Stran 1 od 1
Tresenje pri speljevanju.
Objavljeno: Sr feb 11, 2004 8:18 pm
Napisal/-a Zgaga
Pozdravljeni. Rabim vašo pomoč preden se zapeljem k pooblaščenemu serviserju, ki mi bo zopet rekel, da brezveze kompliciram. Vozim HYUNDAI Coupe 2.0. Avto ima 130.000 km. Občasno mi pri speljevanju ful avto trese, čeprav sem lansko leto zamenjal lamelo sklopke. Kaj bi po vašem bil vzrok? Včasih se zgodi, da po 14 dni nobenkrat ne trese, včasih pa večkrat na dan. Problem je najbolj očiten pri zelo počasnem speljevanju. Malo je moteče, drugač je pa avto zelo kul in ga priporočam. Prevozil sem 100.000 km, samo redni servis in eden ležaj na sprednjem kolesu. Dokaj sprejemljivo.

Objavljeno: Sr feb 11, 2004 8:23 pm
Napisal/-a RegY
to se je meni dogajalo, ko sem sklopko malo zažgal pr enem poskušanem burnoutu
ni večjih problemov... naredi kake 500km normalne vožnje (idi v portorož na kavico, pa se še pr meni ustavi na eno pivo v mb, pa bo avto spet normalno tekel

Objavljeno: Sr feb 11, 2004 8:24 pm
Napisal/-a Matt
nisem strucko ampak tako je ce sklopka ni funkcionira ok, samo si napisal da si menjal.... ne vem
Objavljeno: Sr feb 11, 2004 9:59 pm
Napisal/-a super98
Bo kr lamela! Odvisn od dneva a ne (temperatura, vlaga, ogretost motorja in lamele same...)
Objavljeno: Sr feb 11, 2004 10:11 pm
Napisal/-a ghia
bo kr držal da se stvar-problem vrti okol sklopke!si menjal samo lamelo,ali tudi potisno ploščo-košaro???pri meni je bila enkrat kriva guma ki je med menjalnikom in nosilcem.ta guma blaži vibracije.ne vem kako je pri tebi??je pa definitivno okol sklopke problemček
Objavljeno: Sr feb 11, 2004 10:19 pm
Napisal/-a lisko
Emmmmmm napisu da je blem pri počasnem speljevanju.... torej ko obrate padejo pod delovno območje? Ker to se dogaja men pa še kr dost avtomobilom ko hočeš pod štangasom speljevat u breg......... in ko motor mal zajamra avtek začne poskakovat.
Aja jaz mam pa novo lamelo potisni koš in ležaj tko da okrog sklopke jaz problemov ne morm met:)
Drgač pa ono daje verjetn kriv kak nosilc ki blaži treslaje......... bi tud znal bit blem ja:)
Objavljeno: Sr feb 11, 2004 10:36 pm
Napisal/-a ghia
prenizki obrati praviš??

jaz razlikujem med poskakovanjem avta-pri tebi in tresljajem -pri onemu tipu k je odpru debato!če veš za kake tresljaje gre je jasno da to ni POSKAKOVANJE

Objavljeno: Sr feb 11, 2004 11:31 pm
Napisal/-a Nu-NRG
U to pa mene se caka.

menjava lamele potisnega lezaja pa lezaja :P
Ce menjas menjaj vse :P
Objavljeno: Če feb 12, 2004 12:00 am
Napisal/-a lisko
ghia je napisal/-a:prenizki obrati praviš??

jaz razlikujem med poskakovanjem avta-pri tebi in tresljajem -pri onemu tipu k je odpru debato!če veš za kake tresljaje gre je jasno da to ni POSKAKOVANJE

ghia ne mislim prav poskakovanje avta........ ampal tresljaji like 10 na sekundo........... prav ono TRRRRRRRRRRR če se srečama kje ti bom pokazu kak se to sliš oz. občut:))
Sem pa prej probu na avdijo a4 1.6 motor pa ko obrati padejo pod 600 avtek isto nardi:)
Zato pa sem tud uprašu če je to speljevanje pod štangasom:)
Objavljeno: Če feb 12, 2004 9:41 am
Napisal/-a peters
Tudi na mojem Bravotu se dogaja isto, vendar kot je rekel Super98 - odvisno od temperature, vlage itd... torej ne zmeraj. Pri zelo ogretem motorju, menjalniku in sklopki se to ne dogaja in zares sem opazil, da se dogaja samo sedaj, pozimi.
Poleti bo vse OK... Res pa je to slaba kvaliteta lamele... Na servis nima smisla hodit, ker ne morejo ničesar naredit... Bo minilo...

Objavljeno: Če feb 12, 2004 9:58 am
Napisal/-a ghia
ne vem kako ti lahko padejo obrati na 600 /min???saj je štantgas okol 750 -800 obratov!!potem nimaš dobro naravnanega prostega teka!saj ti mora avto trest ne da bi hotel spelat

ops: povišaj si obrate!!to tresenje je pa verjetno odvisno tudi od načina vožnje kako posameznik spušča sklopko!jaz jo sicer zelo hitro,pa č

Objavljeno: Če feb 12, 2004 10:03 am
Napisal/-a din
Verjetnost je da je lamela kriva za tresenje v primeru da je zvita, je pa tudi verjetnost (po moje večja), da zeza elektronika (en qurčevi del nje). Simptom je pa takšen - motor teče pod prostim tekom (vse OK), na kratko pritisneš na gas in namesto da bi motor takoj "prijel" gas, le ta najprej zniža obrate in šele nato poveča obrate - in ravno to strese pri speljevanju - se pojavlja pri večih avtomobilih z el. podporo motorja.
Kje so cajti fergazerjev, si stisno in je motor takoj zaživel

Objavljeno: Če feb 12, 2004 11:16 am
Napisal/-a BiMMER
To je nekaj povsem običajnega. Sem imel oz. imam še vedno isti problem. No ko se je to začelo dogajati sem šel do serviserja, ki mi je rezložil zadevo. Namreč, današnje sklopke niso več iz azbesta in se hitro segrejejo, sploh ob vožnji v koloni. Tako, da nimaš kej skrbet!