Stran 1 od 1
Strešne prečke
Objavljeno: Sr jan 13, 2016 10:00 am
Napisal/-a phoebus
čas je za nabavo strešnik prečk in zdaj se ne morem odločiti med navadnimi (ali original od avta ki so v bistvu navadne črne samo z logotipom), winbgar in WB edge

Po eni strani se mi zdi ideja wingbar (oz wingbar edge) kul, po drugi strani pa razmišljam, da najbrž več hrupa kot same prečke naredi tisto kar je na njih?
So po vašem wingbar vredne nakupa, ali razlike razen v izgledu ne bo?
Ali lahko pri "navadni" (ne edge) wingbar izkoristiš več širine (edge mi izgleda da ima širše nosilce) pri "slim" strešnih saneh?
Re: Strešne prečke
Objavljeno: Sr jan 13, 2016 2:56 pm
Napisal/-a ban
Odvisno kaj boš gor vozil. Če samo strešni kufer potem je vseeno širina, če pa misliš gor dat še kakšno kolo ali dva, potem pa glej da je širina med nosilci čim večja. Žvižga pa verjetno ne glede na to katere prečke imaš, aerodinamične ali pa navadne oglate. Sam imam navadne od thuleja in lahko gor spravim dva kolesa + trugo.
Re: Strešne prečke
Objavljeno: Pe jan 15, 2016 9:38 pm
Napisal/-a tristan01
phoebus je napisal/-a:čas je za nabavo strešnik prečk in zdaj se ne morem odločiti med navadnimi (ali original od avta ki so v bistvu navadne črne samo z logotipom), winbgar in WB edge

Po eni strani se mi zdi ideja wingbar (oz wingbar edge) kul, po drugi strani pa razmišljam, da najbrž več hrupa kot same prečke naredi tisto kar je na njih?
So po vašem wingbar vredne nakupa, ali razlike razen v izgledu ne bo?
Ali lahko pri "navadni" (ne edge) wingbar izkoristiš več širine (edge mi izgleda da ima širše nosilce) pri "slim" strešnih saneh?
Če že kupuješ se splača investirat v kaj boljšega. V tem primeru wingbar. Jih imam tudi sam, sicer navadne ne slim. So pa v primerjavi z klasiko precej tišje - v mojem primeru se jih sliši šele nad 150km/h - govorim o vožnji brez tovora na strehi. Kadar je tovor na strehi pa je hrup odvisen predvsem od oblike tovora. Moraš pa pri wingbaru paziti kakšne adapterje boš uporabljal za prevoz smuči ali koles. Večina adapterjev je pritrjena okrog prečke z U profilom. Pri wingbar takšna pritrditev ni mogoča, ima pa zato Thule to rešeno s T vijaki, ki se namestijo v poseben utor.
Osebno bi na tvojem mestu raje kupil Thulejeve kot pa orginale, saj original paše le na en model avtomobila, Thule pa s pravim adapterjem na vsako streho. Zamenjati adapter pa je v primerjavi z nakupom novega prtljažnika drobiž. Konec koncev prečke z lahkoto zdržijo krepko čez 10 let.
LP Tristan01
Re: Strešne prečke
Objavljeno: Pe jan 15, 2016 10:19 pm
Napisal/-a lancia hf
phoebus je napisal/-a:
Po eni strani se mi zdi ideja wingbar (oz wingbar edge) kul, po drugi strani pa razmišljam, da najbrž več hrupa kot same prečke naredi tisto kar je na njih?
Hrup povzročajo samo tiste prečke, ki so širše od strehe avtomobila.
Re: Strešne prečke
Objavljeno: Ne jan 17, 2016 5:17 pm
Napisal/-a tristan01
Hrup povzroča slaba oblika prečk, ki ustvarja vrtinčenje zraka - to pa so več ali manj vse prečke, ker imajo kvadraten profil in temu primerno aerodinamiko. Edina izjema je wing bar, ki ima aerodinamično obliko letalskega krila. Manjši hrup pride do izraza le kadar so prečke prazne, saj večino zračnega upora in hrupa zaradi vetra povzroča tovor.
Lp Tristan01
Re: Strešne prečke
Objavljeno: Ne jan 17, 2016 6:35 pm
Napisal/-a lancia hf
Oblika nima veze, če je prečka širša od strehe boš slišal hrup ( Sprobano)
Je pa res da je precejšna razlika med kvadratno in tistim ovalnim.
Re: Strešne prečke
Objavljeno: Ne jun 18, 2017 6:36 am
Napisal/-a rs1975
Obujam tole temo in imam vprašanje glede dolžine palic.
Za Tourana mi v Thule katalogu določi dolžino 127 cm.
Širina vzdolžnih nosilcev pa je:
- spredaj 117 cm
- zadaj 109 cm
Vprašanje, a ne bi zadostovale že palice dolžin 120 cm? Je kaj predpisano koliko morajo ven gledati iz prečnih nosilcev?
Če ne drugega vsaj imeni izgleda grdo ko tako ven štrilijo.
Če pa gledam recimo še Menabo Brio ali Dozer, mi pa po katalogu določi dolžino 135 cm, to pa še posebej ven štrli.

Re: Strešne prečke
Objavljeno: Ne jun 18, 2017 7:12 am
Napisal/-a bishop
Re: Strešne prečke
Objavljeno: Ne jun 18, 2017 2:10 pm
Napisal/-a RedBaron
Ce bos vozil 4 kolesa le vzami sirse, ali pa truga + 2 kolesa, 120 cm je hitro premalo. Pa glej, da imajo utor za T vijak, ker je zakon, po moznosti 20x20, ker so ze prilozeni thuletovim nosilcem in nimas dodatnih stroskov - ker vse te dodatne vijake sicer dobis, vendar jih cenijo, kot da so iz suhega zlata!
Re: Strešne prečke
Objavljeno: Po jun 19, 2017 4:53 am
Napisal/-a rs1975
edit mod
Predhodnega posta se NE citira
Kolikor gledam navodila za 591 so priloženi tako T vijaki kot tudi čeljusti.
Bolj sem spraševal, če so tako dolge zaradi varnosti ali česa drugega...
Re: Strešne prečke
Objavljeno: Po jun 19, 2017 5:48 am
Napisal/-a pskoda
Od thule niso nič dolge, ampak so prave ker na vsaki strani gleda cca 5cm ven zadaj pa malo več, ker je avto ožji oni pa to delajo serijsko oz obe prečke so iste dolžine.
Oni ki pa delajo 135cm pa po moje zato, da imaš več placa. Sama širina ne vpliva na predpise razen, če pretiravaš, ampak potem niso homologirane za tvoj avto