Stran 1 od 1
A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Ne avg 16, 2015 10:41 am
Napisal/-a phoebus
Enostavno vprašanje... vem da pred recimo 15 leti hyundai in kia nista bila cinkana, evropejci pa povečini so bili. Zadnjič sem pa slišal, da se danes ne cinka skoraj nobenega več. Je to res?
Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Ne avg 16, 2015 2:42 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Treba je še ločiti vroče cinkanje ki je trpežno od cenejšega elektrolitskega.... ki ga vremenski vplivi hitro načnejo.
Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Ne avg 16, 2015 7:20 pm
Napisal/-a rs5
phoebus je napisal/-a:Enostavno vprašanje... vem da pred recimo 15 leti hyundai in kia nista bila cinkana, evropejci pa povečini so bili. Zadnjič sem pa slišal, da se danes ne cinka skoraj nobenega več. Je to res?
Rad bi videl vrata od avta ko pridejo ven iz pocinkovalnice,iz vročega cinkanja

Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Po avg 17, 2015 8:42 pm
Napisal/-a phoebus
Jasno mi je, da so bili cinkani elektrolitsko.
Zanima me samo, ali novi so ali niso :-/
Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Pe sep 04, 2015 9:47 am
Napisal/-a RedBaron
phoebus je napisal/-a:Jasno mi je, da so bili cinkani elektrolitsko.
Zanima me samo, ali novi so ali niso :-/
Pomoje so delno cinkani.
Konkretno opel je (mislim da) 2. Generacijo astre v celoti pocinkal. Potem pa so ugotovili, da npr. Strehe ni treba cinkati in so nadaljevali z ti. Delnim cinkanjem, se pravi so cinkali samo izpostavljene dele.
Golf 3 je tudi delno cinkan, 4 je v celoti, naprej pa ne vem... ampak pomoje ni, ker šparajo...
Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Pe sep 04, 2015 10:24 am
Napisal/-a ban
V podatkih pri opremi za golfa recimo piše, da je karoserija pocinkana. Res pa je da ne piša ali delno ali v celoti
http://www.volkswagen.si/modeli/golf/ka ... atki_v_pdf
Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Pe sep 04, 2015 12:05 pm
Napisal/-a yashica
Zaradi proizvodnih in konstrukcijskih felerjev ti tudi "cinkana" karoserija nič ne pomaga... na določenih mestih bo rjavelo pa se lahko lastnik postavi na trepalnice.
Vem, da je vprašanje splošno, ampak ker se že omenja VW. Ni ravno na strani rje varnih! Bi se lahko pri določenih delih že zdavnaj vsaj toliko potrudili, da bi dvojne pločevine zatesnili in se znebili vodovpojne izolacije za katero dobro vedo, da povzroča prezgodnje rjavenje. Včasih se jim zgodi še proizvodna napaka in naknadno odpravljajo rjo nad celotnim zadnjim mosto (npr. Touran).
Če se dotaknem še modela, ki ga vozim.... Servisi imajo navodila za odpravo rje na stiku sprednjega blatnika in praga. Ali ob letnem servisu, med katerega spada tudi pregled karoserije, kdo "poškili" pod kolotečno plastiko in preveri, če se kaj "kuha" na pločevini. Odgovor je ne!
Popravljajo, ko se prikaže rja na samem zunanjem stiku kar je običajno že prepozno za kvalitetno in dolgotrajno saniranje.
Ravno tako so šele pri MK7 spoznali, da bi pa vendarle bilo dobro na prtljažnih vratih pustiti dve drenažni odprtini za prosti odtok kondenza. Ravno tako so končno zaprli pragove.
Imam v glavi še nekaj biserov pa se mi jih ne da več naštevat.
Samo od teh vodovpojnih "gob", ki povzročajo zadrževanje vlage in posledično rjo, se pa kar ne morejo ločiti

Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Pe sep 04, 2015 1:36 pm
Napisal/-a ecoblue
To peno pri blatniku sem tudi jaz opazil, ko odpiram sprednja vrata in odprtina ni majhna. Po treh zimah z soljo ko bo pena vsrkala svinjarijo bo kar zanimivo kaj se bo zgodilo s pločevino, ne glede na to da je pocinkana(če sploh je) bo verjetno zacvetela...
Prav fascinantno se mi zdi, da ljudje ki so neki inženirji z doktorati, profesorji in deset ur na dan razmišljajo samo o določenem sklopu vozila da nekih stvari ne vidijo. Mogoče pa nočejo in je narejeno v duhu garancije: Ko poteče garancija kupi novo.

Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Pe sep 04, 2015 5:28 pm
Napisal/-a DePalmo
Niso problem inženirji, oni bi sestavli avto ki bi delal 50 let ali več in to brez problema. Problem so kravatarji kateri držijo inženirje za vrat da morajo šparat na vsak cent. Nato je pa seveda tukaj še to da je kaj treba tudi prodat in da bi bilo idealno če zadeva takoj po poteku garancije razpade na prafaktorje.
Zato pa smo tam kjer smo in ne samo pri avtomobilih, ampak pri čisto vseh stvareh.
Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Pe sep 04, 2015 6:14 pm
Napisal/-a RedBaron
Pred leti sem nekje bral pogovor z nekom vodilnim iz Porscheja in med drugim je možakar povedal, da bi Porsche z lahkoto naredi avto, ki bi brez nekih večjih posegov deloval 30 let, ampak tak avto bi v teh 30 letih katastrofalno zastarel, ne bi več dosegal varnostnih, okoljskih in še kakšnih direktiv, poleg tega pa tudi Porsche mora vsako leto prodat toliko in toliko novih vozil, zato je nujno, da se avti kvarijo oz. gredo v odpis.
Nekje drugje pa sem zasledil, da večina avtomobilskih proizvajalcev od svojih dobaviteljev zahteva, da je življenska doba komponent cca. 7 let...
Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Pe sep 04, 2015 7:44 pm
Napisal/-a ecoblue
Pa saj ni samo kvaliteta, pri vseh znamkah je pri različnih stvareh vedno večji občutek da šparajo, če znaš samo malo opazovat. Luks. znamke to niti več niso, razen "high end price" porfolija. Meni je važno da odsluži svoje in potem jovo na novo.
Drugače pa vsak avto je že plastik fantastik. "Zmanjšujejo" porabo vozila zato da lahko država dviguje davke, potem se pa malo nasloniš na avto in je takoj lahko luknja, ker je vse občutljivo in nobene masive.
Lahko bi brez težav naredili vsa vozila iz nerjavečega jekla in karbona(ne samo tiste nad ne vem 100k), samo potem ne bi bilo dovolj dobička in delavnice bi se lahko zaprle. Orig. rezervni deli so pa tudi navadno zlatarski tako pri avtu kot pri drugih stvareh, da te prisili da kupiš kar novo stvar/avto.
Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: So sep 05, 2015 3:22 pm
Napisal/-a ule
Če hočeš avto iz nerjavečega pleha, potem si lahko omisliš kakšnega DeLorean-a

Ko sem bil pred leti na obisku tovarne audi, so tudi razložili kako je s tem cinkanjem. Cinkana je surova pločevina v kolutih, preden gre v prešo, potem ne cinkajo več

Kako imajo pri drugih firmah nevem.
Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Po sep 07, 2015 10:18 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Sodobni poslovni pristop.... design "savremene" slabe robe (ob pogoju da stranke to ne skužijo) zanesljivo polni denarnico.
Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: To sep 08, 2015 6:47 pm
Napisal/-a yashica
Dvostransko galvanizirana pločevina je dandanes že nek minimum.
Se spomnim leta 1998 in brošure za takrat novo Vauxhall (Opel) Astro G, ki je imela karoserijo v celoti elektrolitsko cinkano.
Vauxhall - Opel je bil tako ponosen na protikorozijsko zaščito, da je avto predstavil na motor showu, v bazenu napolnjenem s slano vodo, za piko na "i", je pa dodal še ribe... Napis na bazenu in brošuri
"The new astra, It rusts like a fish"
Iz brošure:

Re: A novi avti res niso več pocinkani?
Objavljeno: Če sep 10, 2015 3:39 pm
Napisal/-a jeronimo
In vsi vemo kje te Astre rjavijo

In skoraj vse gnile
