Spet bom vprašal...ali so nekateri tule čisto brez življenja ali zakaj nonstop visijo samo na forumu ?
Jaz pridem zvečer, pa še sedajle se mi po celem dnevu dela skoraj ne da, ampak je zanimiva tema in ajde..
no začnimo
mtl je napisal/-a:Absolutno ni logično. Logično je v absolutni številki, v relativni primerjavi pa ni več logično in kaže na manjšo zanesljivost. Vse te statistike zanesljivosti se seveda izražajo z uporabo povprečij, torej relativnih primerjav in ne absolutnih številk.
Ne bo držalo. Enkrat sem sodeloval pri izdelavi ''ADAC Jahres Statistik'', tako da dobro vem kako poteka jemanje vzorcev in
kako sem napisal
zgoraj.
zato komplet tale tekst na tvojo žalost
mtl je napisal/-a:Torej, tudi če se pokvarijo samo 2 Hondi od 100-tih (in statistika zapiše, da se je pokvarilo 2% Hond je to še vedno bolje kot, če se pokvari 40.000 Mercedesov od 1.000.000 in tatistika poda kot pokvarjenih 4% Mercedesov prodanih. In to lahko direktno in pošteno primerjaš med seboj. V zgornji tabeli je podano tako.
Drugače bi pa bilo, če bi nekdo rekel, da sta se pokvarili 2 Hondi, Mercedesev pa 40.000, brez navedb celotnih prodanih količin. Ampak tega seveda nihče ne uporablja. Res pa nekateri mislijo, da zadeve tako delujejo.

Sploh, ko je njihov vsemogočni brand na repu lestvice. [/i]
ni vreden popolnoma nič in je zgolj mišljenje nekoga, ki pač misli kako je (kaj pa pomeni misliti pa vsi vemo

)
cc09 je napisal/-a:Z razliko med čisto dovolj velikim in opremljenim avtom, recimo megane (magari karavan), ali pa golf karavan, če je komu ljubši, proti nekemu A6 ali mercedesu za 50-60 jurjev, lahko 4 leta živiš in delaš kar hočeš, ali pa nič. Ali pa 3 leta, pa ostane še za pot okoli sveta.
Kako se bi potem lahko premium komu "splačal"? Če nimaš ravno biznisa "izposoje premium vozil", nikoli in nikdar.
Če je komu v življenju bolj pomembna mehka armatura (niti ne želim vedet kaj delate v avtu, da vam je to pomembno), kot par let življenja, potem pa kar navalite.
Zanimivo razmišljanje in ga spoštujem.
Ga pa ne razumem.
Poglej...tisti, ki kupi Mercedesa za 50 jurjev ima tudi plačo in celoten standard dosti višji, kot tisti, ki kupi Golf karavana za 20 jurjev.
Zato so stavki, ala ali kupiš golfa in delaš kar hočeš ali pa mercedesa in nič, preprosto za krepniti smešni.
Kot vem večina Mercedesovih lastnikov vidi konkretno več sveta (če ostanem na tvoji temi kaj bi se s preostankom denarja naredilo) kot nekdo ki ima Golfa, ker kot rečeno, so bolje situirani.
Tako da nič bati, jaz nisem zaradi mehke armaturke vrgel nobenega leta življenja stran hahaha...eni jih pa pihnete res...
emozul je napisal/-a:No chan lepo si nam to predstavil.
Edino kar lahko še dodam je, da pa so zelo visoko na lestvici med zmagami med konstruktorji v F1, seveda govorim za mercedes.
Res je.
emozul je napisal/-a:Naš "pav", se dostikrat ustreli v koleno s svojimi izjavami.
Peče a?

