Se bom še sam malce pridružil tej ''zanimivi debati''.
Gricko je napisal/-a:kot sem rekel, za moje pojme dokaj brez veze,pa da ti utemeljim svoj pogled:
za k bajti pridet, sem montiral senzorske luči in od tega imamo vsi nekaj ne le jaz ko se pripeljem...pa še bolje funkcionira
Lepo, da tako trdno zagovarjaš svoje stališče, sedaj pa eno vprašanje? Koliko % Slovencev/Slovenk živi v svoji bajti? Koliko pa v bloku, kjer imajo neko skupno parkirišče? Vidiš, tvoje mnenje je čisto pravilno S TVOJE SITUACIJE, ne pa vsiljevati svojega mnenja drugim, če nisi sposoben pogledat širše.
Sedaj pa, zakaj bi to uporabljal. Recimo, da si v kakšnem ''čudnem'' predelu mesta doma. Osvetljene luči ob prihodu ali odhodu od doma ti pač dajo dodaten občutek varnosti ali pa morda prestrašijo kakšnega ''čudaka'' ki bi se zadrževal v bližini tvojega avtomobila. Sploh je ta vidik relativno pomemben pri nežnejšem spolu.
No, to je en relevanten razlog. Drugi je, da ti osvetli morebitne luže, če je bil dež. Tretji je pa lahko, da je nekomu to pač fajn. A mu nisi sposoben privoščit tega?

Te osebno moti? Posega v tvoje pravice s tem? Menim, da ne.
Gricko je napisal/-a:da se mi luči na avti skoz prižigajo in vgašajo ( podnevi, ponoči....20x na dan ) škodujem lučem -žarnicam in paraboli / leči ( glede na to, da mam xenon, mi prav nič ne diši pogosta menjava), škodujem akumolatorju.......dnevne luči - ledice so ravno zaradi manjše obremenitve akuja in manj pogoste uporabe glavnih luči tako fajn....z to funkcijo pa vse to izničiš oz poslabšaš....
Greva počasi.
Prvič: na Golfu 6 sta dve opciji:
- če ima vgrajen senzor za svetlobo deluje tako Coming Home kot tudi Leaving Home. AMPAK, samo ko je tema, ker senzor ''ukazuje'' kdaj se bo funkcija aktivirala. Torej, čez dan CH/LH NE deluje. Torej odpade tistih 20x na dan. Razen, če si bolj nočni tip

.
- če avto nima vgrajenega senzorja za svetlobo potem Leaving Home funkcija NE deluje, deluje pa ROČNA Coming Home funkcija, ki jo sprožiš s bliskom dolgih žarometov. Takrat ko hočeš to funkcijo, seveda. Torej tudi tukaj odpade tistih 20x na dan. Razen, če se rad igraš s tem.
Drugič: se strinjam, da je uporaba ksenonk za ti funkciji relativno slaba ideja zaradi razlogov, ki si jih napisal. No, na Golfu 6 se brez težav (sem že x strankam to naredil) prestavi CH/LH funkcijo na MEGLENKE. Torej odpade uničevanje ksenon žarnic. Hkrati lahko čas nastaviš poljubno; po mojem mnenju je optimalno nekje 15sekund in zaradi tega aku ne bo počepnil. Če pa bo, je pa bolje, da pri tem, kot pa med uporabo.
Sedaj se pa malo zamisli in pusti ljudem, da imajo kar želijo, pa čeprav zato, ker je to kul in bejbe v baru padajo na to. A boš imel ti kakšno škodo, če bo on eno bejbo več položil?

Še tole: samo osebno uporabljam CH/LH preko senzorja in meglenk. In večinoma je res brez veze (ker je zunaj suho, ne živim v čudnem predelu mesta), ampak vsakič ko odklenem ponoči in se mi avto osvetli je pa ''fajn''. A sem zato čuden?

Pa še nekaj: sem imel nekaj strank, ki niso hotele, da se CH/LH prestavi na meglenke, kljub temu, da imajo ksenonke in sem jim razložil celotno zadevo (na Golf-u 6, Golf-u 7, Superb-u 2, itd.). Meni sicer ni logično, ampak njim je pa bolj fajn, da res posveti kot mora, pa še fajn izgleda

. In jih čisto razumem. Kdo sem jaz, da bi o njih sodil, če jim je to ''fajn''?

In seveda še najbolj pomembno: govorim o zadevah, ki ne vplivajo na druge. Recimo pri ksenon kitih v avtomobilih brez leče je popolnoma druga zadeva, saj so smrtno nevarni za vse, ki vozijo pred tistimi bedaki, ki jih dajo noter in bi jih morali policisti takoj odstranit s ceste z zajetno kaznijo.