Stran 1 od 2

Akumulator

Objavljeno: Po okt 05, 2015 2:10 pm
Napisal/-a rajc123
Pozdravljeni zanima me, če je ok, če dam akumulator z gelom (EXIDE GEL, 60ah) v megane 1.5 dci in nasploh če je bolje dati gel ali navaden akumulator (cena nima veze)

Re: Akumulator

Objavljeno: Po okt 05, 2015 4:30 pm
Napisal/-a mropc
gelni so bolši, samo nevem ali se cenovno splača. kar koli boš dal od exide ali fulmen bo delalo dolgo ;)

Re: Akumulator

Objavljeno: Po okt 05, 2015 5:55 pm
Napisal/-a esem
Boljši v čem - samo v elektriki ali tudi v odpornosti na ekstremen mraz?

Re: Akumulator

Objavljeno: Po okt 05, 2015 7:31 pm
Napisal/-a pskoda
GEL, AGM akumulatorji nimajo vzdrževanja oz so zaprtega tipa kjer ni možno razlitje. Motor z stop/start funkcijo so vgrajeni AGM, ki imajo višji zagonski tok kot GEL oz klasični.

Če imaš avto brez stop/start je dober klasični, ker je škoda denarja za gel, če pa imaš to funkcijo pa nimaš kaj veliko izbire in skoraj moraš vgradit AGM in vpisat tip v računalnik z testerjem drugače lahko, da ne bo deloval sistem oz bodo problemi.

V GEL akumulatorjih je kislina v gelskem stanju pri AGM akumulatorjih pa je kislina napita na steklenih vlaknih - drag ko pes in tisti prihranjen bencin, nafta plačaš tukaj, če je že z štarterjem vse ok

ps.: ekologija je zelo draga, ki pa ubistvu ni nič kaj eko, ker se vse stvari prej izrabijo in posledično jih je treba prej menjat in v večjih količinah izdelovat kar pa seveda ni noben eko + da o razgradnji ne govorim oz nekatere države sploh ne razgrajujejo vsega in je treba prevažat v drugo državo kar spet ni eko in tako naprej

Re: Akumulator

Objavljeno: Po okt 05, 2015 8:56 pm
Napisal/-a danci1973
http://www.batterystuff.com/kb/articles/battery-articles/gel-vs-agm.html

Gel Cell Batteries must be recharged correctly or the battery will suffer premature failure. The battery charger being used to recharge the battery(s) must be designed or adjustable for Gel Cell Batteries. If you are using an alternator to recharge a true Gel Cell a special regulator must be installed.

Re: Akumulator

Objavljeno: To okt 06, 2015 12:06 pm
Napisal/-a pskoda
Da še dodam original akumulator Varta AGM (stop/star funkcijo) 68Ah za WV grupo je 250 eur. Zdaj pa računajte koliko bencina ali dizla moraš privarčevat, da prideš na cca 80eur, ki stane obični akumulator

Re: Akumulator

Objavljeno: Sr okt 07, 2015 12:32 pm
Napisal/-a rajc123
danci1973 je napisal/-a:http://www.batterystuff.com/kb/articles/battery-articles/gel-vs-agm.html

Gel Cell Batteries must be recharged correctly or the battery will suffer premature failure. The battery charger being used to recharge the battery(s) must be designed or adjustable for Gel Cell Batteries. If you are using an alternator to recharge a true Gel Cell a special regulator must be installed.


se pravi na podlagi tega gel akumulator ni dobra izbira za moj avto ker naj ga alternator nebi polnil?

Re: Akumulator

Objavljeno: Sr okt 07, 2015 1:04 pm
Napisal/-a pskoda
Glede na ta link res ni priporočljiv gel za tvoj avto. Najbolje, da kupiš običnega in tudi če bo malo mečnejši namesto 60Ah, 64Ah če seveda gre v prostor, ki je predviden za aku ne bo nič škodovalo

Re: Akumulator

Objavljeno: Če okt 08, 2015 12:30 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Če varčuješ ni pomembno koliko stane šteje le ideja :)

Re: Akumulator

Objavljeno: Pe okt 09, 2015 10:27 am
Napisal/-a sandichamp
pskoda je napisal/-a:Da še dodam original akumulator Varta AGM (stop/star funkcijo) 68Ah za WV grupo je 250 eur. Zdaj pa računajte koliko bencina ali dizla moraš privarčevat, da prideš na cca 80eur, ki stane obični akumulator


Od Fiata pa 72Ah za start&stop 114€.