problem je, da se ne in spodaj si boš lahko prebral kako bom z dokazi demantiral chanove trditve.
emozul je napisal/-a:Skratka, če mene vprašate se za prestižnejše znamke, ne splača dodati več denarja, razen, če nisi res "nalovdan" s kešom.
Logično, mar ne? kako pa jih boš drugače imel, če ne boš imel €€€ ?...
masko je napisal/-a:Sonderklasse,
Tako kot tvoje mišljenje o Škodi je tudi mišljenje večine. Vendar je resnica molo drugačna.
ŠKODA obstaja že od leta 1826, Mercedes pa je krepko mlajši. Res je bilo obdobje pod socializmom slabo za Škodo, vendar slaba obdobja se dogajajo za večino avtomobilističnih znamk, tako se tudi Mercedez-Benz med nacizmom ni najbolje odrezal.
Masko...to ti pa sedaj moram napisati: tako mimo postavljene teze pa nisem prebral še v celem mojem svetu na nobenem avto forumu.
Se kar sprašujem, če bi še komuniciral z nekom, ki ne pozna niti OSNOVE v avtobranži
Dragi moj Masko, Mercedes-Benz je IZUMITELJ avtomobila (ki ga predstavili in patentirali 1886) in obstaja (kot združeno podjetje 2 podjetnikov Daimlerja in Benza) že 130 let, koliko let sta prej delovala posamezno pa ne vem.
Škoda pa je bila ustanovljena iz strani Laurin in Klementa 1895 dragi moj. Tako da , da nikoli več ne pišeš takih smešnic
Med nacizmom se je MB kar dobro razvijal, kar poglej si njegove izume ter produkte, razvijal se ni PO nacizmu, ko bilo vse stolčeno, a so se dokaj hitro pobrali in postali še močnejši (tako kot cela D). Škoda se absolutno je pobrala, iz ene favoritke do današnje superb, ampak to ni več škoda, to je vw, komplet njihov razvoj, motorje, elektroniko jim lifra vw (jasno z rahlo slabšimi sestavnimi deli, materjali, programi, a vendarle), ampak to je že druga tema. Skratka:
Mercedes-Benz = izumitelj AVTOMOBILA . Dont forget that
Chan....pri tebi mi je všeč, ker vidim, da se trudiš, iščeš, argumemtiraš, komentiraš.
Problem imaš le v tem, da je večina tvojih tez le polovičnih ali pa ne primerjaš jabolka z jabolki in s tem postanejo tvoje teze dokaj manj verodostojne, včasih celo napačne.
Ti sedaj pokažem kaj mislim...
chan je napisal/-a:Po natančno kakšnih kriterijih oz. po kakšnem ključu pa lahko avtomobilsko znamko označimo s titulo "najboljšega"? Kvečjemu lahko govorimo zgolj po posameznih kategorijah, ki so merljive (pokvarljivost, vrednost znamke, št. titul, št. zmag v avto-moto športu, ipd), posplošena ocena "biti najboljši" pa je lahko precej subjektivnega značaja.
tvoja 1.napaka: ne bereš natančno kar napišem jaz, namreč napisal sem identično stvar, da se lahko govori o najboljšem avtu samo po ključu določenih kriterijev, analiz, nagrad ipd.
chan je napisal/-a:A če bi že upoštevali posamezne kriterije, ki bi določeno avtomobilsko znamko pripeljale na piedestal najboljšega, lahko to naredimo z (v zadnjem času velikokrat) omenjeno znamko Mercedes-Benz:
Tako je. Enako trdim že ves čas tudi sam: v zadnjem času je MB na vrhu po večini kriterijev.
chan je napisal/-a:prodajne številke: v lanskem letu je bil koncern Daimler s 2,53 milijona prodanimi vozili na 11. mestu (btw, mesto pred njim ima celo nam precej minorna znamka Suzuki

