Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a D12J12 Pe jul 21, 2017 6:10 pm

Glede tega je tako, VW je kriv glede onesnaževanja in če ponudi popravek in ga uporabnik ne izkoristi avtomatsko postane uporabnik kriv. Vozilo mora izpolnjevati določene EURO norme in če jih ne, je vozilo neizpravno .
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a plinaš So jul 22, 2017 11:31 am

ko opravijo posodobitve na elektroniki ali potem opravijo tudi certificirane meritve in izdajo nov veljaven certifikat , da je vozilo neoporečno?
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a Tattoo- So jul 22, 2017 8:08 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Ne...spremembe oz. posodobitve na elektroniki so bile (za posamezni motor) preverjene in odobrene s strani nemškega homologacijskega urada (KBA). Ker gre za enoten evropski trg pa te spremembe homologacije veljajo za vse države.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a Novinec1968 Ne jul 23, 2017 6:52 pm

Tattoo- je napisal/-a:Fora je v tem, da to po zakonu moraj delati / narediti?! :roll:...
Po katerem zakonu pa?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a pskoda Ne jul 23, 2017 8:14 pm

Od kar je punca šla na reprogramiranje pravi, da večkrat izvaja regeneracijo kot prej in da na moči ni opazit razlike, čeprav za njo je več kot dovolj 2.0 in 140hp v tiguanu
Lp
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a Gosic Ne jul 23, 2017 9:27 pm

Hvala za info. Kdaj pa gre punca kaj k frizerju?
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a Tattoo- Ne jul 23, 2017 10:00 pm

Novinec1968 je napisal/-a:
Fora je v tem, da to po zakonu moraj delati / narediti?! :roll:...
Po katerem zakonu pa?
Evropskem glede vpoklica vozil...

V prejšnji številki Motorevije smo pisali o vpoklicu vozil z varnostnimi pomanjkljivostmi in ugotovili, da slovenski lastniki oziroma uporabniki vozil praktično nimajo vpogleda v seznam vpoklicanih vozil. Se javna agencija za varnost prometa kakorkoli ukvarja z vpoklici vozil?
Širši javnosti sistem vpoklicev res ni znan, je pa sistem zelo dobro pojasnjen v ustreznih direktivah Evropske unije, ki opredeljujejo vpoklice vozil različnih kategorij. Zakonodajalec, torej EU, je predpisal ustrezno proceduro za odpravo napak na vozilih s sistemskimi napakami. Procedura se začne pri tistem, ki je neko vozilo potrdil oziroma homologiral na zahtevo izdelovalca vozila, pobuda za odpravo napake pa lahko pride od kjerkoli oziroma kogarkoli – od tistega, ki je napako ugotovil. Izdelovalec vozila mora homologacijskemu organu predložiti ukrepe za odpravo napak, organ, ki je homologacijo podelil, pa se lahko z njimi strinja ali pa predlaga drugačne ali dodatne ukrepe. Ko so potrebni ukrepi dogovorjeni, homologacijski organ in izdelovalec vozila dorečeta celotno proceduro vpoklica vozil. Izdelovalec mora nato prek svojih zastopnikov, trgovcev oziroma prodajne mreže obvestiti vse lastnike vozil, na katere se nanaša vpoklic, da naj pripeljejo vozila na servis, kjer bodo odpravili morebitne napake na strošek proizvajalca vozila. Naslednji korak je spremljanje izvajanja dogovorjene procedure oziroma opravljenih vpoklicev.

Kaj se zgodi, če se lastniki vozil ne odzovejo na vpoklic vozila v servis zaradi pregleda oziroma odprave napake?
Če se lastnik ne odzove na vpoklic zaradi takšnega ali drugačnega vzroka, posledično prevzame odgovornost za vse, kar se lahko zgodi zato, ker napaka ni bila odpravljena.


Več pa v spodnjem članku...
Motorevija - Odgovornost lastnikov!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 961
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a matejxx Ne jul 23, 2017 10:11 pm

Zakaj še pa potem nisi napisal tole:

Kaj se zgodi z vozilom, ki je vpoklicano zaradi škodljivega vpliva na okolje, pa ga lastnik ne pripelje v servis? Ali obstaja možnost, da izgubi prometno dovoljenje, ker tehnično ne ustreza popravljeni homologaciji?

