nizkih obratih veliko več navorja kot amosferci in ponavadi je tudi konjev dovolj, da te hatchback-e poganjajo brez problemov v nižjih obratih.
Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Ne maj 03, 2015 12:32 pm
Napisal/-a J.McLane
Računalnik ponavadi ne svetuje višje prestave samo glede na obrate temveč tudi glede na obremenitev, zato če se pelješ 50 po ravnini se brez problema da z absurdno nizkimi vrtljaji in pri tem se ne bo mašina nič "matrala", treba se je pa pri teh vrtljajih izogibat pritiskat pedal v poden npr. ko je naselja konec.
Ja v praksi optimalna vožnja zahteva veliko šaltanja, tako pač je, tisit ki ste bolj lene narave boste pač pokurili nekaj več, udobje stane.
Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Ne maj 03, 2015 6:14 pm
Napisal/-a blaz2013
hahehihoh je napisal/-a:Zanimivo, meni pri eHDI 115 v Citroenu C4 svetuje pri 50 km/h komaj četrto prestavo. 45 km/h v tretji vozim in indikator ne daje nobenih predlogov za višanje prestave.
Je pa res, da ima dokaj dolg menjalnik, posebno 6. prestava (130 km/h 2200 obratov, 6. prestava).
Moja hitrost v 6.prestavi pri 2200 obratih je točno 138km/h. Pri šeststopenjskem je treba non-stop prestavljati za tistih par deci manjšo porabo. Imam prijatelja ki ima 5-stopenjski Golf 7 tdi in imava čisto malo razliko v porabi- pa on veliko manj prestavlja.
Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Ne maj 03, 2015 6:23 pm
Napisal/-a hahehihoh
blaz2013 je napisal/-a:hahehihoh je napisal/-a:Zanimivo, meni pri eHDI 115 v Citroenu C4 svetuje pri 50 km/h komaj četrto prestavo. 45 km/h v tretji vozim in indikator ne daje nobenih predlogov za višanje prestave.
Je pa res, da ima dokaj dolg menjalnik, posebno 6. prestava (130 km/h 2200 obratov, 6. prestava).
Moja hitrost v 6.prestavi pri 2200 obratih je točno 138km/h. Pri šeststopenjskem je treba non-stop prestavljati za tistih par deci manjšo porabo. Imam prijatelja ki ima 5-stopenjski Golf 7 tdi in imava čisto malo razliko v porabi- pa on veliko manj prestavlja.
Torej ima Golf z podobno močjo kot moj Citroen zelo podobno preračunano zadnjo prestavo - v bistvu še nekoliko bolje. Mi pa se ne zdi, da bi bilo treba pri meni stalno prestavljati. Tretja prestava je zelo uporabna, z njo lahko normalno voziš od 25 km/h do 50 km/h, jaz grem tudi dlje.
Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Ne maj 03, 2015 8:35 pm
Napisal/-a xxl
Normalno da dizla ne moreš v 6. vozit 60,saj dela na bistveno nižjih obratih kot bencinar.Cactus jih ima samo 5,ampak ni šans,da ga pri 60 daš v 5.,še 4. štrajka,koliko se spomnim,ko sem ga testiral (hdi 100).
Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Ne maj 03, 2015 8:48 pm
Napisal/-a blaz2013
Zadnji tank-danes sem imel z Golf 7 1.6 tdi porabo 4,1 litra. Z enim tankom sem naredil 1100km(45l). Če bi uporabljal start-stop sistem mislim da bi bilo še za 3-4 deci manj, saj nekje 20% se vozim po mestu. Kdor dela veliko kilometrov in ni občutljiv na čričke in vibracije bi ga priporočil.
Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Ne maj 03, 2015 9:03 pm
Napisal/-a xxl
Hm,toliko mi je žrl sfriziran APN 4

Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Po maj 04, 2015 7:47 am
Napisal/-a mavrica
blaz2013 je napisal/-a:Zadnji tank-danes sem imel z Golf 7 1.6 tdi porabo 4,1 litra. Z enim tankom sem naredil 1100km(45l). Če bi uporabljal start-stop sistem mislim da bi bilo še za 3-4 deci manj, saj nekje 20% se vozim po mestu. Kdor dela veliko kilometrov in ni občutljiv na čričke in vibracije bi ga priporočil.
Aleluja! O tem govorim, koliko se dejansko naredi kilometrov na rezervoar. Ne pa lastniki turbo mlinčkov, ki se slikajo z nasmeškom na obrazu ob trenutni porabi, ki jo prikazuje potovalni računalnik. Končna poraba pa med 6,5 ali 7 ali celo več.
Re: Pospeški, poraba itd "golfovega" razreda
Objavljeno: Po maj 04, 2015 8:13 am
Napisal/-a blaz2013
Saj tudi turbo-mlinčki niso tako slabi. Sorodnik dela z 1.2tsi-jem(vozi se večinoma po regionalni in avtocesti) nekje 850km z 45 litrskim tankom. Ni tako kot tdi je pa zelo solidno.