). Vrsto desetletij je primat najbolj prodajanega proizvajalca držal GM, v zadnjem obdobju pa VW in Toyota. In tudi pri posameznih avtomobilskih modelih na prvih mestih najbolj prodajanih v zgodovini ni moč najti MB produktov (najvišje je sicer "Baby Benz", oz. razred C), absolutni zmagovalec pa je Toyotina Corolla (več kot 40 mio.).
tvoja 2.napaka: ne primerjaš jabolka z jabolkiTokrat si se lotil primerjave prodajnih številk VW Corolle avta ki se je prodajal po največih državah na svetu, ki je poceni.
Jaz pa sem z ''vidi se tudi po prodajnih številkah'' mislil, da se kaže Mercedesov 'najboljši' ta čas tudi v njegovih prodajnih številkah, ki so rekordne v smislu največ prodanih v njihovi zgodovini in več prodanih kot konkurenca (konkurenca pa ni suzuki, niti vw, niti toyota, ampak vemo kdo: bmw,audi,lex,jag,volvo)
chan je napisal/-a:število nagrad: če se osredotočimo zgolj na najbolj znane izbore (International car of the year, World car of the year) - vir:
https://en.wikipedia.org/wiki/Car_of_the_Year, MB izdelkov ni med zmagovalci. Prav tako med European car of the year, medtem ko so na oni strani luže leta 1997 izbrali MB SLK, 1994 pa razred C. Omenjenih titul, ki bi jih prejel MB, ni niti pri ostalih bolj znanih izborih (npr. Top Gear), med nam najbolj znanim izborom (Slovenski avto leta) pa je leta 1994 titulo prejel razred C (
http://www.slovenskiavtoleta.si/sal/zgodovina).
tvoja 3.napaka: površnost. Nisi natančen in zato napišeš vse čisto samo na pol ali pa celo neresnično kot tule.
- C-razred je bil lansko leto dragi moj
WORLD CAR OF THE YEAR, torej najvišja titula kar jih sploh je
- zlati volani pri AutoBildu (enkrat vem da je bil GL, SLK in še en model kar naenkrat, potem je bila S-Klassa, pa sc pa sl in že nevem koliko vse prej v zgodovini, lahko pa poiščeš)
Tule seveda še vsi dokazi, da ne bodo spet nekateri pisali, da se 'pav ustreli v koleno :
- C.razred svetovni avto leta:
http://www.autoblog.com/2015/04/02/2015 ... -the-year/- vse možno, preberi si da boš dobil sploh občutek o veličini te znamke:
http://www.mercedes-benz.co.in/content/ ... wards.html- najboljši avto za voznika 2014 v celi Avstraliji:
http://www.mercedes-benz.com.au/content ... wards.htmldesign titule:
1
https://www.broadsheet.com.au/designawards2
http://media.daimler.com/dcmedia/0-921- ... 0-0-0.html3
https://www.mercedes-benz.com/en/merced ... -up-award/4
http://mbfortwayne.com/Mercedes-Benz-Awards5
http://www.mbzlongbeach.com/dealership/goodDesignAward/6 celo red dot so dobil (še sam nisem vedel)
http://red-dot.de/pd/award/design-team- ... r/?lang=en 7
http://www.armstrongmotorgroup.com/arti ... gn-awards/8
SLS bil celo edini avto v zgodovini, ki zmagal na 'nemškem design awardu' http://media.daimler.com/dcmedia/0-921- ... 0-0-0.htmlpa še in še in še in še bi ti jih lahko dal, upam staviti da še vsaj 20x tolk
hehe...in pol eden tu napiše da sploh zadnjih 10 niso nič posebnega,..hehe, res nevem ali živimo na istem planetu ali ne ?

tvoja 4.napaka: vodljivost. Vodljiv si ko hudič. Eden (kot recimo mtl) ti nekaj napiše in že slepo verjameš.
Malo višje zgoraj sem točno napisal zakaj vzorec NE GRE tako, kot je napisal mtl. In še enkrat: sodeloval sem pri tovrstni zadevi, kar mtl dvomim da je, da bi vedel zato bolje od mene.
MB je bil eden najbolj uspešnih v moto-športu, omenil bom le srebrne puščice, SL-a v rally dakarju, 'rdeče svinje' (450 sel 6.9), rekordnih zmag v DTM-u, zmag v raznih tekmah s terenci (puch in G), največ zmag z gospodarskimi vozili (Unimog, še v Šk.Loki je bilo enkrat EU-tekmovanje) itd.itd.
F1 pa itak dela pite vsem ostalim.
Ne izjemno. NAJBOLJ. Vem, da ti to težko gre iz ust (si pokazal že prej pri motorsportu haha), ampak tako je.
Lahko je kdo izumil tudi veliko stvari, a če so zraven nevem...6-kratni šraub namesto 5-kratnega to ni na istemu nivoju kot Mercedesova prva zmečkljiva cona, absorbcijski stebrički, abs, airbag, esp, xenon, navi, tempomat, diesotto, diesel injection, pre-safe itd.itd.
Več o tem (pa tudi daleč da bi bilo omenjeno vse):
https://www.youtube.com/watch?v=f3Tu7leo1GQhttp://carbrandswiki.com/mercedes-benz-best-german-car/http://www.motor1.com/news/28262/merced ... car-brand/tako da pod črto...nauči se kaj iz teh naštetih felerjev in debata s tabo bo čedalje bolj konstruktivna