LP Sandi

Re: Akumulator

Objavljeno: Pe okt 09, 2015 8:28 pm
Napisal/-a pskoda
Original ali samo kuplen na fiat servisu, kjer večina ugrajujejo ne oiginalnega, ampak nadomestek? ker originalni magneti mareli je dražji kolikor jaz vem

Re: Akumulator

Objavljeno: Po okt 12, 2015 10:06 am
Napisal/-a sandichamp
Original.

LP Sandi

Avto akumolator

Objavljeno: Po okt 19, 2015 11:55 am
Napisal/-a witboy007
Pozdravljeni
Upam da s tem postom nebom kako kršil pravila.

Namreč imam avto GOLF 6 1.4 TSI
2010 letnik. prevoženih 65.000
Zadnja dva dni mi zjutraj vedno na radiju izpiše LOW BATERY
ampak avto vžge normalno. Ima radio kako posebno napajanje? ali pa bo prišel čas da zamenjam akumolator.

V avto je not banner 5KO 915
12V 44Ah 360A

In me zanima katerega naj kupim. če so še kaki boljši ali bo tak čist zadosti. tak namreč stane 57 €

Re: Akumulator

Objavljeno: Po okt 19, 2015 3:25 pm
Napisal/-a DePalmo
Če je tak že notri, potem bo isti čisto dober. Sumim pa da ni akumulator kriv ampak daljinec - ključ. Akumulator lahko zmeriš pri vsakem avtoelektričarju.

Re: Akumulator

Objavljeno: Po okt 19, 2015 4:09 pm
Napisal/-a nejc1
Če je dovolj prostora priporočam malo močnejši akumulator. Tam ene 55-60Ah in okoli 500A zagonskega toka bi blo super... Sicer pa dokler avto normalno vžiga ne vidim potrebe po menjavi...

Re: Akumulator

Objavljeno: Po okt 19, 2015 9:40 pm
Napisal/-a Tinerine
Pozdravljeni,
da ne odpiram nove teme...imam renault megana letnik 2010, 62000km. Pri zagonu avta se mi prižge ABS lučka in avto malo težje vžge vendar ne vedno. Ali je to akumulator ali kaj drugega?

Re: Akumulator

Objavljeno: Po okt 19, 2015 10:05 pm
Napisal/-a esem
1vo ali ? 2gega! ;)
Zmerit stanje aku-ja, priključit tester, pregledat spoje...

Re: Akumulator

Objavljeno: Po okt 19, 2015 10:48 pm
Napisal/-a pskoda
Tinerine je napisal/-a:Pozdravljeni,
da ne odpiram nove teme...imam renault megana letnik 2010, 62000km. Pri zagonu avta se mi prižge ABS lučka in avto malo težje vžge vendar ne vedno. Ali je to akumulator ali kaj drugega?


Najbolje je na tester priklopit, drugače pa 5 let star aku že kar diši po drugem

Re: Akumulator

Objavljeno: Po nov 02, 2015 6:52 pm
Napisal/-a Tinerine
Priklopil na tester...akumulator polni 11,9...avtoelektričar mi je rekel, da lahko polni premalo, ker je premalo močan in ima že sam s sabo veliko dela...priporočal mi je 75Ah.

Re: Akumulator

Objavljeno: Po nov 02, 2015 7:01 pm
Napisal/-a nejc1
Polni alternator, ne akumulator. 11.9 je absolutno premalo. Polnit mora nekje med 13.7 in 14.5 V, najbolj optimalno naj bi bilo 14.4 V (že sam akumulator, če je v dobrem stanju drži nekje med 12.6 in 13 V neobremenjen). Lahko da je akumulator že v tako slabem stanju, ali pa je kakšna celica v stiku, da potem samo toliko polni, ampak če je nek avtoelektričar bi ti moral takoj znat točno premerit in povedat kaj je narobe. Kateri motor ima avto? Če je dizel potem se mi zdi teh 75Ah primerno, za bencinarja imaš cca 60Ah več kot dovolj...