Ta možnost trenutno ne obstaja, so pa prizadevanja, da bi se v Sloveniji s spremembo zakona o motornih vozilih to v prihodnje spremenilo.


Tako, da trenutno še ni zakona, ki te bi lahko prisilil, da moraš peljati avto na servis. In kolikor vem, zakon ne more veljati za nazaj. Tako, da nihče ne more prisiliti voznike VW-jev, da se odzovejo.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a pskoda Po jul 24, 2017 5:56 am

Gosic je napisal/-a:Hvala za info. Kdaj pa gre punca kaj k frizerju?


Ne vem kdaj mogoče takrat kot tvoja
Lp
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a Firediver Po jul 24, 2017 6:24 am

Novinec1968 je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:Fora je v tem, da to po zakonu moraj delati / narediti?! :roll:...
Po katerem zakonu pa?


http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO5791

14. člen govori o tem.

Če ima proizvajalec kaj soli v glavi, bo poslal podatke o vseh nezainteresiranih lastnikih na pristojne inštitucije tako, da se homologacije skensla in pri prvem naslednjem TP ne bo moč podaljšati registracije.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
tomazpog
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr jun 16, 2010 7:58 am

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a tomazpog Po jul 24, 2017 7:12 am

Moje mnenje: tisti, ki tega zdaj nočete narediti, pač odlašajte toliko časa, kolikor bo to mogoče.. Če pride do tega, da bodo problemi na tehničnem, se pač takrat odpelje avto na servis po update.. Ni sicer pravilno in prijetno za vse nas, ampak vas po svoje razumem: človek kupi avto s specifikacijami, s katerimi je zadovoljen in katere so oglaševane, potem pa izve, da je v bistvu našponan :-(
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a Firediver Po jul 24, 2017 8:13 am

Ta tema se vleče in vleče..
Najbrž da druge (kakšnekoli boljše) rešitve proizvajalec ne bo iskal. Za to mora poskrbeti, to kot rešitev ponuja, najbrž pa nima nobenega instrumenta, da tudi izvede 100%. Torej z njegove strani je odgovornost priznal.
Sedaj morajo biti lastniki toliko odgovorni, da svoj avto pripeljejo na servis. Če niso odgovorni, bodo pač nosili posledice. Lahko so to pravne, materialne, ali pa samo živeti v strahu - odvisno kako se bo to odvijalo pri nas. Ima pa vsak lastnik izbiro.

Sem pričakoval, da bodo šle cene rabljenim na bolj realno vrednost zaradi tega, ampak zgleda, da bi vsi (sedanji in bodoči lastniki) radi to pometli pod preprogo in se delali Francoze.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a sašo5 Po jul 24, 2017 9:06 am

tomazpog je napisal/-a:.....potem pa izve, da je v bistvu našponan :-(

niti ne...."našponat" me hočejo sedaj, ko bi "brklali" po računalniku "suma sumaru" na slabše, ker še sami ne vedo, kaj treba naredit in da zadovoljijo ne kao standarde, so vrgli en zmazek "upadte" ko ni ne "tič ne miš"...
Mojega ne dirajo....Sicer pa itak v homolagiji piše euro5 na muldi v motornem prostoru pa euro4+

Firediver je napisal/-a: :?:
Sedaj morajo biti lastniki toliko odgovorni, da svoj avto pripeljejo na servis.

ZAKAJ :?: :?: :?:
(moj gre na servis, vendar "upade" se ne dela....)

Pa recimo, da sem odgovoren in vseeno pustim naredit update, potem isti dan grem k nekemu tunerju na popravek, dobim +50KM in kaj misliš, da takrat avto "pljuva" ven??? "Okus svežine pepermint" :?: =P Ne bit smešen no....
Firediver je napisal/-a:Če ima proizvajalec kaj soli v glavi, bo poslal podatke o vseh nezainteresiranih lastnikih na pristojne inštitucije tako, da se homologacije skensla in pri prvem naslednjem TP ne bo moč podaljšati registracije.

tud to ni treba, navodilo naj dajo na teh. preglede, da se preveri, če je upisana posodobitev v tehnično knjižico.....
skoraj, skoraj upam (potihem) trdit, da je po posodobitvi avto še bolj "zamazan" (samo en primer: 1x bolj pogosto dela regeneracijo, torej VEČ nafte rabi, že sedaj 99% voznikov neve, kdaj se le ta izvaja in so zadevo prekinili, ko so ugasnili avto, sedaj bo tega še več, posledično neizgoren drek bo zastajal v filtru, prej ko slej bo "aut" in kot se je že tukaj zapisalo, bo šel filter ven_potem pa je "veselica" in imamo dejansko Golfa II
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a Firediver Po jul 24, 2017 11:26 am

sašo5 je napisal/-a:
Firediver je napisal/-a: :?:
Sedaj morajo biti lastniki toliko odgovorni, da svoj avto pripeljejo na servis.

ZAKAJ :?: :?: :?:


Zato, da proizvajalec opravi, kar mora iz naslova njegove odgovornosti pri tej zadevi.

sašo5 je napisal/-a:Pa recimo, da sem odgovoren in vseeno pustim naredit update, potem isti dan grem k nekemu tunerju na popravek, dobim +50KM in kaj misliš, da takrat avto "pljuva" ven??? "Okus svežine pepermint" :?: =P Ne bit smešen no....


Tvoj avtomobil, tvoja odgovornost! Smešen si ti s slikovitim navajanjem zadev v navednicah.

sašo5 je napisal/-a:tud to ni treba, navodilo naj dajo na teh. preglede, da se preveri, če je upisana posodobitev v tehnično knjižico.....
skoraj, skoraj upam (potihem) trdit, da je po posodobitvi avto še bolj "zamazan" (samo en primer: 1x bolj pogosto dela regeneracijo, torej VEČ nafte rabi, že sedaj 99% voznikov neve, kdaj se le ta izvaja in so zadevo prekinili, ko so ugasnili avto, sedaj bo tega še več, posledično neizgoren drek bo zastajal v filtru, prej ko slej bo "aut" in kot se je že tukaj zapisalo, bo šel filter ven_potem pa je "veselica" in imamo dejansko Golfa II


Nekaj na pamet govoriti brez ustreznih meritev ni upoštevanja vredno! Vsekakor pa se marsikateremu lastniku vozila VAG zadnje čase ne zdi nič spornega, kar je uradna inštitucija z uradnimi meritvami nesporno ugotovila. Štejejo pa uradne zadeve, a ne?
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
tomazpog
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr jun 16, 2010 7:58 am

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a tomazpog Po jul 24, 2017 11:59 am

Firediver: če pričakuješ, da bi cena VAG-om zdaj padla, si še krepko pred časom.. Cena bo padla, KO takim avtomobilom ne bodo več pustili na cesto na tehničnem pregledu .. Do takrat je brezveze pričakovat, da bi cena padla, ker je v naši kokoški VAG grupa še vedno pojem kvalitete in veljave.. Če pa enkrat res tukaj udarijo, pa se bo masa potencialnih kupcev teh rabljenih premium vozil res lahko precej zmanjšala.. Za nakup novih ne bo problem, problem bo v padcu cen in vrednosti rabljenih VAG dizlov, tukaj pa zna res enkrat malce "zaorat"... No, menim, da bodo do takrat že vsi dizli res konkretno na udaru, bencin se bo pa takrat z zamikom tudi poočasi začel.. Ampak sam menim, da bo obdobje med dizli, bencinci in električarji vseeno dokaj "mehek" prehod.. Ne bo to kar z danes na jutri, ne verjamem. Bi bilo konec koncev super, ampak ne bo.. Politika rabi svoje volilce in drastični rezi v katerokoli smer pomenijo lahko "smrt" - tukaj pa kaj več od populizma in nabiranja glasov na hitrico ne bo šlo :-)
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a Tattoo- To jul 25, 2017 6:00 pm

Firediver je napisal/-a:Sedaj morajo biti lastniki toliko odgovorni, da svoj avto pripeljejo na servis. Če niso odgovorni, bodo pač nosili posledice. Lahko so to pravne, materialne, ali pa samo živeti v strahu - odvisno kako se bo to odvijalo pri nas. Ima pa vsak lastnik izbiro.
V Nemčiji bodo te posledice kar hude...pri nas pa najbrž (še) ne bodo tako drastične! :o

Unfixed Dieselgate-affected Volkswagens to be deregistered in Germany
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
tomazpog
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr jun 16, 2010 7:58 am

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a tomazpog To jul 25, 2017 7:04 pm

tole bo prišlo k nam s kakim letom, dvema zamika .. Čeprav, glede na to, kako radi se klanjamo nemcem, bi znalo biti še prej
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 961
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a matejxx To jul 25, 2017 7:20 pm

Slučajno kdo ve, kako vodijo ta postopek v Sloveniji? Kot varnostni odpoklic ali servisni? Ne razumem zakaj bi to lahko dali kot varnostni vpoklic, če pa nima niti malo zveze z varnostjo.

No za sebe, vem da tega ne bom storil. Če pa bodo zahtevali si bom pa prej šel shraniti trenutno program in ga nato namestiti nazaj. Ne mislim si brez veze uničevati avto, če pa sedaj deluje več kot dobro.
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a kseb To jul 25, 2017 8:29 pm

Posledica TDI afere je tudi pospešitev razvoja elektro vozil. V linku so razmišljanja Zetsche-ja (Mercedes) za prihodnjih 20 let:
http://www.vecer.com/morate-prebrati-ta ... ih-6283755

Iz članka sem kopiral avtomobilsko zanimiva predvidevanja za bližjo prihodnost:
- Leta 2018 se bodo v javnosti pojavili prvi samovozeči avtomobili. Leta 2020 bo motena celotna tradicionalna avtomobilistična industrija. Avta ne boste več hoteli imeti v lasti. Poklicali boste avto, ta se bo pripeljal do vaše lokacije in vas odpeljal do želene destinacije. Ne bo ga potrebno parkirati, le plačati boste morali za prevoženo razdaljo. Naši otroci ne bodo imeli vozniškega izpita in nikoli ne bodo posedovali avtomobila.

- Mesta se bodo spremenila, saj bomo potrebovali med 90 in 95 odstotkov manj avtomobilov. Nekdanja parkirišča bomo spremenili v parke. Vsako leto v prometnih nesrečah po svetu umre 1,2 milijona ljudi. Vsakih prevoženih 100.000 kilometrov se zgodi nova nesreča. S samovoznimi avtomobili bo številka padla na eno nesrečo na vsakih 10 milijonov kilometrov. Letno bo rešenih milijon življenj.

-Večina avtomobilskih družb bo bankrotirala. Tradicionalne družbe poskušajo graditi boljše avtomobile, tehnološke družbe (Tesla, Apple, Google) pa razvijajo računalnike na kolesih.

- Številni volkswagnovi in audijevi inženirji se zelo bojijo Tesle.

- Zavarovalnice bodo imele težave, saj se bo zavarovanje, brez prometnih nesreč, pocenilo za stokrat. Model avtomobilskega zavarovanja bo izginil.

- Električni avtomobili bodo glavni na sceni leta 2020. Mesta bodo postala manj hrupna. Elektrika se bo pocenila in postala čistejša, zaradi razvoja solarnih elektrarn.

Očitno pri Mercedesu vidijo prihodnost v elektriki in prevozih. Zanimivo.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Volkswagen TDI afera

Napisal/-a Firediver Sr jul 26, 2017 6:38 am

matejxx je napisal/-a:Slučajno kdo ve, kako vodijo ta postopek v Sloveniji? Kot varnostni odpoklic ali servisni? Ne razumem zakaj bi to lahko dali kot varnostni vpoklic, če pa nima niti malo zveze z varnostjo.


Definiraj, kaj je zate varnost? Samo dobre zavore, ABS in airbagi?

Kaj pa varnost ljudi glede dovoljenih emisij v okolje? Ah ja, to je preveč širok pogled na stvar...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: lugr78 in 37 gostov